Skocz do zawartości

Gothic: Modyfikacje


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Pamiętacie modyfikację Klasztor? Zebrała całkiem pozytywne recenzje. W każdym razie wczoraj wyszedł Klasztor 2. 

0qD5OW2.jpeg

Inkwizytor Baltasar w "Klasztorze 2" ostatecznie dociera do Bramy, która jak się okazuje, nie prowadzi na wolność...
Tu spotykamy zupełnie nowe postacie i nowe wyzwania, przed którymi staje nasz bohater, próbując powrócić do Stolicy.

Modyfikacja oferuje zupełnie inny styl rozgrywki, inne tempo, inne środki walki i obrony niż w części pierwszej.
Jeśli Klasztor (I) był w stylu konwencji europejskiej sztuki filmowej, to Klasztor (II) jest raczej w stylu amerykańskiego kina akcji, gdzie horror miesza się z kryminałem, choć tu akurat w skandynawskiej manierze.
Akcja zaczyna się dosłownie od pierwszej sekundy...

Screeny: 

Spoiler

tq873qF.jpeg

SPXFW9V.jpeg

Qe8t7dY.jpeg

hAxVkke.jpeg

4hGcRmI.jpeg

Do pobrania na forum Drużyny Spolszczenia

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

thumbnail.webp

Pierwszego maja odbyła się premiera ostatecznej wersji moda Lobos, czyli Definitive Edition.

Najważniejsze zmiany: 

Spoiler
  • Pełny polski dubbing do moda nagrany przeze mnie, graczy, widzów oraz profesjonalnych aktorów.
  • Dodana została magia i możliwość gry pod magię.
  • Trzy poziomy trudności (Story, Balanced, Ultra).
  • Nowa ścieżka rozwoju legionisty-maga wraz z nowym setem pancerzy przeznaczonym wyłącznie dla nich.
  • Dodano 5 nowych umiejętności, w tym 2 dla maga.
  • Możliwość skalowania obrażeń zaklęć z maną.
  • Nowe przedmioty (miecze, kostury, pancerze, rośliny, runy, książki, mikstury, przedmioty różne, voby).
  • Poszerzone lokacje.
  • Nowy ZEN (nowa mapa).
  • Nowi NPC i potwory.
  • W modzie pojawią się piraci.
  • Nowe wątki i dialogi.
  • Poprawione zakończenia moda.
  • Walki na arenie.
  • Czasowe wspomagacze zwiększające umiejętności walki, statystyki i ochronę.
  • Dodany został częściowy respawn potworów z 4 rozdziału w późnym rozdziale 3 gry.
  • Dodane zostały bossy, które dają lepszy łup niż ich zwykłe odpowiedniki potworów/NPC. Ponad to gracz otrzyma Punkty Nauki za każdego pokonanego bossa.
  • Mapa teleportacyjna do szybkiej podróży, jeśli gracz uprzednio odkrył daną lokację.
  • Od teraz za bicie żołnierzy będąc członikiem Legionu Lord Santos wymierza nam grzywnę, a jeśli gracz nadal będzie łamał kodeks Legionu spotka go kara skutkująca trwałą utratą punktów życia.
  • Możliwość modlitwy do Oriona na podobnej zasadzie, co w Gothic 2.
  • Przewaluowanie obrażeń i wymagań wszystkich dostępnych broni plus zbalansowanie magii w modzie.
  • Dodano intro oraz outro do moda.
  • Błąd ze strzelaniem i bieganiem NPC przez kolce w świątyni został naprawiony.
  • Dodanie reakcji przełożonych na wtargnięcie bohatera do krypty.
  • Dodano handlarzom wiecej strzał i bełtów.
  • Dodano możliwość nauki podstawowych trofeów w 1 rozdziale w przypadku, gdy zawaliliśmy polowanie.
  • Dodano możliwość nauki wyrywania rogów cieniostwora i oddawania ich do Prahla za złoto i doświadczenie.
  • Nowe menu statystyk i dziennika.
  • Poprawienie rutyn Jocke i protektora, które powodowały śmierć i znikanie tych postaci u niektórych graczy.
  • Przebalansowanie zasięgu broni i dodanie informacji w opisie broni.
  • Poprawiono nazwy przedmiotów po podświetleniu, wszystkie zwoje i mikstury mają dokładną pełną nazwę zamiast 'Mikstura' czy 'Zwój'.
  • Zredefiniowany system kradzieży kieszonkowej.
  • Dodano możliwość noszenia bandany takiej jak mają niektórzy z nadzorców. Bandany występują w 5 kolorach.
  • Dodano kilka wydarzeń losowych.

