Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wywołuję po nickach, bo ich jest za dużo.

Najpierw o Agro. Tam nic nie znika. Jest ono w dwu wariantach. Kolokwialnie mówiąc, jedno z CCz, drugie z CzN. Zależnie czy wejdziemy z Wysypiska, czy z Jantaru. I w zależności od tego, NPCe są lub ich nie ma. Tu każdy z was, musi się nauczyć rozróżniać w jakim świecie się znajduje. Realnym, czy noosfery.      Pomyłka. To dotyczy następnej części - Duplikaty.

Fleszki i PDA są tylko źródłem informacji. Z nich wyciągamy wiadomości, gdzie czego szukać. Ważnym kwestowym PDA jest tylko to znalezione przy Czarnym Żorżu, dowódcy drużyny Z. Ale zabieramy je tylko z jego trupa. Dlatego tę drużynę najlepiej przywoływać tam, gdzie jest dużo mocnych wrogów.  Jeśli w składzie drużyny nie było CzŻ, a ktoś z niej ocalał, wysyłamy te resztki w miejsce gdzie zginą, aby móc przywołać następną. To PDA jest niezbędne do rozmowy ze St.Re.Lockiem na CEA. I trzeba jeszcze mieć 4. mln kasy. Inaczej nie ma p co iść, bo trzeba będzie znowu wrócić, a St,Re.Lock może nie przeżyć.

Po lokacjach przemieszczamy się też Skoczkiem, a te trzeba najpierw znaleźć. Gdzie są lub kto je daje, jest opisane w poradach, ze zrzutami ekranu. Najłatwiej pozyskać jeden z nich jest za zadanie Leśnika w Rudym Lesie i samodzielnie z kopalni pod szybem ( nie ta sztolnia, a nowe podziemie ). Wchodzi się teleportem na beczce koło drzwi do Leśnika. On nas na nią naprowadza, każąc na beczkę napluć. W podziemiu kilka teleportów.     Pomyłka. To dotyczy następnej części - Duplikaty.

Jantar - na bagnie koło grubego drzewa jest teleport do Limanska, ale do wnętrza sklepu. Jeśli na Bagnach porozmawialiście z Pilotem o Limansku, odezwie się. Ze sklepu się nie da wyjść, ale trzeba pozabijać jak najwięcej mutantów przez okna. Szczególnie burerów. Powrót na Jantar. Kolejny teleport jest za murem, koło tego narożnika gdzie jest budka transformatorowa. Ale wchodzi się z terenu zakładu, w lewo za bramą i przeskoczenie przez mur, jeszcze przed tym hangarem z lewej.

Handlarze w DM, to sytuacja losowa. Zależna od naszego działania, czy zdążymy przed tym, jak ich ktoś zlikwiduje.

Skrzynia na początku estakady dostępna dopiero po rozmowie z Pierwszym. Do innych dostęp np. z rury z tyłu zakładu, po wysadzeniu beczek. Ale nie od razu. Kolejne skrzynie dostępne z podziemi alternatywnego Agro, gdy tam zejdziemy zadaniami. I też, jak już dotrzemy do jednej z piwnic Limanska.

Ale to wszystko jest we wpisach.

Trzeba koniecznie wykonywać zadania brane u NPCów. Bo otwierają wątki scenariusza. A nowe dostajemy dopiero po rozliczeniu poprzedniego.

I weźcie pod uwagę, że jest to już "zelżona" wersja moda. Trzeba było zagrać w oryginalną 2.50, aby się na własnej skórze przekonać o jego trudności.

DODANO:

Bardzo ciekawym rozwiązaniem w tym modzie jest możliwość "przechodzenia" przez metalowe przedmioty, takie jak drut kolczasty, siatkowe wypełnienie ogrodzeń. W ten sposób można uratować się przed atakującymi mutantami, albo skrócić drogę. To jedna z metod wejścia i wyjścia z bazy na Bagnach.

Ale to rozwiązanie ma też nieprzyjemne skutki. Kiedy stajemy np. na kratownicowych podestach schodów metalowych, przelatyjemy przez nie i spadamy. Trzeba iść jak się da po poręczach, albo po ramiakach tych kratownic. Tak jest na Agro w szybie wentylacyjnym podziemi i w Rudym Lesie, kiedy musimy wleźć na samą górę wieży wyciągowej.

