vandr Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 28.12.2012 r. (Ostateczna aktualizacja Tajnych Ścieżek 2) | 24.05.2014 r. (Adaptacja Autumn Aurora 2.1) Autorzy: antreg, dimos, Erlik, Stalk15, gruber, amik, Ruvin (Tajne Ścieżki 2) | @vandr, @Cromm Cruac (Adaptacja Autumn Aurora 2.1) Autorzy spolszczenia Tajnych Ścieżek 2: @trurl3, @Yurek Śr. długość rozgrywki: (ok. 25 godzin) OPIS: Spoiler Wraz z @Cromm Cruac mamy przyjemność zaprezentować adaptację modyfikacji Tajne Ścieżki 2 wraz z modem Autumn Aurora 2.1 w wersji z 30 września 2015 roku. Zostały przeniesione z Autumn Aurora 2.1 takie elementy jak edytowane poziomy, zaimplementowany Atmosfear, oficjalny ENB Series, detektory artefaktów, wolniejsze działanie apteczek, system chowania rąk, oprawa audio-wizualna, nowe modele i animacje broni, nowe modele NPC'ów, dynamiczny HUD, wszelaka muzyka, efekty post-processu, zestawy naprawcze i o wiele, wiele więcej. Modyfikacja w obecnej wersji (styczeń 2016 r.) została dodatkowo utrudniona w niektórych aspektach. Możliwe błędy i ich rozwiązania: Spoiler Istnieje jeden bug, który pojawia się tylko w jednym miejscu i w jednym momencie gry. Bug występował od początku powstania modyfikacji i na moje oko twórcy TT2 coś przekombinowali w spawnie. Jest to moment, gdy otrzymujemy zadanie zaniesienia prowiantu Kopaczom i zostajemy wysłani przez Informatora na Radar. Teraz tak. W momencie, gdy dochodzimy do długiej prostej, spawnuje się tam kilkunastu Specnazowców. Jeśli zapiszemy grę przed blachą, na której w podstawce stał monoliciarz z RPG'iem, nasza gra powinna się wczytać. Jeśli jednak zapiszemy grę w okolicach tejże blachy, gdy zginiemy, nasz zapis nie zostanie wczytany, a gra będzie się wywalać do pulpitu przy SYNCHRONIZACJA z pustym logiem. To samo się dzieje, gdy zapiszemy grę na długości całej prostej drogi i kawałek poza nią. Lepiej nie eksperymentować - wystarczy, że już ja prawie osiwiałem i się z wami dzielę tą wiedzą. Co poradzić? Wyjścia są dwa - albo nie dajemy się zabić (hehe...) albo istnieje drugie wyjście. Wchodzimy do GAMEDATA/CONFIG/CREATURES/ i robimy kopie pliku actor.ltx. Pobieramy ten pliczek, wrzucamy go do folderu ze ścieżką powyżej, nadpisujemy i przez jakiś czas cieszymy się nieśmiertelnością, która pozwoli nam ominąć felerne miejsce na Radarze. Gdy już wybijemy Specnaz i dojdziemy do Anten, możemy przywrócić stary plik i pozbyć się nieśmiertelności. Kwestia Wariaga. W poprzedniej adaptacji można było spotkać się z błędem polegającym na niemożności ukończenia turnieju u Wariaga w podziemiach Agropromu (brak linii dialogowej). Do obecnej adaptacji umieściłem fabryczny plik z Final Update, który podmienia ten modyfikowany, więc teoretycznie teraz powinno być ok. Jeszcze nie doszedłem do tego momentu, więc najwyżej zdam relację. Podziękowania: Spoiler @trurl3, @Yurek za spolszczenie. @nelson82, @r_populik, @scigacz1975 za pomoc przy modyfikacji Autumn Aurora 2.1. Zdrowie! SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Kolejność instalacji: S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla 1.0004. Należy dokonać drobnych zmian w pliku fsgame.ltx: $game_data$ = false| true| $fs_root$| Zmieniamy na: $game_data$ = true| true| $fs_root$ Pobieramy i rozpakowujemy pobraną paczkę z modem. Zawartość Tajne Ścieżki 2 (Gamedata, Bin) wrzucamy do folderu z grą i potwierdzamy nadpisanie wszystkich plików. W folderze z modem znajduje się folder #Opcje. Znajdziemy tam: - Minimapa OFF (dla tych, co chcą wyłączyć tylko minimapę). - Tryb Hardcore - Minimapa OFF, Wskaźniki OFF (dla tych, co chcą wyłączyć minimapę oraz wskaźniki zdrowia, staminy