Jump to content

Czas Sojuszu - Więź czasów (III część serii)


tom3kb
 Share

Recommended Posts

b59abdca9761ad21f0a7c58ec606b05d.gif

Tytuł oryginalny: Время Альянса - Связь Времён
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 / Repack (wersja samodzielna)
Data premiery: 19.01.2018 r.
Autor: S.A.T (Stalker Alliance Team)
Autorzy spolszczenia: @yellow, @smox, @Anton Gorodecki, @metek58
Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin)



OPIS:

Spoiler

Głównym bohaterem opowiadanej historii jest bandyta Paszka, który trafił w wir wydarzeń powiązanych z wszystkim, co poprzednio stało się w Prypeci i co będzie działo się równolegle do zbrojnej konfrontacji zjednoczonych ugrupowań przeciwko Świadomości-Z. Paszka wbrew pozorom jest inteligentnym oraz oczytanym chłopakiem i pomimo tego, że wychował się w środowisku bandytów, dzięki zaprzyjaźnionemu naukowcowi udało mu się zdobyć całkiem niezłe wykształcenie. Niemniej nie jest on typowym idealistą, który pragnie za wszelką cenę zwalczać zło - przede wszystkim zależy mu na własnej frakcji, a zawarte sojusze ugrupowań niezbyt go interesują.

Ale jak wiemy, wszystko po pewnym czasie ulega zmianom - może i w tym światopogląd głównego bohatera? Nic bardziej mylnego - nigdy do końca nie będzie wierzył w ideę powszechnej jedności i nigdy w pełni nie zaufa członkom Sojuszu, a Sojusz będzie odpłacać mu tą samą monetą, stale patrząc na ręce.

W finałowej części produkcji ponownie spotkamy starych znajomych oraz głównego bohatera dwóch pierwszych części trylogii - majora Diegtiariowa. Poznamy prawdę o projekcie "Sobowtór" i dowiemy się, do czego były potrzebne trzy klucze oraz co tak naprawdę strzegły. Odkryjemy tajemnice projektu "Amazonka" - przekonamy się, co niegdyś przechowywano w tajnych magazynach zakładu Jupiter, a dzięki odnalezieniu dokumentów SBU odkryjemy kilka tajemnic, jakie skrywa Czerwony Las.

Przez pewien czas będziemy pracować dla Świadomości-Z, ale weźmiemy również udział w specjalnych operacjach Sojuszu, dzięki czemu dowiemy się o przeszłości kilku postaci. Często będziemy zmuszani do podjęcia trudnych decyzji: niekiedy nie będą tak proste i oczywiste jak z pozoru może się nam wydawać, ale to właśnie od nich będzie zależał los bohatera oraz napotkanych NPC - jeśli ich skutki nie będą natychmiastowe, to z całą pewnością okażą się brzemiennymi w przyszłości. Twórcy moda, chyląc czoło przed tradycyjną koncepcją S.T.A.L.K.E.R.-a, postarali się ograniczyć do minimum działania wojenne na wielką skalę, co nie znaczy, że zapomnieli o głównych założeniach własnego projektu - tymczasowym zjednoczeniu wszystkich ugrupowań w celu powstrzymania wspólnego wroga.

Cechy moda: 

Spoiler
  • 11 lokacji: Jupiter, okolice Limańska (połączono Limańsk i Czerwony Las), Bar, Laboratorium X-5, Radar (niektóre z wymienionych lokacji zostały nieznacznie zmienione na potrzeby projektu). Dodatkowo freeplay oferuje CEA, Dolinę Mroku, Magazyny Wojskowe oraz połączoną Prypeć. 
  • Wszystkie postacie w grze są śmiertelne. W bardzo nielicznych przypadkach niektórym NPC tymczasowo zapewniona będzie nieśmiertelność.
  • AtmosFear 3: Dodatek posiada własne menu opcji. Każdy będzie mógł dostosować według swoich potrzeb zjawiska pogodowe.
  • Paczka broni z STCoP 2.5. 
  • Nowe modele NPC. 
  • Nowe anomalie. 
  • Wprowadzono efekt pragnienia: Jedzenie oraz medykamenty (z wyjątkiem bandaży), będą zwiększać pragnienie w różnym stopniu. Główny bohater posiada w ekwipunku manierkę z trzema porcjami wody, a napełnić ją będzie można u handlarzy i niektórych stalkerów. Po umieszczeniu odpowiedniego artefaktu na pasie pragnienie się zmniejszy.
  • Ponieważ główny bohater jest bandytą, to w modyfikacji uświadczymy umiejętność złodziejstwa. Gracz będzie mógł tylko raz okraść każdego stalkera. Żeby otrzymać umiejętność, należy przejść specjalny kurs nauki. Wraz z ilością udanych kradzieży umiejętność będzie stopniowo wzrastać. 
  • Przerywniki filmowe. 
  • Autorskie mini gry. 
  • Rozległy system osiągnięć stworzony na zasadzie "aktywności" naszej postaci. Osiągnięcia są przydzielane warunkowo - zarówno te pozytywne, jak i negatywne. Za uzyskanie osiągnięć pozytywnych gracz będzie otrzymywał dodatkowy bonus. Negatywne osiągnięcia poza wydźwiękiem moralnym nie będą miały wpływu na gracza. Nie będzie można osiągnąć wszystkich osiągnięć - niektóre z nich będą się wykluczały. Wszystkie zdobyte osiągnięcia są zapisywane w odpowiedniej sekcji PDA.
  • Po zakończeniu przygody możliwy jest freeplay. 

FAQ:

Spoiler
  • Nie oddałem okupu Siwemu. Upłynęło 6 godzin ultimatum i nic się nie dzieje. Czy tak ma być ?

Należy opuścić terytorium bazy i odejść od niej na minimum 200 metrów, a fabuła ruszy dalej.

  • Otrzymałem podstawową umiejętność złodziejstwa, jednak kradzież mi nie wychodzi - miałem bardzo wiele nieudanych prób, niekiedy w ogóle się nic nie dzieje Co robić ?

Trening czyni mistrza :) Dodatkowo: 
NPC nie powinien Cię widzieć w momencie kradzieży. 
Odległość od NPC powinna wynosić mniej niż metr.
- Pozostali NPC, którzy znajdują się w pobliżu, nie powinni Cię widzieć, kiedy próbujesz kogoś okraść.

- Przy próbie kradzieży nocą z włączoną latarką prawdopodobieństwo porażki będzie 100%.
- Każdego stalkera można okraść tylko raz. Prawo wyjątku NIE zależy od Waszej biegłości w umiejętności złodziejstwa, a od właściwości fabuły.
- Udana próba kradzieży w zadaniu fabularnym nie będzie zaliczana do zwykłej grabieży, ale jako kolejny krok do otrzymania osiągnięcia Wyrywacz damskich torebek.

  • Nie mogę przejrzeć wnętrzności mutanta. Dlaczego ?

Ta funkcja działa tylko, gdy chcemy wyjąć z ciała mutanta do ponownego wykorzystania bełty od kuszy. Czy Będziesz miał możliwość strzelania z kuszy, zależy tylko od Ciebie.

  • Jak korzystać z transportera opancerzonego (BTR) ?

BTR będzie dostępny dopiero we freeplay-u. Dodatkowo: 
Wsiadanie do pojazdu: (A).
Uruchamianie pojazdu (S).
- Strzelanie: (Tab) nie dostępne.
Możliwy problem w sterowaniu: klawisze "naprzód" i "wstecz" czasami zamieniają się miejscami. Żeby się tak nie działo, BTR musi być ustawiony maską na północ.

Możliwe błędy oraz ich rozwiązywanie: 

Spoiler
  • Z niebieskimi teksturami niektórych postaci windows może mieć problem z rozpoznaniem nazw zapisanych grażdanką (dokładniej opisany problem w temacie pierwszej części moda) i należy zmienić nazwy w folderze textures (plików lub folderów) wg poniższego schematu:
  1. Контробандист na Ęîíňđîáŕíäčńň
  2. Шайка Лены na Řŕéęŕ Ëĺíű
  3. Шершень na Řĺđřĺíü


Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi częściami serii: 

SCREENY:

Spoiler

imageproxy (1).jpg

imageproxy.jpg

svyaz-vremen-alyans-3_2.jpg

svyaz-vremen-alyans-3_5.jpg

svyaz-vremen-alyans-3_1.jpg

VIDEO:

Spoiler

Prezencja rozgrywki

 

INSTALACJA:

Spoiler

Prawidłowa kolejność instalacji: 

  • Zew Prypeci 1.6.02.
  • Instalacja AtmosFear 3 - Wymagane.
    (Instalator AtmosFear 3 daje możliwość wyboru ustawienia tekstur).
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry. 
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z patchami oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

W przypadku poniższego błędu należy: 

Spoiler
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file : 
[error]Arguments     : f:\gry 5\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\mutants\???13_werewolf_eye_bump.thm

Z gamedata/textures/act/Murants należy usunąć 10 plików (od асе13_werewolf w dół do samego końca, czyli do - асе13_werewolf_eye_bump). Dodatkowo fix - [KLIK]