 

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest do zdobycia i brama zamknięta bo, bo nadal ktoś w tym hangarze jest i masz dostać wsparcie od frakcji, swojej a ona ma ja zająć lub jak odejdziesz na inna lokacje to bandyci ja ponownie zajmą.

Będąc w hangarze obejrzyj schowek w barze/sklepie.

Spoiler

Hunter0 - to jak z kobietami, niby z tobą ale dalej musisz ja zdobywać   :biggrin:  ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz @kondotier ale chyba troszkę pomieszały Ci się mody:happy: 

18 godzin temu, kondotier napisał:

Najpierw o Agro. Tam nic nie znika. Jest ono w dwu wariantach. Kolokwialnie mówiąc, jedno z CCz, drugie z CzN. Zależnie czy wejdziemy z Wysypiska, czy z Jantaru. I w zależności od tego, NPCe są lub ich nie ma. Tu każdy z was, musi się nauczyć rozróżniać w jakim świecie się znajduje. Realnym, czy noosfery.

Tak było w Duplikatach 7.63. W RBFF jest jedno i to samo Agro, znane z Czystego Nieba.

18 godzin temu, kondotier napisał:

Po lokacjach przemieszczamy się też Skoczkiem, a te trzeba najpierw znaleźć. Gdzie są lub kto je daje, jest opisane w poradach, ze zrzutami ekranu. Najłatwiej pozyskać jeden z nich jest za zadanie Leśnika w Rudym Lesie i samodzielnie z kopalni pod szybem ( nie ta sztolnia, a nowe podziemie ). Wchodzi się teleportem na beczce koło drzwi do Leśnika. On nas na nią naprowadza, każąc na beczkę napluć. W podziemiu kilka teleportów.

Skoczki też były w Duplikatach, tam Leśnik mówi by napluć na beczkę. W RBFF ich nie ma, trzeba się przemieszczać ukrytymi teleportami.:happy:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FilmisterPL Ja jestem szaleńcem, wiec mnie nie obraziłeś haha:biggrin:

Reborny są zajefajne i bardzo ciekawe. Co prawda mają mnóstwo różnych udziwnień i nie wskazują nam palcem gdzie mamy iść, nie prowadzą gracza za rączkę. Ale to jest właśnie smaczek tego moda, a nie przeszkoda. W żadnym innym modzie raczej takich rozwiązań nie znajdziesz (bynajmniej ja nie znalazłem) i to jest właśnie na plus dla Rebornów:happy: 

Jak gdzieś utknąłeś i nie wiesz co dalej, rób te zadania, które możesz w danej chwili wykonać. W tym modzie każde zadanie jest ważne, pominięcie jakiegoś może być brzemienne w skutkach. A wykonanie niektórych z pozoru niepozornych zadań może otworzyć możliwość otrzymywania nowych, ważnych dla fabuły zadań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FilmisterPL Zapomniałem dodać, że gra, kolejność wykonywania zadań itp jest też zależne od wyboru frakcji jaką wybierzesz na początku. O tym długo by gadać. 

Rozpoczynałem grę różnymi frakcjami, a udało mi się ukończyć grę jak grałem jako bezfrakcyjny i miałem neutralność z Monolitem. Ale ja CI wcale nie sugeruję tego wyboru, chociaż zrobisz jak uważasz. Bo grając tym wyborem będziesz miał na początku pod górkę, a koniec końców przed wizytą na CEA będziesz musiał wstąpić do jakiejś frakcji by móc wzywać Z-drużynę i pozyskać pda Czarnego Szerża które jest potrzebne St.ReLockowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, @kondotier, ja tam się Ciebie nie czepiam o takie drobnostki. Grając w 2 - 3 mody jednocześnie może się coś człowiekowi mylic, a przy takim ogromie modów jakie ograłeś to zupełnie normalne:happy: No i nie zważając na powyższe trudno znależć takiego znawcę jak Ty i każda Twoja rada jest bardzo cenna:happy:

Swoją drogą trochę Ci zazdroszczę że ogrywasz trzecią część:) Ja rosyjski trochę znam, ale nie jestem w nim biegły na tyle, żeby się porwać w tym języku na Reborna:happy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat  Ależ ja tego nie przyjąłem jako czepianie, broń boże. Sam się już na tym łapię, że przy takich Rebornach, Deja vu czy innych modach mających kolejną odsłonę,, a granych lata temu, zdarza się mi je pomylić. Grałeś niedawno, lepiej pamiętasz, to dlaczego nie możesz dawać dobrych, poprawnych porad? Powodzenia.

