Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 miesięcy temu...

Nie wiem, czy jest sens pytać, bo pewnie nikt już moda nie pamięta ALE ! ;) 

Mam problem z misją dla Barmana (śledztwo) porozmawiałem z przywódcą Wolności na wysypisku, skierował mnie do lidera grupy bandytów również na wysypisku i tu pojawia się problem, znacznik mam na bandycie (zwykłym, nie tym oznaczonym na radarze, jaki gwiazdka), z którym w ogóle nie mogę porozmawiać, natomiast z bandytą z tej grupy oznaczonym gwiazdką mogę, tylko tyle, że ma 2 podstawowe dialogi, a nie questowe.

Ktoś miał coś podobnego lub cokolwiek pamięta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Paulinnio napisał:

Ktoś miał coś podobnego lub cokolwiek pamięta ?

Sprawdziłem dwa razy, wszystko jest w porządku z bandytą i ze znacznikiem, dialog przebiega normalnie. Możliwe, że ze skryptami coś Ci nie zaskoczyło. Spróbuj wczytać zapis sprzed rozmowy z wolnościowcem oczywiście, jeśli takowy zrobiłeś, albo jeszcze raz przejdź z poprzedniej lokacji na Wysypisko.

Spoiler

765143284_pal2.thumb.jpg.23c6c008b00911fe8315ffad3ad371a1.jpg

pal.thumb.jpg.7ea18f06f57f7ea4438c91182aa89406.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Przy przejściu na Polesie wywala mnie z takim błędem: 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : .\BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: survarium\metal\electrical_cabinet_02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny mod, "gubisz" się w fabule bo nie ma znacznika/opisu co dalej(nie chodzi o to żeby prowadzić cię za rączkę ale choć by więcej info w PDA co dalej). Zdarzało się że łaziłem po mapie i zastanawiając się czy coś skaszaniłem fabularnie, czy to błąd czy co do diabła(np: mapa Jupiter, zero interakcja z kimkolwiek, przed Prypecią zagadujesz z gościem masz 2 opcje. Tak czy siak chyba trza iść do Prypeci i coś tam zrobić(no bo nie masz info) puki nie znajdziesz dokumentów w trupie.

Na plus fajnie się strzela(na szczęście nie spieprzyli balansu walki, przeciwnicy nie są przekokszeni)nie ma kuriozów że trudno kogoś/coś zabić bo ma tony życia a my jesteśmy na strzała. Bardzo przyjemnie sadzi się hedy z broni wytłumionej(goście nawet się nie orientują co się stało puki ostatni nie padnie)mega satysfakcjonujące. To składanie z części i uczenie się umiejętności mało zrozumiałe/wytłumaczone, coś pojawia się w plecaku ale to za mało bo musisz mieć jeszcze jakieś narzędzia. Metodą prób i błędów ... fajny bezużyteczny ficzer.

No i praktycznie zawsze wywalało mnie przy przejściach pomiędzy mapami :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzyłem się do tego moda kolejny raz ( kiedyś grałem, ale chyba w nr1 ). Ale nie pogram.

Postawiony mod uruchomił się szybko i bezproblemowo. Doszedłem do pierwszego rozmówcy, zapisałem i wyszedłem. Z ponownym wejściem już były problemy. Zaczął się wyświetlać w takim zminiaturyzowanym okienku ( w opcjach mam pełny ekran ), a po wejściu gry zawisał.

Przy ponownym uruchomieniu było po zabawie. Czarny ekran, mod wisi. Ustawień nie zmienię, bo nie wejdę do nich.

Nie oczekuję na porady, daję tylko informację o problemie. Mod zostaje "koszykarzem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś zakończenie dla Monolitu?? Opyla się z tym szarpać, bo ponoć mamy ratować jakąś laskę. Zrobiłem kombinezon monolitu więc są przyjaźni ale ile było z tym gimnastyki(non stop działasz po omacku i nie wiesz czemu nie chce go zrobić) a teraz w Prypeci okazuje się że detektor niedźwiedź nie dział, tylko chyba wymagany fabularnie jest swarog... omg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że ta wersja 2 różni się od tej w którą grałem, czyli 1. Nie jest do końca dopracowany, są jeszcze bugi. Na Wysypisku wziąłem się za "Oczyszczanie". Poszedłem na snorki, zniszczyłem, wróciłem a zliczyło mi psy. Mam zadanie wrócić do zleceniodawcy, a on nie ma dalszych dialogów. Chyba będzie wisieć.

Teksturowo fajny, ale reszta na razie nie powala. No i jego optymalizacja. Poprawka miała pozwolić grać na DX11, a już na DX10 mod mi zawisał, choć maszynkę mam niezgorszą, jak na taki leciwy mod.

@MOS . Chyba będziesz pierwszym, który ten problem rozwiąże. Może @cichy lub @vidkunsen też się tam znaleźli.