Screeny: 

Spoiler

pobierz (2).jpg  pobierz (3).jpg

pobierz.jpg  pobierz (1).jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

@Darrien

Wolę Gothica z 2001 roku ;)

Troszkę informacji, co tam słychać w świecie modów do Gothica. 

arcona_logoo.webp

Arkona to modyfikacja total-conversion, której akcja dzieje się po wydarzeniach z Gothic II: Noc Kruka. Rozgrywka rozpoczyna się po wylądowaniu głównego bohatera na wyspie o nazwie takiej jak w tytule, po ucieczce z Khorinis po inwazji orków. Wydana zostanie w języku angielskim, z dubbingiem, podzielona na 3 rozdziały i oferująca ponad 8 godzin rozgrywki. Głównymi autorami są czescy modderzy Triber i BadamB. W pracach biorą też udział osoby z Polski.

Zawartość modyfikacji z wyjątkiem dubbingu jest gotowa. Dubbing jest ukończony w 60%. Zapowiada się, że Arkona będzie pierwszą modyfikacją do gier z serii Gothic, która będzie zawierać angielski dubbing nagrany przez aktorów głosowych. 

Intro: 

Spoiler

 

Źródło - KLIK

thumbnail_3.webp

Gothic: A Prequel Story to modyfikacja total-conversion do Gothic II: Noc Kruka autorstwa Jaserinou, w której wcielasz się w rolę kobiety, która szuka swojego miejsca w Kolonii po porwaniu przez bandziorów z Nowego Obozu. Akcja modyfikacji ma miejsce przed wydarzeniami z oryginału. Wersja demonstracyjna umożliwia przejście pierwszego rozdziału, co zapewnia około 5 godzin rozgrywki.

Spoiler

Karczma.webp

Temple_3.webp

Demo modyfikacji jest stworzone w języku niemieckim. Można zagrać po polsku, ale jest to tłumaczenie automatyczne. 

thumbnail.webp

Saga Destiny zapowiedziała aktualizację ostatniej części. 

Premiera prac planowana jest w okolicach września. Ma być to dobra okazja do odświeżenia sobie modyfikacji.

Główne zmiany: 

Spoiler
  • zwiększenie dynamiki zadań;
  • dodanie w dialogach wskazówek co do najtrudniejszych wyzwań, zwłaszcza eksploracyjnych;
  • w zadaniu „Artefakty Jarkendaru” usunięty zostanie problem z otwarciem wrót;
  • całkowite przebudowanie zadania „Bestie z otchłani czasu”;
  • pojawi się parę nowych zadań;
  • teleportery do kluczowych miejsc będą dostępne szybciej;
  • wiele dodatkowych dialogów dla postaci, które były dotychczas niezbyt rozmowne;
  • zweryfikowana zostanie kompatybilność pod kątem Uniona.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 7.06.2024 o 08:45, Ignachinio napisał(a):

I TAK GOTHIC 3 NAJLEPSZY! Pozdrawiam

 

A tak na serio ktoś wie może co się stało z Dziejami Khorinis oprócz tego, że projekt skasowano tak jak siano za niego ale wiadomo czy to co zostało stworzone ktoś bierze?

Gothica 3 to ogrywam na Modpacku. Nawet mają dubbing questy (niektóre nie) przez SI, ale to dziwnie brzmi. Nie mniej fajnie się gra. :P

 

Co do Dziejów nic mi o tym nie wiadomo. Najprawdopodobniej położono na tym lachę, co by mnie nie dziwiło, w końcu nikt nie chciałby mieć niesmaku na ustach, a niestety DK dały ciała....

W dniu 6.06.2024 o 21:02, Agrael napisał(a):

@Darrien

Wolę Gothica z 2001 roku ;)

Troszkę informacji, co tam słychać w świecie modów do Gothica. 

arcona_logoo.webp

Arkona to modyfikacja total-conversion, której akcja dzieje się po wydarzeniach z Gothic II: Noc Kruka. Rozgrywka rozpoczyna się po wylądowaniu głównego bohatera na wyspie o nazwie takiej jak w tytule, po ucieczce z Khorinis po inwazji orków. Wydana zostanie w języku angielskim, z dubbingiem, podzielona na 3 rozdziały i oferująca ponad 8 godzin rozgrywki. Głównymi autorami są czescy modderzy Triber i BadamB. W pracach biorą też udział osoby z Polski.

