Skocz do zawartości

Człowieczy Los. Krok w Nieznane: Deja Vu


Rekomendowane odpowiedzi

@cez137  Aleś Ty w gorącej wodzie kąpany. Po to Kuzniecow stoi i przeszkadza, abyś zadania robił bez zwlekania, zanim zaśniesz. Dawno grałem i wyleciało mi z głowy, czy mieć będzie jeszcze coś. Ale chyba coś tam jeszcze ma. Jednak zasadą wszystkich modów jest nienaruszalność tej ekipy pod mostem. Chyba że jest takie zadanie. Chcesz grać, to niecierpliwość schowaj gdzieś głęboko. Już Ci pisałem, że mod na długi czas grania, więc sztuczne przyśpieszanie nie wyjdzie Ci na dobre, tak jak było z Praporem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier dobra już dobra nie będę ich rozwalał w takim razie, jestem w Agro i miałem trochę inaczej niż i cinemana, kret nie poszedl ze mną do przejścia w podziemia tylko dał mi zadanie na jakis notes w rurze w tym bajorze, tam strasznie grzeje, w której rurze jest ten notes? Bo chce tam wpaść wziąć notes i wypaść żeby nie lazic po bajorze bo promieniowanie mnie zabija, oprócz tego w wagoniku jest dezerter tak jak w podstawce ale nie daje żadnego zadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Ja Ci tej rury nie jestem w stanie opisać. Są to te rury od strony skarpy. Ale bądź chytrym. Zrób sobie zapis tuż przed, kiedy zacznie Ci sygnalizować radiację lub na skarpie. Potem zbiegnij i zaglądaj do rur aż znajdziesz ten notatnik. Zapamiętaj rurę i wczytaj zrobiony zapis. Wiesz gdzie notatnik to idziesz najkrótszą drogą i już. Znajdź ten ostatni filmik co Ci dałem i jedź wg. reszty do niego. Facet gra już ze zmianami, na jakich Cineman nie grał, stąd masz takie różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier też na to wpadłem i też właśnie tak próbowałem zrobić ale po prostu nie zdążam, dobra nieważne, jakoś sobie poradzę z tym, ukradłem wojskowym tą mapę i walizkę ale mam poważny problem żeby im uciec, zauważyłem że w tym modzie wojsko jest doposażone jak w żadnym innym, mało że trzeba im w łeb celować żeby padł to jeszcze te chełmy to chyba maja z jakiegoś kewlaru hehe, walę dwa razy grubym śrutem w łeb a on stoi, trza minimum 4 x mocno przywalić żeby padł albo ze dwa magazynki z kałacha mu w ten łeb wywalić bo inaczej nie da rady, a tez nie zawsze jest możliwość takiego przy celowania, ale za to szybko giną od granatów F1, kwestia żeby mieć ich dużo a ja oczywiście mam...ale jeden, cholernie trudny jest ten mod, przynajmniej dla mnie, każda głupia akcja to ze 20 razy powtórzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Ty masz specyficzny sposób grania w mody, przez co sam sobie komplikujesz sprawę. Nie zawsze trzeba iść przebojem. Ja, kiedy mam w modzie wchodzić do INB, to zawsze wcześniej staram się z zewnątrz sprzątnąć tych na wieżyczkach. Jak wychodzę z podziemi, nie przeszkadzają w likwidowaniu pozostałych. A jeśli w modzie jest z tyłu INB dziura w płocie, to włażę przez nią, przez okno i w środku bezpieczniej. Tak też wracam. Staram się też jak najszybciej rozwalić megafon. Dopóki on wrzeszczy, wojsko jest bardzo aktywne. Po takiej czystce, kiedy wychodzę z podziemi, albo jest spokój, albo ilość wojaków do łatwego pokonania.

Czyli że notesu z rury nie zabrałeś, a za niego chyba coś się dobrego, pomocnego w tej akcji od Kreta dostawało. I znów nie dokończyłeś rozpoczętego zadania.

I coś mi się wydaje, że tam chyba trzeba było znaleźć dwie mapy. Mapę w PDA masz zaliczoną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

8 minut temu, kondotier napisał:

w modzie jest z tyłu INB dziura w płocie, to włażę przez nią, przez okno i w środku bezpieczniej. Tak też wracam. Staram się też jak najszybciej rozwalić megafon. Dopóki on wrzeszczy, wojsko jest bardzo aktywne. Po takiej czystce, kiedy wychodzę z podziemi, albo jest spokój, albo ilość wojaków do łatwego pokonania.

