Jump to content

Lost World Condemned


Agrael
 Share

Recommended Posts

2020-07-07_185620.png

Nazwa: Lost World Condemned
Twórcy: Ирбис i Real Wolf
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 05.09.2010r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Tworząc tę wersję autor przede wszystkim miał na względzie klimat i przywrócenie wyciętych różnych elementów i funkcji.

To sprawia, że gra staje się maksymalnie interesująca i trudna do przejścia. 

Mod swobodnie przewyższa dowolną inną modyfikację pod względem stabilności/balansu/atmosfery.

 

Zmiany, lokacje, sprzęt:

Spoiler

1. Jedzenie i lekarstwa

Niektóre lekarstwa i jedzenie wykorzystywane są kilka razy. Nie włożycie na raz do ust całego bochenka chleba albo pęta kiełbasy. Dlatego nie dziwcie się, że po skorzystaniu z jedzenia i.t.p. przedmiot nie znika od razu. Dopóki jecie lub korzystacie z lekarstwa - nie można posługiwać się bronią. Działanie wszystkich leków i jedzenia jest stopniowe. Jeśli zdrowie pogarsza się samo z siebie to znaczy, ze złapaliście niewielką dozę radiacji. Radiacja samoczynnie nie uwalnia się z organizmu. Jeśli nie zastosować środków zaradczych, to śmierć nastąpi po około 4 dniach gry. Przy otrzymaniu dużej dawki radiacji lub przy zranieniu następują efekty towarzyszące.

 

2. Pas

Naboje trzeba wieszać na pasie, żeby można było przeładować broń.

 

3. Zasiedlenie lokacji

W modzie zachowana jest fascynująca atmosfera Zony dlatego prawie wszystkie lokacje są PUSTYNNE ale NIE PUSTE. bardzo często mówi się, że lokacje nie są zasiedlone, ale to nie tak. Otwórzcie oczy i przypomnijcie sobie książkową Zonę. Tam każdy stara się nie wchodzić w oczy.

 

4. Kombinezony

Przywrócono wycięte rodzaje wyposażenia, ale przeprowadzono ich staranny dobór i edycję, biorąc pod uwagę ich mocne i słabe strony. Na przykład kombinezon SEWA nieźle zabezpiecza od anomalii ale szybko się niszczy przy częstym wpadaniu w elektry, ponieważ prawie wszystkie właściwości ochronne kombinezonu tworzone są przy pomocy elektroniki. Egzoszkielet odwrotnie, dobrze zabezpiecza od kul i posłuży przez długi czas do momentu krytycznego zużycia, ale przy wpadnięciu w piec większość ważnych zespołów kombinezonu ulega stopieniu.

 

5. Dialogi

Dodano nowe dialogi ożywiające kontakty z mieszkańcami Zony.


6. System Handlu

Kupno/sprzedaż sprowadzono do systemu Czystego Nieba - teraz każda rzecz będzie dostępna z dużym trudem i nie będzie możliwe uzbieranie milionów przez sprzedawanie hurtem tanich artefaktów.

 

7. Charakterystyki gracza
Zmieniono parametry życiowe Naznaczonego takie jak wzrost, udźwig, odporność na różne zranienia i anomalie. Teraz można momentalnie zginąć w najbardziej niegroźnej wcześniej anomalii. Do tego są one niewidoczne co stymuluje konieczność stosowania detektorów.
8. Rozszerzono standardowy scenariusz z postaciami Cienia Czarnobyla + scenariusz Zewu Prypeci z punktu widzenia Striełoka.

9. 16 nowych lokacji

- Prypeć
- Jupiter
- Zaton
- Martwe Miasto
- Podziemia Prypeci
- Czerwony Las
- Limańsk
- Szpital
- Generatory
- Bagna
- Legowisko
- Leśny gąszcz
- Wojskowe laboratorium
- Ciemny Las
- Wioska
- Pieczara

 

10. Wycięte kombinezony, poprawienie wyposażenia, wstępowanie do nowych i starych ugrupowań, freeplay, Całkowicie przerobione cykle pogody.

 

11. Broń

- PKM (dźwięk z CN)
- Słoń
- Sajga
- TOZ-34
- Broń myśliwska
- Steyr Aug A3
- Beretta
- FN2000 z buildów
- FAMAS P3
- FN P90
- 3 granaty
- 3 mat. wybuchowe + detonatory

 

12. Leki i jedzenie
- Szpila
- Amfetamina
- Metaamfetamina
- Antyseptyk
- Mleko skondensowane
- Indywidualna racja żywnościowa
- Woda mineralna

 

13. Atmosferyczne efekty dźwiękowe, 16 nowych artefaktów z książek, emisja i dynamiczne anomalie.

 

14. Można:
- Grać na gitarze i organkach, słuchać radiostacji (z animacja ruchów)
- Tworzyć swoje schowki
- Naprawiać broń i pancerze zestawami remontowymi
- Spać

 

15. Nowy HUD i interfejs w stylu ZP. Dynamiczne informacje o zgonach, wydarzeniach i emisji.

 

16. Ulepszona AI helikopterów i NPC, a konkretnie

- Rzucanie granatów
- Zmiana odziezy
- Przeszukiwanie schowków
- Uderzaenie kolbą
- Samoleczenie i leczenie innych
- Czyszczenie terytorium z trupów
- Działanie z towarzyszem
- Pozdrawianie przy zbliżeniu
- Obszukiwanie trupów
- Zabieranie pinidzy trupom
- Przywrócone wycięte animacje NPC
- Pełnowartościowa Arena

 

 

SCREENY:

Spoiler

Dołączona grafikaDołączona grafika Dołączona grafika4gvnbuhobjx5ot4ulo4i3k5c4.jpg4mrcj3f69f3vi8oqwjtjgz7cb.jpgdigeuc59bea0ejhjw2njqti8l.jpgdwfa7wde4hz6cx8gx7l7dut69.jpg3798907b681f.jpg47399c0fea6f.jpg5d195d4bebb2.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Instalujemy na podstawkę Cień Czarnobyla w wersji 1.0006.
  2. Przed instalacja upewnić się, że na grę nie instalowano żadnych innych modów.
  3. Uruchamiamy instalator.
  4. Wskazujemy katalog ze stalkerem i jeśli nie ma na końcu /gamedata to dopisujemy i instalujemy.
  5. Instalujemy patche.
  6. Uwaga! W przypadku błędu z intro, wchodzimy we własności skrótu gry i po spacji dopisujemy "-nointro" (bez cudzysłowów).

 

Mała poprawka inwentarza dla monitorów panoramicznych
1 otwórz plik... inventory_new.xml
2 odszukaj linię... dragdrop_bag
3 odszukaj parametr... height= " 300 " zmień na...height= " 207 "
4 wprowadź te same zmiany w pliku... inventory_new_16.xml.

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

PATCH:

 

DODATKI:

  • Fix tekstur TOZ-34: [KLIK]
  • Przywrócenie minimapy: [KLIK]

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

amk-team.ru

playground.ru

gk-stalker.xyz

old.ap-pro.ru

superstalkker.ucoz.ru

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Nie mam pojęcia, wiem że inaczej moda tego nie odpalisz, a przynajmniej u mnie było tak że bez zmiany plików localization wywalało mnie od razu do pulpitu. Co do samego moda: Grałem trochę i powiem że mnie wciągnął, zrobiłem zadanie standardowe u wilka i już na samym początku widać nowe postacie i także zdanie, jedno z nich wykonuję, trzeba iść na bagna do bazy czystego nieba a dalej nie kumam o co łazi, w ogóle zero wylotów..co mnie bardzo cieszy, w bazie czystego nieba jest zaledwie 4 członków czy tam byłych członków.. nie mam pojęcia, ale fakt że zadanie dalej się ciągnie. Same bagna są strasznie opuszczone, mało jest mutantów, widziałem jedynie parkę chimer i trochę anomalii, lecz to wszystko sprawia że da się odczuć klimat tam panujący, jednym słowie przygnębiający miejsce. Mam zamiar teraz iść z główną fabułą aż do baru, a dalej się zobaczy.

Link to comment
Share on other sites

Napisałem w pierwszym poście, pograłem chwilę i mod wydaję się fajny. Grafika dużo lepsza,klimat fajny,wymagania trochę mniejsze niż Soyanki.


Zaktualizuję swoją opinię bo pograłem dłużej i napisze tyle: Według mnie jeden z najlepszych modów do stalkera jakich grałem.Dość stabilny i nie ma problemów jak Soyanka.Polecam pobrać i przetestować samodzielnie.

Link to comment
Share on other sites

Dużo nowych - starych lokacji. Nie jestem pewien co do dwóch: * Логово ... * Лесная чаща ... Ta druga, to może być część Czerwonego lasu, bo brzmi jak "ukryty" Pierwsza to legowisko czyli można przypuszczać że Labirynt... Ja jednak czekam na spolszczenie NLC6, ten mod zakarbowałem jak drugi w kolejności, chyba że... pojawi się spolszczony Lost Alpha. Dobra robota Agrael - kolejna już w Twoim wykonaniu, masz u mnie punkt do reputacji.

Link to comment
Share on other sites

Mod posiada własny instalator podobnie jak NLC6 to dlaczego przy tym modzie trzeba standardowo edytować pliki localization i text a przy NLC6 tego nie robiliśmy?

A dlatego, że mod NLC6 jest w formie spakowanej i w paczce polonizacji jest już wszystko co trzeba ;). Taka jest przewaga formy spakowanej nad rozpakowaną, poza oczywiście o połowę krótszym czasem ładowania. Właśnie spakowałem swoją Soljankę i jestem z tego bardzo zadowolony - nowa polonizacja to wymiana jednego pliku która w żaden sposób nie wpływa na resztę plików. A ładuje się ok 2 minut!! Jeśli mi się uda moim słabym łączem uploadować ok 8 GB na hosting, to można będzie pobrać elementy spakowanej Soljanki i używać do woli...

Link to comment
Share on other sites

Mod LWC jest dostępny w dwóch wersjach - samodzielnej do instalacji na podstawkę SoC (waga - 1,84 GB) i w wersji 'repack' która zawiera już w sobie SoC (waga - 4.05 GB). Z zapowiedzi wygląda bardzo obiecująco. Posiada właściwie to wszystko co NLC6 z za to bez jego ograniczeń. Postaram się wrzucić przetłumaczony opis jak najszybciej //edycja Opis dodany w spoilerze w pierwszym poście tematu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ciekawa sprawa, że praktycznie żadne forum o tematyce Stalkera nic nie mówi o tym modzie. Za to na stronach warezowych pełno jest linków do niego. Natomiast na stronie AMK znalazłem opis moda Last World - Requital. Może jest między nimi jakiś związek? Niektóre właściwośći sa podobne, inne znowu nie. http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=10697

Link to comment
Share on other sites

Wygląda na to że to dwie wersje tego samego moda.I na forum AMK i na forum playground.ru zarówno Condemned jak i Requital mają podanego tego samego autora Irbisa.Tak samo linki do strony źródłowej są te same , ale tam na forum są to dwa osobne tematy.Niestety ja nic po rosyjsku nie kumam.Powinieneś prześledzić ten adres http://gktmods.com/.Jeśli oczywiście już tam nie byłeś :P To jak sądzę jest strona twórców LWC

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity