Skocz do zawartości

Problemy fabularne


Rekomendowane odpowiedzi

@tomlopag Tak tymi zrzutami przypomniałeś mi o jeszcze jednym. Na tych screen'ach masz stary schemat zadania. Małe moje niedopatrzonko wcześniej. Tak, że jeszcze jeden plik do poprawki polonizacji, ścieżka gamedata\config\gameplay\(i tutaj ląduje game_tasks.xml) No cóż, myślę też, że będzie najlepiej, jak już po wrzuceniu tych plików poprawki, przegrasz wszystko z zapisu sprzed wzięcia zadania na radiostację od Wilka. Tak by było 'najbezpieczniej', chociaż, dla 'eksperymentu', można spróbować wgrać ostatni zapis i, ewentualnie - jak nie wywali, szukać radia i próbować zamykać zadanie. ?

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniejszy plik wrzuciłem i w zadaniu nadal mam rozmowę z Tolikiem, byłem na Wysypisku i radia nie było(na APT podejdę  może dziś). Zapisu z przed zadania od Wilka nie wyczytam bo zbyt wiele od tego czasu się wydarzyło, w ostateczności zadanie będzie nie wykonane(choć nie lubię nie dokończonych spraw). Dam znać czy pliczek coś pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gatzek To jest, w sumie, tak tu trochę już drugorzędne dla @tomlopag , bo wiadomo - skąd to zamieszanie. O, i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Nie byłoby gorzej skorygować tę polonizację patch'a 23.02.2018 pod linkiem w Pobieralni NS 2016. To jest chyba? ostatni spolszczony patch to Soli. Plik sak_strings poprawiłem cały do 'rus-oryginału' (i nie tylko to tam było nie 'halo'), game_task - tylko tę sekcję z radiostacją Wilka. Całości sprawdzać się raczej nie deklaruję. Może Ty - @Gatzek, jako ogarnięty władaciel 'kolorowej' rangi poprawisz 'towar' pod linkiem? Przynajmniej te pliki. Będzie mniej 'ofiar' tego zadania w przyszłości? Kwestia, oczywiście, poza moim 'zasięgiem'.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, ja od lat jestem na stalkerskiej emeryturze :) Nie mam nawet gry zainstalowanej, nie mówiąc już o modach. Wszystkie rady i porady piszę na podstawie tego, co pamiętam. Niestety nie mam tez uprawnień aby edytować nieswoje posty na forum.

Jeśli chodzi o tą nieszczęsną radiostację to poszedłbym za tropem po plikach i sprawdził w skrypcie gdzie ona się spawnuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów ponownie!

Osiągnąłem pełen sukces ale nie bez problemów bo na ATP znalazłem radiostację i to jest ok ale Wilk jej nie chciał. W moim PDA mam odznaczoną rozmowę z Tolikiem po zabraniu radiostacji Bandytom(a powinno być chyba znajdź radiostacje). Tolik nadal nie chciał gadać, podmieniłem gamedata na oryginalną i poszło(pojaw się dialog z Wilkiem) Dzięki za  pomoc!!!!!

Natomiast mam kolejny problem ze schowkiem Krysiuka(bandyty z Bagien), w schowku znalazłem 3x Blask Księżyca i Korale Mamusi ale brak PDA. Schowek jest opisany zawierający PDA. Bez PDA Barman nie chce gadać, na lokację wchodziłem kilkukrotnie różnymi drogami(z Wysypiska i z Kopalni) i nic to nie zmienia.:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z zadaniem - radiostacja dla Wilka - Tolik milczy / nie ma dialogu 'na' radiostację - polonizacja NS 2016 patch 23.02.2018. 

Takie podsumowanie.

Najprostszym rozwiązaniem takiego przypadku, grając na spolszczonej wersji NS 2016 patch z 23.02.2018, w którym Tolik milczy w sprawie radiostacji dla Wilka - jest, po prostu, olanie Tolika. Na ATP można iść zaraz po wzięciu zadania od Wilka na Magazynach Wojskowych, zabrać radio z bazy bandytów i przynieść Wilkowi na Magazyny. Można też radiostację 'pozyskać' spawnerem. Dużo prostsze niż dodawanie poprawek, a zamiast podmiany plików pod linkiem - to można dodać dopisek, iż ta część polonizacji nie uwzględnia zmian w kwestii owej nieszczęsnej radiostacji i trzeba jej szukać na bazie bandytów na terytorium ATP. Jak nie drzwiami - to oknem.

Można też wrzucić poprawkę, ale to ma sens przed wzięciem zadania, a najwięcej sensu to ma 'dorzucenie' tego fiksika przy instalacji, już po wrzuceniu spolszczenia.

FixRadioDlaWilkaPrzedWzieciemZadania.7z

Rozpakować, wrzucić 'gamedata' ze zgodą na zamianę. 

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomlopag W schowku z DM są tylko artefakty, które masz po dialogu oddać Barmanowi. A gdzie jest PDA, co wynika z rozmowy z Krysiukiem, powie Ci dopiero po dotarciu do baru. Poniżej masz filmik z całym zadaniem. A zabranie schowka z artami i rozmowę z barmanem masz od 4:20. Patrz do końca

https://www.youtube.com/watch?v=6w9X4MSnlk0

A w tym, dalszy ciąg długich poszukiwań.

https://www.youtube.com/watch?v=5w9DYd9nKk8

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie dobrze jest w poprzednim poście, tyle, że te 'filmiki' powyżej są z OP 2.1, a nie z tej wersji NS 2016 i tutaj (N(owa)S(olianka)2016) Krysiuk siedzi na Bagnach i nie staje się wrogi na koniec. 