itp. itd.). POLECAM! - Wersja NO-ENB (dla tych, którzy mają wolniejsze maszyny tudzież po prostu nie lubią ENB). Tworzymy skrót do gry na pulpicie, w elemencie docelowym wpisujemy po spacji -nointro, po czym odpalamy grę i gramy! LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: MEGA - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Dla rozdzielczości 16x9: [gamedata.7z] 13 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) Ok, pierwsza sprawa...jak pozbyć się tych cieni w rogach ekranu? Jestescie mocarze, może udałoby wam się pozbyć buga z podstawki, wygasić reflektory w stojących w MM , kilkanaście lat samochodach. Rozumiem , że to ruskie akumulatory , ale bez przesady :) Edytowane 24 Maja 2014 przez Buber 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Te cienie to winieta. Otwórz sobie plik bin/sweetfx_settings.txt w linijce: #define USE_VIGNETTE zmień wartość na 0. Co do tego buga z lampami...niestety potrzebowalibyśmy źródłowych plików map z deadcity do SDK. Ja na to nawet nie zwracam uwagi. ;) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Po prostu DZIĘKUJĘ !!!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Vandr, Cromm Cruac, chciałbym Wam podziękować za moda. TŚ2, to świetny mod, ale w Waszym wykonaniu jest doskonały. Wszystko mi się podoba, a zwłaszcza optymalizacja. Pisałem na stalker.pl o wylocie na Jantarze podczas brania zadania pobocznego, ale skonsultowałem to z Cichym i u niego nie ma problemu. Widocznie coś namieszałem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Nie, nic nie namieszałeś, skoro wszystko działa jak powinno to jest ok. Po prostu kaprysy silnika. :) Z tymi zadaniami pobocznymi to faktycznie dziwna sprawa. U mnie również wywala tego loga co Tobie. U Cichego z kolei działa jak marzenie. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje, bo nie tykaliśmy niczego związanego z questami prócz modyfikowanych trzech linijek skryptu abyśmy otrzymali w nagrodę detektory artefaktów. X-ray to naprawdę zwariowany silnik. Ja tych zadań typu "przynieś stopę snorka" itp. nie brałem nawet w vanilli bo są tak "fascynujące" jak patrzenie na schnącą farbę. :D Tak serio to chyba najlepiej je omijać, w TT2 mamy duuuuuuużo wystarczająco innych questów co by się nam nie nudziło. W razie innych problemów - pisać. Ważna sprawa, co do tych detektorów artefaktów... Ustaliliśmy z Crommem, że najlepszym rozwiązaniem będzie rozłożenie ich w fabule w nastepujący sposób: Detektor Echo, podstawowy, otrzymujemy od Leśnika. Wykrywa on tylko część artefaktów vanilliowych. Gdy zostajemy okradzeni przez Salomona, detektor wręcza nam ponownie w nagrodę Duch, co byśmy nie biegali bez niego po Strefie. Detektor Niedźwiedź otrzymujemy od Łukasza za zadanie odbicia bariery od Wojskowych. Niedźwiedź wykrywa większość artefaktów vanilliowych oraz modyfikaty 1 i mezomodyfikaty 2 stopnia. Z kolei Weles dostępny jest do kupienia u Sacharowa za...100 tysięcy rubli. Wymusi to na nas nieco oszczędzania. Ja obecnie jakimś cudem uciułałem 106 tysięcy a będę robił zadanie dla Grafa na odnalezienie 3 pendrive'ów, tak więc wydaje mi się, że całkiem rozsądnie ułożyliśmy kolejność ich zdobywania, co by nie było za łatwo ale i nie za trudno. Weles wykrywa WSZYSTKIE dostępne artefakty w grze, począwszy od vanilliowych aż po absoluty. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Vandr, mam pytanie - gdzie jest teraz detektor dla Charona, ten co ukradły go Burery? