Skocz do zawartości

Lost World Origin


czernobyl10

Rekomendowane odpowiedzi

2022-07-24-185822.png

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 / Repack - wersja samodzielna
Data premiery: 23.02.2014 r.
Autorzy: Ирбиs, Real Wolf
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png

 

  • Super 1
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

1. Po rozpakowaniu nakładamy ostatni dostępny patch kumulatywny - na chwilę obecną to 1.0 i nakładka na niego..

1.a. Kasujemy plik XR_3DA.exe z katalogu bin moda - jest dla wersji Rus (Info dzięki Jurek48 - ja zapomniałem to napisać, pewne czynności wykonuję z automatu i zapomniałem
2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol.
3. Zmiana w pliku localization.ltx na taką postać:

[string_table]language	= polfont_prefix	= ;_cent ;_west

4. Zmian w fsgame.ltx w linijce na taka postać:

$game_data$   		= true|	    true|	$fs_root$|		gamedata

5. Dodajemy parametr " -nointro" w elemencie docelaowym w skrócie gry na pulpicie.
6. Gramy :smile: .

 

  Pokaż ukrytą zawartość


Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

LINK DO MODA:  http://yadi.sk/d/GVuJTXmPJSa3P - z mojego Yandexa

LINK DO PATCH 1.0: http://yadi.sk/d/06VMQRZ2JnsjG- z mojego Yandexa

POPRAWKA DO PATCHA 1.0: http://yadi.sk/d/V5UHvxIcJqS6P

LINK DO TORRENTA:http://yadi.sk/d/ZArcbN1rJSjaV  - bez rejestracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

    J

FATAL ERROR [error]Expression    : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)[error]Function      : CALifeSimulator::CALifeSimulator[error]File          : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp[error]Line          : 64[error]Description   : failed to get start game callback

ak można naprawić ten błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
FATAL ERROR[error]Expression    : fatal error[error]Function      : CModelPool::Instance_Load[error]File          : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderModelPool.cpp[error]Line          : 111[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Can't find model file 'physicsstulstul_1ń.ogf'.
 
heup !
 
 
Logi wstawiamy w code !!! @Allen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.07.2014 o 09:56, cichy napisał(a):

Na samym dole laboratorium na posadzce, przy ciele naukowca znajdujemy dokumenty i kartę. U mnie w inwentarzu:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Rozwiń  

Ja przeszukałem ciało i nie znalazłem przy nim dokumentów.

Aha mam wersję 1.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burerów brak . Był 1 pseudogigant i wszyscy statyści z resident evil .

Napiszcie jak wstawić screena to zobaczycie jak wygląda sytuacja .

Macie screeny sami zobaczycie że ich po prostu NIE MA !

Spoiler

Jeśli to pomoże to mam wersję z moddb

post-4918-0-32850000-1406718773_thumb.jp

post-4918-0-84125300-1406718807_thumb.jp

post-4918-0-00834500-1406718819_thumb.jp

post-4918-0-79154600-1406718833_thumb.jp

Edytowane przez Wędrowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostają ci tylko wcześniejsze savy przed tym zadaniem, lub spawnowanie przedmiotu sposobem The Emperor tylko że musisz znaleźć jego nazwę

 

Sposób The Emperor

  Pokaż ukrytą zawartość

...Jedyna rada której mogę udzielić - prócz edycji plików handlarzy, to:

  • Zrobić kopię pliku bind_stalker.script
  • do kopii w/w pliku dodać wpis poniżej następującej sekcji:
    •  
    function actor_binder:update(delta)object_binder.update(self, delta)

    dopisać należy funkcję:

    if not db.actor:object("af_fire") then	alife():create("af_fire", db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id())end
  • af_fire - to identyfikator "artefaktu Płomień" z pierwotnej wersji gry.
  • po wprowadzeniu zmian i wczytaniu zapisu z edytowanym plikiem powinien nastąpić spawn artefaktu w ekwipunku.
  • Mając artefakt - robisz save i wychodzisz z gry.
  • przywracasz oryginalny plik bind_stalker.script
  • wczytujesz zapis z artefaktem w ekwipunku.

Sposób działa w Shoc, w CoP'ie nie sprawdzałem, więc liczę na potwierdzenie z Twojej strony - jeśli chcesz tym sposobem dodać przedmiot. Jeśli masz obawy co do modyfikacji pliku bind_stalker.script - wyślij mi go do przerobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.