vidkunsen Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 (edytowane) Jak zkończysz zadania + te z podstawki to dostajesz SMS od leśnika żeby się z nim spotkać, tym samym zaczynasz nowa linie fabularną - jesteś najemnikiem a twoim szefem jak i szefem wszystkich najemników w strefie jest były oficer GRU - Leśnik Fiodor: p.s. szefem wszystkich bandytów jest Sowa z Zatonu - kolejna linia fabularna, ale to potem. Edytowane 8 Lipca 2018 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 3 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Pojawiła się nowa wersja modyfikacji. Poniżej podaję do niej link: http://ap-pro.ru/forum/35-91331-1 Oraz do angielskiego tłumaczenia: https://www.moddb.com/games/stalker/addons/new-arsenal-51-english-translation Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Nowa to ona nie jest, patrz moje wpisy od 20.06.2018. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Nowy Arsenał 6 (Rewolucja) - 14.09.2019 od Siergieja Tkaczenki filmik z innowacji w nowej odsłonie/wersji moda nr.6: Inne wersje - wgląd na youtube: https://www.youtube.com/results?search_query=Новый+Арсенал+6+(Революция) Edytowane 15 Stycznia 2019 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Na AP-PRO.Ru: http://ap-pro.ru/news/anonsirovan_novyj_arsenal_6/2019-01-15-1034 W skrócie: zadania nie będą klasyczne, powtarzalne, nowe podejście do fabuły i innych zagadnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 18 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Nowy Arsenał 6: Rewolucja: Opis: Spoiler Silnik OGSR, 64-bitowa wersja. Bronie o unikalnych możliwościach. Ogólna liczba różnych nazw broni odlicza się w setkach. Identyczne sloty dla dużych broni, detektorów, artefaktów, preparatów i podświetlenie inwentarza w stylu COP/ZP, zmiana tekstur rąk przy zmianie zbroi, technologia "zdjęcie w zdjęciu" dla większości celowników. Oryginalna fabuła została poszerzona o kilka obszernych misji, także oprócz tego dodano masę dodatkowych i cyklicznych zadań i dużo nowych lokacji. Dla wielu misji przewidziana możliwość alternatywnego spokojnego przejścia. Kilka nowych oryginalnych końcówek gry. Nowi unikalni NPC, w tym bossów różnego stopnia. Nowe zachowanie niektórych potwórów, a także obecność przyjaznych zwierząt i możliwość oswojenia wrogich. Zona powiększyła się kilkakrotnie, dodano dużą swobodę ruchu, w tym przy pomocy transportu z bagażnikami. Możliwość wstąpienia praktycznie do wszystkich frakcji, a także możliwość zawarcia zawieszenia broni ze wszystkimi frakcjami. Dużo innych zmian, których kompletnie nie da się wymienić. Wymagania systemowe: Spoiler Dla komfortowej gry potrzebna będzie podobna do tej, konfiguracja: Procesor: i5 2400 lub odpowiednik AMD RAM: 8 GB Graf.karta: RX460 lub GTX 1050Ti Miejsce na dysku: 20 GB System operacyjny: Windows 7, 8, 10 64-bit Autorzy projektu: Spoiler @dsh - pomoc i pomysły w skryptach @KRodin - silnik, skrypty @lordmuzer - silnik, skrypty @phorumer - pomysł, fabuła, bronie @SK0RPY0N_O89O - tekstury, misje, testy Oddzielne podziękowania: Spoiler W danej modyfikacji użyto niektóre schematy i zasoby z OGSE, OP-2, OGSEOP2 DSH, OGSM, Improved Interface, HD Graphics, Фото Зона, NLC, NS2016 i innych modyfikacji. Oddzielne podziękowania: @editor46, @BFG, @dsh, @Gaz1k, @Marafon6540, @Mari, @MarsiK, @Mordovan, @Murarius, @Rastaman_vip74, @RevolveR, @Romark, @SpaceMarine, @Starter, @W.A.S.P., @ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R. Szczegółowe informacje o autorstwie użytych materiałów znajdują się w dokumentacji. Linki do pobierania: Spoiler 1. Główne zasoby (archiwa gry, tekstury modeli i inne) - wszystko to, co nie trzeba będzie zmieniać: Dysk Google 2. Konfigi, skrypty, silnik, a także poprawki, które można wprowadzić później - to archiwum może się zmieniać, kiedy doda się patcha; link będzie ten sam: Dysk Google Instalacja: Spoiler UWAGA: Dana modyfikacja zawiera w sobie absolutnie wszystkie zasoby, obowiązkowe dla uruchomienia gry i nie potrzebuje zainstalowanego «S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla», dlatego też nie rozpakowujcie archiwum do folderu z oryginalną grą. Upewnijcie się, że instalujecie mod na wersję 64-bitową Windows! 1) Zainstalujcie biblioteki Microsoft Visual C (jeśli jeszcze nie zainstalowane). 