Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam załatwić Chirurga, ale w związku z dużym stresem jak przeżywam, postanowiłem zrobić trochę bimbru. Niestety nie mogę wejść na bazę. Ciągły wypad na pulpit.

Spoiler

Expression    : !m_error_code
Function      : raii_guard::~raii_guard
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line          : 748
Description   : ....r. - zew prypeci 2\gamedata\scripts\xr_logic.script:725: attempt to index local 'st' (a nil value)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Chirurga to raczej znajdziemy komplet części do zmontowania AKSU, płaszcz bandyty był raczej wcześniej w wiosce gdzie mieliśmy poczekać na przybycie lidera Dziadka i go zabić (sporo się za nim nabiegałem, ale jak już wiemy którędy ucieka to łatwo mu zajść drogę wcześniej i nie dotrze aż nad jezioro). Przy zadaniu na Chirurga zawsze przechodziłem w to miejsce przez wzgórze z anomalią (trafiają się tam tylko dwie pijawki, autem to żaden problem i sunia sobie z nimi radzi) i tym samym omijałem poltergeisty i chimery. Snorki łatwo wybić jak walczą z psiną a Chirurga zawsze usypiałem :) z góry po obiegnięciu domu zaraz po wybuchu i wejściu na dach. Jedna flaszka wódki zawsze na początku była w piecu jeżeli ktoś tam nie zajrzał. 

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też nie znaleźć schowka, czerwonej puszki przy piwniczce, za beczkami. Tam są chyba składniki na bandaż. Potwierdzam, że Chirurg ma części na poskładanie kałasza. Zaraz po zabiciu "ważnych" NPCów, blisko ich trupów pojawiają się zielone schowki.

Jak otworzyć takie skrzynki z bogatym łupem? Potrzebne jakieś narzędzia? W poprzedniej grze zabrałem taką, ani otworzyć, ani zostawić nie mogłem. Za to falami atakowali mnie szabrownicy.

@mkk7 - Możesz napisać, ile i jakich części potrzeba, aby naprawić tego GAZa z zagrody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier te skrzynki z bogatym łupem nie są dla ciebie, ale dla Nieznajomego, wkładasz je dla niego w obejściu do tego kontenera między sejfem a schowkiem (za to mamy nagrody od niego w sejfie). Wszystkie potrzebne rzeczy do naprawy GAZa były na początku moda w schowkach na terenie obejścia ( o ile dobrze pamiętam to: podnośnik, opona, śruby, wyroby metalowe, elektronika samochodowa, akumulator, litol, WD40, olej silnikowy, zestaw narzędzi), mając te rzeczy robimy zestaw remontowy do samochodu w warsztacie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z podpowiedzi, naprawiłem Obrzyna i PMa, oraz postawiłem na koła samochód.

Poszedłem zlikwidować dwóch szefów szabrowników w bazie remontowej. Trzy bezpowodzeniowe podejścia. Pistolecik i obrzyn, to za mało na 7 szabrowników, 2. chyba z kałaszami.

Przy czwartym, spotkanie ze stalkerem który okazał się kontrolerem. Życie "odpłynęło" zanim się rozejrzałem gdzie jest.

No i konkretny wniosek. Nie tylko te skrzynki z łupem są nie dla mnie, ale i cały mod.

Jak ktoś zrobi patcha, pozwalającego na swobodne zapisy, z chęcią do niego wrócę. Ale teraz to dla mnie nie ciekawa gra, ale mordęga. :mercy:

Mówi się trudno :070: .  Mod mnie pokonał :073:. Ale nie będę :037:. Poszukam coś dla mnie odpowiedniejszego.

A innym grającym życzę :viva:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Dziwaka też spotkałem i żałowałem, że do niego podchodziłem i rozpocząłem dialog. Wcześniej poleciałem za cmentarz wykonując zadanie poboczne z naukowcem. Zabrałem też zawartość schowka Dziadka i zadowolony, że mam parę nowych rzeczy ruszyłem do chaty zapisać grę. No ale spotkałem tego stalkera, który okazał się być kontrolerem. Rozwalił mnie w mgnieniu oka. 

Przy drugim podejściu się przygotowałem, wziąłem bloker psioniczny i ubiłem drania. Co ciekawe Sunia go nie atakowała. 
Pod traktorem jest plecak, a w nim ciekawy art. 

