LisU Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Ta lokacja ogólnie jest pusta i uboga w ludność jeśli tak to mogę nazwać więc jeśli nie masz jakiegoś zadania to nie spodziewaj się spotkać kogokolwiek. Jeżeli wybrałeś wojskowych to przemytników w wiosce nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 1 minutę temu, Nuclear Messiah napisał: Może ktoś już o tym pisał ale 24 strony to sporo... Od tego są wyszukiwarki... 1 minutę temu, Nuclear Messiah napisał: Na Obrzeżach nie spotkałem praktycznie żadnych NPC prócz wojskowych na posterunku przy przejściu i Manipulatora z wioski. Po wejściu na Obrzeża wpadasz w środek walki pomiędzy wojskiem i przemytnikami. Pomagasz jednym, albo drugim. Tak miałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 No, za wielu NPC, to na Obrzeżach nie ma, ale zadań jest sporo. Zależy komu pomożesz po wejściu na lokację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Przedzonie/Obrzeża - najbardziej mnie denerwowało te ciągle jęli narkomana z pieczary - daj i daj działkę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Panowie jak przejść tego snajpera na początku,wali do mnie nawet jak jestem za drzewem schowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 @bonio78 Było już kilka razy. Nie zostawiaj żadnych rzeczy i nie wracaj po nie po ucieczce. Zamiast tego jak tylko wydostaniesz się z pokoju, leć na tyły baraku, wskocz na kibelek, potem za płot i biegiem do zwalonego drzewa. Przejdź tamtędy, przyklej się do płotu i nie skręcaj aż dojdziesz do kamieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisU Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Musisz uciec zanim pojawi się komunikat od dowódcy zobacz sobie gameplaye innych np Mieciu Stalkerteam @bonio78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desolate Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 @Sierioża Zacząłem strzelać do bandytów, ale z żadnym z wojskowych nie mam dialogu, tylko "Na razie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisU Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Porozmawiaj z dowódcą taki ziomek z beretem. Spoiler Edytowane 14 Października 2017 przez LisU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Po wejściu na lokację masz komunikat najpierw od żołnierzy, potem od przemytników. Walisz do jednej z grup. Jeśli pomagasz przemytnikom, musisz zabić wszystkich na posterunku. Jeśli wojsku, musisz zabić przemytników. Obydwie linie fabularne są nieco inne, ale w konsekwencji wychodzi na to samo. Tak czy inaczej to większość postaci niezależnych na lokacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 5 minut temu, vidkunsen napisał: Przedzonie/Obrzeża - najbardziej mnie denerwowało te ciągle jęli narkomana z pieczary - daj i daj działkę! Tego narkomana lepiej jest zabić. Przecież sam o to prosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desolate Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Dobra, wczytałem autosave i rozmowa z dowódcą tym razem się pojawiła. Ale nie powiem, eksploracja całkowicie pustych obrzeży była mega klimatyczna Ani w obu wioskach, ani w fabryce, zero żywej duszy, tylko gdzie niegdzie mutanty. Szczerze pierwszy raz się spotkałem z modem w którym nie zrespiły się w ogóle NPC, ciekawy błąd. Mam nadzieję że już teraz NPC będą na swoich miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisU Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 @Nuclear Messiah i się nie pojawią dopóki nie będziesz miał zadań (poza drobnymi wyjątkami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 @Nuclear Messiah, nie biegaj bez celu po lokacji, bierz zadania, a NPC i nie tylko się pojawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desolate Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 @smox Mówię, nie miałem dialogu z dowódcą, więc myślałem że w jakimś innym miejscu będę miał możliwość wzięcia zadań dlatego przeszukałem całą mapę w poszukiwaniu NPC. To był bug którego rozwiązałem auto-savem. Koniec tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 @Nuclear Messiah, jeżeli już na Obrzeżach pojawił Ci się bug, to nie jest dobrze. Zrezygnuj z auto-save. Rób twarde zapisy i zmniejsz ustawienia, nawet jeżeli mod działa płynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Smox no niby masz rację - Fryderyk Niecki ale on kopsa kulki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Po ciężkich bojach dotarłem do Prypeci. Dodatkowo Nocą. I.. trafiłem na budkę telefoniczną. Ciekawe co będzie dalej Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 ...rozmowa kontrolowana...rozmowa kontrolowana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeebee Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 41 minut temu, Sierioża napisał: @bonio78 Było już kilka razy. Nie zostawiaj żadnych rzeczy i nie wracaj po nie po ucieczce. Zamiast tego jak tylko wydostaniesz się z pokoju, leć na tyły baraku, wskocz na kibelek, potem za płot i biegiem do zwalonego drzewa. Przejdź tamtędy, przyklej się do płotu i nie skręcaj aż dojdziesz do kamieni. Po co ta gimnastyka na tyłach baraku, kiedy można krócej, szybciej i bezpieczniej - z pokoju do przodu po białych metalowych schodkach do góry, obok snajpera, skok na dół obok beczek i wzdłuż płotu w kierunku powalonego drzewa, a potem już tak jak powyżej. I jeszcze taka ciekawostka - na samym początku gry, chyba z powodu jakiegoś błędu w skryptach, można nie tylko zachować swoje rzeczy z plecaka, ale jeszcze przed przesłuchaniem i ucieczką pozwiedzać całą bazę wojskowych, pozbierać cały towar (oprócz rzeczy z sejfu) i jeszcze porozmawiać z niektórymi wojskowymi. A tak poza tym ten mod bardzo nagradza twórcze myślenie i kombinowanie - i jest po prostu świetny. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 1 minutę temu, zeebee napisał: Po co ta gimnastyka na tyłach baraku, kiedy można krócej, szybciej i bezpieczniej - z pokoju do przodu po białych metalowych schodkach do góry, obok snajpera, skok na dół obok beczek i wzdłuż płotu w kierunku powalonego drzewa, a potem już tak jak powyżej Każdy gra jak mu wygodnie. Mój sposób jest sprawdzony przez kilka osób i działa, więc nie szukam na siłę kolejnego. A zapewne jest ich jeszcze kilka. 2 minuty temu, zeebee napisał: I jeszcze taka ciekawostka - na samym początku gry, chyba z powodu jakiegoś błędu w skryptach, można nie tylko zachować swoje rzeczy z plecaka, ale jeszcze przed przesłuchaniem i ucieczką pozwiedzać całą bazę wojskowych, pozbierać cały towar (oprócz rzeczy z sejfu) i jeszcze porozmawiać z niektórymi wojskowymi. Pochwal się, niech grający skorzystają, jeśli chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 @Agrael - ano pójdziesz sobie pokopać w piłkę. Jak sobie pokopiesz, to też sobie przypomnij, jak chodziłeś do przedszkola. Jak w nim była uciecha. A co dotyczy Obrzeży. Gdy gramy z przemytnikami, NPCów jest sporo. Bo są przemytnicy w małej wiosce, szabrownicy w remizie, no i było wojsko, dopóki go nie rozwaliliśmy. Grając dla żołnierzy, już w drugim zadaniu spotykamy przemytników i musimy się ich pozbyć. Całą szajkę przemytników spotkamy pod koniec gry na Obrzeżach, też przeznaczonych na eliminację, jak i Kurier z ochroną. W obu przypadkach mamy przemytnika cwaniaka, udającego niewidzialnego, a także mściwego w fabryce. No i jest też odludek w pieczarze. Wydaje się że to mało, ale mimo to jest sporo do roboty i główkowania, co zrobić. Za to czeka nas sowita nagroda. Oto dwa screeny. Pierwszy, to to co zebrałem grając dla żołnierzy. A kilka egzemplarzy już sprzedałem. Pokazany mój plecak i zawartość schowka. Drugi screen, to co mają w plecakach Żekan i Stiopka przed powrotem na Kordon. Będzie z czego robić prezenty. Dla ułatwienia. Aby w remizie dostać się do pokoju z lampą, nie trzeba kombinować z teleportacją. Kiedy z bagażnika Moskwicza stojącego koło autobusu, na podstawie informacji komendanta straży, zabieżemy numizmaty, pojawia się "gwieździsty szlak". Idziemy po nim, tak aby w ten przy drabinie wdepnąć jako ostatni. Wtedy na dachu mamy teleport do pokoju. A w spojlerze "urokliwe". Spoiler Tak że rezygnacja z Obrzeży, albo tyko przelecenie scenariusza, to duża strata z frajdy gry. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Zeebee to miło, że odkryłeś sposób na bezkolizyjną ucieczkę z posterunku - około 30% modów z tym wariantem polega na skoku z podwyższenia z dyżurnym snajperem, biegnąc koło niego wiesz, że to on ci strzeli w plecy jak się pomylisz w taktyce ucieczki, nie zapominaj o motylkach/minach . Co do gadki szmatki z trepami z posterunku to manewr przez ciebie opisany nie zawsze działa, czasem jak przekroczysz asfalt drogi zaskakuje skrypt i trepy cię gonią. Mod nie nagradza twórczego myślenia tylko w nim nie występuje alternatywa lecz najczęściej jest więcej niż 2 wyjścia/drogi/sposobów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeebee Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 2 minuty temu, Sierioża napisał: Każdy gra jak mu wygodnie. Mój sposób jest sprawdzony przez kilka osób i działa, więc nie szukam na siłę kolejnego. A zapewne jest ich jeszcze kilka. Pochwal się, niech grający skorzystają, jeśli chcą. Na początku gry, gdy zostajemy zauważeni przez dowódcę wojskowych, i rozkazuje nas pojmać, biegniemy w kierunku powalonego drzewa, wbiegamy w niego i tak schowani nie robimy nic czekając aż przybiegną wojskowi. Gdy przybiegają, zatrzymują się ładnie obok zwalonego drzewa i stoją, skrypt się czopuje a my możemy wyjść bezpiecznie z ukrycia i mamy nieograniczoną ilość czasu na zwiedzanie bazy wojskowych. Gdy zniesiemy już cały towar z bazy obok zwalonego drzewa (po drugiej stronie siatki), i wyładujemy swój na ziemię, uruchamiamy skrypt poprzez zapisanie gry i wczytanie tego zapisu. Skrypty ruszają, wojskowi się budzą i biegną do nas...itd. przesłuchanie, ucieczka. I nie zapomnijcie podczas ucieczki zabrać waszego towaru - będzie na was czekał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisU Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 @zeebee potwierdzam miałem podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.