Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Nuclear Messiah napisał:

Może ktoś już o tym pisał ale 24 strony to sporo...

Od tego są wyszukiwarki...

1 minutę temu, Nuclear Messiah napisał:

Na Obrzeżach nie spotkałem praktycznie żadnych NPC prócz wojskowych na posterunku przy przejściu i Manipulatora z wioski.

Po wejściu na Obrzeża wpadasz w środek walki pomiędzy wojskiem i przemytnikami. Pomagasz jednym, albo drugim. Tak miałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bonio78 Było już kilka razy.

Nie zostawiaj żadnych rzeczy i nie wracaj po nie po ucieczce. Zamiast tego jak tylko wydostaniesz się z pokoju, leć na tyły baraku, wskocz na kibelek, potem za płot i biegiem do zwalonego drzewa. Przejdź tamtędy, przyklej się do płotu i nie skręcaj aż dojdziesz do kamieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wejściu na lokację masz komunikat najpierw od żołnierzy, potem od przemytników. Walisz do jednej z grup. Jeśli pomagasz przemytnikom, musisz zabić wszystkich na posterunku. Jeśli wojsku, musisz zabić przemytników. Obydwie linie fabularne są nieco inne, ale w konsekwencji wychodzi na to samo.

Tak czy inaczej to większość postaci niezależnych na lokacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wczytałem autosave i rozmowa z dowódcą tym razem się pojawiła. Ale nie powiem, eksploracja całkowicie pustych obrzeży była mega klimatyczna :D Ani w obu wioskach, ani w fabryce, zero żywej duszy, tylko gdzie niegdzie mutanty. Szczerze pierwszy raz się spotkałem z modem w którym nie zrespiły się w ogóle NPC, ciekawy błąd. Mam nadzieję że już teraz NPC będą na swoich miejscach :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Sierioża napisał:

@bonio78 Było już kilka razy.

Nie zostawiaj żadnych rzeczy i nie wracaj po nie po ucieczce. Zamiast tego jak tylko wydostaniesz się z pokoju, leć na tyły baraku, wskocz na kibelek, potem za płot i biegiem do zwalonego drzewa. Przejdź tamtędy, przyklej się do płotu i nie skręcaj aż dojdziesz do kamieni.

Po co ta gimnastyka na tyłach baraku, kiedy można krócej, szybciej i bezpieczniej - z pokoju do przodu po białych metalowych schodkach do góry, obok snajpera, skok na dół obok beczek i wzdłuż płotu w kierunku powalonego drzewa, a potem już tak jak powyżej. I jeszcze taka ciekawostka - na samym początku gry, chyba z powodu jakiegoś błędu w skryptach, można nie tylko zachować swoje rzeczy z plecaka, ale jeszcze przed przesłuchaniem i ucieczką pozwiedzać całą bazę wojskowych, pozbierać cały towar (oprócz rzeczy z sejfu) i jeszcze porozmawiać z niektórymi wojskowymi. A tak poza tym ten mod bardzo nagradza twórcze myślenie i kombinowanie - i jest po prostu świetny. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zeebee napisał:

Po co ta gimnastyka na tyłach baraku, kiedy można krócej, szybciej i bezpieczniej - z pokoju do przodu po białych metalowych schodkach do góry, obok snajpera, skok na dół obok beczek i wzdłuż płotu w kierunku powalonego drzewa, a potem już tak jak powyżej

Każdy gra jak mu wygodnie. Mój sposób jest sprawdzony przez kilka osób i działa, więc nie szukam na siłę kolejnego. A zapewne jest ich jeszcze kilka.

2 minuty temu, zeebee napisał:

I jeszcze taka ciekawostka - na samym początku gry, chyba z powodu jakiegoś błędu w skryptach, można nie tylko zachować swoje rzeczy z plecaka, ale jeszcze przed przesłuchaniem i ucieczką pozwiedzać całą bazę wojskowych, pozbierać cały towar (oprócz rzeczy z sejfu) i jeszcze porozmawiać z niektórymi wojskowymi.

Pochwal się, niech grający skorzystają, jeśli chcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael - ano pójdziesz sobie pokopać w piłkę. Jak sobie pokopiesz, to też sobie przypomnij, jak chodziłeś do przedszkola. Jak w nim była uciecha.

A co dotyczy Obrzeży. Gdy gramy z przemytnikami, NPCów jest sporo. Bo są przemytnicy w małej wiosce, szabrownicy w remizie, no i było wojsko, dopóki go nie rozwaliliśmy.

Grając dla żołnierzy, już w drugim zadaniu spotykamy przemytników i musimy się ich pozbyć. Całą szajkę przemytników spotkamy pod koniec gry na Obrzeżach, też przeznaczonych na eliminację, jak i Kurier z ochroną. W obu przypadkach mamy przemytnika cwaniaka, udającego niewidzialnego, a także mściwego w fabryce. No i jest też odludek w pieczarze.