 

Spoiler

ss_daniel_02-15-18_15-40-43_(derevnya).jpgss_daniel_02-15-18_15-42-11_(derevnya).jpg

-----
Mam pytanie odnośnie tego miejsca:
ss_daniel_02-15-18_17-29-08_(derevnya).jpg
Gdzie jest ten ich rzekomy schowek na tym wzgórzu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obok właśnie tej dolinki z BTRem. Jak się załatwi tych dwóch gości, którzy tam coś kombinują to dostajemy zadanie.
A nad tą dolinką znajduje się wzgórze, na którym to urzęduje grupa szabrowników ( około 8 chłopa ). Rzekomo znajduje się tam schowek, ale nic nie znalazłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem art teleportacyjny. Działa co prawda tylko dwa razy na dobę, ale czasami to wystarczy.

Uwaga w sprawie piwniczki ze szkieletem gospodarza.

W schowku jest zajefajny art, ale trzeba wiedzieć kiedy przypiąć go do pasa.

Żeby nie było problemu, na początku chowamy w grobie resztki gospodarza. Jeżeli przypniemy go przed pogrzebem to idziemy w ślady poprzedniego właściciela i popełniamy samobójstwo.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie wie na co się pisze to może obejrzeć recenzję zrobioną dla APPRO, na zachętę, albo ku przestrodze :005:

 

@edit 

Mógłby ktoś pobrać spolszczenie z naszej pobieralni i zobaczyć czy może wypakować?

Bo mi winrar i 7zip wali komunikat, że niewłaściwe archiwum albo plik uszkodzony.

@apg2312 Może ty ;)

@smox z twojego linku ze wstawki też mi się nie chce otworzyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo
Pochowałem gospodarza i artefakt noszę cały czas przy pasie. Mam nadzieję, że wojak po pewnym czasie nie targnie się na swoje życie. 


Udało mi się też w końcu uruchomić wiatrak. Nie trzeba będzie biegać po paliwo. 

A spolszczenie pobierałem i też bezproblemowo wypakowałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael też postanowiłem nosić. W razie czego miałem twardy save. Na razie nie popełniłem samobójstwa i już chyba nie popełnię. Choć HugTV mówił, że może to nastąpić. Ale widzę, że ma co rusz nieprecyzyjne informacje.

W momencie, kiedy została mi już tylko ostatnia rozmowa z Nieznajomym pojawiło się info, że aby dostać następne zadania losowe muszę się przespać. I rzeczywiście. Przed tym screenem miałem tyko żółte kółeczko, a po śnie - no proszę :

Spoiler

ss_user_02-16-18_19-56-51_(derevnya).thumb.jpg.f389d77cbacd5f8df768475057ca1909.jpg

Tak że jeszcze trochę powalczę przed chwalebnym końcem.  

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Zgadza się. Po wykonaniu wszystkich zadań " pobocznych " pojawiają się następne. Twórca moda zadbał o to, żeby nie było nudno. 

W między czasie udało mi się wykonać zadanie " Dobro Wspólne ". Złapany wcześniej szabrownik daje nam pewne wskazówki. 
Trzeba w odpowiedniej kolejności wejść w krzaki. Wczytywałem grę ponad 5 razy ( gdy wybierzemy zły krzak pojawia się za każdym razem snork - upierdliwe, że brak słów..) i metodą prób i błędów próbowałem odnaleźć drogę do tego sejfu. W końcu.. Po prawie godzinnej męczarni udało mi się. 

Na screenie poniżej umieściłem kolejność wejścia w krzaki by zniknęła anomalia. Czy warto ? hm.. Oceńcie sami :052:

Spoiler

ss_daniel_02-16-18_23-07-06_(derevnya).jpg


 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie wojak ześwirował. Tak coś przeczuwałem, że prędzej czy później palnie sobie w łeb. Zastanawiałem się tylko czy będzie to spowodowane ciągłym wczytywaniem gry, czy może artefaktem :D 
Po rozwaleniu najemników i zabraniu PDA udałem się do chaty, wojak minął tylko płot i postanowił ze sobą skończyć. Towarzyszył mu śmiech czubka ; ) 
 

Spoiler

13.png12.png

Wczytałem wcześniejszy zapis, napiłem się wódki ( wojak był w stanie depresji ) i ruszyłem znów po PDA. Oczywiście artefakt wcześniej zdjąłem i z tego, co widzę to już myśli samobójcze mu przeszły. 
 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod ukończony. 

Spoiler

ss_user_02-17-18_18-49-51_(derevnya).thumb.jpg.19f08bc6134c2198da228f36f0d2cf14.jpg

Ale chciałem zobaczyć czy po wypełnieniu wszystkich zadań i ewentualnym śnie znowu pojawią się nowe. Niestety. To definitywny koniec.

Spoiler

ss_user_02-17-18_19-41-52_(derevnya).thumb.jpg.21c79308ae3f1264742c8f8b63d85b80.jpg

Wrażenia - całkowicie mieszane.

