Skocz do zawartości

Czas Sojuszu (II część serii)


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z logiem podstawka moda z dodatkiem fabuły dodatkowo fix kumulatywny do grania na starych save-ach nie wiem co się dzieje wszystko ładnie się pościągało instrukcje wykonane pomyślnie nic nie grzebałem w skryptach bo popsuło by mi to zabawe załączony log

 

FATAL ERROR   [error]Expression   : fatal error [error]Function   : CInifile::r_section [error]File   : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line   : 502 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'bar_a2_dolg_3_squad'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki - uwaga! będę "celebrytą" - tnę (gram) w gladiatora II czas sojuszu, jak zobaczyłem Marusię to endorfina mi niczym zawartość Krakatau do głowy uderzyła Dołączona grafika
potem zobaczyłem "śmierdziela" tzn. kota, jakoś ich tak nie trawię, nie zaczepiam i nie chcę by one pod pozorem przyjaźni zostawiały swoje feromony na moich spodniach gdy palą głupa, że się przytulają - nie ubliżając kobietom widziałem u niektórych z nich wiele podobnych zachowań.

tak na fajrant - jak zobaczyłem btr i wlazłem do niego to ujrzałem celownik i jak zapalić silnik, co ja się naszukałem odpowiednika rosyjskiej litery szcza na łacińskiej klawirze, aż całe 2 minuty po przyciśnięciu wielu klawiszy!

Dzisiejszy reportaż ze znanym i szanowanym celebrytą synem Vidkuna znanym w Atenach jako Vidkunokles sponsorował producent  zdrowej ekologicznej żywności i najlepszego produktu na świecie* Radość Turysty -! Zjedz!!! zanim ona ciebie zje - z siedzibą i miejscem sprzedaży w Limańsku Truszczoba u Cypy 5, wejście przez suterynę.

* w razie problemu lub nieprawidłowym zrozumieniem tudzież krytyką proszę zwrócić się do działu reklamacji i publicznych relacji oraz w razie akcesu do pracy w firmie :
    390031 ,   г.Рязань,  ул. Каляева, д. 20 Контактные телефоны:
(0912) 79-06-75, (0912) 77-92-16, начальник отдела кадров (0912) 25-51-39

Zawsze na ciebie będą czekać nasi mili i uprzejmi przedstawiciele łatwo zauważalni - proszę szukać naszych przedsatawicieli  w niebieskich nakryciach głowy typu beret.

Z uszanowaniem dla państwa - Klient nasz Pan!!!
Kierownik działu reklamy Kławdia Pijawkowna Burer

Dzięki za info ale z torrentów nie korzystam, Może kiedyś gdzieś ktoś go jeszcze wrzuci. Chociaż sporo waży to pewnie nie ;)

 Spróbuj na chomiku.

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sprawa Kobity i Facety:

jestem na Limańsku, ukatrupiłem chyba wszystko inie wiem co dalej, gdzie jest teleport do baru, czy to ten koło szkieletu budynku tam gdzie się bawiłem w nożownika Kuczilio (starsi pamiętają taki western z tvp1 z lat 70-ych) czy inny, ile tego tałatajstwa - mutanty, alfa, najemniki mam ukatrupic żeby teleport zadziałał i Gdzie on jest?

dajta znać co i jak! .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sprawa Kobity i Facety:

jestem na Limańsku, ukatrupiłem chyba wszystko inie wiem co dalej, gdzie jest teleport do baru, czy to ten koło szkieletu budynku tam gdzie się bawiłem w nożownika Kuczilio (starsi pamiętają taki western z tvp1 z lat 70-ych) czy inny, ile tego tałatajstwa - mutanty, alfa, najemniki mam ukatrupic żeby teleport zadziałał i Gdzie on jest?

dajta znać co i jak! .

O ile fabuła się nie zmieniła (grałem w gladiator II), to teleport jest na lewo od mostku idąc wzdłuż kanału (lewo patrząc na kwaterę badajże wojów monolitu). Warunek - trzeba na pasie mieć detektor teleportów.