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jest tam gdzie był - z nim jest identyczny problem jaki był w podstawowych TT2. Otóż burery przez swoją telekinezę powodują unoszenie się i rzucanie przedmiotów. To normalne, że czasami ten detektor po prostu pierdyknie gdzieś w ścianę albo wpadnie pod teksturę ale jest na to dobra rada - wczytać autosave z sarkofagu, polecieć jak najszybciej do Charona, wziąć zadanie na wybicie burerów i migiem pofrunąć OD RAZU do tej piwniczki z drabinką i złapać dekoder. Próbować do skutku, ja od zawsze miałem z tym problem i czasami musiałem to robić po 2-3 razy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Dzięki, zrobiłem tak jak napisałeś i faktycznie dekoder tam był 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Mały patch dla adaptacji, który warto pobrać. Zmienione na lepsze animacje/modele/dźwięki broni, NPC'ów (niechcący zamiast Barmana na Kordonie był Sidor...) itp. Narzucić zarówno BIN (tylko Ci co grają z ENB) jak i GAMEDATA oraz zatwierdzić podmianę wszystkich plików. Nowa gra oczywiście niewymagana... Patch 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Dlaczego ten świetny mod został tak "głęboko" schowany? Ledwo go znalazłem. Jak dla mnie jest to najlepsza wersja Tajnych Ścieżek 2 i powinien być dobrze widoczny. Dodano: Wywaliło mnie na pulpit podczas przechodzenia na Magazyny Wojskowe. FATAL ERROR[error]Expression : I[error]Function : CInifile::Load[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 166[error]Description : Can't find include file:[error]Arguments : modelscaptureexo_helmet_damage_aaz.ltx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Smox nie masz tej textury modelscaptureexo_helmet_damage_aaz.ltx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Cichy mnie też wywaliło z tym samym błędem.Okazało się,że tego pliku nie ma więc go utworzyłem w folderze models i gra ruszyła dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 @jurek48, dzięki, a wpisałeś coś w tym pliku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Smox spróbuj czystym plikiem jak da jakiś inny error będziesz musiał poszukać tego w innych modach :P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Dodałem czysty plik i działa. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Dodałem czysty plik i działa. Dzięki za pomoc Czy możesz podesłać ten plik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Proszę, następnym razem "czysty" plik to nic innego jak : Otwierasz Notatnik Zapisz jako z suwaka wszystkie pliki Wklepujesz nazwe Gotowe :)exo_helmet_damage_aaz.rar 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Dzięki za podpowiedz i plik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Wiecie może gdzie jest Amulet na Magazynach Wojskowych? W miejscu podanym w poradniku go nie ma :ermm: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Od razu zaznaczam, że nie zmienialiśmy lokalizacji żadnego z questowych przedmiotów itp. A co do błędu na magazynach - to dziwne, bo mi nic takiego nie wyskoczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Smox u mnie amulet był w piwnicy jednego z domków, nie tak jak pisało w poradniku przy "ołtarzu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garand1939 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Poszukaj pod wielkim, czerwonym "kontenerem" w pobliżu wieży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Dzięki za podpowiedzi, niestety Amuletu nie znalazłem :ermm: Coś nie lubi mnie ten mod. Zadania typu - przynieść część ciała mutanta skutkują wylotem, teraz ten Amulet. To nic i tak go ukończę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Smox a robisz QucikSave ? Jeśli tak to mogło tak się stać że amulet po prostu jest niewidoczny. Przejrzyj ten temat ktoś miał taki sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.