czernobyl10 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Tytuł oryginalny: Закоулки правды Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 04.05.2013 r. Autor: Ulman358 Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58 Śr. długość rozgrywki: (~10-15 godzin) OPIS: Spoiler Poznajcie Aleksandra Woronowa - młodego człowieka, który po ukończeniu studiów zamierza wyruszyć do Zony w poszukiwaniu przygód i nowych doświadczeń. W końcu udaje mu się nawiązać kontakt ze znanym Przewodnikiem, by ostatecznie dostać się do strefy zamkniętej. Całość fabuły opiera się na relacjach międzyludzkich, a więc czasami bardziej opłaca się wykazać błyskotliwością niżeli użyciem broni. Lista zmian: Spoiler całkowicie nowa fabuła z dobrze rozwiniętymi zadaniami; diametralnie zmieniony balans w celu utrudnienia rozgrywki; zmieniony system handlu (oferty kupców są bogate od samego początku, jednak zdobycie pieniędzy nie będzie łatwe); ujawnienie losów postaci znanych z Zewu Prypeci i Czystego Nieba (pojawią się też osobowości z książek czy innych modów); zmienione zasiedlenie większości lokacji; ok. 10 nowych, pomniejszych frakcji; nowe bronie (a prawie wszystkie oryginalne przerobione na zamek prawostronny), nowe odgłosy przeładowania i strzelania; nowy wygląd NPC; sprytniejsi NPC dzięki adaptacji paczki AI; przywrócone wycięte mutanty oraz kilka nowych rodzajów zombie; bioradar; zestawy naprawcze; zmiany w silniku (poprawiony widok trzecioosobowy, śmierć w widoku z pierwszej osoby). Nowe lokacje: Generatory, Laboratorium wojskowe, Laboratorium X20, Martwe Miasto, Mroczny Parów, Przedsionek Zony, Wysypisko i Jantar zastąpione wersjami z buildów. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Spolszczenie zawiera już niezbędny Patch. Ewentualne dodatki umieszczamy przed dodaniem spolszczenia. Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0004. 2. Pobrane i wypakowane archiwum moda (gamedata, bin) umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Dodajemy spolszczenie moda (gamedata). 4. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 5. Dodajemy parametr -nointro do właściwości skrótu gry. 6. Plik user.ltx kopiujemy do folderu stalker-shoc (tam, gdzie znajdują się zapisy gry i folder logs). Porady: W razie braku latarki po rozpoczęciu nowej gry należy skopiować zawartość folderu Фонарик. W katalogu z modem są trzy foldery: 1. Худы - HUD - wybieramy położenie minimapy (góra lub dół). 2. Фонарик - latarka - w Patchu autor zrezygnował z tego pomysłu. Nie trzeba instalować. 3. Антимат - teksty w dialogach i wiadomościach (w rosyjskiej wersji) bez wulgaryzmów. Nie ma sensu instalować, grając ze spolszczeniem. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Spolszczenie + Patch: Nasz serwer - [KLIK] Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Dodatki: Apocalypse (Yandex) - [KLIK] Autumn Aurora (Yandex) - [KLIK] Particle_paradise_2.1.1.9x_Particles (Yandex) - [KLIK] Po zainstalowaniu niektórych dodatków mogą wystąpić awarie spowodowane brakiem pamięci lub tekstur. Rada? Obniżenie jakości w ustawieniach. Źródło: 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Cytat z #1; "W grze istnieje kilka punktów, w których możliwy jest zapis." Z tego wynika, że dokonanie zapisów w dowolnym miejscu, kiedy uznamy to za stosowne, jest niemożliwe. Wpadka