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisano 05 luty 2014 - 22:59

Stary Wyga

@bolo,

plik bind_stalker.script znajdziesz w gamedatascripts. To co podałeś powyżej to zupełnie inny wpis.

@qwerty12

jesteś pewny że spawner jest całkowicie kompatybilny z posiadaną przez kol.bolo - wersją moda?

Tutoriale mojego autorstwa:

A może masz tzw. "tutorial" na tworzenie nowych stalkerek!!!
Ech łza się w oku kręci na myśl, że miałbym jako ochronę komando Maruś czy Natasz.
Żadna bestia by nie podlazła do moich bestii!!!
 
;)

 

Uzbierałem milion rubli i nie wiem u kogo mam kupić banknoty, proszę o podpowiedz.

 

Udaj się do rothfelda vel rostowskiego, przecież jest fachowcem i zna się na finansach.

 

;)
 

O ile fabuła się nie zmieniła (grałem w gladiator II), to teleport jest na lewo od mostku idąc wzdłuż kanału (lewo patrząc na kwaterę badajże wojów monolitu). Warunek - trzeba na pasie mieć detektor teleportów.

Dzięki ksantyp.

Aha tak na koniec w/w faktów, czy widzieliście laptok u naukowca w barze w pakamerze na prawo od ponętnej barmanki?

Ten "naukowiec" oglada skapo ubrane kobiety zamiast pracować, nierób, kiedys to by dziada wysłano na/do Żółte Wody coby sobie uranu pokopał.

 

;)

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allen - informacja tak dla Ciebie, jak i dla innych, którzy zechcą zagrać w Czas Sojuszu.

Można pobrać uzupełnienie do moda, o ile wcześniej się miało Cz1. Ale jest też ten mod do pobrania w całości i taki pobierać zalecam.

Bo savy z cz1. mimo takich obietnic od twórców moda, działać nie będą. A i polonizacja jest dostosowana do moda w całości.

vidkunsen - "Na łopoty nie Bednarski, ale cichy".

http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=335.0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki koleżko najemniku "WDW et Folgore wsie kameraden ;) ).

Co do Mieczownika II czasu sojuszu to nie gram po Polsku tylko po Rosyjsku bo...bo jak próbuje spolonizowac to mi wychodzi lipa i mulę róż.

"Na łopoty nie Bednarski, ale cichy" - moje skojarzenie zwrotu: "do łopaty to bednarski nie Cichy".

 

;)

"koministische maroneten", " rußische benkarte" itd/itp jak usłyszałem te zwroty z "ust" najemników/alfy to wiedziałem, że cod 2 ma dłuuuuuuuuuuugie ręce.

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też nie działało na starych savach z 1 części także, lepiej zacznij przechodzić od nowa nie trać czasu, co do moda świetny tylko szkoda ze podzielony właśnie na części :)

Wiesz Allen szkoda mi tych saveów bo się trochę dorobiłem w sojuszu ale cóż mus to mus

 

Edit:

Nowy problem, w czasie gdy mam pierwszy raz wsiąść do BTR-a miażdże całkowicie wszystkie mutanty i nic wiertaloty jak zawisły tak wiszą co jest grane ? Co raz jakiś problem może żeby to ominąć podrzucił by mi ktoś save wrazie ostateczności fajny mod i szkoda mi z niego rezygnować miło by było jak by mi ktoś podrzucił save do momentu wejścia pierwszy raz na magazyny miałem zebrane wszystkie figurki trio z pierwszej części ale na łatwiznę nie liczę.

