kondotier Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 @FeRu - Życzę Ci szczęścia w grze ze spolszczeniem, ale z opisu wynika, że mieć będziesz sporo robali ( teksty nie przetłumaczone ), lub nawet mogą być wyloty. Szczególnie przy przedmiotach dodanych do sprzedaży, lecz nie tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulinnio Opublikowano 5 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Nie wiem, czy jest sens pytać, bo pewnie nikt już moda nie pamięta ALE ! Mam problem z misją dla Barmana (śledztwo) porozmawiałem z przywódcą Wolności na wysypisku, skierował mnie do lidera grupy bandytów również na wysypisku i tu pojawia się problem, znacznik mam na bandycie (zwykłym, nie tym oznaczonym na radarze, jaki gwiazdka), z którym w ogóle nie mogę porozmawiać, natomiast z bandytą z tej grupy oznaczonym gwiazdką mogę, tylko tyle, że ma 2 podstawowe dialogi, a nie questowe. Ktoś miał coś podobnego lub cokolwiek pamięta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Paulinio - swojego czasu przy problemach fabularnych z tym modem pytałem się Cichego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Jest poradnik do moda na forum od cichego to ja bym tam poczytał, może coś będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 10 godzin temu, Paulinnio napisał: Ktoś miał coś podobnego lub cokolwiek pamięta ? Sprawdziłem dwa razy, wszystko jest w porządku z bandytą i ze znacznikiem, dialog przebiega normalnie. Możliwe, że ze skryptami coś Ci nie zaskoczyło. Spróbuj wczytać zapis sprzed rozmowy z wolnościowcem oczywiście, jeśli takowy zrobiłeś, albo jeszcze raz przejdź z poprzedniej lokacji na Wysypisko. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Witam. Przy przejściu na Polesie wywala mnie z takim błędem: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default::Compile [error]File : .\BlenderDefault.cpp [error]Line : 63 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: survarium\metal\electrical_cabinet_02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 @Górski Na jakim oświetleniu grasz? Jak np na statyce to zmień na dynamiczne na próbę. Ewentualnie jeśli nie pomoże to zabawa opcjami grafiki żeby nie żarło tyle pamięci. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 @tom3kb Dzięki zmiana światła pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Dziwny mod, "gubisz" się w fabule bo nie ma znacznika/opisu co dalej(nie chodzi o to żeby prowadzić cię za rączkę ale choć by więcej info w PDA co dalej). Zdarzało się że łaziłem po mapie i zastanawiając się czy coś skaszaniłem fabularnie, czy to błąd czy co do diabła(np: mapa Jupiter, zero interakcja z kimkolwiek, przed Prypecią zagadujesz z gościem masz 2 opcje. Tak czy siak chyba trza iść do Prypeci i coś tam zrobić(no bo nie masz info) puki nie znajdziesz dokumentów w trupie. Na plus fajnie się strzela(na szczęście nie spieprzyli balansu walki, przeciwnicy nie są przekokszeni)nie ma kuriozów że trudno kogoś/coś zabić bo ma tony życia a my jesteśmy na strzała. Bardzo przyjemnie sadzi się hedy z broni wytłumionej(goście nawet się nie orientują co się stało puki ostatni nie padnie)mega satysfakcjonujące. To składanie z części i uczenie się umiejętności mało zrozumiałe/wytłumaczone, coś pojawia się w plecaku ale to za mało bo musisz mieć jeszcze jakieś narzędzia. Metodą prób i błędów ... fajny bezużyteczny ficzer. No i praktycznie zawsze wywalało mnie przy przejściach pomiędzy mapami :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Przymierzyłem się do tego moda kolejny raz ( kiedyś grałem, ale chyba w nr1 ). Ale nie pogram. Postawiony mod uruchomił się szybko i bezproblemowo. Doszedłem do pierwszego rozmówcy, zapisałem i wyszedłem. Z ponownym wejściem już były problemy. Zaczął się wyświetlać w takim zminiaturyzowanym okienku ( w opcjach mam pełny ekran ), a po wejściu gry zawisał. Przy ponownym uruchomieniu było po zabawie. Czarny ekran, mod wisi. Ustawień nie zmienię, bo nie wejdę do nich. Nie oczekuję na porady, daję tylko informację o problemie. Mod zostaje "koszykarzem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 @kondotier Ja go ukończyłem, moje wrażenia na 12 stronie ale pamiętam, że od startu musiałem zbić ustawienia graficzne bo chrupał bardzo szybko. No i pod koniec walił mi wylotami. Także mod może być problematyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 Postawiłem go jeszcze raz, dając tylko dynamikę. Wszedłem i wyszedłem kilka razy. Jak na razie się nie zawiesił. Zobaczę jak będzie dalej, a szczególnie jak trzeba będzie postrzelać, albo mutki zaatakują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Robił ktoś zakończenie dla Monolitu?? Opyla się z tym szarpać, bo ponoć mamy ratować jakąś laskę. Zrobiłem kombinezon monolitu więc są przyjaźni ale ile było z tym gimnastyki(non stop działasz po omacku i nie wiesz czemu nie chce go