Skocz do zawartości

Człowieczy Los. Krok w Nieznane: Deja Vu


Rekomendowane odpowiedzi

@Sierioża 

Godzinę temu, Sierioża napisał:

Pomijam już to, że skoro w nazwie masz jak wół "mainmenu" czy "hud" to nawet ktoś z zerową znajomością języka innego niż polski załapie :)

Tylko czekałem aż to napiszesz, po pierwsze to trzeba wiedzieć że taki plik w ogóle istnieje a jak się tego nie wie to nawet język inny niż polski nie pomoże, ot co, no nieważne, nie ma innego programu do edycji tych plików? bo jak wspomniałem nie będę się z tym szarpał 

Godzinę temu, Sierioża napisał:

Do trzech razy sztuka... Wystarczy wyostrzyć o kilka procent...

dobra dobra, się wyostrzy, jak będzie czym :cool: coś z tego się nada?

Screenshot 2019-07-10 18-37-19.jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox no ale właśnie nie mogę bo muszę zrobić aktualizacje i te biblioteki wgrać, a później robiłem to to się zeszło a windows nawet żadnej aktualizacji nie wykrył, mielił mielił aż się zdenerwowałem żeby inaczej nie napisać i to wszystko w cholerę zresetowalem, aż mi się komp zamulił ehh, dobra spróbuję jutro na spokojnie 

@kondotier zrobiłem najpierw to ATP bo nie mogłem doczekać się info gdzie jest ten zegarek, ale cineman też zrobił najpierw ATP a później zegarek, pomyślałem że też tak zrobię bo może jak zrobię pierwsze ATP to się jakiś skrypt otworzy i zegarek się pojawi ale lipa, nadal go nie ma, może wpadł w tekstury, a najlepsze że mam teraz ten śrubokręt dla mechanika z ATP skołować i czytałem w temacie że też są z nim jaja, a znając moje szczęście to też go pewnie nie będzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Jak zegarka nie ma w rurze, to zobacz jeszcze w tej kabinie co jest pod rurą od strony kociarni. A w rurze, to sprawdzaj od samego początku, a nie tam gdzie na filmiku.   A śrubokręt może być albo na pace ciężarówki w garażu, albo za skrzynkami za nim na podłodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier zgadza się, zegarek u cinemana był w kabinie pod rurą, i tam patrzyłem, a co do śrubokręta to ja wiem gdzie to może być bo temacie jest i pewnie u cinemana też ale chodzi mi o to że pewnie wpadnie w tekstury przy moim szczęściu, po drugie to mam małą awarie kompa po tym waszym paint.necie i na razie nie gram w ogóle bo muszę tego kompa doprowadzić do porządku :cussing:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 To zajrzyj do tych leżących dwu rur. Wchodź na ich styku i patrz do tej co idzie pod górkę. Powinien być tak do połowy. Sprawdzić możesz na starym zapisie, a zabrać na aktualnym. Jak przyniesiesz zegarek, to ma następne zadania, na zmianę z Sidorem. Trzeba je wykonywać bardzo szybko, aby dostać śpiwór, zanim GB ci sam zaśnie w nieoczekiwanej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier ale jaja jak berety, znalazłem zegarek ale nie mogę go wziąć, mało że te ikonki i krzaki to jeszcze gdzieś mi zniknęło niskie przykucnięcie, nie mogę wejść do rury, próbowałem na wszystkie sposoby, nawet zmieniałem klawisze, nic nie działa, ten mod mnie coraz bardziej wnerwia:cussing:

Dobra to chyba był kolejny fail moda bo po włączeniu od nowa gry niskie przykucnięcie już było, a co do śrubokręta jeszcze to nie tylko śrubokręt wystarczy bo przecież jeszcze śruby, nakrętki i klucz, aha gdzie jest drugi schowek dla tego Sierjoży? bo jeden jest w gaziku pod mostem niedaleko ATP a drugi jest gdzieś nieopodal bo oba mają być w okolicach tego tunelu/mostu?

dobra Pany, pomógł ten Wasz paint.net, zeszło mi z pół dnia żeby zrobić te aktualizacje bo bez nich ani rusz, teraz tylko nie wiem jaki plik jest odpowiedzialny za dialogi i opisy zadań w PDA żeby krzoków nie było, oto efekt mojej pracy:006: menu też zrobiłem

 

ss_windows7_07-11-19_19-59-59_(l01_escape).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Narzędzia masz - patrz jak chcesz.

Spoiler

Klucz - w tej przewróconej kabinie na placu, za oparciem fotla kierowcy.

Puszkę śrub - na gzymsie muru tuż przy kominie. Wchodzisz z tarasu.

A te schowki to nie Złotnika? Oba koło przepustu pod torami, jeden w krzaku nad przepustem, drugi na drzewie przed przepustem.