Tak, jest dziura, i przez nią właśnie uciekłem, ale megafon? hmm? gdzie on jest? ty wiesz że nawet nigdy nie zwróciłem na to uwagi? ale jest jeszcze lepszy numer w tym modzie, w bazie są na budynkach miniguny na jakiś chyba czujnik ruchu bo nikt ich nie obsługuje i dlatego trzeba przez okno spier...ać bo z tyłu budynku ich nie ma, a rozwalić się ich nie da, próbowałem granatami i nic

11 minut temu, kondotier napisał:

Czyli że notesu z rury nie zabrałeś, a za niego chyba coś się dobrego, pomocnego w tej akcji od Kreta dostawało. I znów nie dokończyłeś rozpoczętego zadania.

Ale to nie było zadanie główne tylko poboczne, one nie prowadzi głównego wątku, z resztą i tak tam pójdę jeszcze po ten notes

12 minut temu, kondotier napisał:

I coś mi się wydaje, że tam chyba trzeba było znaleźć dwie mapy. Mapę w PDA masz zaliczoną?

wiesz co? nawet nie spojrzałem z tego wszystkiego, ale walizkę dla Barmana mam, to najważniejsze, była muzyka także na bank zaliczone, a po mapy się jeszcze pójdzie na spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Wczoraj miałem problemy z forum i odpowiedzi nie zapisało.

Megafon masz na dachu. Do zniszczenia strzałem z ziemi, abo przy pobycie na dachu.

A te samostrzały nie tylko są możliwe do zniszczenia, ale trzeba to zrobić. Najłatwiej z podlufowego, bo granat musi się zatrzymać bezpośrednio pod nim. też je czasem zniszczyłem, strzelając mocnymi kulkami w tę cześć za lufą. To dziadostwo nad wejściem, granatami z korytarza INB. Inaczej będzie problem przy kolejnych wizytach w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie potrzebuje kilku wskazówek bo nie mogę tego znaleźć na youtube, mam kilka zadań i standardowo nie wiem gdzie szukać, a szczerze to przetłumaczyłem już sobie z połowę filmów z yt z cyrylicy na polski i na odwrót no i nic nie mogę znaleźć albo ta szukajka na yt tak kojarzy, ten kto zrobił tego moda na pewno będzie wiedział co i jak, liczę na Was :006:

1. trzy przedmioty dla Mruka z wioski pijawek

2. gdzie są dokumenty w X16 dla Sacharowa? te ze sprawozdaniem (nie wiem, może są jakieś inne)

3. gdzie jest zestaw remontowy w x18 dla Wkręta?

4. gdzie Woronin pochował swoje graty? 3 schowki

5. gdzie w Kordonie jest akumulator dla Sidora? (tego jeszcze nie zacząłem szukać ale jak już piszę to i to napisałem bo pewnie jest w jakimś absurdalnym miejscu/samochodzie)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox ty wiesz że nie pomyślałem o tym? Teraz przejrzałem na szybkości, no coś tam znalazłem, ale powiem ci że niektóre ksywki są poprzekręcane, np Mruk z MW nie nazywa się Mruk tylko jakoś inaczej, nawet nie potrafię tego teraz wymówić, coś na J, schowki czasem też są ogólnikowo podpisywane a niektóre fotki są za blisko schowka żeby wzrokowo ogarnąć okolice i zorientować się gdzie to konkretnie jest, doszedłem do 7 części poradnika bo dalej na razie nie potrzebuje, ale np akumulator nadal nie wiem gdzie jest, jakoś nie trafiłem na to, może zbyt chaotycznie czytałem ,z zestawem remontowym dla wkręta też się nie spotkałem, nie wiem może on w poradniku inaczej się nazywa i dlatego? Po drugie było kilka wersji tego moda i też nie zawsze wszystko się pokrywa.

Ps: ten mod się kiedyś kończy? :lol2:

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier tak, jest pytaniem, zapomniałem o znaku zapytania, no bo tak przeglądam ten poradnik o przeglądam i końca nie widać i tak sobie pomyślałam właśnie ,1/4 mówisz? Łooo paaaanie to ja w to będę z pół roku grał chyba, znalazłem Aku, jest w białym moskwiczu w ATP tym obok traktorka, i to fartem i przypadkiem go znalazlem

aha jeszcze jedno, wyjaśnijmy to raz na zawsze, które to jest stare ATP a które nowe? No bo mam zabić knota dla świstaka a knot ukrywa się na starym ATP, byłem na jednym i drugim i nikogo nie znalazlem, na YT też lipa a w poradniku to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Ja zawsze rozumiałem to tak, że jak ktoś mówi "stare ATP" to chodzi o tą miejscówke na Kordonie, gdzie w modzie zawsze siedzą bandyci, na prawo od mostu kolejowego, jak się idzie w stronę Wysypiska.

A "nowe ATP" to nazwa lokacji, całej mapy dodawanej do modów, np w OP 2 itp. Na środku mapy jest duży kompleks budynków i tam też przeważnie urzędują w modach bandyci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb aha, no dobra, skoro tak to tego się będę trzymał, na tym ATP był jeden bandyta ale to nie był Knot, oprócz tego pełno zombie.

Jeszcze jedno, na początku gry dostałem od Wilka zadanie na zbadanie lokomotywy w Kordonie, tej co stoi przy tunelu, wiadomo poszedłem tam i sprawdziłem co i jak, ale zadania mi nie zaliczyło, potem doczytałem w temacie że drugi plecak jest w okienku lokomotywy i PDA w stercie kamieni obok lokomotywy, nie szedłem tam bo miałem inne zadania w międzyczasie i co innego do roboty, to był czas gdy Wilk przeniósł się z Kordonu na Agro i był znacznik na mapie gdzie on jest, wczoraj poszedłem do lokomotywy i zrobiłem zadanie, tzn zaliczyło je, PDA muszę oddać Wilkowi ale...jego znacznik zniknął, czy to znaczy że mu się zginęło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Wilka poszukaj w tym miejscu w którym był znacznik, albo z zakładzie lub tunelu. Następca Wilka w wiosce, powinien mieć informację gdzie poszedł. Bo on mógł całkiem dobrze powędrować już na MW.

A z tymi ATP to ciągle jest problem. Próbowałem w tłumaczeniach to rozwiązać, tłumacząc na polskie te nieprzetłumaczone akronimy rosyjskie. I każdemu dając inne znaczenie. Ale podniósł się jazgot, zgłaszano protesty i zostałem przegłosowany przez grających na pamięć. A wystarczyło to coś na Kordonie nazwać STS ( spółdzielnia transportu samochodowego - wg tłumaczenia z szyldu nad wjazdem ), a całą lokację dla odmiany BTS ( Bazą transportu samochodowego ).

A z tym Knotem, to jeszcze chyba jest ograniczenie czasowe. Pojawia się tylko w określonych godzinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier no dobra co do wilka to pójdę najwyżej na Agro i do poszukam a co do knota to to jest ciekawa sprawa, bo w pda pisze żeby go szukać "na peryferiach" atp, więc dla mnie peryferie to skrajne miejsca lokacji a nie jedna miejscówka w przypadku atp na kordonie, oczywiście byłem w nowym atp i szukałem na peryferiach, spotkałem tylko mutanty na które zmarnowalem amunicje, całe atp poza tym puste, nikogo tam nie było hmm? Dziwne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier no coś Ty? to pierwszy raz na ATP jestem? mówię przeszedłem całe peryferie, zahaczyłem też o środek oczywiście o czym wspomniałem wcześniej, Wilka nie ma w agro, chyba mu się jednak zginęło albo jest już gdzieś b daleko, może Prypeć albo Limańsk, no ale to byłby znacznik, a nie ma, nie wiem, jak go spotkam to mu to dam, dobrze że to lekkie bo nie można tego nigdzie zwalić

Ha! teraz doczytałem, czyli jednak STARE ATP, ale o jakich peryferiach tam mowa?

Jeszcze jedno, czym najlepiej i najszybciej rozwalić szpona śmierci? okazuje się że ten przyjemniaczek jest też w lesie na radarze i pilnuje Znachora, kilka granatów, cale ammo które miałem w kilku karabinach i nic, nie chce paść, co tu zrobić? nawet próbowałem "na wariata" jak gdzieś odejdzie dalej, szybko do plecaka i kita, niestety nie zdążam 

ss_windows7_07-22-19_13-00-56_(atp_for_test22).jpg

 

ss_windows7_07-24-19_09-44-49_(l10_radar).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.