Skocz do zawartości

Czas Sojuszu - Więź czasów (III część serii)


Rekomendowane odpowiedzi

Patch 0.1 do spolszczenia - http://uploadfile.pl/pokaz/1446232---y8dq.html Proszę wypakować i wstawić z zamianą plików do gry. To taki patch roboczy, poprawiający znalezione do tej pory błędy. Nie wymaga nowej gry. Radzę wstawić, bo pewne zmiany są dosyć istotne. W plikach były praktycznie nie do wykrycia, dopiero gra pozwoliła je wychwycić.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, vidkunsen napisał:

To jest Wilkołak - "Oboroten", juz "występował" m.in. w modzie Dywersant Hybryda

Być może @vidkunsen w tamtym modzie był to Wilkołak. W tym modzie Wilkołak wygląda tak -

ss_jarek_05-12-18_20-47-08_(redlim).thumb.jpg.48bcfa9322af4eebeb0e8e6817bb5b2e.jpg

Zdjęcie co prawda pośmiertne, ale zawsze...

Mod znacznie zyskuje przy bliższym poznaniu. Nagradza też graczy nie bojących się ryzyka i przedsiębiorczych.

Przykład na jednym zadaniu - Doktorant daje zadanie polegające na przyniesieniu walizki z przyrządem z bunkra naukowców. Zadanie można wykonać na kilka sposobów.

1. Idziemy do bunkra, zabijamy ochronę, zabieramy walizkę, oddajemy Doktorantowi, zgarniamy kasę i tyle.

2. Idziemy do bunkra, zabijamy ochronę, zabieramy walizkę, ale widzimy, że obok jest druga walizka, zabieramy ją, oddajemy Doktorantowi 2 walizki, zgarniamy kasę i tyle.

3. Idziemy do bunkra, zabijamy ochronę, zabieramy 2 walizki, 1 oddajemy Doktorantowi, a 2 sprzedajemy Bąblowi i odmawiamy odniesienia jej zleceniodawcy.

4.  Idziemy do bunkra, zabijamy ochronę, zabieramy 2 walizki, 1 oddajemy Doktorantowi, a 2 sprzedajemy Bąblowi i odnosimy ją zleceniodawcy.

Zleceniodawcą okazuje się Lena. Załatwimy sprawę z medalionem, dostajemy dużo więcej kasy i dobry artefakt.

ss_jarek_05-13-18_20-37-21_(jupiter).thumb.jpg.a4073e6b3df6735de803cbc6fadb758b.jpg

ss_jarek_05-13-18_20-38-53_(jupiter).thumb.jpg.09aa7375fc5f7f8c8e2d9dc742fcdcda.jpg

Jak widać, warto się trochę wysilić. Ciekawe ile zadań z takimi nagrodami przeszło mi koło nosa.

 

Patch kumulatywny 0.2http://uploadfile.pl/pokaz/1447090---qzw4.html

Zawiera zgłoszone błędy i te znalezione przeze mnie. Nie warto dodawać go do Pobieralni, bo pewnie niedługo pojawi się kolejny.

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem parę godzin to pierwsze wrażenia ;) Zaczynam serię od (_!_) strony bo od trzeciego moda z kolei :D ale w sumie nie szkodzi bo w intrze szybko nam naświetlają sytuację.

Od pierwszej części moda odbiłem się szybko, dla mnie tempa sieczka ;) nie podobało mi się, że wyposażenie dostajemy za darmo, modyfikowaliśmy sprzęt za 1rubla itd. W sumie rozumiem rozwiązania, tam byliśmy praktycznie żołnierzem więc wyposażała nas "armia" i w ogóle. Ale mod mi nie podszedł, odpuściłem.

Drugi mod z serii też porzuciłem, niby dużo szukania schowków ale jakoś mnie to zmęczyło szczególnie, że podpowiedzi były momentami bardzo ogólne. Też odpuściłem.

Ale ten mod od początku mi przypasował. Gramy bandytą to praktycznie wszystkie świństwa pasują do naszej frakcji i zadań. Zabójstwa, kradzieże itd. Często zadania można rozwiązać na kilka sposobów, można kombinować. Graficznie bardzo ładny, paczka broni spoko z fajnymi dźwiękami. Modele npeców też podmienione. Trochę dodatków gameplayowych, potrzeba picia, okradanie stalkerów, te różne acziki. Pewnie jeszcze inne wyjdą w praniu.