A w przepuście drogowym był schowek kolekcjonera. Zresztą, zobacz sobie.

https://www.youtube.com/watch?v=nqaf9GYsjcY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier narzędzia już znalazłem, powiem ci że ja zawsze mam problem z zapamiętaniem ksywek tych wszystkich zleceniodawców, pamiętam tylko mniej więcej gdzie oni stali/byli, jak mi mówisz Złotnik to nawet za bardzo nie wiem który to, schowek w gaziku znalazłem, tego w ATP na dachu nie ma, byłem tam, nie wiem gdzie szukać schowków z tego listu który mam przy sobie, oba są w autach, rozumiem że jeden to ten w przepuście w gaziku  a drugi w kamazie z filmiku który wrzuciłeś? nie wyszedłem jeszcze poza nasyp kolejowy, apropo kolei, nie wiem ocb z tą lokomotywą, byłem tam, jest tam tylko pusty plecak na ziemi i śrut na dachu lokomotywy, to samo ogórki na strychu we wsi dla tego koleszki z chałupy w wiosce kotów, nie pamiętam jak on się zwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Złotnik występuje tylko w dialogach, chyba ochroniarza Sidorowicza. Co dotyczy lokomotywy, to pamiętaj że na Kordonie są dwie. Jedna przy tunelu i tam znajdźka może być nie obok czy na niej, ale w kabinie maszynisty. Chyba jest dziura z jej boku. Druga lokomotywa jest przy moście. Nie pamiętam czy to akurat z tego moda, ale w niej też może być plecak. Z tym, że najpierw trzeba porozbijać szyby, bo inaczej nie ma znacznika zabierania.

A jak przejść przez ten przepust pod torami, aby Cię elektry nie popieściły, to chyba wiesz.

I zasada. Jak masz zadanie celowe i nie wiesz jak go zrobić, to nie ganiaj jak kot z puszka przywiązana do ogona, bo znowu namieszasz. Pisałem Ci że musisz w jak najkrótszym czasie wykonać zadania  Sidorowicza i ochroniarza, abyś dostał śpiwór. A do tego musisz przejść za tory, dostać się na Wysypisko, Agroprom i jeszcze wrócić. Inaczej GB Ci zaśnie np. podczas walki z psami. A śpiwora nie kupisz, bo cena zaporowa i kupić można tylko przez jakiś czas. Nie trać czasu na schowki Kolekcjonera. Rób je dopiero jak pozostałe zadania do nich Cię zaprowadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Znalazłem te schowki dla sierioży przy tunelu z elektrami ale on mi nie dał żadnych zadań, Sidor to samo, zeby pójść po dokumenty dla Sidora wcześniej spotykając sie kolejno z Biesem, tym drugim z hangaru i na koniec z Praporem bo niby on wie, trzeba dla prapora wykonać zadanie w lasku za bagienkiem, właśnie nie wiem który to lasek ma na mysli, czy ten jeszcze na wysypisku czy już ten stary las co jest przejście do niego w lasku, w lasku byłem to tam tylko psy i zombie, wytłukłem wszystko ale nic nie znalazłem, ma tam być jakiś koleś o ksywce Koperek czy jakoś tak, poszedłem do lasu to szybko stamtąd uciekłem bo nie mam wyposażenia żeby tam iść ani dobrej broni, hmm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 mogą i mają prawo mylić się mi mody, bo mam ich we łbie dziesiątki, ale chyba to zadanie od Prapora trzeba wykonać jednym ciurkiem, bez zapisów i robienia innych rzeczy przy okazji, oraz dotrzeć do takiego powalonego drzewa w tym lesie z kupą psów. Tam leży taka spec strzelba, dla Prapora. Na nią dał zlecenie? I nie używając jej do Prapora wrócić. Jak byś zginął, czy coś zrobił dodatkowego, to trupa z bronią nie będzie. Trzeba powtarzać z zapisu sprzed rozmowy z Praporem. A na tym etapie gry, oprócz strzelby, powinieneś mieć broń po bandytach ze szrotu. Na zadania z Agropromu przyjdzie czas. teraz się biega w te i z powrotem. Dlatego piszę o nie zajmowaniu się duperelami.

A gdzie leży broń, masz na filmiku 15:00.

https://www.youtube.com/watch?v=pV7gmmyyE14

Dotrzesz, nie ma, zapis przed Praporem.

Poprzednio zapomniałem o ogórkach. To strych domu przed płotem. Wchodzi się po skrzyniach przy nim, o ile ich wcześniej nie rozwaliłeś (albo po traktorze jak jest ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Zrobiłem zapis przed praporem tak jak pisałeś w 1 poście ale nie przypuszczałem że trzeba to zrobić jednym ciurkiem bez zapisów, jestem już za daleko w innych zadaniach żeby się teraz cofać do tego, ej to to jest bez sensu trochę, przecież w tym lasku i tak zginiesz, ja go robiłem ze 20 razy żeby dotrzeć do tego powalonego drzewa a najlepsze jest to że z tego ci cineman prezentuje to nie ma tam żadnego trupa a broń jest inna niż w filmiku wstawionym przez ciebie, u cimenamna jest karabin z celownikiem kolimatorowym a u ciebie jakaś strzelba hmm? to na pewno ten mod? sory że tak truję dupę za każdym razem ale po prostu nie ogarniam tego wszystkiego

Ogórków w wiosce u mnie nie ma, przewaliłem wszystkie strychy, byłem na strychu domu o którym piszesz, wskoczyłem tam po ciężarówce bez problemu, w skrzyni był kamienny kwiat, oprócz tego były tam jeszcze 2 puste metalowe pudełka

Oto filmik od cinemana, mniej więcej od 14:00

https://www.youtube.com/watch?v=6VCnxuLheXA

o co tu chodzi? "Nie można osadzić odnośnika, ponieważ: www.youtube.com nie pozwala na osadzanie wideo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś grał we wcześniejszą wersję moda i wtedy była inna pukawka w tym zadaniu?