tuż przed możliwością zapisania i zaczynamy od początku. Czy tak? Dodano.Również w tym modzie, sugeruję utworzenie nowych tematów o problemach fabularnych i technicznych, a post #1 zamknąć dla wpisów innych, niż dodawanie patchy i informacji o zmianach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 W modzie robi się zapisy w dowolnym momencie gry - wiem to z obdukcji - mam już spory kawałek rozgrywki za sobą i nie zauważyłem problemów . Najwidoczniej jest to niedopowiedzenie autora moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Zakamarki Prawdy i Mroczne Zarośla, powinno chyba być z dużej litery. A tak ogólnie, to super opis. Gratuluję, dobra robota. Znalazłem to jako lokację: Темная Лощина i nie bardzo mi do tego pasuje Mroczne Zarośla. To jakby Mroczne Zapadlisko, Ciemny lub Mroczny Wąwóz., ale nie Mroczne Zarośla. Jeśli @cichy już grasz w tego moda, to może byłeś na tej lokacji i wiesz jak wygląda. Czy charakteryzuje się zaroślami, czy raczej wąwozem. Znając trochę gry Salkera - to sądzę, że o wąwóz lub rozpadlinę tu idzie. Proszę o dyskusję na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 To różnie nazywana lokacja to Darspace. Czyli Mroczny Parów - tak to przetłumaczono w jednym z modów. W Szramie z dopą kradło się tam Nivę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 No to się wyjaśniło, jeśli to o Darkspace chodziło. W Słowniku STALKERA nie znalazłem tego odniesienia (moja słabowzroczność?) i prosiłbym @Yurka o naniesienie tego terminu do Słownika STALKERA, jeśli jest to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Zamierzamy z @metkem58 spolonizować tego moda. Gdyby jednak ktoś chciał zagrać po rosyjsku, to odsyłam tu - http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=262.0 i do poradnika - http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=263.0 Cichy odstawił kawał dobrej roboty. Gram w tego moda od kilku dni. Dzisiaj dotarłem do całkowicie nowej lokacji. Nie ma takiej w żadnym innym modzie w jaki grałem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 A co to dokładnie? Widziałem u Cichego że to jakiś bunkier jakby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ta nowa lokacja to jakby olbrzymi, podziemny wojskowy parking. Masa tam różnych pojazdów i czołgów. No i mutantów. Są długie korytarze z pomieszczeniami po bokach. W tych pomieszczeniach jest to - Nie wiem co to jest, ale ładnie wygląda. W modzie tym brakuje śpiwora. Szkoda. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Śpiwór można łatwo dodać, ale szkoda. Trzymam kciuki za polonizacje :) BTW, kojarzy mi się z Sanatorium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 W #7 jest tylko zachęta do zagrania po rosyjsku, czy też potrzebujecie kogoś, kto zagra i będzie Wam w czymś wam pomocny?Akurat mam rozpoczęte Geonezis, ale jak będzie trzeba to zrobię przerwę, jak zrobiłem na UG, ściągnę tego i zagram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 No, ja na przykład znam się na rosyjskim tak jak Hitler na pokojowych negocjacjach <suchar> Więc dla mnie spolszczenie byłoby wybawieniem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 @Kondotier, jeżeli chcesz, to zagraj. Przy UG widziałem, że pomogłeś w poradniku i fajnie gdybyś przy tym modzie zrobił to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ciekawa modyfikacja. Aż 10 ugrupowań ? Hm, interesuje mnie jak to w grze wyszło twórcom. Albo ta całkowicie nowa lokacja, na screenie od smoxa wygląda dość ciekawie. Swoją drogą macie filmik z gry, a dokładnie samego początku. Wygląda super ;) http://www.youtube.com/watch?v=rzmwCrD8zEY Ha ... Daję głowę że to Kret! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Jednym słowem, zasady się nie zmieniają, robimy za robola. Przy dobrych wiatrach (a mam dość dobre :thumbsup: ), ze @smoxem spolonizujemy tego moda, będzie łatwiej grać tym, co nie znają języka "made in charaszo". 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 INSTALACJA MODA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:1. Po rozpakowaniu na moda nakładamy patch 1 i jak ktoś chce patch 2 (opis 2 poniżej) 2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol (gamedataconfigtext). 3. Zmiana w pliku localization.ltx na taką postać:[string_table]language = polfont_prefix = ;_cent ;_west4. 3. Standardowa zmiana w fsgame.ltx na taką postać:$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata5. Do katalogu gry wklejamy katalog gamedata i bin ze zgodą na zamianę.6.Gramy. Dla poprawienia sytemu pogodowego i doznań wizualnych (gęsta trawa wchodzi w grę bo patch 1.0004) dołożyłem jeszcze sobie dodatek Vandrerera "SiC": http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=235.0 Autor moda poleca również inne opcjonalne dodatki zaadoptowane do moda:1. Autumn Aurora, Vandrerer: https://disk.yandex.com/public/?hash=Zf85VctZDFAFRKXNIr5c1b0yOsT4q40x8onWt%2Bl0eOw%3D 2. Apocalypse, optivankiev: https://disk.yandex.com/public/?hash=iv0CziROm91xrXw2okpWMetJh3/RbxaMMuJadedZfGY%3D 3. Dead Autumn 2, Sany@Prizrak: https://disk.yandex.com/public/?hash=ZRuniT6WituCaQ91fz5bLZ0lepSiPWRetDRr97tq4Ys%3D 4. RWC 1.2, Trueform: https://disk.yandex.com/public/?hash=Qbd6B4V2SnTuNpeCHeox7IithOIfKtHha3AUo7lX1mM%3D 5. Particle_paradise_2.1.1.9x_Particles, LoNer1, Хемуль36рус: https://disk.yandex.com/public/?hash=g/mE7s7lSz566%2BkLw1KnMOvJBpkm0OH4mM1UwhoHjM4%3D LINK DO MODA: Od kolegi Apg2312 bez limitu pobierania: https://disk.yandex.com/public/?hash=1JhZpodOLGGjIsMDbR3KYgHsPv2fxGORAqLZ9CoYBwY%3D TORRENT DO SAMEGO MODA: http://pliczek.net/index.php?p=41680 LINK DO PATCHA: http://pl.rghost.net/45792127 - Nowa gra NIE wymagana. PATCH DRUGI. Moim zdanie nie wart instalacji. Oto co wnosi: Nieduże uzupełnienie od Снегиря. Zmiany, wnoszone przez uzupełnienie: 1) Zmieniona ikonka głównego bohatera; 2) Powiększony wzrost głównego bohatera (główny bohater stał się wyższy. 3) Odbudowany poprawny upływ czasu (czas płynie, jak w realnym życiu).PRZED NAŁOŻENIEM ROBIENIEM KOPIĘ ZAPASOWĄ gamedata. LINK: http://pl.rghost.net/45811779 UWAGA: W katalogu z modem są 3 katalogi opcjonalne: hud, latarka którą mamy na czole - a nie jak w grze w slocie pistoletowym i katalog antymat - "są to pliki, które wyłączają maty w dialogach i wiadomości" - cokolwiek to oznacza. ***Oprócz poradnika, który piszę, pojawił się wczoraj wieczorem mini poradnik przechodzenia moda w języku Rosyjskim: http://ap-pro.ru/forum/97-8305-1 . Miłej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Wcześniej pisałem, że w tym modzie nie ma śpiwora. Może nie na, ale spać można. Po wykonaniu zadania z Najemnikami dla Łukasza otrzymujemy dom w którym można spać. Czernolyl10 napisał w opisie moda tak - "W grze istnieje kilka punktów, w których możliwy jest zapis", to pewnie chodzi o możliwość snu, bo zapisy robimy gdzie chcemy. Pewnie w miarę postępów w grze takich miejsc do spania będzie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Mogę wiedzieć ile waży plik ui_icon_equipment? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Plik ui_icon_equipment.dds waży 16 MB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 smox - moja kablówka teraz się modyfikuje do cyfryzacji i net mam z przerwami. Jak się tylko uspokoi i będę mógł go zassać, postawię i zagram.Całe szczęście, że gram w moda z podstawką CoP, to mi brak netu nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Te "maty", o których pisał Cichy, to po prostu przekleństwa i ostry język w modzie ;)Więc patch "antymat" po prostu jest zrobiony dla ludzi wrażliwych na takie słownictwo - ale na razie jest tylko w wersji RUS ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Na rus stronie moda jest poradnik autorski.Wstawiam jego tłumaczenie na polski. Jest lakoniczny, ale w większości zrozumiały i przede wszystkim ukierunkowuje grę. Moja informacja: rosyjski "sierżant", to nasz kapral. Jedyny stopień jaki można porównać z naszym sierżantem, to "starszina".Radzę przeczytać do końca, bo niektóre porady są "po fakcie". Tłumaczenie poradnika ze strony autorskiej moda. Za nieścisłości autor przeprasza. Przedzonie. Dwukrotnie rozmawiamy z Przewodnikiem. Idziemy za nim, a kiedy powie nam o nieobecności snajpera na wierzy i pójdzie na posterunek, to będą dwie możliwości zdarzeń.1. Czekamy na jego informację.2. Idziemy zanim, a gdy przyjdzie wiadomość, pojawi się śmigłowiec i nas zabije. Kordon. Rozmawiamy z Przewodnikiem i następnie z Machałowym: Jeśli wybrana zostanie niewłaściwa odpowiedź, dalszego dialogu nie będzie. Bierzemy zadanie od Sidora na znalezienie skrzynki, co wywoła związane z tym problemy. Następnie powie on nam o sygnale SOS, i mieć będziemy dwa warianty rozwinięcia się zdarzeń:1. Bierzemy zadanie i znajdujemy PDA.2. Gdy odmówimy, to sygnał SOS przyjdzie gdy znajdziemy się w rejonie mostu. Zgadzamy się, szukamy, znajdujemy, ale teraz PDA oddajemy Wilkowi. Zadanie na likwidację handlowca. 1.Jeśli zabijemy go, bez porażenia innych, informujemy o tym Sidora.2. Jeśli go zabijemy, równocześnie raniąc lub zabijając innych, idziemy do domu, a na wieś napadają mściciele. Trzeba ich zabić, porozmawiać z Wilkiem i następnie z Sidorowiczem. Od Sidorowicza dostajemy skrzynkę i idziemy do Baru. Bar. Oddajemy skrzynkę Barmanowi, idziemy do Woronina. Rozmawiamy z kapralem ( sierżantem ), czytamy SMSy, ponowna rozmowa z kapralem i Woroninem, który wysyła nas na pozyskanie informacji o zabitym powinnościowcu. Magazyny Wojskowe. Znajdujemy trupa, zabieramy jego pendraiwa - kod z niego będzie nam potrzebny pod koniec gry. Otrzymujemy SMSa od Maksa, rozmawiamy z nim, rozmawiamy ze snajperem, idziemy w kierunku wyrwy w murze, ale trochę w lewo od niej ( wyrwa w kierunku na chutor ) i znowu SMS od Maksa, wracamy do niego i rozmawiamy. Dostajemy PDA. Bar. Oddajemy PDA, na żądanie oddajemy pendraiwa. Wcześnie trzeba zapisać ( zapamiętać ) kod z niego.Woronin wysyła nas do Doliny Mroku. Idziemy. Dolina Mroku Rozmawiamy z wartownikiem i on nas przepuszcza. Rozmawiamy z Tkaczenką, zabijamy świnie i informujemy o tym. Otrzymujemy zadanie porozumieć się z somowcami (?