Fajnie, że jest dużo mutantów i ciągle ze sobą walczą, można wykorzystywać je na swoją korzyść napuszczając je na wrogów.

@smox wspominał o anomalii wypluwającej mutanta, mi się spodobała jeszcze inna, leży sobie kilka trupów i plecak, myślę sobie zginęli zabici przez ludzi/mutanty. Łatwy łup, a tu podchodzę, błysk i cutscenka, że anomalia miesza nam w głowie i pakujemy sobie kulkę z pistoletu.

W ogóle plus za cutscenki, niby proste ale za często ich w modach nie ma, no i za nagranie od czasu do czasu różnych kwestii dialogowych.

Także tego moda ukończę na pewno.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Mogę Cię zapewnić, że jak dobrze poprowadzisz grę, to wejdziesz do tej anomalii "Samobójca" - nie wiem jak ją przetłumaczono - i sobie w łeb nie strzelisz. Prawie naprzeciwko tej anomalii, na bagienku masz taki cypel. Zapisz się i wejdź na niego trzymając broń w ręce. Zapamiętaj skutek. Przyda się, bo będziesz po nim musiał przejść zadaniem. Jest jeszcze jedno miejsce, też z niespodzianką. Jak od chłodni ( tej z bąblem w podstawce ) przejdziesz przez tory, zobaczysz leżący plecak. Zrób to samo, co radziłem przy cyplu. Plecak do zabrania, ale dużo później w grze.

No i :viva:w rozwiązywaniu zagadek moda.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytrafiła mi się ciekawa sprawa w rozgrywce. Grałem wcześniej trochę po rosyjsku i było inaczej. Kapnąłem się podczas zadania na odszukanie Szalonego Maksa. Wcześniej miałem go szukać na Jupiterze, a teraz w Rudym Lesie. Sprawdziłem rozgrywkę Cinemana na Youtube - Maks też był na Jupiterze. Chyba jakoś odblokowałem dodatkową linię fabularną związaną ze Szmaragdowym wiatrem. Kto też ją odblokuje, będzie wiedział o co chodzi. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest cały urok tego moda. Zadania "poboczne" w takim pojęciu jak w podstawkach, czy innych modach, są w znikomej ilości. Inne poboczne, są rozbudowane tak, że stanowią jakby część fabuły. Nie da się ich olać, bo fabuła utknie. Jeśli zwrócimy uwagę na osiągnięcia uzyskiwane w modzie, to chyba tylko dwa mają opis co trzeba zrobić. Reszta przyznawana jest wg ukrytego algorytmu, tak że nawet przy bardzo podobnej grze, jeden gracz osiągnięcie uzyska, inny nie. Nie uzyska, bo wcześniej wybrał inne rozwiązanie.

Praktycznie, w modzie nie ma drogi od A do B. Jest jakby zamknięty krąg zdarzeń, który ma nam wyjaśnić podobieństwo Saszy i Paszy, oraz dać wybór wyjścia ze Strefy lub w niej pozostania.

A to ostatnie jest pocieszeniem, że autorzy serii modów nie powiedzieli ostatniego słowa.  A ten screen, nie będzie ostatnim w serialu.

ss_administrator_02-09-18_19-45-44_(pripyat).thumb.jpg.d710f2cdf44b048d91c05ab06b2104a0.jpg

Oby.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie było problemu z naukowcem. Chwila, już sprawdzam.

Dodano:

@MaklerR, sprawa wygląda tak - na tym etapie gry nie powinieneś mieć żadnych wcześniejszych zadań. O ile zadanie z pilotem nie jest istotne dla fabuły, to zadanie na znalezienie komponentów jest istotne. Nie zrobiłeś go i coś nie zaskoczyło. Cofnij się w zapisach, i zrób to zadanie. 

Wczytanie zapisu 66 powoduje u mnie wylot. Te 2 inne nie. Mod jest niesamowicie wprost stabilny i żadnych wylotów nie miałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.