Wydaje się że to mało, ale mimo to jest sporo do roboty i główkowania, co zrobić. Za to czeka nas sowita nagroda.

Oto dwa screeny.

Pierwszy, to to co zebrałem grając dla żołnierzy. A kilka egzemplarzy już sprzedałem. Pokazany mój plecak i zawartość schowka.

ss_administrator_10-14-17_21-06-19_(predbannik).thumb.jpg.ef5e58a644561493d52c96f7a1d57eae.jpg

Drugi screen, to co mają w plecakach Żekan i Stiopka przed powrotem na Kordon. Będzie z czego robić prezenty.

ss_administrator_10-14-17_21-52-02_(predbannik).thumb.jpg.223206229615be2a53f009aa3d8d0676.jpg

Dla ułatwienia. Aby w remizie dostać się do pokoju z lampą, nie trzeba kombinować z teleportacją. Kiedy z bagażnika Moskwicza stojącego koło autobusu, na podstawie informacji komendanta straży, zabieżemy numizmaty, pojawia się "gwieździsty szlak". Idziemy po nim, tak aby w ten przy drabinie wdepnąć jako ostatni. Wtedy na dachu mamy teleport do pokoju.

ss_administrator_10-14-17_12-23-08_(predbannik).thumb.jpg.1a2e6b1f1aecf50f7bfeeae961fefe45.jpgss_administrator_10-14-17_12-35-23_(predbannik).thumb.jpg.3166b51157e02add314b37280381addc.jpgss_administrator_10-14-17_12-36-05_(predbannik).thumb.jpg.98b79b463d11542df145f04460662724.jpg

A w spojlerze "urokliwe".

Spoiler

ss_administrator_10-13-17_20-56-54_(predbannik).thumb.jpg.60fa53f1e8a5cfb38e55c143f5f014d5.jpgss_administrator_10-13-17_21-17-04_(predbannik).thumb.jpg.00aedbcf630f9f65c961eef133de4a78.jpgss_administrator_10-13-17_21-19-44_(predbannik).thumb.jpg.6821dc24cd4becf069bd8bfea966b0f4.jpgss_administrator_10-14-17_13-15-20_(predbannik).thumb.jpg.839762deee0000eed4c21a2651da729d.jpgss_administrator_10-14-17_14-18-51_(predbannik).thumb.jpg.8fc2f4d5dd9e757b77ef839e1bdaa3f3.jpgss_administrator_10-14-17_14-49-56_(predbannik).thumb.jpg.21966388098123ae82ad4e5639267ad3.jpg

Tak że rezygnacja z Obrzeży, albo tyko przelecenie scenariusza, to duża strata z frajdy gry.

 

 

ss_administrator_10-13-17_21-13-59_(predbannik).jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeebee to miło, że odkryłeś sposób na bezkolizyjną ucieczkę z posterunku - około 30% modów z tym wariantem polega na skoku z podwyższenia z dyżurnym snajperem, biegnąc koło niego wiesz, że to on ci strzeli w plecy jak się pomylisz w taktyce ucieczki, nie zapominaj o motylkach/minach :D.

Co do gadki szmatki z trepami z posterunku to manewr przez ciebie opisany nie zawsze działa, czasem jak przekroczysz asfalt drogi zaskakuje skrypt i trepy cię gonią.

Mod nie nagradza twórczego myślenia tylko w nim nie występuje alternatywa lecz najczęściej jest więcej niż 2 wyjścia/drogi/sposobów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Sierioża napisał:

Każdy gra jak mu wygodnie. Mój sposób jest sprawdzony przez kilka osób i działa, więc nie szukam na siłę kolejnego. A zapewne jest ich jeszcze kilka.

Pochwal się, niech grający skorzystają, jeśli chcą.

Na początku gry, gdy zostajemy zauważeni przez dowódcę wojskowych, i rozkazuje nas pojmać, biegniemy w kierunku powalonego drzewa, wbiegamy w niego i tak schowani nie robimy nic czekając aż przybiegną wojskowi. Gdy przybiegają, zatrzymują się ładnie obok zwalonego drzewa i stoją, skrypt się czopuje a my możemy wyjść bezpiecznie z ukrycia i mamy nieograniczoną ilość czasu na zwiedzanie bazy wojskowych. Gdy zniesiemy już cały towar z bazy obok zwalonego drzewa (po drugiej stronie siatki), i wyładujemy swój na ziemię, uruchamiamy skrypt poprzez zapisanie gry i wczytanie tego zapisu. Skrypty ruszają, wojskowi się budzą i biegną do nas...itd. przesłuchanie, ucieczka. I nie zapomnijcie podczas ucieczki zabrać waszego towaru - będzie na was czekał.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.