cez137 Opublikowano 31 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) ...i kolejny problem tym razem nie w fabule ale w samym modzie, jestem w Prypeci, robię schowek Dimona, zrobiłem twardego sejwa i gdy uruchamiam moda za godzinę, ekran ładowania stoi, log jakiś dziwny, sejwy w grze wyczyszczone, został tylko ten twardy i jeden quick, nawet usunąłem screeny, rejestr wyczyszczony, wiem że w 1 poście jest napisane żeby wybić wszystkie mutanty, ale jak na razie nie miałem takiej możliwości, po drugie wcześniej wszystko chodziło bez problemu, nic się nie wieszało, ładnie wczytywało, wszystko bez problemu, temperatura?, taki log mam tylko w katalogu z logami, bez fatala xray_windows7.log Dobra póki co poradziłem sobie z tym, ale chciałem Wam pokazać takie zadanie "bez sensu" o którym była wcześniej mowa, akurat szukałem przejścia na fermie w DM do Baru, cynk dała mi kiedyś ta profesorka z kontenera na Jantarze, że niby jest na fermie przejście DM-Bar, nie, nie ma, ani pod sosną ani wzdłuż muru no ale nieważne, to tak przy okazji, otóż zaszedłem do Zielarza a on wymyślił mi zadanie (nie wiedziałem o tym ani się tego nie spodziewałem), w skrócie "weź idź i znajdź coś" co? nie wiadomo, gdzie? wiadomo że w X18, cały opis jest na screenie, pomyślałem że tym z Wami podzielę żeby nie było że wymyślam sobie problemy, a tak jeszcze przy okazji, może ktoś wie co to i gdzie to jest? bo fakt faktem z Zielarzem nie było mi "po drodze" bo leciałem do Dzika na MW ale jak już się trafił to można zrobić. Edytowane 31 Lipca 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 @cez137 Źle odebrałeś to zadanie. Byłeś już w X18, zapoznałeś się z nim szukając termosu. A teraz masz znaleźć coś, czego podczas szukania termosu w labie nie było. Przyznam, ze znalezienie tego czegoś jest łatwiejsze dla tych co przeszli X18 wiele razy, nawet w innych modach. Bo wychwycą rzecz nie pasującą. Aby Ci nie psuć zabawy, nie ma podpowiedzi. Bądź stalkerem i choć raz znajdź coś sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) @kondotier ale mi nie o to chodzi czy to jest łatwe czy trudne tylko o to że dialog jest głupi, po prostu, powinna być jakaś wskazówka mimo wszystko bo gracz się zniechęca po takim dialogu w którym niewiadomo o co loto i czego ma szukać, równie dobrze moglo by to być coś trudnego bo autor moda akurat tak sobie wymyślił. Ty mi lepiej powiedz co z tą prypecia? Bo ja tam przecież jeszcze będę wracał i to nie na chwilę, wybiłem wszystkie mutanty, przynajmniej te które spotkałem, na stadionie są jakieś jak zwykle? Bo tam jeszcze nie bylem. Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Oj, oj @cez137. Ty byś chciał, aby wszystko było pokazywane palcem, albo tak jak to było w jakimś modzie, że droga do itemu była zaznaczona strzałkami na podłodze. Zielarz nie da Ci naprowadzenia, bo sam nie wie co to jest i gdzie tego szukać. Wie tylko że w labie. Spoiler Idziesz na sam dół, tam gdzie są komputery i w narożniku znajdziesz kartkę z informacją gdzie szukać. Więc już jedna Twoja wątpliwość rozwiązana. A reszty szukaj na tych inkubatorach potworków w sali niżej. Na temat lagowania w Prypeci niewiele Ci pomogę. Ale w niej tak bywa, że niektóre kompy nie dają sobie rady, bo nie wyrabiają z obróbką tekstur. Może spece od ulepszania tekstur więcej wyjaśnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 @kondotier muszę się pochwalić, sam znalazłem notatkę, fakt że nie było to zbyt trudne ale równie dobrze mogła leżeć gdzie popadnie, bo żeby to wszystko leżało tak jak ta notatka i żeby się to dało zauważyć to spoko, nic bym nie marudził, ale jak trzeba przeszukiwać wszystkie maszyny/rury/gzymsy itp no to to już jest przegięcie moim skromnym zdaniem A co tej nieszczęsnej Prypeci to ciekawe jest to że jak tam jestem i mnie ubiją to normalnie wczytuje i nie ma żadnego problemu,ale jak zostawię grę w Prypeci tzn sejwa i wyłączę kompa czy tam grę to już tego sejwa nie chce wczytać, przecież w obu przypadkach to wszystko musi się załadować, czyż nie tak? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 @cez137 A masz do skrótu pulpitowego dodane -noprefetch ? Przy ładowaniu mod wtedy nie pobiera całej lokacji, ale tylko najbliższe otoczenie GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 @kondotier mam nointro ale myślałem i o tym ale trochę wydygałem że się coś popsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 @cez137 -nointro ma inne przeznaczenie. Blokuje wyświetlanie filmu na początku podstawki, albo jak taki jest w modzie. Skrót który podpowiedziałem, zmniejsza obciążenie dla pamięci kompa. Ale skoro już coś takiego zaczyna u Ciebie występować, to chyba moda dokończysz już na nowym komputerze. I ni ma boże zmiłuj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 @kondotier wiem jakie przeznaczenie na nointro i inne komendy, nawet jest temat o tym tu na forum, tak, czytałem, spróbuję z tym noprefetch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) Ludzie pytanie mam, o co chodzi z tą Wolnością? w MW przyjaciele a w Prypeci do mnie strzelają i są na czerwono, poszedłem do Prypeci po schowek Mnicha później z polecenia samego mnicha do CEA po czaszki, gdy rozwiązałem sprawę mnicha i wychodzę z Radaru na MW w celu udania się do Kuternogi i zdaniu raportu oni na barierze do mnie strzelają tak jak ci w Prypeci, o co tu loto? tak ma być czy coś pochrzaniłem? Ps: nieaktualne Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Nie mogę już edytować, pytanko mam, czy te patyczaki to trzeba rozwalać w jakiś konkretny sposób? a może z jakiejś konkretnej broni? albo celować im w jakieś konkretne miejsce? hmm? na gruby śrut nie reagują, granaty to samo, nie mam pojęcia jak je rozwalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Musisz strzelać im prosto w oczy ( miedzy oczy ), w pozycji jak są przodem do Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 @kondotier ano widzisz, też sobie wysnułem podobną teorię że trzeba walić w konkretne miejsce, ale wolałem dopytać, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Patyczak to jest chyba czuły na ogień, jak już "konar zapłonie" to już będzie po nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 (edytowane) Hmm? Zrobiłem Legowisko i zostało mi w PDA jedno zadanie, oczywiście chodzi o Timochę i jego syna (ten dziadek z Kordonu) ale wiem że jeszcze nie jest na to czas, po drugie nie mam info o jego synu, co dalej trzeba robić? gdzie iść? z kim gadać? do tej pory nie byłem jeszcze na Bagnach, w Starym lesie, Pieczarze, Szpitalu, w Limańsku, Starej wsi i generatorach, tylko że nikt mnie tam nie wysyła, z tego co widać w poradniku jest jeszcze kupa zadań do zrobienia. Edytowane 11 Sierpnia 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 @cez137 Sam dałeś sobie odpowiedź, co jeszcze zrobić. Nie sądzisz chyba że te lokacje gdzie nie byłeś, są tak sobie w modzie. Idź na nie, a ilość zadań w PDA szybko przyrośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 @kondotier myślałem że tam ktoś mnie wyśle, byłem z ciekawości na bagnach, przy wejściu na lokacje spotkałem tylko kilku samotników ale nie chcieli gadać, na wierzy obserwacyjnej był jeden najemnik i kilka psów, oprócz tego żywej duszy, jest tych lokacji trochę jeszcze, przecież nie będę latał bez sensu na każdą licząc że gdzieś ktoś coś mi da, nie pamiętasz gdzie by tu iść w miarę pewnie i dostać jakaś robotę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 @cez137 jak mam Ci dać kierunek dalszych działań, skoro nie wiem gdzie byłeś i co zrobiłeś. Czy czasem coś tam Sidor nie bąknął o Bagnach? A wiesz przecież, że na Bagnach wszystko się skupia na Bazie CzN. Musisz tam dotrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 (edytowane) @kondotier nie baknal, byłem u niego zanim poszedłem na bagna, teraz byłem w czerw lesie, oprócz mutantów i samotników nic się nie dzieje, nikt nie chce gadać, matwiej jest w toalecie w tym budynku gdzie był leśnik ale też nie chce gadać, kompletnie nie wiem co mam dalej robić, wróciłem na radar z potworem Poszedłem z powrotem na bagna i znalazłem tego przewodnika, znaleźć go to jakaś porażka, łaziłem dobre pół godziny po tych bagnach Edytowane 11 Sierpnia 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 No to dobrze, że masz właściwego NPCa. A o bagnach gadał Kułak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 W 2015 roku wyszła poprawiona i uzupełniona wersja tego moda. https://www.amk-team.ru/forum/topic/13177-put-cheloveka-dezhavyu-outfater-add-on/ Polonizacja NIE JEST z nią kompatybilna. Co się zmieniło w modzie (tłumaczenie z google translatora): Spoiler Najważniejsze zmiany i uzupełnienia: # Naprawiono gram. błędy (gdzie zauważyłem) i tylko błędy w opisie. Nieznacznie zmieniono tekst niektórych okien dialogowych. # Niektóre zmiany w asortymencie kupców, obniżone ceny sprzedaży nabojów, broni i zbroi. Zwykli prześladowcy mają najniższe ceny za swoje towary. Dodano ceny dynamiczne (Sidorowicz, Barman, Petrenko, Sacharow, Skryaga, Borsuk, Miron, Gwizdek). # Naprawiono opis niektórych zadań (dodano wyjaśnienia) w PDA i dialogach. # Szybkość gojenia się ran jest zmniejszona, zwiększa się wpływ promieniowania na zdrowie, pełna przysiada jest nieco zmniejszona (nie wpływa na kryjówki), przenoszona waga jest zmniejszona o 5 kg, waga jest korygowana (zmniejszona do mniej lub bardziej rzeczywistej) w większości obiektów. # Nieznacznie zmieniono parametry poziomów trudności (pod względem obrażeń otrzymywanych przez GG). # Zmniejszono globalne prawdopodobieństwo odrodzenia sztuki, nieznacznie zwiększono (dodano) prawdopodobieństwo odrodzenia droższych artefaktów. # Zwiększone punkty zwłok na minimapie. # Nieznacznie zmieniono niektóre parametry przedmiotów, jedzenia, leków i części potworów. # Zmieniono prawdopodobieństwo wypadnięcia (z wyjątkiem zadań) części potworów - 0,5-0,85 (oryginalne - 0,4-1,0). # Naprawiono latarkę - świeci trochę jaśniej i trochę bliżej (skonfigurowana dla statyki i dynamiki). # Dodano następujące zadania: „Disk for Eureka”, „Art for Peps”, „Cucumbers for the Surgeon”, „Artefact for Pavlik”, „Artefact for Lukash”, „Flash 2 Max”, „cukiernia”, „Anomalous knur”, „Thermos for Vanya ”,„ Przyjaźń armii ”(ważna wskazówka dla tego questu - dotyczy 6 lokalizacji),„ Pulp Fiction ”,„ Zagubiona kreatywność ”(ważna wskazówka dla tego zadania - dwie na lokalizację),„ Lucky Crown ”(początek - w jednym z odpowiada w dialogu z Sidorowiczem na temat ukrywania się), „Grey Photographer” (początek - dialog z Sidorovich), „A słońce zachodzi ...” (początek - SMS z demencji), „Więzy rodzinne” (n początek - SMS od Szerszenia), „Legacy of the Gamer” (początek - SMS od Aleny). # Małe zmiany w lokalizacji kilku punktów przejścia między zamkami, nowe przejścia w przewodach. Dodano przejście z sarkofagu do elektrowni jądrowej w Czarnobylu (analog z oryginalnego PM, dla tych, którzy nie chcą walczyć z monolitami w bunkrze i wiedzą, jak iść dalej bez notatki Klenowa). # Częstotliwość wydania - 3 dni, spawn potwory - dwa dni. # Dodatkowe spawn potworów i napisów w zadaniach (ponad sto), większość potworów zmieniła parametry (atak, zdrowie). # Naprawiono postacie niezależne - teraz strzelają dalej i celniej, nie rzucają granatami pod nogi, przełączają się na broń do walki w zwarciu / dystansowe (jeśli to możliwe), odpowiednio, zbliżając się / usuwając wroga. Większość krypt zmieniła parametry (atak, zdrowie). # Anti-cheat zredukowany do 115 kg. Jeśli GG przenosi więcej niż ten ciężar, zostanie pobity w twarz w oknach dialogowych. # Dialog z Graczem został powtórzony - misje do skrzynek mają teraz postać misji. Alternatywne przejście zadania Balamut (bez pamiątki). Dodano nagrodę za PDA Skull w dialogu z Voroninem. # Kupcy i osoby zmieniające pieniądze nie sprzedają i nie kupują wszystkich towarów uczestniczących w wymianie bezpośrednio z nimi. # Zmieniono główne parametry charakterystyki działania całej broni i zbroi, granatów i amunicji. # Zmieniono właściwości i ceny wszystkich artefaktów. # Całkowicie zmieniłem wymianę prostych prześladowców (czytaj PDA w PDA), dodałem kolejną opcję wymiany. # Zmieniono środowisko wizualne, częściowo zintegrowano zestaw graficzny „Rusty Zone” (autor - kramer). Dodano także tekstury o wyższej rozdzielczości. # Zmieniono koncepcję odporności pancerza na obrażenia (dla GG) - cała zbroja ma teraz własną klasę ochrony. # Dostosowano (według moich najlepszych możliwości) równowagę dla kryjówek i potworów, a także dla amunicji i pieniędzy. # Dodano 12 baryłek na OK z ulepszonymi parametrami (w tym 3 nowe efekty wizualne), każda z własną unikalną zamkniętą siatką (jeśli jest celownik). Możesz go zdobyć od następujących NPC: Sidorovich, Rezany, Petrenko, Vova, Teal, Kruglov, Whistle, Miron, Badger, Surgeon, Cukiernik, Tikhonya. Okna dialogowe pojawiają się pod pewnymi warunkami. Dodano również „OTs-33„ Pernach ”.” # Zmieniono (nieznacznie) przejście ponad 20 oryginalnych zadań PShShND. # Dodano w sumie około 30 nowych zadań. # Dodano 45 mini-gier - zagadki ze spisu „zadań”. Każdą z nich można zagrać tylko raz pod pewnymi warunkami (zwykle po ukończeniu misji osoby trzeciej i zadaniu samego NPC). Dodatkowe „gadżety” dla poprawnych odpowiedzi. # 16 handlowców i kantorów (uwzględniając te oryginalne) zapewnia ponad sto unikalnych opcji wymiany (czytamy PDA. Sacharow pojawia się później - czytamy od niego SMS-y). # Zmieniono lokalizację około 90% skrytek i przedmiotów z misji, a także zawartość skrytek. # Zmieniono nagrody w około 95% zadań. # Dodano w sumie ponad 130 dialogów, ukryte „wielkanocne dialogi”. ************************************************ ** ********************************* # Opcjonalny twardy folder jest opcjonalny. Zawiera bardziej skomplikowaną wersję dodatku - odporność wszystkich potworów na broń palną, granaty i nóż zwiększa się o jedną trzecią, a także zwiększa się o 25%: szybkość spadku zdrowia GG pod wpływem promieniowania, ilość krwawienia, czas gojenia się rany i odległość. obrażenia biurera i obrażenia odniesione przez GG (zwiększone o 20%). # Opcjonalny folder „light sniper” jest instalowany zgodnie z potrzebami. Zawiera lżejszą wersję dodatku - bez krypty (tylko prześladowcy absolutnie wszystkich grup i prześladowcy zombie) otrzymują o około jedną czwartą więcej obrażeń od broni palnej, granatów i noża w obszarze głowy. Zmniejszony również o 25%: odległość. uszkodzenie biurera, ilość krwawienia, czas gojenia się rany, szkody spowodowane promieniowaniem i obrażenia otrzymane przez GG (zmniejszone o 20%). 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 (edytowane) @kondotier Dopiero potem już po wszystkim zobaczyłem w poradniku mapkę z zaznaczonym przewodnikiem, ehh. Ale nie o tym chciałem gadać, mam zadanie od Kołańczy na 2x ręka kontrolera i 2x pazur chimery, o ile kontrolery mają części ciała o tyle chimery już nie, nie maja pazurów gdy przeszukuje ciała, zadanie robione 2 razy bo pomyślałem że może się nie zespawnowały, niestety nic z tego, ponowne wczytanie też nic nie daje, ciała chimer po prostu "znikają", pewnie wpadają w tekstury, z resztą to i tak pewnie nic by nie dało, co tu teraz zrobić? wszystko na screenach jakby ktoś nie skojarzył zadania, tak, do czołgu też poszedłem, było tylko kilka snorków a w czołgu FN2000 i 600 sztuk ammo, pozdro Dobra temat rozwiązałem, w drodze do Mongoła na Generatorach trafiłem 2 chimery i wziąłem od nich szpony, apropo Mongoła, wyloty w trakcie wędrówki do niego, być może to temperatura ( u mnie dziś jest ze 30'C ) być może nie, w każdym razie melduję że takie wyloty mają miejsce taki log: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'aaz\actor\act_toliń' Edytowane 19 Sierpnia 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 @cez137 Wejdź do katalogu gamedata/textures/ aaz\actor\ i znajdź obrazek podpisany act_Tolic. dds. Zrób jego kopię, a w tym podstawowym końcowa literę c w Tolic zmień na ń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 @kondotier ok zrobione, rozumiem że ma to zapobiec wylotom o których pisałem wyżej? tak ma to wyglądać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 @cez137 Tak, bo robiący moda do opisu tego pliku wstawił nie nasze c ale rosyjskie s które tak samo wyglądają. Ich windows odczytał to prawidłowo, ale nasz nie znalazł odpowiednika, więc zasygnalizował buga. Tylko że przy pliku brakuje Ci rozszerzenia dds. To też jest błąd który wywali. act_Toliń.dds Tak to powinno wyglądać. No i u mnie widać obrazek, a nie jakąś namiastkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.