smox Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 INSTALACJA moda ze spolszczeniem:Podstawka - STALKER Cień Czarnobyla z patchem 1.00041. Wypakuj moda i skopiuj folder gamedata i bin do folderu ze Stalkerem.2. Wypakuj spolszczenie i skopiuj folder gamedata do folderu ze Stalkerem.4. W pliku fsgame.ltx...zmień linijkę...$game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$|5. Dodaj parametr -nointro do właściwości skrótu gry Spolszczenie zawiera Patch kumulatywny, tak, że nie trzeba go instalować.Jeżeli będziecie wstawiać jakieś dodatki, to przed spolszczeniem. Spolszczenie ma być dodane na końcu. Proszę kogoś uprawnionego do dokonania zmian w 1 poście i usunięcie tego. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Utknąłem na Magazynach Wojskowych. Po rozmowie ze snajperem, który stuknął tego koło płotu, mam zajrzeć do jakiegoś schowka na dokumenty. Tenże snajper (mówiąc pokrętnie, gdzie mam iść), kieruje mnie gdzieś i w razie nieobecności tam PDA trupa, to mam się zwrócić do Maksa lub Łukasza. Nie wiem gdzie schowek i nic się nie dzieje. Obszedłem chyba wszystkie mi znane skrzynie, kłody i włazy - zero efektu. Jak to u Was było z tym PDA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 To ten właz - jest w drugim końcu kompleksu w stosunku do tego gdzie jest snajper, w okolicy wyrwy w murze (w podstawce tam wysadzają ogrodzenie): Tu masz poradnik: http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=263.0 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Dzięki @cichy, w nim nic nie ma, ale przegapiłem istotne info sms-a, by udać się do Maksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Mam problem z modem, otóż jak dodam parametr -no intro do XR_3DA to gra ma bląd, jak go usunę i będę próbował włączyć gierkę to wyskakują mi jakieś dziwne znaczki. Jedyne co z tego odczytałem to to, że coś jest nie tak w pliku "xrGame.dll" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Prawdopodobnie źle wpisujesz parametr -nointro. Piszemy go razem, po spacji. Popróbuj, musi działać. Bez tego nie pograsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zrobiłem tak jak napisałeś i coś nie działa, mogę prosić o gotowy plik XR_3DA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 @Fr0zeN, opisz swoje działanie, to może uda się znaleźć błąd w czynności i naprowadzić Cię na właściwe tory. Ja onegdaj też miałem z tym wpisywaniem -nointro problemy, ale po uspokojeniu się (wystarczyła dwustugramówka rozweselacza) i po pokierowaniu przez kolegów, zajarzyłem, gdzie mój błąd był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Wchodzę w folder THQ/S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl/bin i PPM na XR_3DA i wpisuje ten parametr w nazwie. U mnie to wygląda tak - "XR_3DA -nointro". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Wchodzę w folder THQ/S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl/bin i PPM na XR_3DA i wpisuje ten parametr w nazwie. U mnie to wygląda tak - "XR_3DA -nointro". CzołemU mnie to tak wygląda: "C:Program Files (x86)THQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinXR_3DA.exe" -nointro i działa :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 @Fr0zeN, robisz to PPM i wchodzisz we właściwości? Jeśli tak, to tego nie napisałeś. Gdy wejdziesz PPM i we właściwości, to powinno Ci się wyświetlić okienko i tam obok Ogólne jest Skrót - na tym powinno się okienko otworzyć. Niżej masz Element docelowy: i nim robisz ten wpis - UWAGA! - po spacji, czyli klikasz za ostatnią literką wpisu w okienku i robisz spację i dokonujesz wpisu. Musi działać, cholera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Skrót nointro dodajemy do skrótu gry na pulpicie, nie do pliku exe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Tak, tą całą operacje dokonujesz na ikonce z pulpitu, ale to chyba rzecz jasna. Czy Ty nie robiłeś tego na tej ikonce, a na tej we folderze z grą? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Z tego co można przeczytać to robił to bezpośrednio w pliku exe (XR-3DA). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zrobiłem jak kazałeś (w elemencie docelowym skrótu) i wyszło mi coś takiego:"D:Program Files (x86)THQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinXR_3DA.exe" -nointro Jeśli jest dobrze to coś jest popsute bo jak włączam skrót to mam jakieś znaki zapytania, częściowe frazy i na końcu "xrGame.dll". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 PPM na plik exe w folderze gry, trzymając go najeżdzasz na pulpit, puszczasz PPM i klikasz "Utwórz skróty tutaj". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 @Fr0zeN - sprawdź czy działa Ci sam Stalker z patchem 1.0004, bez moda. Jeżeli działa, to zainstaluj moda od nowa, według opisu z pierwszego postu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Tak, pomysł @smoxa jest dobry. Zmień tylko nazwę gamedata na np. gamedata-zakamarki i odpal grę, jeśli zakacza, to mod spaprany, a jak nie odpali podstawka, to na nowo stawiasz podstawkę i wrzucasz moda. Wpisujesz to, co się tu dowiedziałeś i hajda w Zonę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 A ja mam inne pytanie. Jak jest tu z latarką?Jest dostępna od razu w ekwipunku, czy trzeba ją kupić. Jeżeli kupić, to u kogo? I czy u Was też było zero światła w tej lokacji po wyjściu z X18? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Właśnie, @smox miał latarkę w grze, ale ja już nie. Sam nie wiem od czego to konkretnie zależy. Sądzę, że ma to związek z tymi dwoma patchami. W połowie gry nie chciałem już eksperymentować w plikach, bo zapewne należało by grać od nowa, a to mi się nie uśmiechało. Noce i tak są dość jasne, ale po zejściu w jakieś nieoświetlone podziemia, mogą być problemy z widocznością. Może ma ktoś dobry sposób na uruchomienie latarki u GG? NPC mają, ale za cholerę żaden nie chce sprzedać. Może chcieliby w eurosach, a tu tylko rubelki? :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ten mod ma dwa rodzaje latarek. Podstawowe, to latarka w inwentarzu i wkładana w slot dla używania. Można przez przypadek się jej pozbyć.Ale do moda dołączony jest fix ( folder "Фонарик" ), na przywrócenie latarki na czoło. Już jej nie zgubimy.Nie sadzę aby wymagało to nowej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Z ciekawości pobawiłem się odpowiednimi plikami od oświetlenia i jednak gra od nowa wymagana, jak się chce mieć światełko na łepetynie. Pogram dalej bez latarki, ale jak tak będzie ciemno, jak na tej nowej lokacji w podziemnym parkingu, to dziękuję. Tam horda rozwścieczonych mutków mnie pożerała żywcem, a ciemno było tak wokoło, że zacząłem wątpić, czy jeszcze żyję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Może Yurek znajdzie sposób, na spawn ręcznej latarki za " włącz radio" u barmana.Chociaż to dziwne, że dodanie tej czołowej wymaga nowej gry. Ja ją dodawałem, dopiero jak mnie wkurzyła. A wtedy już trochę pograłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ja zapewne nie dałem tego pliku z patcha 5, bo tytuł pliku jest "Bez fonaria w slotie" i sądziłem, że nie będę miał latarki, za to zostałem bez. Nie zwracałem uwagi na jej brak, bo na początek jesteśmy bez kombinezonu, to myślałem, że i bez światełka się jest. Tak sobie pokpiłem latarkę, której brak doskwiera w niektórych bardzo ciemnych miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Chciałbym tylko dodać, że zaczynający nową grę ze spolszczeniem nie będą mieć problemu z latarką. Jest dostępna od początku gry i nie trzeba jej wkładać w slot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.