Zawartość modyfikacji z wyjątkiem dubbingu jest gotowa. Dubbing jest ukończony w 60%. Zapowiada się, że Arkona będzie pierwszą modyfikacją do gier z serii Gothic, która będzie zawierać angielski dubbing nagrany przez aktorów głosowych. 

Intro: 

  Ukryj zawartość

 

Źródło - KLIK

thumbnail_3.webp

Gothic: A Prequel Story to modyfikacja total-conversion do Gothic II: Noc Kruka autorstwa Jaserinou, w której wcielasz się w rolę kobiety, która szuka swojego miejsca w Kolonii po porwaniu przez bandziorów z Nowego Obozu. Akcja modyfikacji ma miejsce przed wydarzeniami z oryginału. Wersja demonstracyjna umożliwia przejście pierwszego rozdziału, co zapewnia około 5 godzin rozgrywki.

  Ukryj zawartość

Karczma.webp

Temple_3.webp

Demo modyfikacji jest stworzone w języku niemieckim. Można zagrać po polsku, ale jest to tłumaczenie automatyczne. 

thumbnail.webp

Saga Destiny zapowiedziała aktualizację ostatniej części. 

Premiera prac planowana jest w okolicach września. Ma być to dobra okazja do odświeżenia sobie modyfikacji.

Główne zmiany: 

  Ukryj zawartość
  • zwiększenie dynamiki zadań;
  • dodanie w dialogach wskazówek co do najtrudniejszych wyzwań, zwłaszcza eksploracyjnych;
  • w zadaniu „Artefakty Jarkendaru” usunięty zostanie problem z otwarciem wrót;
  • całkowite przebudowanie zadania „Bestie z otchłani czasu”;
  • pojawi się parę nowych zadań;
  • teleportery do kluczowych miejsc będą dostępne szybciej;
  • wiele dodatkowych dialogów dla postaci, które były dotychczas niezbyt rozmowne;
  • zweryfikowana zostanie kompatybilność pod kątem Uniona.

 

Odnośnie modów to ten, gdzie gra się kobietą może być bardzo ciekawy. Ciekawi mnie, czy twórcy podejdą na poważnie do tematu i uwzględnią, że raczej kobieta w kolonii karnej musiała by mieć spryt oraz umiejętności, że próbować szczęścia w przetrwaniu w niebezpiecznym świecie zdominowanym przez mężczyzn....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Agrael napisał(a):

@Darrien

Chyba musiałby się zdarzyć cud, żeby jej włos z głowy nie spadł w kolonii karnej :)

Jak coś, to wyszedł mod "Z woli króla" na platformie G1. 

Dziś jest moda taka na silną i niezależną feminę. Co prawda takowa w sumie była bohaterką Velaya mod, nie mniej to miał być mod humorystyczny. A ten tutaj takowym może nie być. Dzięki za modzika. Może kiedyś. :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

arkona_ss_9.webp

19 lipca zadebiutował mod Arkona do G2NK. Jest to angielska modyfikacja, także ciekawe, jak im wyszła. Obecnie nie posiada tłumaczenia na język polski.

A poza tym, to niewiele się dzieje w modach do Gothica. @Ignachinio pewnie będzie zadowolony, bo również 19 lipca wyszła kolejna aktualizacja do Mod Packa (Gothic III). Jakieś drobne zmiany, ale ten mod jest ciągle aktualizowany. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ignachinio napisał(a):

chciałem nawet to zainstalować ale przeraża mnie.. ilość rzeczy które trzeba wygrywać i ustawiać

@Ignachinio, grałem kiedyś w Gothica 3 z Mod Packiem. Proces instalacji jest w miarę prosty. Trzeba tylko zaznaczyć interesujące Cię mody zwracając uwagę czy nie gryzą się ze sobą. Potem trzeba tylko kliknąć  "Zainstaluj wybrane mody" i wszystko instaluje się automatycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet ja w tamtym roku bez problemu tak na próbę sobie go zainstalowałem zachęcony przez @smoxa.

@Ignachinio nie masz się czego bać, launcher jest świetnie zrobiony, mody dokładnie opisane, jak wymagają innych jest to wspomniane, jak się z jakimś gryzą to też.

Ja ogólnie skupiłem się na jakiś liniach fabularnych, dodatkowych questach itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.