2) Pobierzcie wszystkie pliki z pierwszego linku w jeden pusty katalog, w dogodne dla was miejsce, gdzie macie pełne prawa dostępu. Zalecane jest nie umieszczanie go na dysku systemowym. Następnie pobierzcie i rozpakujcie wszystkie pliki z drugiego linku w ten że katalog ze zgodą na zamianę plików. Powinno to wyglądać następująco: Spoiler appdata bin_x64 start_64.cmd gamedata.db_00_base gamedata.db_01_levels gamedata.db_02_levels gamedata.db_03_levels gamedata.db_05_meshes gamedata.db_06_sounds gamedata.db_07_textures gamedata.db_08_textures gamedata.db_09_textures gamedata.db_99_main fs.ltx StalkerUserManual.pdf NewArsenalReadme.txt 3) Przejdźcie do folderu bin_x64, znajdźcie plik xrEngine.exe i uruchomcie go. 4) Przejdźcie do opcji - skonfigurujcie grafikę i sterowanie. 5) Zacznijcie nową grę. 6) Grajcie. Spostrzeżenie: w folderze appdata znajduje sie plik konfiguracyjny new_arsenal.ltx, gdzie możecie zmienić niektóre parametry rozgrywki. Ważne: Nie instalujcie tej wersji na poprzednie! Obowiązkowa czysta instalacja. Także bez szczególnej konieczności nie przenoście ze starych wersji pliku konfiguracyjnego user.ltx, niech gra zregeneruje go na nowo. UWAGA: zapisy zrobione na poprzednich wersjach moda NA, najprawdopodobniej nie zostaną załadowane, lub jeśli się załadują nie będą działać poprawnie. Tak więc lepiej na nich nie grać. Rozpocznijcie nową grę. Wideo: Spoiler Źródło: amk-team.ru, ap-pro.ru, stalkermod.ru, bar-reaktor.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 (edytowane) Strona z której tez można pobrać moda: https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_globalnye_modifikacii/novyj_arsenal_6_revoljucija/136-1-0-3041 Słabo się znam na ustawieniach opcji "specjalistycznych" w grze ale jakoś tam sobie ustawiłem opcje. Pobrałem połączyłem z plikami z drugiego foldera, odpaliłem i gra, misja 1 - Szustry. W opcjach jest opis co dana zmiana powoduje, artefakty świecą, sporo bambetli w grze w tym nowe. p.s. w chacie gdzie w piwnicy są konserwy w skrzynce i trzeba rozwalić deski są 2 skrzynie do obejrzenia - jedna jest w gablotce przeszklonej a w niej coś co u Sidora kosztuje 2777 rubli (na starcie masz tylko 1000) - śpiwór!. Spoiler Edytowane 19 Stycznia 2019 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 (edytowane) Na razie jest jeden poważny minus (oświetlenie w modzie metoda prób i błędów już sobie ustawiłem), jeśli sprzedaję np. granat zaczepny to dostaję 4-6 rubli a jeśli chce go kupić od kogoś czy też od handlarza to żądają ponad 600 rubli - balans finansowy do kitu. Potrzebuję 60 000 rubli żeby opłacić blaty z trepami bo bez tego 60% zadań jest niewykonalne, jak nie patrol, snajperzy to BTR! p.s. zapyziała latarka kosztuje 27777 rubli! Ustawione: Edytowane 19 Stycznia 2019 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Torrent: 3041_na6_assets.torrent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Nowy patch: Google.Drive Spoiler Poprawiono: 1)Wylot z szczurami, z SoundThreshold. 2)Wylot z BTR i mięsaczami, z bip01_spine1. 3)Wylot w czasie zakładania zbroi najemnika. 4)Wylot w czasie ulepszania broni na MW. 5)Poprawiono ceny, za które kupcy kupują rzeczy. Co zrobić, żeby znikła ciemność w czasie słońca? Spoiler W rozszerzonych opcjach ustawić opcję Intensywność HDR ("интенсивность HDR") na połowę i wtedy nie będzie ciemno. Przed: http://i-fotki.info/24/41417b84defd9687d73570ef64b2645b2ebc7b330584941.jpg.html Po: http://i-fotki.info/24/90cc50853010403be8df301ace6aa6002ebc7b330584941.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 A tak wygląda tajemnicza lokacja Kołchoz i jej główna postać - Docent Przygłupow: Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Mod dopracowany, jak skończą z patchami, kolejny niezwykle grywalny kawałek. Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 27 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Pograłem, skończyłem. Zadania ( te nowe) nie są aż tak rozbudowane, także wystarcza podstawowa znajomość ruskiego, aby się połapać lub sobie translatorem do tłumaczyć. Stabilny, ładna grafika ( ciemno jest - to trzeba sobie w ustawieniach graficznych zmienić), sporo broni, celowniki powiększające jak lupa ( pierwszy mod z takimi, jaki grałem), parę nowych lokacji. Nie jest przesadnie trudny. Niektóre zadania wręcz denerwujące ( szukanie pewnej dziewoi, kto grał ten wie). Duża zaleta moda, to to że ma atmosferę, jest dosyć długi i to że jest znacząco grywalny. Polecam ( 7/10) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 NOWY PATCH Z 15.03.2019: https://drive.google.com/file/d/1-6OfzLrVMaFOmwCaBNG9-96e7cfgpazB/view ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forum/35-91737-1 TRAINER: New Arsenal Revolution.exe ZASADA DZIAŁANIA: Po uruchomieniu gry, minimalizujemy ją i włączamy trainer. Komendy działają na dwa klawisze; przykładowo NIEŚMIERTELNOŚĆ to jednoczesne naciśnięcie klawiszy "F1" i "]". 