 

@gawron  Mam sugestię, aby do #1, tam gdzie już jest ta czerwona uwaga o VC++, dodać jeszcze jedną. Aby przy uruchamianiu moda nie przeceniać własnego komputera i oświetlenia nie dawać wyższego niż pełne dynamiczne. Z tego co wyczytałem, wszyscy którzy dali wyżej, mieli problemy z wylotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE.

Mod jak na razie nie ma zbyt dobrej reklamy. Czas to zmienić, tym bardziej że jest przetłumaczony. Kilka screenów na zachętę.

ss_administrator_03-20-19_21-45-33_(l02_garbage_old).thumb.jpg.76654af744a08fba53a293b6f9c453c2.jpgss_administrator_03-21-19_14-44-58_(l01_escape_old).thumb.jpg.031399b62d8515ffc84665b760e4aef5.jpgss_administrator_03-21-19_14-47-55_(l01_escape_old).thumb.jpg.6c3dd884eff11e1ebb679b897e1d2fa0.jpgss_administrator_03-21-19_14-55-52_(l02_garbage_old).thumb.jpg.eb5a45bac68dbb55d697d3af64df945c.jpg

ss_administrator_03-21-19_14-57-23_(l02_garbage_old).thumb.jpg.860e7cdca0fb1a0c03fbf8c3e53e5c40.jpgss_administrator_03-21-19_15-03-44_(l02_garbage_old).thumb.jpg.2ba796594c20dfbaf4fa1dfd7cfb7193.jpgss_administrator_03-21-19_15-10-10_(l02_garbage_old).thumb.jpg.5415ed16f7f90103a4ec78b631d7bab0.jpgss_administrator_03-21-19_15-11-13_(l02_garbage_old).thumb.jpg.7cf3dc85746877a86ee103dd528a555c.jpg

W modzie nie zgłodniejemy. Smacznego.

ss_administrator_03-21-19_16-58-34_(l03_agroprom).thumb.jpg.5efe3932750ff7134d939af3a1e7a09a.jpg

Jak na razie, grałem na buildowych lokacjach - za wyjątkiem Agropromu, tak że nawet otrzaskani w modach mają nowe, ciekawsze otoczenie.

A fabuła spokojna, i ciągle coś się dzieje.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z konieczności PODBICIE.

@MOS  i inni co już bawili się w K 2.0. mam już umiejętność pobierania części mutantów. Pojawia mi się napis aby zabrać część. Ale brak skutków tego działania. Ani bez noża, ani z nożem nie mogę pobrać części. Jest jeszcze jakiś kruczek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kondotier napisał:

Jest jeszcze jakiś kruczek?

W tym przypadku nie ma żadnych kruczków, (wystarczy przyswoić umiejętność) po prostu może się trafić, że przy niektórych mutantach nie ma nic do odcięcia. Możliwe, że podczas strzelania przydatne części mutanta poszły w miazgę:). Są mutanty, na przykład burer, z którego nie ma możliwości pozyskania części ciała.

Spoiler

cz.thumb.jpg.97751d590394851a7e9eeb01f266a59f.jpg

Dodałem Twoje spostrzeżenie do #1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  Dzięki za odpowiedź. Umiejętność przyswojona, był komunikat. Ale mutanty mi się nie otwierają, aby coś zabrać. A nawet jak jest automat przenoszenia do inwentarza, to też ich tam nie ma. Na MW podczas czyszczenia jest dzików i snorków cała moc. Niemożliwe aby w żadnym nic nie było.  Nawet w kontrolerze tez nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  @Gatzek  @MOS

Mam prośbę do mających moda na kompie, o sprawdzenie na moich zapisach, czy da się pobierać części.

Zapis p107 przed zabiciem dzików, które dają ponad 130 punktów pozwalających na umiejętność. Ale po wzięciu umiejętności musiałem restartować grę, aby pojawiła się opcja zabierania.

 p107_1 powtorka.scop                    p107_1 powtorka.dds                      

Zapis p108 jest już po restarcie z napisem użycia.

p108 dalej nie bierze.scop               p108 dalej nie bierze.dds                      

 Mam lekko podniesiony udźwig, do 90kg.       

Mam jeszcze umiejętność przekształcania artefaktów, ale nie mogę jej sprawdzić ze względu na brak niektórych artów.                    

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gatzek @gawron   :018:

Czyli wychodzi na to, że będzie można zbierać z tych mutków, które zabiję już z umiejętnością. Na tych dzikach nie sprawdzę, bo grałem dalej, rezygnując z możliwości robienia apteczek.

Tylko dziwne, bo po wzięciu umiejętności puknąłem kontrolera i z niego też nie mogłem nic pobrać. Zobaczę na Wysypisku, czy się powiedzie. A jak nie, to trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.