Z jednej strony - ciekawy scenariusz, nowa lokacja, zadania rozwojowe. 

Z drugiej - sporo elementów niedopracowanych.

1. Save'y. O tym już pisano. Autor chyba zrozumiał swoją "nadgorliwość" i wrzucił art teleportacyjny. Niby trochę pomogło, ale nie       za dużo. 

2. Anachroniczne podejście do wyposażenia GG. To co najlepsze i najpotrzebniejsze dostajemy pod sam koniec. Myślę oczywiście o      broni i kurteczkach.

3. Coś co miało być atrakcją moda - system naprawy broni i pancerzy. Zebrałem kilkadziesiąt ulepszaczy do jednych i drugich, a            można było wykorzystać tylko kilka. Z gorzałą i lekami poszło lepiej.     

4. W momencie, kiedy - z rozpędu - skupiłem się na zadaniach pobocznych z wyraźną szkodą dla zadania głównego miałem wyloty        na pulpit. Ratunkiem  było równoległe prowadzenie dwóch wątków. Nie wiem czy wystąpiło to tylko u mnie, ale wystąpiło i              miałem niepotrzebnego stresa. W kilku sytuacjach skrypt wyraźnie nie zaskakiwał i trzeba było zmuszać go do działania                    wykonując różne przebieżki po lokacji.

5. Spawn czy to mutantów czy szabrowników w przewidywalnych miejscach.

Reasumując - pyknąć trzeba bo to coś nowego jednak. 

 

Edit:

@Agrael też popełniłem rozstrzelanie. Siebie. 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też udało się ukończyć moda.

Nie był on jakoś wybitnie długi, ale na samym początku dał trochę popalić. Trzeba było walczyć zaciekle o amunicję, jedzenie, broń, medykamenty. To wkurzało, ale i dawało sporo radochy, bo trzeba było grać bardzo uważnie ze względu na zapis gry. Po pewnym czasie nauczyłem się uważnie grać i przede wszystkim robić wszystko, tak by nie umrzeć i nie zaczynać od poprzedniego zapisu.

Spoiler

ss_daniel_02-17-18_21-27-40_(derevnya).jpg

Też się zgodzę, że autor moda z tym przesadził. Mógł dać wybór graczom. Ci, co chcą się męczyć i móc zapisywać jedynie w chacie samotnika - Proszę bardzo. Ale dla tych, którzy nie są zwolennikami takiej gry powinien być jakiś patch dodający możliwość zapisu gry gdzie się żywnie podoba. Pewnie mod przez to straciłby nieco na uroku ( w końcu miało być ciężko i realistycznie ), ale dawałoby to możliwość wielu graczom ukończenia gry bez utraty nerwów.

Wielki plus za:
- Możliwość wytwarzania medykamentów
- Bimber
- Stres i stany depresyjne u GG po zabiciu danej ilości szabrowników
- Naprawdę ciekawe wątki poboczne
- Nibypsa, który niejednokrotnie uratował życie

Sprawdziłem dwa zakończenia moda, ale ostatecznie wybrałem najemników. Teoretycznie jest to zakończenie lepsze niż po stronie SBU.

Oto moje statystyki:

Spoiler

ss_daniel_02-17-18_21-28-31_(derevnya).jpg

Mimo wszystko mod mi się Naprawdę podobał i polecam zagrać :) 

Na koniec mam takie pytanie. 
Czy ktoś z was się orientuje ile jest do zdobycia osiągnięć w tym modzie ? 

Chciałbym zagrać od nowa. Zebrać wszystkie osiągnięcia, broń ulepszyć itp. 
Ewentualnie poczekam na jakiś patch, który być Może autor planuje zrobić. 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo  @Agrael  :brawo:

Ale mnie nie skusicie, na powrót do moda, bez możliwości robienia zapisów poza zagrodą. Albo autozapisu przed obiektem wykonywania zadania i po jego wykonaniu tak, aby przypadkowe wdepnięcie w anomalię, czy robienie zadania pobocznego trafiającego się po drodze, ale z marnym efektem nie wymuszało powtarzania od początku.

Ja inaczej, niż np. @smox, nie odczuwam przyjemności z takiego grania. Rozumiem chęć autorów modów do ich uatrakcyjnienia przez takie odmienności, ale co za dużo, to i świnia nie zeżre.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukończyłem również tego moda, ale bynajmniej nie zamierzam nikogo zniechęcać lub zachęcać moimi refleksjami.