сомовскими - ludzie Somy).1. Można powiedzieć, gdy ich namówiliśmy, wtedy meldujemy Szuludze w bazie, atakujemy borowców ( ludzi Bora ), następnie rozmawiamy z Szulugą na fermie, i idziemy do Matuszkina.2. Można też inaczej. Dogadujemy się z borowcami (? боровскими ), ale wtedy Borow zabiera nam cały ekwipunek, pieniądze itd.Z bronią i ekwipunkiem do niego nie idziemy!Chwilę przebywamy w niewoli, widzimy nadchodząca pomoc, rozmawiamy z Szulugą, następnie z Somą i idziemy do Matuszkina.Zdobywamy wejście do X18, rozmawiamy z Matuszkinem i idziemy do X18. X 18 Znajdujemy dokumenty, pierwsze na poziomie pierwszych drzwi, trochę na lewo, w pomieszczeniu. Drugie w pomieszczeniu pseudogigantów, trzecie w jednej z niebieskich skrzynek. Wracamy. Ciemna Dolina Wychodzimy, przechodząc wpadamy na minę. To przenosi nas do X20. X 20 Znajdujemy PKM, naboje i apteczki obok szlabanu. Likwidujemy wszystkich i wg uznania wszystko, znajdujemy wyjście i wracamy do Doliny Mroku. Ciemna Dolina Rozmawiamy z pojawiającym się Woroninem i następnie na Magazyny. Magazyny Wojskowe Rozmawiamy z maksem, następnie z Łukaszem. On daje nam zadanie na porozumienie ( układ ) z najemnikami.1. Możemy zlikwidować najemników i zgłosić to Łukaszowi.2. Dogadujemy się z Rusakiem i dostajemy zlecenie na zbicie Mistrza.Mistrz w domku powinnościowców.1. Zabijamy go.2. Rozmawiamy.Powiadamiamy Rusaka.Teraz będzie zadanie na zabicie Wróbla: tu wszystko jest jasne, ale do pierwszej rozmowy z Krzemieniem potrzebna będzie wódka. Zabójstwo Czipa.1. Czekamy, aż on dojdzie do określonego miejsca i wtedyzabijamy.2. Rozmawiamy z nim i o tym informujemy Rusaka i Łukasza.Rozmawiamy ze Strachem [ Czucziełom ] ( dokładniej nie można opisać ) i otrzymujemy własny domek. Klikać na materac na dole z prawej ).Otrzymujemy zadanie na dostarczenie skrzynki na Agroprom ( będzie wszystko jasne, po obejrzeniu scenki - to zadanie na życzenie, możemy go nie brać ). Agroprom. Rozmawiamy z wartownikiem, dochodzimy do bazy, rozmawiamy z Szamanem, z Carem, deArtanjanem, Likwidujemy szumowiny na lokacji i po drodze przeszukujemy 5 trupów zabierając ich PDA.Powiadamiamy Cara i oddajemy mu PDA, idziemy do Woronina, wracamy, rozmawiamy z Carem, idziemy na Magazyny, a nastepnie do Kompleksu Naukowego. Kompleks Naukowy. Rozmawiamy z wartownikiem, z Niekrasowym. Niekrasow daje nam zadanie na przeprowadzenie naukowca. Przeprowadzamy, rozmawiamy i powiadamiamy Niekrasowa. Następne zadanie jest na znalezienie przyrządu w laboratorium. X 16. Zabijamy szumowiny, idziemy do góry, gdzie wyłącznik i tam znajdujemy szkielet i jeśli chcemy, bierzemy z niego bioradar.Schodzimy na sam dół i widzimy teleport, skaczemy do niego, bierzemy zestaw i po teleportach. Kompleks Naukowy. Oddajemy przyrząd,Niekrasowemu, otrzymujemy zadanie na przeprowadzenie grupy uczonych, prowadzimy, widzimy samobójstwo żołnierza, przenosi nas do Martwego Miasta. Martwe Miasto. Rozmawiamy z żołnierzem, następnie z Klem. Znajdujemy zestaw w budynku KOOP Torg, na pierwszym piętrze w pokoju, tam będzie przełącznik, uruchamiamy go.Uciekamy z centrum miasta jak najdalej, byle gdzie, dopóki nie zakończy pracy sekundomierz. Powiadamiamy Kła.Teraz sztuczki: mają opisy i zapytania. Po rozliczeniu