"Rolik" https://www.youtube.com/watch?v=u-TXNqtmjKQ w tej wersji NS2016.

 

 

Prawie dobrze jest w poprzednim poście, tyle, że te 'filmiki' powyżej są z OP 2.1, a nie z tej wersji NS 2016 i tutaj (N(owa)S(olianka)2016) Krysiuk siedzi na Bagnach i nie staje się wrogi na koniec. 

"Rolik" https://www.youtube.com/watch?v=u-TXNqtmjKQ w tej wersji NS2016.

Edytowane przez qlkin
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin  Dlaczego dokonałeś zmiany wpisu i ukryłeś ten gdzie jest odsyłacz do właściwego filmiku?

Mnie się mod pomylił, bo równocześnie dawałem odpowiedzi dla innego gracza w OP 2.1.

W spojlerze odsyłacz do filmiku dla NS2016 który wcześniej wstawił @qlkin . Plusy dawać post wyżej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie!

Dzięki za odpowiedzi, odpisuje dopiero dziś bo dopiero sprawdziłem wasze sugestie(zadziałało)

Wcześniej próbowałem pójść z artami do Barmana ale nie chciał gadać(prawdopodobnie przez zmianę plików gamedata) i to mnie zmyliło, myślałem że jeszcze potrzebuje PDA dodatkowo.

jeszcze raz dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@tomlopag Ten kombinezon, jak pamiętam, dostaje się za wykonanie zadania innego enpeca.

Na filmiku masz wszystkie zadania Akima. To na kombinezon zaczyna się 9:10, tyle tylko, że kobinezon ma inną nazwę. Widocznie coś zmieniono, ale miejsca powinny być te same.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=YT+Stalker+NS2016+комбинезон+ПС3-9МД+Акиму#fpstate=ive&vld=cid:5544ff1f,vid:qKsaGD2aT28

Masz też wymienionych handlarzy mających go w sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, potrzebuję pomocy z Magazynami. Mam taki problem, do momentu pójścia na radar i wyłączenie mózgozwęglacza mogłem wchodzić i wychodzić z MW ile razy chciałem nic się nie działo, po wejściu na radar i próbie powrotu na MW wczytuje mi lokację dłużej niż zwykle i po wczytaniu jestem trupem z informacją że jest za wysokie promieniowanie coś ktoś pomoże ? Gram z patchem z 23.02.2018

 

ss_sylwester_03-22-23_04-38-04_(l07_military).jpg

Edytowane przez sylwester1976
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@irobo Cześć, przesyłam ci sejwy zobacz u siebie, ja wczoraj kombinowałem też sam i doszedłem o co chodzi u mnie. Problem powodowały arty z ujemną radiacją, po włożeniu ich do schowka przed przejsciem Magazyny mi się wczytują co przwda trwa to kilka minut ale działają. Po prostu nie dam rady tam wejść z artami które promieniują. Nie wiem dlaczego wcześniej nie było takiego problemu.

proba mw.dds proba mw.sav

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@irobo  Odkryłem gdzie leży problem. Za0nim pogadałem z gawrem schowałem rzeczy do schowka, po rozmowie z nim wziąłem tylko amunicję pancerz i bron i poleciałem na radar, i ten schowek powodował błąd. teraz zakończyłem misję z gawrem wziąłem wszystkie przedmioty ze schowka i wszystko wróciło do normy :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sylwester1976 Siemka. Sejw działa. Na Magazyny przeszedłem bez problemu, nic nie zabija, mięsacze latają po łące, Swoboda na zielono, detektor pika... itd. 

Sejw po przejściu, zaraz koło Bariery.

Teraz screen z Twojej gry.

Spoiler

BazaSwobody.thumb.jpg.4b6451006d11fde55878bc61ad6a4a88.jpg

Moja taka sugestia/porada - zredukuj trochę te składowiska i poscalaj schowki - bo te zwały 'item'ów' powodują pewnie te lagi i długi czas ładowania. Gra robi 'breakdance'a' - bo czasem już nie wyrabia z taką ilością id tego wszystkiego. 

Powodzenia.

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

w x18 (po wywaleniu wszystkich artów do skrzyni w dolinie mroku ) następuje wzrost radiacji. Trochę czasu mi zajęło jak to obejść, mam egzę bandytów. Poradziłem sobie w ten sposób że zabierałem jeden artefakt na obniżenie radiacji a następnie wyrzucałem go przed strefą dezaksywacji artów i rzucałem przed nim granat. Art przeskakiwał w kierunku schodów i można go było wziąć oraz powiesić na pasie. W drodze powrotnej  podobnie. Degradacja artów następuje jak je mamy przy sobie. A teraz z problemem schowków Kosti w Prypeci. Mam do znalezienia trzy, jeden w gruzach przedszkola (znalazłem) następny w domu kultury, tego nie mogę znaleźć, trzeci na przystanku autobusowym (jeszcze nie szukałem). Może ktoś podpowie ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.