Chciałbym powiedzieć tylko jedno: pomimo tych wszystkich skryptowych "pułapek", kończących się niekiedy fatalnie dla Gracza sama koncepcja tej modyfikacji jest na tyle ciekawa, aby spędzić z nią przynajmniej jeden wieczór. Gratulacje dla kolegów, którzy jednak ukończyli tą przygodę:072: i podziękowania za wkład pracy dla całego zespołu tłumaczącego:048:

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he. Mój pragmatyzm nie pozwolił mi przejść obojętnie obok tej sprawy nieszczęsnej niemożliwości zapisów. Okazuje się, że jednak można zapisywać w innych miejscach niż zagroda. Na razie sprawdziłem tyle, na ile pozwoliły mi posiadane zapisy. Generalnie, zapisy oprócz zagrody możemy robić wszędzie tam, gdzie spotykaliśmy się z Nieznajomym na wzięcie zadania czy jego rozliczenie. Oto screeny tych miejsc.

1. Słup wysokiego napięcia, ten od którego zwisa zerwany przewód.

ss_administrator_02-20-18_13-21-33_(derevnya).thumb.jpg.f11356bd38cd984a92aab4bb846c8f64.jpgss_administrator_02-22-18_18-20-35_(derevnya).thumb.jpg.1d685d22343561725864aaa479f5c825.jpg

2. Drzewo w pobliżu dolinki z BTRem.

ss_administrator_02-20-18_11-32-34_(derevnya).thumb.jpg.db819cb898965ad60ee4bf49b689c5f5.jpgss_administrator_02-23-18_17-01-57_(derevnya).thumb.jpg.5019a8260e7b0d8579068ec22c9a48fe.jpg

3. Dom w Gawronowie, otoczony bagienkiem.

ss_administrator_02-20-18_12-44-55_(derevnya).thumb.jpg.5b5114cb8a9a174f09a07f1b3792186b.jpgss_administrator_02-23-18_13-24-25_(derevnya).thumb.jpg.97091f87614b826b200d4485ace2fc96.jpg

UWAGA. Musimy się znajdować dokładnie w tym miejscu, jak prowadziliśmy rozmowę. Małe oddalenie od punktu i informacja o niedokonaniu zapisu.

ss_administrator_02-20-18_12-44-43_(derevnya).thumb.jpg.d355ba2aa5bb503a8b4a3b60a26c0ae3.jpg

Jak ustalę inne miejsca, to dodam. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby ktoś kto jest za zadaniem zabicia Aroganta i Baszki, zrobił taki zapis przy nowym miejscu spotkania nieznajomego. Poprzednio nie mogłem tego zadania przeskoczyć, bo w odróżnieniu od gameplaya, gdzie szabrownicy byli uzbrojeni w obrzyny, u mnie mieli kałachy z podlufowymi i skutecznie okładali mnie, i sunię granatami. A na dodatek, te kałachy znikały natychmiast po zabiciu szabrownika i nie można się było nimi posłużyć. Zamiar autora moda, czy bug?

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukając miejsc do zapisywania poza zagrodą, pragmatycznie sprawdziłem jeszcze jedną rzecz.

Pisałem wyżej, że nie mogę zabierać kałachów z trupów NPCów i biegam z PMem i obrzynem. Okazuje się, ze mod zawiera pewien kruczek. Ten problem trwa, jeśli po utracie świadomości wgrywamy poprzedni zapis, a nie kontynuujemy gry od przespania się i nowych zadań.

Posłużyłem się małym oszustwem. Byłem do tego zmuszony, bo nie miałem przewodów do uruchomienia wiatraka, a wszyscy szabrownicy byli zlikwidowani. Zostawiłem sprzęt w schowku w zagrodzie, aby się nie pozbyć tego co już miałem i gołodupcem wyszedłem do dolinki z psami. Tam dałem się pogryźć i straciłem przytomność. Przespałem się, nowe zadania na likwidację szabrowników, zabrałem sprzęt ze schowka i hajda na szabrowników. Tu miłe zaskoczenie. W miejscach gdzie byli poprzednio, znowu skrzynki z wartościowym towarem, a szabrownicy zamiast obrzynów mają już AKSu, które można zabrać. Pozbierałem, druty się znalazły, turbinę uruchomiłem, kałachy naprawiłem i mogłem wojować.

Z tego taki wniosek, że warto na początku gry, zrobić kilka razy taki numer, a nasze wyposażenie szybko się poprawi. Broń u trupów będzie lepsza.

Czyli że pragmatyzm w modach, wcale nie jest przywarą, ale pozwala rozszyfrować pomysły autorów moda i pozwolić grać bez męczarni.

Może to co odkryłem, zachęci mnie do kontynuacji gry?

Ale ile razy można robić w modzie dokładnie to samo zadanie w tym samym miejscu? Tym bardziej, że po każdej emisji, kontrolerzy i upierdliwe chimery znów się pojawiają w tych samych miejscach?

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.