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 15 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Są plany polonizacji Nowego Arsenału 6? Widziałem, że od czasów wersji 4 mod sporo się zmienił na lepsze, rozrósł fabularnie i z lokacjami, adaptowano go na silnik OGSR. Fajnie byłoby pograć i w tego moda po naszemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Nowy arsenał 6 na silniku OGSR: https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_globalnye_modifikacii/novyj_arsenal_6_revoljucija/136-1-0-3041 https://ap-pro.ru/forum/35-91737-1 Mod: https://drive.google.com/drive/folders/1ZpmeC7kxV-zvzzFJClI2O47p8tnjD5cq Łatka: https://drive.google.com/file/d/1-6OfzLrVMaFOmwCaBNG9-96e7cfgpazB/view Spoiler Должно получиться вот так: powinno to wyglądać tak (jakie masz mieć pliki): appdata bin_x64 start_64.cmd gamedata.db_00_base gamedata.db_01_levels gamedata.db_02_levels gamedata.db_03_levels gamedata.db_05_meshes gamedata.db_06_sounds gamedata.db_07_textures gamedata.db_08_textures gamedata.db_09_textures gamedata.db_99_main fs.ltx StalkerUserManual.pdf NewArsenalReadme.txt 2) Зайдите в папку bin_x64, найдите файл xrEngine.exe и запустите его. 3) Зайдите в опции и настройте графику и управление. 4) Начните новую игру. 5) Играйте. W łatce masz brakujące pliki, tamże jest plik bin_x64 a w nim plik xrEngine.exe - uruchamiasz go i instaluj, nie na C! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 @vidkunsen A to widziałeś? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Teraz tak, zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki19941 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 spolszczenie będzie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 @miki19941 jak dotąd nikt się nie palił do niego w kwestii zrobienia spolszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki19941 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 jak by ktoś chciał zrobić tak owe to byłbym wdzieczny. kozak postawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Cześć, pytanie do grających w NA 7: ktoś wie, gdzie w Martwym Mieście spotkać takiego krzakopodobnego mutanta z zadania od docenta z kołchozu (w oryginale: заноза, nie wiem, jak się go na polski tłumaczy, dosłownie to coś jak drzazga, zadra)? Podobno są też na Zatonie, ale tam jeszcze nie doszedłem. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Serwus, @bacenty. Zgodnie z informacjami zawartymi w tym i tym poście z forum amk-team.ru, drzazgi można spotkać w Martwym Mieście (domy na pagórku) oraz na Zatonie (obóz pionierów Szmaragdowy i w miejscu przejścia na Jupiter - most i zakład). Niestety, posty pochodzą z roku 2016, więc nie wiem jak te informacje mają się do siódmej wersji Nowego Arsenału. W każdym razie życzę dobrych łowów 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Dzięki, @Anton Gorodecki, za odpowiedź. Ale, że zacytuję klasyka "Może ja jadłem inny chleb, może księgi czytywałem nie te..." Zaraz, cholera, jak nie te, jak sam wcześniej już widziałem tę stronę z amk-team.ru? Wprawdzie nie doczytałem się tam nic o domach na pagórku, ale właśnie z tego posta wiem, żeby pytać o MM... Jest tam też dużo konkretniej o Zatonie, jak napisałeś, jest też coś o Jupiterze... Ale do rzeczy: obleciałem wszystkie domy na pagórkach, te blisko granic lokacji; potem domy bez pagórków, te bliżej bloków; potem pagórki bez domów, tak na wszelki wypadek. Ogólnie spotkałem tak: 2 pijawki, 1 szczurowilka, 2 tuszkany, 1 kabana, 2 mięsacze i w cholerę zombiaków... Żadnej drzazgi Na razie odpuszczam MM, zobaczę, co znajdę na Z albo J. Swoją szosą, słabo mi idzie też z tymi innymi mutantami - od jakiegoś czasu łapię poksy - dałem się wkręcić chrześniaczce. Poluję na shiny, ale są nieco oporne... Dobra, koniec narzekania. Wesołego Po Świętach, mokrego Wlanego Poniedziałku, a w ogóle to dobrej Zony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.