zrobić) a teraz w Prypeci okazuje się że detektor niedźwiedź nie dział, tylko chyba wymagany fabularnie jest swarog... omg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Widzę, że ta wersja 2 różni się od tej w którą grałem, czyli 1. Nie jest do końca dopracowany, są jeszcze bugi. Na Wysypisku wziąłem się za "Oczyszczanie". Poszedłem na snorki, zniszczyłem, wróciłem a zliczyło mi psy. Mam zadanie wrócić do zleceniodawcy, a on nie ma dalszych dialogów. Chyba będzie wisieć. Teksturowo fajny, ale reszta na razie nie powala. No i jego optymalizacja. Poprawka miała pozwolić grać na DX11, a już na DX10 mod mi zawisał, choć maszynkę mam niezgorszą, jak na taki leciwy mod. @MOS . Chyba będziesz pierwszym, który ten problem rozwiąże. Może @cichy lub @vidkunsen też się tam znaleźli. @gawron Mam sugestię, aby do #1, tam gdzie już jest ta czerwona uwaga o VC++, dodać jeszcze jedną. Aby przy uruchamianiu moda nie przeceniać własnego komputera i oświetlenia nie dawać wyższego niż pełne dynamiczne. Z tego co wyczytałem, wszyscy którzy dali wyżej, mieli problemy z wylotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 PODBICIE. Mod jak na razie nie ma zbyt dobrej reklamy. Czas to zmienić, tym bardziej że jest przetłumaczony. Kilka screenów na zachętę. W modzie nie zgłodniejemy. Smacznego. Jak na razie, grałem na buildowych lokacjach - za wyjątkiem Agropromu, tak że nawet otrzaskani w modach mają nowe, ciekawsze otoczenie. A fabuła spokojna, i ciągle coś się dzieje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Z konieczności PODBICIE. @MOS i inni co już bawili się w K 2.0. mam już umiejętność pobierania części mutantów. Pojawia mi się napis aby zabrać część. Ale brak skutków tego działania. Ani bez noża, ani z nożem nie mogę pobrać części. Jest jeszcze jakiś kruczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 11 godzin temu, kondotier napisał: Jest jeszcze jakiś kruczek? W tym przypadku nie ma żadnych kruczków, (wystarczy przyswoić umiejętność) po prostu może się trafić, że przy niektórych mutantach nie ma nic do odcięcia. Możliwe, że podczas strzelania przydatne części mutanta poszły w miazgę. Są mutanty, na przykład burer, z którego nie ma możliwości pozyskania części ciała. Spoiler Dodałem Twoje spostrzeżenie do #1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 @gawron Dzięki za odpowiedź. Umiejętność przyswojona, był komunikat. Ale mutanty mi się nie otwierają, aby coś zabrać. A nawet jak jest automat przenoszenia do inwentarza, to też ich tam nie ma. Na MW podczas czyszczenia jest dzików i snorków cała moc. Niemożliwe aby w żadnym nic nie było. Nawet w kontrolerze tez nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 15 minut temu, kondotier napisał: Na MW podczas czyszczenia jest dzików i snorków cała moc. To prawda, na MW z samych dzików zebrałem 20 kopyt. Nie wiem dlaczego tak Ci się dzieje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Dla chętnych AtmosFear PL dla Klondajk 2.0 https://drive.google.com/open?id=1mc-1Ehk3uXCWoxX2yiaZTyzqjvBxVcta Po zainstalowaniu konieczna nowa gra. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 @gawron @Gatzek @MOS Mam prośbę do mających moda na kompie, o sprawdzenie na moich zapisach, czy da się pobierać części. Zapis p107 przed zabiciem dzików, które dają ponad 130 punktów pozwalających na umiejętność. Ale po wzięciu umiejętności musiałem restartować grę, aby pojawiła się opcja zabierania. p107_1 powtorka.scop p107_1 powtorka.dds Zapis p108 jest już po restarcie z napisem użycia. p108 dalej nie bierze.scop p108 dalej nie bierze.dds Mam lekko podniesiony udźwig, do 90kg. Mam jeszcze umiejętność przekształcania artefaktów, ale nie mogę jej sprawdzić ze względu na brak niektórych artów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 @kondotierze, na zapisie 107 po zabiciu jednego dzika będziesz miał 130 punktów reputacji. Przyswój umiejętność i dopiero wtedy odstrzel pozostałe mutanty, z reszty dzików powinieneś pozbierać kopyta, mnie się to udało bez problemu na twoim zapisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 @kondotier nie sprawdzę. Mam dograny Atmosfear i na Twoim sejwie zaliczam wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 @Gatzek @gawron Czyli wychodzi na to, że będzie można zbierać z tych mutków, które zabiję już z umiejętnością. Na tych dzikach nie sprawdzę, bo grałem dalej, rezygnując z możliwości robienia apteczek. Tylko dziwne, bo po wzięciu umiejętności puknąłem kontrolera i z niego też nie mogłem nic pobrać. Zobaczę na Wysypisku, czy się powiedzie. A jak nie, to trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Teraz mi się przypomniało, że chyba gdzieś było nawet o tym wspomniane (albo w temacie jakiegoś innego moda). Trofea można wycinać tylko z mutantów zabitych PO przyswojeniu umiejętności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.