sztuczek, idziemy na skraj (?), czytamy SMSy, idziemy z całości i skaczemy po teleportach. Generatory. Rozmawiamy ze Strieokiem, zabijamy snajpera, niszczymy pierwsza falę Monolitowców, szukamy ukrycia, niszczymy druga falę, teleportujemy się do wsi, niszczymy trzecią falę, idziemy dobudynku z Głuszcem, czytamy SMSy i podążamy za ocalałymi stalkerami. Magazyny Wojskowe. Rozmawiamy ze Striełokiem, następnie SMS od Łukasza, rozmawiamy z nim. Otrzymujemy zadanie zwiadowcze, rozmawiamy z Priwiedieniem, idziemy na Dzikie Terytorium. Dzikie Terytorium. Jeśli zabiliśmy Czipa, to tu nikogo nie będzie. Jeśli zostawiliśmy żywym, porozmawiajmy, zlikwidujmy Monolitowców, pogadajmy z Diejłom, bierzemy zadanie na szukanie PDA. Jest koło rozbitego śmigłowca na barierkach. Magazyny Wojskowe. Powiadamiamy Priwjedienia, dostajemy SMSa od Woronina. Bar. Rozmawiamy z Woroninem i wtedy zaczyna by odmierzany czas, po upływie którego wszyscy na lokacji stają się wrogami ( pomyślcie, dlaczego ? ). Kordon. We wsi kotów rozmawiamy z Djejłem, idziemy do Kompleksu naukowego. Kompleks Naukowy. Tu można się przyhamować, mutantów od groma, ale można przebiec obok nich, znaleźć prof. Sacharowa i z nim porozmawiać i się teleportować. Dzikie Terytoria. Rozmawiamy z Sacharowem, z przywódcą samotników i teleportujemy się do wyjścia do Baru. Bar. Znajdujemy powinnościowca ( chyba Broma ), pijemy z nim, czytamy napisane przeze mnie bzdury, przesypiamy się w izbie z przedstawicielem idziemy do Woronina i rozmawiamy. Kordon. Rozmawiamy z Machałowym i idziemy na Przedzonie. Przedzonie. Rozmawiamy z dowódcą posterunku, kolejno z gen. Zacharowem, idziemy na inne miejsce, oglądamy scenkę i teleportujemy się. Dolina Mroku. Tu rozgrywa się to co najważniejsze - podążać za Cezarem,stalkerzy dla czegoś biegają bezładnie. Po przygotowaniurozmawiamy z Cezarem, idziemy na fermę, znowu rozmawiamy zCezarem, i spieprzamy do przejścia na Kordon. Przedzonie. Powiadamiamy Zacharowa i wracamy do Doliny Mroku. Dolina Mroku. Znajdujemy grupę Sema, jest ona trochę na lewo od drogi na Kordon. Rozmawiamy, atakujemy fermę, idziemy na drugi koniec lokacji, tam spotykamy się z Cezarem i wszystkimi kompanami.Zadanie zaliczone. Przedzonie. Powiadamiamy Zacharowa, idziemy do Baru. Bar. Rozmawiamy z generałem, idziemy na Radar. Radar. Rozmawiamy z Szulgą i strzelamy ile sie da, aż do końca. Nie zapominamy że trzeba zajść do X 10 po PDA Kacmana. Kod do drzwi w pendrajwie. Drzwi na niższej kondygnacji, na prawo od schodów tu prowadzących. Centrum Sterowania Monolitu. Znajdujemy Niekrasowa, rozmawiamy z nim i mamy heppi end. Mod ma tyko takie jedno zakończenie, dlatego nie szukamy innegozakończenia gry.Coś mogłem zapomnieć, albo przekręcić. Powodzenia! 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Dobra robota @Kondotier. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Mam nadzieję że w polonizacji nie usuniecie przekleństw i wulgaryzmów. To przecież Zona :P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Ja osobiście jestem przeciwnikiem wulgaryzmów w grach. Gdyby jednak było więcej takich głosów, to mogę zrobić wersję dla dorosłych. Dodam dowolne przekleństwo co drugie słowo. Oczywiście taka wersja była by dostępna tylko po przedstawieniu dowodu pełnoletności :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.