Instalacja wersji Repack - Podstawowa wersja gry nie jest wymagana: 

  • Po pobraniu moda należy zmienić nazwę jego folderu. Np. Czasu Sojuszu - Więź Czasów. 
  • Mod posiada wbudowany instalator. Wystarczy postępować zgodnie z jego wskazówkami. 
  • Instalcja directx i Visual C++.
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum ze spolszczeniem należy umieścić w katalogu gry. 
    (Repack zawiera AtmosFear 3)

Wymagania:

Spoiler

Windows 64-bit. Pamięć operacyjna nie mniej niż 4GB. Karta graficzna z pamięcią co najmniej 1 GB.
Mod testowany był przez jego twórców na Win7/10 w wersji 64 Bit. Karta graficzna z 1 lub 2GB pamięci. Pomięć operacyjna 4-6GB.

 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod: 

Fix nr.1:

Fix nr.2:

AtmosFear 3:

Mod w wersji Repack: 

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Patch do spolszczenia:

  • Nasz serwer - [KLIK]

 Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.

Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png

  • Dodatnia 10
Link to comment
Share on other sites

Link do pobrania repack-moda z naszego forum, pozwala pobrać coś, co ma tylko 27kb. Chyba źle się załadowało.

A kierowanie transporterem to:

Kierowanie tymi samymi klawiszami jak dla kierowanie GG.

Siąść za kierownicą - F

Uruchomić silnik - O . Jest to przycisk detektora i jak ktoś mu przypisze inny klawisz, to tak samo dotyczy silnika. Ale w poprzednich częściach aby silnik zaskoczył, slot detektora musiał być pusty.

Z pokładowej broni transportera się nie strzela.

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Instalacja na polską platformę.

1. Instalacja licencjonowanej gry COP 1.6.0.2
2. Instalacja AtmosFear 3 (wymagane).

    UWAGA! Instalator AtmosFear 3 daje możliwość wyboru ustawienia tekstur.
3. Kopia folderów gamedata i bin moda do głównego katalogu gry ze zgodą na zamianę (pamiętamy o kopii zapasowej naszego "bin").
4. Configs/text - usuwamy folder pol, kopia rus z przemianowaniem na pol.
5. Do gamedata/configs wrzucamy - localization.ltx
6. Przy próbie odpalenia mod wita nas wylotem:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file : 
[error]Arguments     : f:\gry 5\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\mutants\???13_werewolf_eye_bump.thm

 

Z gamedata/textures/act/Murants usuwamy 10 plików (od асе13_werewolf w dół do samego końca, czyli  do - асе13_werewolf_eye_bump). Wrzucamy: fixa.
7. Możemy grać.

z9eBhC7.jpg  ej4Ztno.jpg

Spoiler

qNeSNj5.jpg

EiA1koQ.jpg

mbHumv0.jpg

 

  • Dodatnia 9
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, kondotier napisał:

Link do pobrania repack-moda z naszego forum, pozwala pobrać coś, co ma tylko 27kb. Chyba źle się załadowało.

Oj, @kondotier, widać, że nie masz wprawy w pobieraniu z torrentów:). By pobrać tego repacka trzeba mieć zainstalowany program np. qbittorrent lub μTorrent. Swoją drogą pobieranie z rus. torrentów, to sama przyjemność. Goście się nie szczypią tak jak zazwyczaj u nas. Pobiera się z max. prędkością. U mnie było to 25 minut.

Teraz tak, moim zdaniem lepiej pobrać repacka. Instalacja jest prostsza.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Zmieniłem 1 posta, dodany sposób instalacji od @gawron, porady odnośnie obsługi transportera od @kondotier i @Anton Gorodecki.

No i zmieniłem cały opis fabuły moda i FAQ na ten zrobiony przez @Anton Gorodecki. :) Chyba się niepotrzebnie śpieszyliśmy z robieniem tematu bo wygląda na to on już sobie go przygotował wcześniej.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Instalacja wersji Repack, czyli gra i mod w jednym: 

1. Pobieramy Repacka.

2. Zmieniamy nazwę pobranego folderu tak, by nie było rus. liter na np. Czas Sojuszu - Więź czasów.

3. Klikamy na setup.exe, wskazujemy miejsce gdzie zainstalowana ma być gra.

4. W wyskakujących oknach nic nie zmieniamy, klikamy dalej. (Pewnie w jednym z nich jest możliwość wyboru ustawienia tekstur w AtmosFear 3, ale jest to w "krzaczkach", więc nie wiem która to opcja).

5. Instalujemy to co chce gra - directx i Visual C++

Repack zawiera AtmosFear 3, więc go nie pobieramy i nie instalujemy.

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

@smox - Być może, że z torrentami nie mam wprawy, ale znalezienie się w linku do niego "stalkerteam.pl", sugeruje że jest na naszym forum.

Gdyby to był link bezpośredni skądś tam, byłoby jasne. A tak, już chciałem kogoś pobłogosławić, że pobrał tego repacka i wstawił u nas. Nie mam kogo :unsure:

A byłoby to bardzo przydatne, patrząc pod kątem ewentualnego spolszczenia.

Link to comment
Share on other sites

Trafiłem do bazy, i tutaj zadanie - odnaleźć schowek Najemników. Kod wyniknie nam z dialogu z mechanikiem. Oto lokalizacja; patrzy kto chce:

Spoiler

kod 6417

ss_cichy_01-20-18_15-04-04_(jupiter).jpg

ss_cichy_01-20-18_15-04-08_(jupiter).jpg

ss_cichy_01-20-18_15-04-25_(jupiter).jpg

ss_cichy_01-20-18_15-04-32_(jupiter).jpg ss_cichy_01-20-18_15-05-05_(jupiter).jpg

I coś dla oka...

ss_cichy_01-19-18_21-01-24_(jupiter).jpg ss_cichy_01-19-18_21-01-25_(jupiter).jpg ss_cichy_01-19-18_21-01-38_(jupiter).jpg

 

@kondotierhttps://drive.google.com/file/d/1JnX2eDsn8A1nPXqyV9cZrL-6Ov8C2L8Z/view?usp=sharing

LINK DODANY DO #1 POSTU - GOTOWY REPACK Z GOOGLE DRIVE.

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

@cichy - Niech Cię los wynagrodzi tym o czym marzysz :048: . Pierwsza seria skoków, akurat równo z pobieraniem :006: .

DODANO.

W repacku jest już ten Atmosfer, ale jak pisał @cichy, instalowanie jest w robalach.

I tu moje pytanie. Czy w czystym Atmosfer, tym który trzeba było dodawać, instalator jest po polsku? Bo jeśli tak, to czy ponowne go dodanie, ale już z widzialną możliwością wyboru może rozwiązać problem? Bo popsuć instalacji nie powinno.

Link to comment
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

Ponawiam pytanie do znawców, co się stanie jak na repacka ponownie nałożę fiksa Atmosrefr. Ma on jakiś instalator, który pozwoli mi świadomie wybrać ustawienia?

Względnie, czy mógłby ktoś wstawić screeny z fragmentem jego instalacji, odpowiadającymi tym fragmentom w robaczkach z repacka.

Link to comment
Share on other sites

Mnie się rozchodzi o to, czy Atmosfer ma instalator, czy jest w formie gamedaty. Choć przypuszczam, że z instalatorem, tylko w jakim języku i czy taki sposób użycia pozwoli na wybór własnych ustawień, a potem w trakcie gry ewentualnych zmian, bez zaczynania nowej.

Mając postawionego moda, można sprawdzić pytanie na temat zmian podczas gry. Gdybym to zrobił sam i nie przyniosło skutku, byłaby to musztarda po obiedzie. A wyjaśnienie, przyda się i innym graczom.

Link to comment
Share on other sites

@Anton Gorodecki Nie myli się tylko ten, który nic nie robi. Ja to zapamiętałem jeszcze z Gladiatora. Dopiero porównanie rozmieszczenia liter na rosyjskiej klawiaturze ( tej z google ) z naszą, określiło nasze klawisze. A sprawa z usuwaniem detektora ze slotu wyszła w praniu. Było mi łatwiej, bo nie grywam na ustawieniach domyślnych, a na swoich. Więc "O" mi nie uruchamiało, choć nie miało nic przypisane. Chimeryczność modów.

DODANO: Zauważyłem, że niektórzy forumowicze przejawiają zainteresowanie wcześniejszymi wersjami. Informacyjnie dla nowych i przypomnienie dla weteranów. Nie gramy w Gladiatora. Znalazł się on w całości w modzie:

https://stalkerteam.pl/topic/6159-czas-sojuszu-1-część-serii/

wraz z kontynuacją.

A zaczynać przygodę z tą serią należy od:

https://stalkerteam.pl/topic/7154-czas-sojuszu-prypeć-czas-rozliczeń-2-część-serii/

Gdyż jest to mimo nr 3, pierwsza część modyfikacji.

I jednocześnie tych którzy w te mody nie grali, szczerze zachęcam.

Niekonwencjonalna fabuła i niekonwencjonalne rozwiązania, nie pozwolą się nudzić. Co z bardzo dobrą optymalizacją moda, daje satysfakcję z gry.

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity