Jump to content

Recommended Posts

UPADEK ZATONU.png
Tytuł Oryginalny: Падший Затон
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data Premiery: 15.08.2016r
Autor: MadRazor
Autor Spolszczenia: @kondotier
Długość moda: Mini mod (około 4 godzin)

OPIS:

Spoiler

Upadek Zatonu to niewielka modyfikacja przedstawiona na platformie Czyste Niebo, drugiej gry z legendarnej serii. Mod oferuje graczom nową historię, która opowiada o nowych przygodach majora Degtiariowa. Gracz będzie musiał zbadać znaną, lecz mocno zmienioną lokację Zaton i zobaczyć na własne oczy skutki jeszcze jednej katastrofy w Strefie Wykluczenia.

W zmienionej fabule i w zgodzie z przepowiednią Noego, Zaton dotknęła poważna powódź. Pojawiły się nowe obiekty i stalkerskie bazy, a stare obiekty zostały nie tylko przeniesione, ale znów mają swoje scenariuszowe przeznaczenia, będąc w istocie schronieniem dla ocalałych.

Modyfikacja bierze swój początek na Zatonie, gdzie z uwagi na zmienione okoliczności pojawia się mjr. Degtiariow. Główny bohater domyśla się, że przewidywania Noego o zbliżającej się katastrofie spełniły się i Zaton znalazł się w epicentrum globalnej powodzi. Teraz teren Zatonu wygląda jak łańcuch oddzielnych obiektów, które mają kształt małych wysp ze znajdującymi się na nich stalkerskimi bazami. Powinność oraz Wojsko zorganizowały ewakuację ocalałych stalkerów. Głównym zadaniem majora i jego przyjaciela Noego, jest uratowanie ich i odnalezienie bezpiecznej drogi z Zatonu. Jedną z opcji jest droga do Baru, biegnąca przez most Preobrażyńskiego i terytorium Magazynów wojskowych. 

SCREENY:

Spoiler

_xMYIg5WFf0.jpg4-zXoYrFgwE.jpggR9DWbbQIwM.jpgbeZrN72xaBY.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 
1. Czyste Niebo 1.5.10 
2. Wypakować pobrane archiwum i umieścić w głównym katalogu gry. Identycznie postępujemy ze spolszczeniem.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD: https://yadi.sk/d/WZNsLQSU3a6y6i
SPOLSZCZENIE: https://zone.stalkerteam.pl/file/225

Autor spolszczenia moda ( @kondotier ) NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.

Źródło: StalkerMod.ru

  • Dodatnia 14
Link to comment
Share on other sites

Grających w tego moda, proszę tylko tutaj wpisywać swoje opinie i problemy z grą.

Na początek kilka screenów z mojej gry.

ss_user_09-06-16_18-45-20_(generator).jpg

Spoiler

ss_user_09-06-16_18-45-51_(generator).jpg

ss_user_09-06-16_20-18-15_(generator).jpgss_user_09-06-16_20-31-04_(generator).jpgss_user_09-06-16_20-37-20_(generator).jpgss_user_09-06-16_20-38-55_(generator).jpgss_user_09-06-16_20-43-29_(generator).jpg

ss_user_09-05-16_20-24-29_(generator).jpgss_user_09-05-16_23-31-37_(generator).jpgss_user_09-05-16_23-45-17_(generator).jpg

 

W czasie walki screenów nie robiłem, a i postrzelać też można.

Mod wart zagrania, choćby tylko dla kompletnie nowej "mokrej" lokacji, którą nazwano Zatonem. Czas gry w moda 3-4 godziny. Bezwylotowy. Mimo posiadania monitora o rozdzielczości 1920 na 1080, musiałem zejść grubo niżej, aby uzyskać prawidłowe ustawienie muszki i szczerbinki, oraz związaną z tym celność broni.

A dla tych, którzy pogubią się na zmienionej lokacji, jeden z kilku filmików poradnikowych.

https://www.youtube.com/watch?v=xWy-nnWwMg4

Jeśli błądząc, trafimy na nie właściwą bazę, nie gadamy z NPCami w niej i nie robimy zadań. Na nich przyjdzie swój czas. Mod jest dość "surowy" i wymaga sporo poprawek.

  • Dodatnia 9
Link to comment
Share on other sites

  • apg2312 locked and featured this topic

Przeleciało jak poranna kawa! Mod jest o kataklizmie w świecie po kataklizmie :)

Wymaga wielu poprawek, by ta krótka przygoda nie była momentami tak upierdliwa.

Poza tym grało mi się, o dziwo, strasznie fajnie. Nowa lokacja nie należy do najpiękniejszych, nie ma tam też za dużo do roboty - fabuła to kilka zadań typu przynieś, zwołaj ludzi, zabij, znajdź artefakt, zwołaj ludzi, znajdź... Nie było to wszystko ani zbyt ambitne, ani technicznie doskonałe, ale jako ciekawostka, taki przerywnik między większymi modami sprawdza się dobrze. I wcale bym się nie obraził, gdyby historia w tym stylu została pociągnięta jeszcze dalej. Zważywszy na czas potrzebny do skończenia, chyba wszyscy mogą spróbować swoich sił.

Rada dla grających:

Spoiler

Jak będziecie iść w te okolice, to weźcie ze dwa granaty ;)

ss_user_09-08-16_15-29-35_(generator).jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

W czasie wczytywania moda:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 50
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: item\item_ustroystva
 

stack trace:

Coś mnie ten mod nie lubi :/

 

Link to comment
Share on other sites

Brakuje ci tekstury "item_ustroystva" w folderze "item". Skoro u innych mod chodzi to pewnie błąd w instalacji albo coś ci sie nie do końca ściągnęło. Czasami antywirus zablokuje ściągnięcie jakiegoś pliczku bo mu się wyda podejrzany. potem wychodzą takie klocki.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • MaklerR unlocked and locked this topic
  • 7 months later...

Wow. Nie wiem czy to jakaś wczesna wersja, czy po prostu żart. Jakim cudem ten mod w ogóle istnieje. Wygląda jakby był robiony na kolanie w pół godziny. Żadnych zadań pobocznych. Fabuła to też jakiś zlepek, pomimo opisu. Ale powódź, wow... Po wejściu do wody, biegamy po dnie. Prawie mnie rozjeb**o ze śmiechu. Autorzy powinni to jakoś inaczej rozwiązać. Nie wiem np. dać jakieś deski po których będziemy chodzić z wysepki na wysepkę, czy coś w tym stylu. Najlepsza byłaby tak "zaawansowana" opcja jak pływanie, ale to chyba niewykonalne na tym silniku. Lub gdy wpadniemy do wody to umieramy, czy coś. Dotarłem do miejsca, gdzie trzeba zabić mutanty. I tak, dwa problemy: albo mutanty się nie spawnują i muszę zasuwać gdzieś poza mapę i tam ich wytłuc, chociaż to niewykonalne, bo brak amunicji, albo spawnuje się taka ilość, że nie ma szans ich wszystkich wybić i zabijają Noego, tak więc fabuły dalej nie pociągnę. W dodatku ten mod na tej stronie jest promowany. Chyba znaczy, że jeden z najlepszych. Raczej dlatego, że jest bardzo mało modów fabularnych do Czystego Nieba, ale to nie oznacza, że z miejsca takie "coś" ma być promowane. 

Edited by naznaczony09
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael unfeatured this topic
  • Agrael pinned this topic
  • 1 month later...
  • Agrael unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity