Skocz do zawartości

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

xxelektroxx    - W tej części moda, nie można przywoływać oddziałów.  Ta opcja była dostępna w Artefaktach śmierci i Inną droga, bo tego wymagał scenariusz. Tak samo jak przenikanie przez drut kolczasty, kraty itp.. W takie możliwości wyposażyła go z'ONA. Ale Szrama tam zmienił rzeczywistość i teraz działa przecież na rzecz Świadomości-Z. A ona mu tego nie zapewnia, bo jest przeciwna z'ONIe.

Ja zmieniłem ustawienia w stosunkach frakcji, już po zajęciu bazy Wolności. I Monolit przestał mi włazić do bazy, a Wolność zaczęła zajmować te placówki na drodze do baru. Zajmują na drodze do przejścia na ATP, ale to dobrze, bo nadal są dostarczycielami sprzętu na sprzedaż. Handlarz jest w wieży i gostek co naprawia.

Jak zmienić stosunki, dałem skreena w poradach.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem już rozwiązałem, monolit musiał mi wejść do bazy zanim zmieniłem w menu pod F2 żeby frakcje siedziały u siebie, ale nie walczyli póki nie podszedłem blisko, więc rozwaliłem kilka oddziałów poza bazą i te z bazy poszły aby je zastąpić.

Teraz już nikt nie wchodzi i wolnościowcy też się z bazy nie ruszają.

Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Edytowane przez xxelektroxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy mam pytanie jak zadziałać aby: zaliczyć zadanie na MW w wiosce pijawek- w poprzedniej wersji też nie zaliczyłem, ubiłem 3 pijawy i kontrolera. Następna sprawa to , że w żaden sposób nie umiem uratować mechanika podczas zdobywania bazy, zdobywałem ją z 5 razy i nic a i dziwna sprawa nie zmienia mi się kolor celownika jak najadę np. na bojownika monolitu, wcześniej celownik zmieniał kolor. Sprawę koloru celownika rozwiązałem, chyba przez przypadek w meni odhaczyłem identyfikację.

Edytowane przez bolo
częściowe rozwiązanie problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolo - bo chyba Polowy mówił, że handlarz i mechanik będą na usługi, jak się Wolności pomoże.

Ale jak nie zauważyłeś, to w wieży pijawkowa masz innego handlarza i innego naprawiacza. A handlarz lepiej płaci i na dodatek leczy. A trzeci NPC, może Ci stosunki z frakcjami poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 października 2015 roku pojawiła się wersja 7.64 - http://www.reborn-stalker.ws/forum/66-450-1

W nowej wersji przygoda zaczyna się na nowej lokacii i zadaniem Bohatera jest - przeniknąć dalej do Zony i zaopatrzyć się w ekwipunek i broń.

TA WERSJA PRZEZNACZONA JEST WŁĄCZNIE DLA TYCH, KTO JUŻ PRZESZEDŁ 7.62 LUB 7.63 DO KOŃCA (I to nie jeden raz!)

Jest to wersja build i z podjęciem jakichkolwiek działań zaczekamy do wersji finalnej.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pacjent1972 - graj spokojnie w Odmienne światy. To nie jest aktualizacja 7.63, lecz mod wymagający nowego postawienia i nowej gry.

Zaczyna się całkiem inaczej, na innej lokacji, stąd będzie całkiem inna rozgrywka. Ale ogólnie mówiąc scenariusz ten sam, z małymi zmianami, aby się nie nudziło i nie szło na pamięć.

Na rus forum jest wypowiedź od samego Era, że za 7.64 należy się brać, po zagraniu do końca w 7.62 i 7.63, lub co najmnie 7.63. Bo nie znający rozwiań z tamtych modów bez pokazywania mu palcem, nie przejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Er ma taką manierę, że robi po dwie wersje tego samego scenariusza i różnymi rozgrywkami. Tak było z 2.50 Artefakty śmierci i 2.52 Inną drogą. Gracz ma wybór.

Teraz zrobił to samo. v.7.62 Sobowtóry i jej finalna v.7.63 Odmienne światy, mają swojego równoległego odpowiednika v.7.64 Zagadki północnych terenów, o zmienionej od samego początku rozgrywce i sygnalizowanych niewielkich zmianach scenariusza w dalszej rozgrywce.

A gra w v.7.63 jest o tyle potrzebna, bo nowicjusz rebornowski już na pierwszej lokacji spotyka się z potwierdzeniem właściwej gry poprzez grzmoty, z teleportem odmawiającym przejścia. Jak tego nie zna z v.7.63 to zgłupieje i nie przejdzie dalej. Przenoszenie przez ukryte teleporty w inne miejsce, potraktuje jak bugi. A jak przejdzie, to nie dojdzie do Zarki na drugim końcu mapy, nie wiedząc o metrze, ograbiających teleportach itp.

W poprzednim postcie napisałem "lub co najmniej 7.63". Sądzę, że tak doświadczonym graczom, jak na naszym forum to wystarczy. Ja grałem w 2.50 i 2.52, więc jestem "do przodu" i trudno mi oceniać odbiór moda przez tych co zaczynają od v.7.63.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten co zna na tyle rosyjski, aby móc przejść moda, to od Artefaktów śmierci lub Inną drogą. To mody zamienne. Mają ten sam finał, tylko zaczynają się różnie. Ale tam fantastyka idzie cała parą.

v.7.62 można sobie podarować. Na rus forach nie ma już wsparcia.

Jej odpowiednikiem, dopracowanym i zoptymalizowanym jest v.7.63 Odmienne światy. I to na razie jedyny spolszczony.

Dla tych co zaczęli grać w 7.62 dawałem wyjaśnienia, dotyczące specyficznych rozwiązań w rebornach. Są one nadal aktualne i dla 7.63 i będą dla 7.64. Natomiast bez znajomości nowych rozwiązań z 7.63 w 7.64 nie za bardzo.

Więc Godlike, jak masz ochotę zagrać w Reborny, to nie masz na razie wyboru. Graj w v.7.63 Duplikaty-Odmienne światy. Iluś graczy już jest baaardzo daleko, kilku skończyło ... prawie. Więc i będzie kogo o radę zapytać. Jest do niego FAQ i trailery z początku gry. Wystarczają dla zrozumienia moda i dalszej już samodzielnej gry.

 

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pobrałem tego moda plus spolszczenie ale linki do fixów wygasły. Mod odpalił bez problemu, podziemia da się przejść na upartego choć snorki strzelają pzez drzwi i ściany a tuptuś też rani przez zamknięte drzwi. Niestety po rozmowie z gostkiem na końcu jak mamy skorzystać z teleportu gra zamrożona. Mógłby ktoś wstawić niezbędne fixy i jak je wtedy instalować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pobrałem tego moda plus spolszczenie ale linki do fixów wygasły. Mod odpalił bez problemu, podziemia da się przejść na upartego choć snorki strzelają pzez drzwi i ściany a tuptuś też rani przez zamknięte drzwi. Niestety po rozmowie z gostkiem na końcu jak mamy skorzystać z teleportu gra zamrożona. Mógłby ktoś wstawić niezbędne fixy i jak je wtedy instalować.

Spotkało mnie to samo, tutaj https://stalkerteam.pl/topic/7380-problemy-techniczne-w-reborn-duplikat-763/ masz podpowiedzi i ewentualne moje rozwiązanie problemu zamrażania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem że trzeba poczekać choć i tak sporo czekałem jak gostek odchodził i praktycznie go nie widziałem. A co do fixów czy jednak jakieś trzeba zainstalować żeby później nie było problemów jak z tymi snorkami wbitymi w ścianę lub drzwi bo to jest bez sensu a tak jak pisałem linki już nie działają oprócz jednego https://yadi.sk/d/1nzcPDqWjjtLi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.