Cez trafiały się w niektórych modach takie zadania, że trzeba je było pyknąć bez zapisywania i wczytania gry. Ja pamiętam takie z ogse.

Jest jeszcze jedna możliwość bardzo wredna i ciężka do sprawdzenia, w paru modach niektóre przedmioty questowe nie były widoczne na mapie gdy grało się na oświetleniu statycznym i/lub nisko ustawionej grafice, czasami pomagało przejście na dynamikę i średnie ustawienia, a czasami żeby takie coś naprawić trzeba było przejść na dynamikę przed wzięciem zadania, nie mówię, że tu tak jest tylko uczulam też na taką możliwość.

@cez137

Właśnie zerknąłem na pierwsze 4 strony tematu i to jest ten mod z tymi wszystkimi problemami, które wymieniałem wcześniej.

I teraz, bez ustawienia grafiki na high nie będziesz widział niektórych przedmiotów questowych.

Czasem zanim się zacznie grać dobrze chociaż zerknąć na początek tematu ;) szczególnie jak ma się słabego kompa i przeboje z nie jednym już modem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 No i wielka bolączka Twojej gry w mody. Porzucanie niedokończonych zadań i robienie nowych. Już tyle razy zwracałem Ci na to uwagę, że tak nie można. Chcesz zrobić to zadanie musisz się cofnąć w zapisach. Broń jest na wstawionym przeze mnie filmiku prawidłowa. AK było na wcześniejszych wersjach. Tylko sposób jej pozyskania się nie zmienił. A dojść do drzewa można bez zginięcia, tylko nie należy robić "rozpoznania bojem".  Nie ma jakiegoś ograniczenia czasowego no dotarcie do drzewa. Samym brzegiem lasu, tuż przy skarpie, tak aby nie złapać promieniowania. Chyba że już tak wykorzystałeś limit czasu, że GB ci zaśnie.

A co dotyczy ogórków, to znowu pomyliłeś domy. W kociarni jest tylko jeden dom za płotem. Ten w którym byłeś, jest wewnątrz płotu wioski. Dom z ogórkami to ten, pierwszy z prawej jak wyjdziesz od Sidora, gdzie często bywa wódka w piecu, a ognisko przysmaża Ci zadek.

DODANO. Tu masz jeszcze jeden filmik, zrobiony rok później niż Cinemana,

https://www.youtube.com/watch?v=8I87Mj4UjDE&list=PLbunOrURFluO0g80ZVdZ7tqY8T3BL4aTR&index=7

Patrz od 29:00. Autor filmiku mówi to, co Ci napisałem o sposobie dotarcia do broni. Jest to strzelba. AK było zbugowane.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier no ale ja przecież nie robię nowych zadań nie kończąc starych, tak mnie prowadzi fabuła, Sidor kazał iść po dokumenty przecież, no to idę, gra zaprowadziła mnie do lasku 

A co do tego domku za płotem, też o nim myślałem ale nie mam jak wejść na strych, tak, skrzynki rozwaliłem wcześniej, ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  A z zadaniem Prapora to jak jest? Pogadałeś z nim a go nie dokończyłeś i poleciałeś robić inne.

Aby zabrać ogórki bez skrzynek, to sobie trochę poskaczesz. Sąsiedni dom ze schowkiem, wchodzisz na dach, idziesz do narożnika. Koło płotu jest słup z betonową podporą. Skok na podporę, a z niej na dach ogórkowy. To ostatnie jest najtrudniejsze, bo nie ma rozpędu.

Albo zczituj sobie na to zadanie wysokość skoku. Potem wróć do podstawowego, bo za wysoki skok przeszkadza w innych zadaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.07.2019 o 16:04, cez137 napisał:

nie wiem jaki plik jest odpowiedzialny za dialogi i opisy zadań w PDA żeby krzoków nie było

Na spolszczenie nałożyłeś przynajmniej jedną z poprawek. Jeśli chcesz pozbyć się krzaków w tekście, z gamedaty spolszczenia skopiuj do gamedaty moda całe foldery config i scripts.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  "A nie mówiłem" :028: . Jak będziesz przestrzegał pewnych zasad, to pójdzie jak z płatka. Kiedy dostaniesz śpiwór, będziesz miał więcej czasu na zadania i nie bał się nocy i niespodziewanego zasunięcia. A mod jest dłuuuuugi, tak że będziesz miał co robić. A na koniec możesz jeszcze wybrać w dialogach wolną grę, w której możesz zrobić jakieś zaległe zadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.