A trzecia część jest jeszcze bardziej pokręcona niż te dwie pierwsze. No i te mutanty "matrioszki" z jednego po zabiciu powstaje w kolejnych przekształceniach nawet do dziesięciu. Przy tych przemieńcach, raz trzeba być blisko, innym razem daleko, a nigdy nie wiadomo co się "urodzi". No i te już znane teleporty, są, ale ich nie ma, a jak są, to cholera wie gdzie się znajdziesz. Tak sobie więc biegam po lokacjach, na ile mi ilość jedzenia pozwoli. Bo z amunicją, czy medykamentami już tak źle nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kondotier napisał:

  Ależ ja tego nie przyjąłem jako czepianie, broń boże. Sam się już na tym łapię, że przy takich Rebornach, Deja vu czy innych modach mających kolejną odsłonę,, a granych lata temu, zdarza się mi je pomylić. Grałeś niedawno, lepiej pamiętasz, to dlaczego nie możesz dawać dobrych, poprawnych porad? Powodzenia.

Ja też nie chciałem byś to tak zrozumiał:) Twoje porady są cenne, sam z Twoich porad korzystałem, więc wiem, co mówię:) Graliśmy różnymi frakcjami, wiec nasze porady mogą się nieco różnić dlatego że niektóre zadania mogliśmy otrzymywać od innego npc-a lub w innej kolejności. A jak coś Ci się czasem pomyli, grzecznie i z całym szacunkiem delikatnie zwrócę Ci uwagę lub wyprostuję Twoją poradę, jeśli pozwolisz:)

A w tym Zródle często pojawia się coś co nazywam koszmarem? Mianowicie chodzi mi o te hordy obrzydliwych, paskudnych, wstrętnych, przeklętych, żółtych pająków? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS Tak mniej więcej, to z rozmowy z Pierwszym sporo się dowiedziałeś. Powiedział Ci o co chodzi z tą estakadą i fleszkami. Po spotkaniu z nim odblokował Ci się kolejny teleport w Dolinie Mroku, ten w rurze, za starą fabryka. Prowadzi też do estakady i zabierasz fleszkę. Kolejną zabierasz przechodząc z Magazynów wojskowych, jeśli jeszcze jej nie wziąłeś. Jest gdzieś poradnik pokazujacy wszystkie przejścia do estakady.

W międzyczasie możesz przeprowadzic Aniele do Rudego lasu, ale nie prowadz jej do kopalni, dopóki nie zaprowadzisz tam Galeckiego, to bardzo ważne.

Teleport na północy Rudego lasu zaprowadzi Cię do estakady, to bardzo ważny teleport, po zabraniu fleszki na estakadzie zapisz grę, i chyba o ile dobrze pamiętam teleport tak jak iść na północ zaprowadzi Cie do Limańska (piwnica) a potem do szpitala. Gadasz z Bezimiennym i jeśli masz ze sobą pda Gryka, możesz iść na CEA, a jeśli nie masz, wrócić na Kordon.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MOS Przecież w temacie było to wałkowane tysiąc razy.... :happy:

Galeckija, czyli ojca Anieli spotykasz w Limańsku. Do Limańska przeniesiesz się teleportem z CEA. Aniele możesz zaprowadzić do Rudego lasu, ale do kopalni dopiero wtedy, jak zaprowadzisz tam najpierw ojca. Jak zrobisz odwrotnie, Aniela może nie mieć dialogu, który jest ważny.

