FilmisterPL Opublikowano 9 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 W dniu 26.04.2017 o 21:18, DaarMoo napisał(a): @Sierioża po zainstalowaniu tych trzech składowych w menu mam LA 1.4000 DC. Czy nie powinno być 1.4001 ? Jakim cudem nie mogę spolszczyć Lost Alpha,wrzucam spolszczenie do głównego katalogu gry i nic mam tylko Angielski i Ruski 😞 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilmisterPL Opublikowano 10 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 W dniu 26.04.2017 o 21:18, DaarMoo napisał(a): @Sierioża po zainstalowaniu tych trzech składowych w menu mam LA 1.4000 DC. Czy nie powinno być 1.4001 ? Jakim cudem nie mogę spolszczyć Lost Alpha,wrzucam spolszczenie do głównego katalogu gry i nic mam tylko Angielski i Ruski 😞 Teraz, FilmisterPL napisał(a): Jakim cudem nie mogę spolszczyć Lost Alpha,wrzucam spolszczenie do głównego katalogu gry i nic mam tylko Angielski i Ruski 😞 Panowie od wczoraj męczę się z modem Losta Alpha DC z 2017 roku,nie działa w nim spolszczenie,wszystko wykonałem jak trzeba a dalej mod jest dostępny albo po Angielsku albo w kacapowskim języku (Ruskim) co jest zgrane,dla przykładu załączam FILM z moda jak to u mnie wygląda,bo ręce już opadają kompletnie. Co dokładnie trzeba zrobić tak by można było mieć La Dc w spolszczonej wersji,jeśli coś jest na rzeczy dajcie znać,Bardzo będę wdzięczny za pomoc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Spolszczenie do Lost Alphy waży 400kb w tym temacie? Czy mi się tylko wydaje to trochę mało? Jak do wersji 1.3 ważyło 1.5mb. W ogóle tu była wersja 1.4005 ze spolszczeniem i 1.4007 ze spolszczeniem. Ale pierwszy post został wyczyszczony Z tego co pamiętam to były wersje spolszczenia dla czystego moda i dla wersji z weapon packiem. Tylko, że dla konkretnej wersji LA DC ale ich tu już nie ma Możliwe, że żadne ze spolszczeń jakie teraz ktoś posiada nie będzie działać z aktualną wersją LADC z launcherem bo były w modzie przez te lata robione jakieś małe fixy i poprawki. @FilmisterPL musiałbym chyba gdzieś uploadować całe LADC w konkretnej wersji z działającym odpowiednim spolszczeniem, żeby mieć pewność, że zadziała. A za bardzo nie mam czasu ani chęci więc może lepiej graj po angielsku. No chyba, że ty robisz coś źle, co nie raz miało już miejsce albo może komuś innemu chce się to sprawdzać i bawić z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilmisterPL Opublikowano 10 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Cóż widzowie obejdą się smakiem więc dal luzik na to,bo jak kiedyś grałem było ok ale to kiedyś więc myślałem że im to pokażę bo pisali. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 @tom3kbBardzo możliwe, że to spolszczenie jest tym o które chodzi bo z tego co widzę to wszystkie pliki, które powinny być w folderze text to są, a różnice mogą wynikać z tego, że w poprzednich może były jakieś tekstury dołączone czy coś - 400kb jak na spolszczenie to i tak sporo. @FilmisterPL Podstawowa sprawa - to spolszczenie z posta nr.1 jest do wersji 1.4007 czyli wszystko się zgadza, ale... Jest przeznaczone do Lost Alpha 1.4007 z paczką broni PRM Weapon Pack czyli przed wrzuceniem spolszczenia najlepiej jak w konfiguratorze LA sobie pobierzesz i zainstalujesz tą paczkę, a dopiero potem spolszczenie. W paczce ze spolszczeniem natomiast jest tylko folder text i dlatego nie działa bo brakuje pliku localization.ltx, więc rozwiązania są dwa - albo bez modyfikacji localization, ale z wrzuconym spolszczeniem odpal konfigurator LA, wejdź w zakładkę Game i zobacz czy w konfiguratorze Ci pokazuje na liście język polski. Jak tak to go wybierz, zapisz zmiany i odpal grę, a polskiego na liście nie będzie to po prostu wejdź do gamedata/config, otwórz notatnikiem localization.ltx i tam zmieniasz to co będzie na to co zawsze być musi w przypadku spolszczeń czyli: language = pol font_prefix = _cent ;_west I spójrz czy pod tymi linijkami jest jeszcze linijka: [languages] eng rus pol Gdyby nie było pol to dopisz, odpal grę i zobacz czy uruchomi się po polsku, a jeśli nie to czy możesz w opcjach wybrać język (jeśli nie w grze to w konfiguratorze). Oczywiście to wszystko rób ze wrzuconym spolszczeniem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 11 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca Odkopię trupka i w końcu zrobię porządek z tą polonizacją, bo od dłuższego czasu do tej wersji jest podpięta wersja niekompletna bez dodatków, które pierwotnie w niej były. Polonizacja jest zaktualizowana do najnowszej wersji dostępnej wraz z moimi poprawkami i posiada wszystkie dodatki, które były pierwotnie oraz polonizacje wersji bez weapon packa. Dodane zostały także ostatnie poprawki silnika na maj 2020, configurator z kwietnia 2020 oraz modzik pozwajający grac bez configuratora, który czasem dostaje pi3rdolca. Wg mnie ta wersja Lost Alphy jest najlepsza i najbardziej klimatyczna oraz ma najmniej udziwnień czy utrudnień z wersji extended, Polonizacja wraz z dodatkami: https://drive.google.com/file/d/1esTObyMf4IUFUj6HLC89OHnemMAQ9lK1/view?usp=sharing Ekipa sprawująca władzę wrzućcie proszę w pierwszym poście tą wersję Polonizacji. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcx Opublikowano 14 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca @FeRu Pytanie - jest jakaś kolejność instalacji zawartości katalogu ' Dodatki ' z twojej paczki spolszczenia ??😳 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 14 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 3 godziny temu, Marcx napisał(a): @FeRu Pytanie - jest jakaś kolejność instalacji zawartości katalogu ' Dodatki ' z twojej paczki spolszczenia ??😳 Dowolna... Gdyby było inaczej to zostaloby umieszczone info. Po instalacji polonizacji wybierasz co chcesz i wrzucasz albo do gamedata albo w przypadku poprawek do silnika czy configuratora do głównego katalogu Lost Alphy. Oczywiście jeśli chodzi o poprawkę silnika to wybierasz jedną wersje a nie obie naraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazm Opublikowano 23 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października Ten mod nie działa, nie pobierajcie go, za każdym razem gdy chce wyjść z gry to tak mocno zawiesza kompa że jedynym ratunkiem jest jego restart. Skoro na dzień dobry masz takie cuda to w grze będzie jeszcze gorzej. Nie marnujcie czasu na ten syf 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano 29 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października (edytowane) Witam. Mam ten sam problem co mój poprzednik. Dodam pytanie: Co jest nie tak i czy da się coś z tym zrobić? Gra zapowiada się kozacko, ale nie chcę sobie uszkodzić komputera... P.S. Wrzucam loga. xray_hp.log Edytowane 29 Października przez aaa1112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października Sarkazm/Aaa1112 - gram bez problemów, gram w wersji rus bez łatek językowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano 29 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października Ok, czyli z tego co widać to najprawdopodobniej spolszczenie powoduje ten problem, ale ja nie znam języka rosyjskiego i muszę grać ze spolszczeniem. Proszę o radę/pomoc, jesli ktoś wie co tu można zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 29 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października @aaa1112 No niestety, ale to nie jest wina spolszczenia Gdyby spolszczenie zawierało jakieś skrypty lub cokolwiek poza folderem text i plikiem localization.ltx to mogło by być winne, ale... Gdyby coś było nie tak z plikami z text to nawet menu by się nie wczytało tylko od razu by się wszystko wywalało, a skoro działa tylko długo się wyłącza to raczej kwestia czego innego, ale czego to nie umiem powiedzieć - ja się zajmuję tłumaczeniem modów, a nie stroną techniczną. Poza tym zawsze możesz grać z angielskimi napisami przecież. Sam lata temu grałem w LA 1.4007 i pamiętam, że owszem - długo się zazwyczaj wyłączała, ale wystarczyło chwilę poczekać. Poza tym tak Ty jak i Twój poprzednik może tego nie wiecie, ale 1.4007 działa na 32 bitowym X-Ray'u z tego co pamiętam, który ogólnie jest wolniejszy i mniej wydajny od 64 bitowego, a z tego co kojarzę to albo żadna wersja LA nie ma 64 bitowego, albo jedynie Lost Alpha Enhanced Edition z niego korzysta. Do tego - sporo też może zależeć od tego czy korzystacie z Windowsa 10 czy 11 - ja od niedawna mam 11stkę i mam sporo problemów z jednym z modów do Zewu Prypeci, ale restart gry zawsze załatwia sprawę. Do tego - nawet jeśli wam się coś zawiesi przy wyłączaniu gry to chyba nie trzeba od razu kompa chyba resetować - myślę, że wystarczy przytrzymać Ctrl+Alt+Delete i wylogować się ze swojego profilu, a potem zalogować od nowa - raczej szybciej wychodzi niż "twardy reset" No chyba, że PC nawet nie reaguje na przytrzymanie Ctrl+Alt+Delete - w takim wypadku nie wiem o co może chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano Środa o 16:03 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 16:03 Niestety nie wiem o co chodzi z X-Rayem, bo jestem totalnie zielony jeśli chodzi o takie sprawy. Mam Windowsa 10. Gra zawiesza się na amen podczas zamykania się i nie da się zrobić nic poza wywołaniem paska startu i kliknięciem "uruchom ponownie". Czekałem 5 minut i nic się nie dzieje. Nie da się też przywołać menedżera zadań przez Ctrl+Alt+Delete, żeby ewentualnie dać jej polecenie "zakończ zadanie", bo nie przebija się przez ekran zawieszonej gry. Nie mówcie, że nikt nie miał takiego problemu i że nie ma na to żadnej rady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano Środa o 17:19 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 17:19 @aaa1112Hmm czyli to nie jest kwestia systemu na to wygląda. Ale przez te 7lat, które jestem na ST i które LA 1.4007 istnieje to nie pamiętam, żeby ktokolwiek narzekał na to. Znaczy mi nie chodziło o przywołanie menedżera zadań za pomocą Ctrl+Alt+Delete tylko jak przez chwilę przytrzymasz ten skrót to powinny Ci się wyświetlić na ekranie opcje 'Zablokuj", "Przełącz użytkownika", "Wyloguj" i "Menedżer zadań" - wtedy klikasz wyloguj i po wylogowaniu logujesz się z powrotem - wychodzi szybciej niż reset. Tak jak pisałem - mnie się podobnie działo na dniach przy ogrywaniu Historii Johna 2 z tym, że ten mod lubił się zawieszać w trakcie ładowania i też menedżer zadań się nie przebijał przez ekran zawieszonej gry, ale w ten sposób udawało mi się ogarnąć bez resetowania PC. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano Środa o 18:04 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 18:04 p.s. gram na systemie 7 profesional. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano Środa o 18:36 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Środa o 18:36 Zadziałała metoda wyloguj/zaloguj. Po ponownym zalogowaniu gra już nie wisi. Nie wiedziałem że to tak zadziała. Dobre i to 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano Piątek o 09:25 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 09:25 Przy okazji miałbym jeszcze jedno pytanko. Gra działa generalnie jakoś dziwnie i opornie. Pomijając kwestię zawiasu podczas zamykania zauważyłem jeszcze coś dziwnego. Wzrok i celowanie naszego bohatera podąża za ruchem myszy z takim jakimś opóźnieniem, ale też nie widać efektu klatkowania i nie ma znaczącego spadku FPS-ów. Jednak utrudnia to celowanie i strzelanie i sprawia generalnie nieprzyjemne i męczące wrażenie. Dzieje się tak nawet na minimalnych ustawieniach i przy oświetleniu statycznym, gdzie gra zaczyna wyglądać już trochę biednie. Gra zachowuje się tak jakby miała o wiele większe wymagania niż ma w rzeczywistości. Moje pytanie brzmi tak. Czy wszystkie mody z tej serii tak mają czy może ta jedyna wersja się "nie dogaduje" jakoś z moim komputerem? Dodam że w żadnych innych modach takie zjawisko nie występowało, nawet przy wyższych ustawieniach, gdzie spadały już FPS'y. P.S. Zjawisko "nienadążania" wzroku za myszą udało się zniwelować dopiero przy ustawieniu rozdzielczości 800x600, ale i tak jeszcze nie do końca. Coś tutaj nie gra. Nie mam aż tak archaicznego kompa. Uznajmy temat za nieważny. Mod wylądował w koszu. Jak zobaczyłem, że znowu mutanty mają podkręconą odporność na obrażenia i nibypsa nie da się zastrzelić dwoma strzałami prosto w głowę z krótkiego dystansu ze strzelby, to podziękowałem. A tu rzucają się na mnie dwa na raz. Taka gra nie ma sensu. Problem z grafiką to był zdaje się dobry omen, żeby nie zawracać sobie gitary tym gniotem. Sorry za zmarnowany czas Wasz jak i mój. Zrobiłem jeszcze jeden test na koniec. Okazuje się, że żeby zastrzelić zwykłego psa z karabinu SKS, trzeba strzelić do niego cztery razy z bliskiej odległości (5-7 metrów). A żołnierz po trafieniu z takiej broni nawet się nie zorientuje że został trafiony. Przecież to jest niedorzeczność. Karabin wyborowy to nie wiatrówka! Zadam tutaj pytanie retoryczne: Czemu to jest tak za przeproszeniem spier*olone? Kolejny mod zapowiadający się rewelacyjnie został zdupiony przez wprowadzenie nie wiadomo do czego potrzebnych absurdalnych modyfikacji i dysproporcji. Proponuję przy zamieszczaniu do pobrania modów "zmodyfikowanych" w ten sposób zamieszczenie informacji, że gracz nie ma tutaj szans, a zachowanie i realizm działania broni zostały totalnie zepsute, tak żeby zmniejszyć ich skuteczność i szansę na grę niemal do zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano Piątek o 14:13 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 14:13 (edytowane) Udało mi się pokonać żołnierza! Wystarczą "tylko" dwa strzały z strzelby myśliwskiej w bezpośrednim starciu prosto w głowę, prawie z przyłożenia. Brawo! Zastrzeliłem słonia! Natomiast gracz może zostać pokonany przez przeciwnika znajdującego się 100 m za krzakiem, gdy nie ma on prawa w takiej sytuacji nawet mnie widzieć tak jak i ja go nie widzę. Gratuluję realizmu i wielkich jaj autorowi, który stworzył to gówno! Apeluję do moderatorów tego forum o nie zamieszczanie tutaj publikacji, które nie służą i nie nadają się do gry, tylko do demonstracji umiejętności, zdolności, kozactwa czy nie wiem czego jeszcze ze strony autorów. Tworzenie tego typu oszustwa powinno być objęte paragrafem prawnym a autorzy pociągnięci do odpowiedzialności. Osobiście obiecuję się tym zająć. Edytowane Piątek o 14:18 przez aaa1112 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano Piątek o 16:40 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 16:40 Pokazanie, że człowiek jest najsłabszym ogmiwem w łańcuchu życia w strefie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.