Edytowane przez SmokeHead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, już nie męcze, poszukam innego moda, może coś znajde że będzie śmigać

Nie męczysz, od tego jest min. TO forum, że zawsze dostaniesz odpowiedź, nie koniecznie adekwatną czy czytelna ale zawsze ;)

 

Zrób to co ci inni w twoim środowisku/miejscu zamieszkania mówią, czyli - laptok nie jest polecany bo nie możesz w nim majstrować tak jak w stacjonarnym, traktuj laptoka jak się traktuje wszelkie cd/mp3 plajery w stosunku do wieży.

Wczoraj, podchodzę do mojej Lubej Siesy/Saszy, patrzę w te jej (jakże znajome z realu ;) ) piekne niebieskie oczęta i tu kolejny żarcik sytuacyjny twórców moda, dialog: Sasza to Tak czy nie bo u ciebie to zawsze albo tak albo nie i nigdy nie wiadomo jak

sasza: tak

 

i poszli w sina dal znaczy się do bąbla, w tle muza chyba coś tam hjuston i ... i tu urwali kut scenkę, a taki byłem ciekawy co też sobie mówi przed i po zapaleniu papierosa ;) .

Dotarłem do schowka Barmaleja, mam kod z solucji od cichego ale nie kumam dlaczego po wpisaniu mam detonację zamiast zawartości schowka, co i gdzie skopałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vidkunsten - bo otwierasz nie ten schowek. Wszedłeś na pułapkę. Po takim czasie od grania, już nie pamiętam, czy należy otworzyć schowek w piwnicy z zamkniętymi drzwiami po drugiej stronie ulicy ( drzwi trzeba otworzyć siłowo ), czy ten w zaułku trochę bliżej skrzyżowania, w takim silnym promieniowaniu. Trzeba wskoczyć, chyba na jakąś cysternę, czy dach auta. Ale wiem, że oba schowki są pokazane w poradniku cichego. Bo sam miałem problem ze schowkiem w promieniowaniu.

SmokeHead - bo mutantów się nie miażdży, ale strzela do nich. Nawet za bramę nie musisz wyjeżdżać. Jest ich kilka fal, więc trochę trzeba postrzelać. Te przerwy miedzy falami, są dośc długie.  Aż dostaniesz informację że ważki odleciały. Mogło ci się jakieś bydlę uchować, stąd problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisałem schowek w Limańsku.

Nie napisałeś dokładnie, a najczęściej mylono schowki w Limańsku. Więc jak ich jeszcze tam nie szukałeś, to już wiesz.

Jeśli to ten schowek co jest zaznaczony na środku mostu, to trzeba wskoczyć na przęsło. Ale mocno przeszkadzają takie powyginane żelastwa. Inne wybuchowe schowki, to celowe zmyłki, aby mieć sygnał, że to nie ten co trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondotier- Dobra rozumiem nie miażdży się ale byłem wciągniety w zachwyt modem i takiej frazy użyłem a co do problemu jest dalej przebiegłem , przejechałem i szukałem żaden nie uciekł. Czekałem 24h (w grze) i nic chyba że to są 48h przerwy między falami.

Edytowane przez SmokeHead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SmokeHead - jest jeszcze taka sztuczka w każdym modzie ze złym spawnem. Wgrać poprzedzającego sava lub dwa w tył i powtórzyć ( wgraj sprzed wzięcia zadania ). Ale najczęściej trzeba ponownie wejść na lokację.

 

Jestem zdziwiony problemami nowo grających. Kiedy graliśmy w świeżaka, to jedyny problem był z tym transporterem. Ale albo nie mogli wsiąść, albo strzelać, ze względu na nie spełnienie warunków do tego ( coś tam było ze slotem i detektorem i klawiszem Tabulatora). reszta moda szła jak po maśle.

Te przerwy miedzy falami, dla nas trwały po kilkanaście sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tropicielem jeśli chodzi o tego moda to nie miałem żadnego wylotu i żadnych problemów naprawdę w bardziej solidniejszego moda jeszcze nie grałem, czekam z niecierpliwością na 3 część i mam nadzieję że takowa powstanie według zapowiedzi Sigerous'a :D

Edytowane przez Allen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.