I nie, nie można jej olać, bo w nagrodę za pomoc da Ci namiar na schowek w którym znajdziesz 1-szy art śmierci, który jest konieczny do zakończenia gry.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat  Wykazywanie pomyłek w poradach, nie tylko jest konieczne, ale i wskazane. Tak, że jak mnie na czymś takim przyłapiesz, śmiało interweniuj. W poprzednim wpisie dokonałem korekty, tak że nie wprowadza już w błąd.

A na temat Źródła odezwij się w jego temacie. Nie będziemy tu spamować, a tam się to przyda, jak ktoś inny się do moda przymierzy.

A co dotyczy handlarzy na Agro. Jeśli to byli handlarz-najemnicy, to oni się przemieszczają. Kolejni są na MW. Radzę poczytać jak ich "unieruchomić' tak, aby nie było problemu z handlem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Już wiem co z anelią robić, powiedzcie co teraz robić? Anelia jest u wilka w wiosce, na kordonie mam porobione wszystkie zadania, i gdzie radzicie się udać najpierw, czy na wysypisko czy do doliny mroku? Do doliny mogę udać się z przewodnikiem z kordonu lub normalną drogą przez wysypisko, jeżeli dolina mroku jest tak ważna, to może tan się udać najpierw. Co radzicie? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grzegorz728 Jak jesteś na Kordonie, możesz pójść do piwnicy we wiosce, pogadać z Anielą i przeprowadzić ją przez Kordon, do teleportu przy rurze. Bedziesz miał jedną lokację z głowy, bo i tak ją musisz przeprowadzić.

A jaką frakcją grasz, tak z ciekawości?

Co do kolejności wyboru lokacji, rób jak chcesz, ale ja bym wybrał najpierw Wysypisko. Masz tam 3 pda do znalezienia (czwarte ma Jocha, przywódca bandytów). Na Wysypisku bierz zadania od neutrałów i wszystkie wykonuj od razu, zresztą dużo biegania też nie będziesz mieć. Dolina Mroku póżniej, może poczekać. Ale na każdej lokacji bierz te zadania od neutralnych dowódców, będzie to potrzebne, zwłaszcza na Agro, przed wejściem do podziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grzegorz728 Pytanie o frakcję jakie postawił @wariat jest o tyle istotne, że najmniej kłopotów jest w grze, gdy jest się czystoniebowcem, ale wtedy po nagrody za wykonywane niektóre zadania trzeba biegać aż do bazy na bagnach. Druga korzystna opcja, to w bazie stalkerów zmienić przynależność na wolnego stalkera. Zawsze to bliżej i łatwiej odbierać nagrody. Jak do nich podchodzisz, możesz złapać oddziaływanie kontrolera. To wygląda jak problem z grą, latasz w chmurach. Ułatwiasz sobie poruszanie, przechodząc do gry z 2. postaci, wtedy latania nie ma. Ale nie wybieraj opcji jego likwidacji, zanim nie dostaniesz u stalkerów zadania na jego likwidację. Masz rpg7 ? Jak nie, to Sidor sprzeda ci najdroższy schowek z nim. I szanuj go, bo jeszcze nie raz się przyda.

Natomiast czy pójdziesz na Wysypisko, czy do Doliny Mroku wg. mnie, nie ma większego znaczenia. Tyle tylko, że na początku grania korzystanie z przewodników jest niewskazane, bo w ten sposób tracisz możliwość znalezienia istotnych dla gry itemów i wykonania zadań przynoszących istotne korzyści. W znalezionych PDA masz opisy gdzie mogą być następne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co gram jako czyste niebo, zadania na likwidacjie kontrolera nie miałem sam z siebie go ubiłem, tylko dostałem zadanie na zdobycie na obozu koło bazy neutrałów, tam był co prawda kontroler i dwa burery a drugi kontroler jest koło posterunku, to tego ubiłem sam z siebie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grzegorz728  Jak sam zabiłeś, to straciłeś nagrodę za jego zabicie. A na początku gry, była dobra.

Ja pisałem o kontrolerze, który znajduje się z burerami pomiędzy bazą stalkerów, a północnym posterunkiem. Pogadaj z szefem stalkerów, może mieć jeszcze to zadanie na tego kontrolera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.