Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

554168fa841b9611467cbc10bb9908dd.jpg
Tytuł oryginalny: Пропавшая экспедиция
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 12.01.2017 r.
Autor: XT-Team
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godzina)


OPIS:

Spoiler

Zaginiona Ekspedycja to krótki mod fabularny, którego akcja toczy się na jednej lokacji. 

Niewielka grupa naukowców zostaje wysłana w okolice Górnych Bagien, jednak kontakt z nią nagle się urywa. Profesor Sacharow postanawia wysłać na poszukiwania doświadczonego stalkera o ksywce Arczi. Jego jedynym punktem zaczepienia staje się Bagienny Doktor, 

SCREENY:

Spoiler

ss_daniel_09-11-21_21-38-38_(mainmenu).jpg

ss_daniel_09-11-21_21-46-02_(l01_swamp).jpg

ss_daniel_09-12-21_12-07-32_(l01_swamp).jpg

ss_daniel_09-12-21_12-11-54_(l01_swamp).jpg

ss_daniel_09-12-21_12-01-54_(l01_swamp).jpg

ss_daniel_09-12-21_13-02-24_(l01_swamp).jpg

VIDEO:

Spoiler

 

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  1. Cień Czarnobyla 1.0004
  2. Zawartość pobranego moda ( folder gamedata ) umieszczamy w głównym katalogu gry
  3. Do głównego katalogu gry kopiujemy spolszczenie
  4. We właściwościach skrótu do gry dodajemy -nointro

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Nasz Serwer - [KLIK]
MEGA - [KLIK]

Spolszczenie:

Nasz Serwer - [Zaginiona_ekspedycja_PL.7z]

Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png

  • Dodatnia 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gawron podana przez ciebie zsyłka na ściąganie działa tylko jak ktoś ma własny yandex.

Ta bagienna lokacja miejscami mi przypomina glinianki koło lotniska Strachowice.

Ląduję przed zawalonym mostem, mam abakana, nie jest źle, idę szukać wg. kwesta nr 2 czyli stalkerów, polazłem na lewo i od razu widać, że ta lokacja jest trochę inna, inne budynki itd/itp, gram dalej.

Mini mapa przy kweście w PDA wskazuje na prawo.

 

 

ss_t_01-13-17_18-16-32_(l01_swamp).jpg

ss_t_01-13-17_18-15-37_(l01_swamp).jpg

Misje:

1/ znajdź ekspedycję - główna

2/ zagadaj do stalkerów, melino-szałasy na lewo od pozycji startowej, budynel z lewej zagadaj do Rudika (taki ptak - Rudzik) on kopsa namiar na bagiennego znachora.

3/ PDA i dotarłem, tenże chce trawę - z moda TŚ2 trawa wygląda jak mandragora i ma naukowiec w  pomarańczowym wdzianku ale zanim dostaniesz trawę do obskoczenia strzelające zombiaki i spore stado tych w maskach na ryjach.

4/ bagienny znachor zadowolony i kopsa nam namiar na Rudika gdyż ja chcę od znachora art na psi - potrzebne dwa artefakty więc zaś do wiochy ze stalkerami do w/w Rudika.

p.s. świetny bez wylotów mini mod, ok 25-30 minut, 1 godzina dla opornych, 2 nowe artefakty i naprawdę spory zasięg działania kontrolerów.

Z atrakcji to polecam: zombiaki strzelające i macające, niby psy, kontrolerzy i te w maskach na ryju.

jak na mini mod - 8/10

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod uruchomiony na rosyjskiej podstawce, bez problemu. Zamglony i mroczny. Zrobione kilka pierwszych zadań. A poniżej kilka screenów z tej gry.

ss_administrator_01-15-17_16-27-50_(l01_swamp).jpg

Spoiler

ss_administrator_01-15-17_16-31-12_(l01_swamp).jpgss_administrator_01-15-17_16-32-11_(l01_swamp).jpgss_administrator_01-15-17_16-47-22_(l01_swamp).jpgss_administrator_01-15-17_16-48-19_(l01_swamp).jpgss_administrator_01-15-17_16-49-53_(l01_swamp).jpgss_administrator_01-15-17_16-56-18_(l01_swamp).jpgss_administrator_01-15-17_16-59-06_(l01_swamp).jpg

ss_administrator_01-15-17_16-47-44_(l01_swamp).jpg

Na ocenę za wcześnie. Pogram, zobaczę, ocenię.

DODANO: Zanim zdążyłem się rozkręcić, był koniec moda. Oceniał nie będę. Znowu ktoś powie, że marudzę.

To screen z finału moda. Wejście na dach tunelu i finito.

ss_administrator_01-15-17_21-13-48_(l01_swamp).jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kondotier napisał:

Zanim zdążyłem się rozkręcić, był koniec moda. Oceniał nie będę. Znowu ktoś powie, że marudzę.

Domyślam się, co chcesz powiedzieć dlatego będę milczał:D. Najlepiej przekonać się samemu, dlatego do #1 dodałem spolszczenie tej "noweli".

af4be4b6771d2cc5664fec7e6223c103.jpg

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, mini modzik ( nie ma się co rozpisywać ) :). Instalujemy, odpalamy i gramy ( zero problemów ). Na lokacji kilka zadań, kilka artów do znalezienia ( nie ma schowków ). 

Taka mała i spokojna odskocznia od czegoś bardziej konkretnego :cool:

W końcówce możemy wejść na dach tunelu albo do tunelu, na jedno wychodzi ( a wcześniej pooglądać przybyły po nas śmigłowiec ).ss_mkk7_01-16-17_18-36-12_(l01_swamp).jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • 4 miesiące temu...

Witajcie wie ktoś jak poradzić sobie z takim wylotem ?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 172
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : static_version
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marek 25 Niezłe masz "szczęście" co do tych wylotów, a raczej ich częstotliwości ;)

Na pewno mod poprawnie zainstalowany i dodałeś parametr "-nointro" do skrótu? Pytam, bo wg loga w którymś pliku XML brakuje jakiegoś segmentu związanego z UI. To może sugerować złą instalację, bo nikt jeszcze podobnego problemu nie zgłaszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Siemka. W SoC to jest normalnie w pliku ui_mm_main.xml. Tak jak piszesz jest w CS (ui_mm_main_16). Tyle, że nawet jak wrzucę tutaj ten oryginalny plik do "Cienia'

ui_mm_main.xml

a mod tego pliku nie rusza - to jednak to jest raczej objaw, a nie przyczyna.

@Marek 25 Może sobie oszczędź nerwów (albo czasu) i przeinstaluj podstawkę/oryginał.

Edytowane przez irobo
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.