Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 26.04.2017 o 21:18, DaarMoo napisał(a):

@Sierioża po zainstalowaniu tych trzech składowych w menu mam LA 1.4000 DC. Czy nie powinno być 1.4001 ?  

Jakim cudem nie mogę spolszczyć Lost Alpha,wrzucam spolszczenie do głównego katalogu gry i nic mam tylko Angielski i Ruski 😞

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2017 o 21:18, DaarMoo napisał(a):

@Sierioża po zainstalowaniu tych trzech składowych w menu mam LA 1.4000 DC. Czy nie powinno być 1.4001 ?  

Jakim cudem nie mogę spolszczyć Lost Alpha,wrzucam spolszczenie do głównego katalogu gry i nic mam tylko Angielski i Ruski 😞

Teraz, FilmisterPL napisał(a):

Jakim cudem nie mogę spolszczyć Lost Alpha,wrzucam spolszczenie do głównego katalogu gry i nic mam tylko Angielski i Ruski 😞

Panowie od wczoraj męczę się z modem Losta Alpha DC z 2017 roku,nie działa w nim spolszczenie,wszystko wykonałem jak trzeba a dalej mod jest dostępny albo po Angielsku albo w kacapowskim języku (Ruskim) co jest zgrane,dla przykładu załączam FILM z moda jak to u mnie wygląda,bo ręce już opadają kompletnie. Co dokładnie trzeba zrobić tak by można było mieć La Dc w spolszczonej wersji,jeśli coś jest na rzeczy dajcie znać,Bardzo będę wdzięczny za pomoc.    

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spolszczenie do Lost Alphy waży 400kb w tym temacie? Czy mi się tylko wydaje to trochę mało? Jak do wersji 1.3 ważyło 1.5mb.

W ogóle tu była wersja 1.4005 ze spolszczeniem i 1.4007 ze spolszczeniem. Ale pierwszy post został wyczyszczony ;)

Z tego co pamiętam to były wersje spolszczenia dla czystego moda i dla wersji z weapon packiem. Tylko, że dla konkretnej wersji LA DC ale ich tu już nie ma :062:

Możliwe, że żadne ze spolszczeń jakie teraz ktoś posiada nie będzie działać z aktualną wersją LADC z launcherem bo były w modzie przez te lata robione jakieś małe fixy i poprawki.

@FilmisterPL musiałbym chyba gdzieś uploadować całe LADC w konkretnej wersji z działającym odpowiednim spolszczeniem, żeby mieć pewność, że zadziała. A za bardzo nie mam czasu ani chęci więc może lepiej graj po angielsku. No chyba, że ty robisz coś źle, co nie raz miało już miejsce ;) albo może komuś innemu chce się to sprawdzać i bawić z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kbBardzo możliwe, że to spolszczenie jest tym o które chodzi bo z tego co widzę to wszystkie pliki, które powinny być w folderze text to są, a różnice mogą wynikać z tego, że w poprzednich może były jakieś tekstury dołączone czy coś - 400kb jak na spolszczenie to i tak sporo.

@FilmisterPL Podstawowa sprawa - to spolszczenie z posta nr.1 jest do wersji 1.4007 czyli wszystko się zgadza, ale... Jest przeznaczone do Lost Alpha 1.4007 z paczką broni PRM Weapon Pack czyli przed wrzuceniem spolszczenia najlepiej jak w konfiguratorze LA sobie pobierzesz i zainstalujesz tą paczkę, a dopiero potem spolszczenie.

W paczce ze spolszczeniem natomiast jest tylko folder text i dlatego nie działa bo brakuje pliku localization.ltx, więc rozwiązania są dwa - albo bez modyfikacji localization, ale z wrzuconym spolszczeniem odpal konfigurator LA, wejdź w zakładkę Game i zobacz czy w konfiguratorze Ci pokazuje na liście język polski. Jak tak to go wybierz, zapisz zmiany i odpal grę, a polskiego na liście nie będzie to po prostu wejdź do gamedata/config, otwórz notatnikiem localization.ltx i tam zmieniasz to co będzie na to co zawsze być musi w przypadku spolszczeń czyli:

language = pol
font_prefix    = _cent ;_west

I spójrz czy pod tymi linijkami jest jeszcze linijka:

[languages]
eng
rus
pol

Gdyby nie było pol to dopisz, odpal grę i zobacz czy uruchomi się po polsku, a jeśli nie to czy możesz w opcjach wybrać język (jeśli nie w grze to w konfiguratorze). Oczywiście to wszystko rób ze wrzuconym spolszczeniem.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Lost Alpha Developer's Cut (1.4007)
  • 6 miesięcy temu...

Odkopię trupka i w końcu zrobię porządek z tą polonizacją, bo od dłuższego czasu do tej wersji jest podpięta wersja niekompletna bez dodatków, które pierwotnie w niej były.

Polonizacja jest zaktualizowana do najnowszej wersji dostępnej wraz z moimi poprawkami i posiada wszystkie dodatki, które były pierwotnie oraz polonizacje wersji bez weapon packa. Dodane zostały także ostatnie poprawki silnika na maj 2020, configurator z kwietnia 2020 oraz modzik pozwajający grac bez configuratora, który czasem dostaje pi3rdolca.

Wg mnie ta wersja Lost Alphy jest najlepsza i najbardziej klimatyczna oraz ma najmniej udziwnień czy utrudnień z wersji extended,

Polonizacja wraz z dodatkami:

https://drive.google.com/file/d/1esTObyMf4IUFUj6HLC89OHnemMAQ9lK1/view?usp=sharing

Ekipa sprawująca władzę wrzućcie proszę w pierwszym poście tą wersję Polonizacji.

 

  • Ważne 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Marcx napisał(a):

@FeRu  Pytanie - jest jakaś kolejność instalacji zawartości katalogu ' Dodatki ' z twojej paczki spolszczenia ??😳

Dowolna... Gdyby było inaczej to zostaloby umieszczone info. Po instalacji polonizacji wybierasz co chcesz i wrzucasz albo do gamedata albo w przypadku poprawek do silnika czy configuratora do głównego katalogu Lost Alphy. Oczywiście jeśli chodzi o poprawkę silnika to wybierasz jedną wersje a nie obie naraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@aaa1112 No niestety, ale to nie jest wina spolszczenia :P Gdyby spolszczenie zawierało jakieś skrypty lub cokolwiek poza folderem text i plikiem localization.ltx to mogło by być winne, ale... Gdyby coś było nie tak z plikami z text to nawet menu by się nie wczytało tylko od razu by się wszystko wywalało, a skoro działa tylko długo się wyłącza to raczej kwestia czego innego, ale czego to nie umiem powiedzieć - ja się zajmuję tłumaczeniem modów, a nie stroną techniczną. Poza tym zawsze możesz grać z angielskimi napisami przecież.

Sam lata temu grałem w LA 1.4007 i pamiętam, że owszem - długo się zazwyczaj wyłączała, ale wystarczyło chwilę poczekać. 
Poza tym tak Ty jak i Twój poprzednik może tego nie wiecie, ale 1.4007 działa na 32 bitowym X-Ray'u z tego co pamiętam, który ogólnie jest wolniejszy i mniej wydajny od 64 bitowego, a z tego co kojarzę to albo żadna wersja LA nie ma 64 bitowego, albo jedynie Lost Alpha Enhanced Edition z niego korzysta.

Do tego - sporo też może zależeć od tego czy korzystacie z Windowsa 10 czy 11 - ja od niedawna mam 11stkę i mam sporo problemów z jednym z modów do Zewu Prypeci, ale restart gry zawsze załatwia sprawę. Do tego - nawet jeśli wam się coś zawiesi przy wyłączaniu gry to chyba nie trzeba od razu kompa chyba resetować - myślę, że wystarczy przytrzymać Ctrl+Alt+Delete i wylogować się ze swojego profilu, a potem zalogować od nowa - raczej szybciej wychodzi niż "twardy reset" :P No chyba, że PC nawet nie reaguje na przytrzymanie Ctrl+Alt+Delete - w takim wypadku nie wiem o co może chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem o co chodzi z X-Rayem, bo jestem totalnie zielony jeśli chodzi o takie sprawy. Mam Windowsa 10. Gra zawiesza się na amen podczas zamykania się i nie da się zrobić nic poza wywołaniem paska startu i kliknięciem "uruchom ponownie". Czekałem 5 minut i nic się nie dzieje. Nie da się też przywołać menedżera zadań przez Ctrl+Alt+Delete, żeby ewentualnie dać jej polecenie "zakończ zadanie", bo nie przebija się przez ekran zawieszonej gry. Nie mówcie, że nikt nie miał takiego problemu i że nie ma na to żadnej rady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aaa1112Hmm czyli to nie jest kwestia systemu na to wygląda. Ale przez te 7lat, które jestem na ST i które LA 1.4007 istnieje to nie pamiętam, żeby ktokolwiek narzekał na to. 
Znaczy mi nie chodziło o przywołanie menedżera zadań za pomocą Ctrl+Alt+Delete tylko jak przez chwilę przytrzymasz ten skrót to powinny Ci się wyświetlić na ekranie opcje 'Zablokuj", "Przełącz użytkownika", "Wyloguj" i "Menedżer zadań" - wtedy klikasz wyloguj i po wylogowaniu logujesz się z powrotem - wychodzi szybciej niż reset. Tak jak pisałem - mnie się podobnie działo na dniach przy ogrywaniu Historii Johna 2 z tym, że ten mod lubił się zawieszać w trakcie ładowania i też menedżer zadań się nie przebijał przez ekran zawieszonej gry, ale w ten sposób udawało mi się ogarnąć bez resetowania PC. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji miałbym jeszcze jedno pytanko. Gra działa generalnie jakoś dziwnie i opornie. Pomijając kwestię zawiasu podczas zamykania zauważyłem jeszcze coś dziwnego. Wzrok i celowanie naszego bohatera podąża za ruchem myszy z takim jakimś opóźnieniem, ale też nie widać efektu klatkowania i nie ma znaczącego spadku FPS-ów. Jednak utrudnia to celowanie i strzelanie i sprawia generalnie nieprzyjemne i męczące wrażenie. Dzieje się tak nawet na minimalnych ustawieniach i przy oświetleniu statycznym, gdzie gra zaczyna wyglądać już trochę biednie. Gra zachowuje się tak jakby miała o wiele większe wymagania niż ma w rzeczywistości. Moje pytanie brzmi tak. Czy wszystkie mody z tej serii tak mają czy może ta jedyna wersja się "nie dogaduje" jakoś z moim komputerem? Dodam że w żadnych innych modach takie zjawisko nie występowało, nawet przy wyższych ustawieniach, gdzie spadały już FPS'y.

P.S. Zjawisko "nienadążania" wzroku za myszą udało się zniwelować dopiero przy ustawieniu rozdzielczości 800x600, ale i tak jeszcze nie do końca. Coś tutaj nie gra. Nie mam aż tak archaicznego kompa.

Uznajmy temat za nieważny. Mod wylądował w koszu. Jak zobaczyłem, że znowu mutanty mają podkręconą odporność na obrażenia i nibypsa nie da się zastrzelić dwoma strzałami prosto w głowę z krótkiego dystansu ze strzelby, to podziękowałem. A tu rzucają się na mnie dwa na raz. Taka gra nie ma sensu. Problem z grafiką to był zdaje się dobry omen, żeby nie zawracać sobie gitary tym gniotem. Sorry za zmarnowany czas Wasz jak i mój. 

Zrobiłem jeszcze jeden test na koniec. Okazuje się, że żeby zastrzelić zwykłego psa z karabinu SKS, trzeba strzelić do niego cztery razy z bliskiej odległości (5-7 metrów). A żołnierz po trafieniu z takiej broni nawet się nie zorientuje że został trafiony. Przecież to jest niedorzeczność. Karabin wyborowy to nie wiatrówka! Zadam tutaj pytanie retoryczne: Czemu to jest tak za przeproszeniem spier*olone? Kolejny mod zapowiadający się rewelacyjnie został zdupiony przez wprowadzenie nie wiadomo do czego potrzebnych absurdalnych modyfikacji i dysproporcji. Proponuję przy zamieszczaniu do pobrania modów "zmodyfikowanych" w ten sposób zamieszczenie informacji, że gracz nie ma tutaj szans, a zachowanie i realizm działania broni zostały totalnie zepsute, tak żeby zmniejszyć ich skuteczność i szansę na grę niemal do zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się pokonać żołnierza! Wystarczą "tylko" dwa strzały z strzelby myśliwskiej w bezpośrednim starciu prosto w głowę, prawie z przyłożenia. Brawo! Zastrzeliłem słonia! Natomiast gracz może zostać pokonany przez przeciwnika znajdującego się 100 m za krzakiem, gdy nie ma on prawa w takiej sytuacji nawet mnie widzieć tak jak i ja go nie widzę. Gratuluję realizmu i wielkich jaj autorowi, który stworzył to gówno!  Apeluję do moderatorów tego forum o nie zamieszczanie tutaj publikacji, które nie służą i nie nadają się do gry, tylko do demonstracji  umiejętności, zdolności, kozactwa czy nie wiem czego jeszcze ze strony autorów. Tworzenie tego typu oszustwa powinno być objęte paragrafem prawnym a autorzy pociągnięci do odpowiedzialności. Osobiście obiecuję się tym zająć.

Edytowane przez aaa1112
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.