Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

@cez137 No to zła kolejność, powinno być tak: wykonujesz zadania na kordonie dla Sidora, on Cię wysyła do Pustułki(tego najemnika co ze swoją ekipą stoi przy farmie w Dolinie Mroku) z kolei on wysyła Cię do Dzika(szefa bandytów), po ogarnięciu pendrive wracamy na Kordon, gadamy z Sidorem, on daje nam śpiwór i każe się zdrzemnąć, po drzemce idziemy z nim pogadać, on mówi że najemnik i jego ludzie zaginęli w X-18 i zleca nam odszukanie ich plus dokumentów( mamy iść do Lisa stojącego przy tunelu za ATP), który zaprowadza nas do Doliny Mroku, schodzimy do Labu, znajdujemy zwłoki, zabieramy dokumenty po czym wracamy do Lisa, który czeka przy opuszczonej farmie, on mówi nam, że Sidor chce, żebyśmy zanieśli dokumenty do jakiegoś generała na Agroprom więc idziemy na Agro przez Wysypisko, no i po wejściu na Wysypisko od strony Doliny Mroku powinna zagrać Ci muzyczka z gitary, wyskoczyć zadanie na odszukanie tego kto tak gra, i na Pchlim Targu znajduje się ten "grajek", on podczas rozmowy zleca nam odnalezienie tej paczki w tunelu(choć jest to chyba zadanie poboczne), znajdujesz paczkę, oddajesz mu i idziesz na Agroprom i wtedy dopiero dowiadujesz się od Kreta o dezerterze i w takiej kolejności powinno wszystko iść, żeby się nic nie poblokowało.

Jeśli mówisz, że poszedłeś pomóc Biesowi na Cmentarzysku Pojazdów, potem pomogłeś stalkerom w hangarze i poszedłeś na agro to wyskoczyło ci zadanie na spotkanie się z grupą kreta zapewne i potem na uratowanie kreta i znalezienie schowka Striełoka czyli oryginalna linia fabularna. Pokręciłeś kolejność bo zadanie na pomoc Biesowi się wyświetla przy pierwszym razie jak wchodzi się na Wysypisko, a powinieneś mu pomóc, pomóc ludziom Sieryja w hangarze i iść do Doliny Mroku nie na Agroprom i przez to teraz masz wylot...tak mi się zdaje bo punkt 3 we wskazówkach mówi:

3. W początkowej fazie gry należy trzymać się fabuły. Jeśli GG ma udać się do Doliny Mroku przez Wysypisko, to nie robimy po drodze wycieczki na Agroprom (możemy połamać skrypty) tylko pomagamy stalkerom i lecimy do doliny.

Prawda jest taka, że to jest jeden z tych "cwanych" modów, trzeba w nim uważnie czytać dialogi i dużo kombinować, ja np doszedłem na Magazyny już, spotkałem Wasilija i rozmowa z nim ma 3 warianty jak się okazuje, a potem mod nie stawia nam znacznika i mówi "tu masz iść zrobić to", z dialogu wynika, że mamy iść na Radar, ale dowódca Wolności na Barierze nam nie pozwala, jak w odpowiedni sposób od niego nie odejdziemy to wolnościowcy otworzą do nas ogień i będą wrogo nastawieni, w bazie Wolności Maks robi nas w bambuko, a Łukasz od razu nas rozpoznaje i otwierają ogień, więc ja na razie jeszcze jestem w fazie kombinowania jak przejść dalej, ale jakoś na to wpadnę ;)

Edytowane przez Szczepan9205
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 dobra zrobiłem to od początku i hula, przy tym z wagonika w agro już nie wywala i wszystko poszło jak należy, jestem w Barze i znalazłem kolejny tunel przestrzenny, przy okazji dowiedziałem się od Informatora w barze o jakimś kloszardzie co daje namiar na jakiegoś gościa co daje jakiś mega art jak się dla niego popracuje, gdzie się znajduje ten cały Kloszard? ma być na terenie baru podobno 

ss_cez137_06-24-20_11-53-23_(l05_bar).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Co do tych tuneli przestrzennych to nie używałem ich ani razu, ale wydaje mi się, że wystarczy wejść w obszar jednego, po tym jak doda się do bazy danych skanera to klikasz na skaner, żeby go użyć, pojawia się mapa Zony i na niej masz te tunele, które już odkryłeś, podejrzewam, że wystarczy sobie kliknąć w dowolny i cię tam przenosi, coś jak szybka podróż...Ale jak mówiłem, nie sprawdzałem więc nie wiem czy na pewno to tak działa.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, cez137 napisał:

aha, nadal nie dowiedziałem się co sie odwala z tym tunelem przestrzennym

Nic się nie odwala, skaner przestrzenny to taki dodatek do szybkich podróży, przeczytaj opis przedmiotu, a wszystkiego się dowiesz. A jeśli Ci się nie podoba taka zabawa to, wyrzuć albo sprzedaj i zapomnij.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem właśnie na jantarze, jednak na lokacji bar, okazało się mam jednego wroga samotnika, zabić  go nie mogę w samoobronie, bo cały Obóz się wścieka, trochę przypomina mi to sytuacje z agropromem, tam mamy iść do dowódcy, jednak oni byli wrogo nastawieni do mnie, wiec myślałem ze cos się spieprzyło i nagle po wróceniu na wysypisko, cała gra stała się wrogiem(samotnicy, Powinność ), tu pomógł poradnik ruski ze trzeba lecieć to kreta , potem znaleźć dezertera i rozmowa z wojskiem i było wszystko dobrze, dlatego się spytam czy czegoś w barze nie zepsułem ze jeden stalker jest do mnie wrogo nastawiony ,drugie pytanie mam o Sacharowa, kazał znaleźć ekologa koło rozbitego helikoptera, przy nim znalazłem dziennik, który aktywował misje (spytaj się Sacharowa o co chodzi z tym liściem) chyba tak nazywa się bliski przyjaciel ,jednak Sacharow zleca tylko udanie się to  labu, brak opcji dialogowej  Odnośnie dziennika. 

Edytowane przez kamilxx2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mod skończony, muszę powiedzieć, że spodobał mi się, poprawki od @gawron naprawdę robią robotę przez co dużo milej się gra, mod wymaga od nas główkowania i nie podstawia nam gotowych rozwiązań i tego co trzeba zrobić by osiągnąć cel, pod nos, tak samo jak w wielu przypadkach nie mamy oznaczonego miejsca, w które mamy iść, coś znaleźć itd itp, trzeba uważnie czytać dialogi bo inaczej o ile nie będziemy się posiłkować Youtubem i gameplay'ami z ów moda to możemy stanąć z fabułą i główkować co dalej - ale też uznał bym to za plus bo większość modów prowadzi nas za rączkę od punktu A do punktu B przez co ani nie pokombinujemy i automatycznie skraca się nam czas gry. Jako taki największy plus muszę chyba zaliczyć naszego Leczonego, humor wpleciony w dialogi nie raz mnie "poskładał" i ze względu na to wielkie chapeu bas dla autora moda i dla @gawron ponownie za przetłumaczenie dialogów w taki sposób, że potrafią naprawdę rozbawić :P

Ale mam w sumie pytanie - czy to zakończenie, którego screen 2 strony wcześniej wstawił @mkk7 czyli spotykamy Sacharowa w tunelu, i potem widzimy Sidora i inne postacie w tym pomieszczeniu, to jest to właściwe zakończenie? No bo widzę, że jest przynajmniej kilka wariantów bo możemy grę zakończyć już przy wejściu na Radar(złapałem się na to za pierwszym razem), tak samo jak z poproszeniem Sidora o pomoc, ale koniec końców udało mi się uzyskać zakończenie takie jak @mkk7 i powiem szczerze, że też mnie trochę "rozwaliło". Choć z tego co prześledziłem na YT to zakończenia po prostu różnią się tekstem więc zamiast przechodzić każde po kolei to po prostu sobie zajrzę w pliki tekstowe i doczytam inne warianty :P

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z tym co mówił Kuchmistrz na MW, przejście na Radar jest jeszcze i na MW tam gdzie urzędują zwykle najemnicy (wszyscy wiemy gdzie to jest) idę tam, rozwalam dwóch, gdy podchodzę bliżej wylot z takim logiem, próbowane kilka razy, za każdym razem to samo, @Szczepan9205 widzę jesteś świeżo po skończeniu moda, miałeś takie jaja w tym miejscu? a może robię coś nie tak? próbowałem z maxem z fleszką od przygłupa ale mnie olał więc wczytałem grę i poszedłem do Kucharza i z nim się dogadałem, jestem już po teleporcie na Agro, zostało tylko to, przez barierę się nie da bo czacha strzela po gadce z nim więc też olałem ten dialog i poszedłem od razu do najmusów na tamto przejście/teleport

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 164
[error]Description   : patrol path[mil_mercs_walker_3_walk], point on path [name07],object [ros_killer_respawn_219226]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Ja zrobiłem to tak, że najpierw dałem się Maksowi oszukać więc jak zobaczyłem, że nic z tego nie mam, a także nikt inny nie udziela informacji jak przejść dalej, a jak się pogada z gościem na barierze i odejdzie to otwiera ogień to wczytałem grę, pogadałem z Wasią, zebrałem granatnik z Wioski Pijawek, poszedłem do bazy Wolności, zagadałem z Kucharzem, ogarnąłem teleport w tunelu no i po tych całych perypetiach z teleportami wróciłem, powiedziałem, że to nie był teleport na Radar, GG wraz z Kucharzem nawalił się do nieprzytomności, i po tym jak wstał właśnie Kucharz mówi, że teleport jest tam gdzie urzędują Najemnicy, ale z racji układów z Wolnością nie poleca się tam zapuszczać.

No i wierzcie mi chłopaki lub nie bo każdy pewnie na swój sposób to przeszedł, ale po prostu po tej rozmowie poszedłem na Barierę i przeszedłem bez problemów, a Wolnościowcy nie otworzyli do mnie ognia i byli nadal neutralnie nastawieni. Wychodzi na to, że jak dobrniesz z fabułą do pewnego momentu to nie aktywuje się przy próbie przejścia przez Barierę misja na pogadanie z Czachą czy jak tam temu gościowi co dowodzi na Barierze, a tak to za każdym razem wcześniej ta misja się aktywuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki poszedłem od str pijawkowa, wywaliło raz już na terenie najmusów koło autobusu, ale wczytałem zapis i już nie wywaliło tylko że tam...nie znalazłem żadnego teleportu, za to znalazłem fajny karabin, zmodowany LR 300 no i tyle, hmm? ciekawe, chyba czas zajrzeć na youtube :063: bo nie mam pojęcia co robić

@Szczepan9205 hmm? ciekawe bo ja przewodnika spotkałem od razu na wejściu na magazyny jak tam pierwszy raz wchodziłem, ona dał mi namiar na chałupę z granatnikiem, poleciałem tam od razu i go zabrałem, przyszedłem do niego z powrotem i on mi powiedział o schowku Sidora na radarze, o platynie etc dalej baza wolności no i tak jak pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 No tak o tym mówiłem mówiąc, że wczytałem grę jak poczaiłem się, że wariant z Maksem i fleszką od świrniętego Wolnościowca do niczego nie prowadzi, pogadałem z Wasią czyli przewodnikiem i on dalej mnie pokierował na schowek z granatnikiem i ten na Radarze.

A nie możesz po prostu iść na Barierę i przez nią przejść po odbyciu rozmowy z Kucharzem gdzie on w ostatniej swojej kwestii mówi o tym, żeby nie wdawać się w "bójkę" z Najemnikami? Bo nie wiem czy coś przegapiłem czy o co chodzi :P Inaczej chyba niż przechodząc przez Barierę nie da się dalej przejść dalej z fabułą.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bóg zapłać za miłe słowa, @Szczepan9205.

38 minut temu, Szczepan9205 napisał:

po prostu po tej rozmowie poszedłem na Barierę i przeszedłem bez problemów

A ja po balandze z Kucharzem i porannej pogawędce poszedłem do gospodarstwa za pijawkowem, porozmawiałem ze stalkerem Wolą, załatwiłem nadbiegających najemników i trzymając się prawej strony, poszedłem w stronę ich posterunku. Na minimapie zauważyłem trupa, przy trupie znalazłem notatnik z namiarami na teleport prowadzący na Radar. I takim sposobem znalazłem się pierwszy raz na Radarze, za drugim razem dotarłem tam z pomocą teleportu w pijawkowie, o krórym dowiedziałem się z PDA jednego z najemników pilnujących teleportu na posterunku, ale ten teleport jest tylko w jedną stronę - z Radaru. Jak widać, w FM jest wiele dróg, które prowadzą do celu.

Spoiler

0.thumb.jpg.b1c5a66b735551b10f1f38c3e6bb5132.jpg

1.thumb.jpg.c76937000d4f97f7b38af71feeb2e076.jpg

2.thumb.jpg.9c47b73c43743e810c58d6f41f4b820d.jpg

3.thumb.jpg.80bac5f668b520baeb641912ae41bf4c.jpg

@cez137. Nie pchaj się na posterunek najemników, jeśli dotrzesz na Radar dzięki podpowiedzi zapisanej w Notatniku obserwatora, będziesz miał możliwość dotrzeć tam z drugiej strony.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 

14 minut temu, Szczepan9205 napisał:

A nie możesz po prostu iść na Barierę i przez nią przejść po odbyciu rozmowy z Kucharzem gdzie on w ostatniej swojej kwestii mówi o tym, żeby nie wdawać się w "bójkę" z Najemnikami?

 

Godzinę temu, cez137 napisał:

przez barierę się nie da bo czacha strzela po gadce z nim

Wiadomo można i "na chama" po prostu przelecieć jak na filmie akcja od 15:37 od niby teleportu którego nie ma i dalej bariera

https://www.youtube.com/watch?v=_Kb-lrd1zGw&list=PLQazZ5fwvjbmkW5pPQ3nRWpWKLqpsxH0m&index=8

 

@gawron 

10 minut temu, gawron napisał:

A ja po balandze z Kucharzem i porannej pogawędce poszedłem do gospodarstwa za pijawkowem, porozmawiałem ze stalkerem Wolą, załatwiłem nadbiegających najemników i trzymając się prawej strony, poszedłem w stronę ich posterunku. Na minimapie zauważyłem trupa, przy trupie znalazłem notatnik z namiarami na teleport prowadzący na Radar. I takim sposobem znalazłem się pierwszy raz na Radarze

łolaboga! :006: to ja tego w ogóle nie miałem, nie spotkałem żadnego Woli w pijawkowie, siedzi tylko dwóch wolnościowców przy domku na początku wioski ale nie chcą gadać

10 minut temu, gawron napisał:

Jak widać, w FM jest wiele dróg, które prowadzą do celu.

no właśnie

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.