boberm Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 OK - dzięki - masz racje - tam nie zajrzałem . Ot - starzeje sie człowiek i podążą znanymi ścieżkami :yes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Tam też jest pierwszy fragment mapy. Walizeczkę i mapę trzeba zabierać oddzielnie. W poradniku cichego, jest screen już po zabraniu walizeczki, ale z widoczną mapą. Pod takim napisem UWAGA - kompleks wojskowy itd.... To jest 2 piętro. Po resztę mapy idzie się do innego budynku. Jest wesoła zabawa :). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Drogi Kondotierze - dzieki za podpowiedż - veni , vici , odniosłem potrzebującemu. A teraz mam troche inny problem - niechcący na początku gry - jakoś tak wyszło - zrobiłem kuku Kuzniecowowi. Efekt - nie mam Koralika , ergo nie mam co dać Pliczce.Dopisałbym ten art do sprzedaży u jakiegoś kupca - tylko ni diabła nie mogę znależć nazwy tego arta w gamedacie. Byłbym wdzięczny za podpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Zkus "af_bums" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Koralik miałem też chyba w schowku, w którym była książka z bajkami dla Pana Marcepana. Nie wiem, czy arty spawnują się jakoś losowo w tych schowkach ale na pewno miałem dwa Koraliki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Hobby , Tom - dzięki . Potraktujemy ten problem dwutorowo - jeżeli nie wypali jedna opcja to na pewno druga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Koralik, jak pamiętam, daje nam Marcepan za swoje zlecenie.W poradniku cichego to Businka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Na szczęście Koralik( Businka) jest w schowku z książką dla Marcepana.Uff - nie muszę grzebac w plikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Pod względem dopracowania, ten mod jest jednym z lepszych. Nie ma zadań branych z powietrza, albo stawiających grającego przed dylematem, rozwalić klawiaturę, czy jeszcze poczekać. A możliwość gry we fripleju, pozwala na wykonanie niektórych wątków, np. Pieczary, już po zakończeniu gry scenariuszowej. Gra się dłuuuugo, ale naprawdę warto.Chociaż niektóre schowki są schowkami z prawdziwego zdarzenia. Ja osobiście w dwóch przypadkach, przewiozłem się na rutynie. A po znalezieniu, śmiałem się sam z siebie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Przyznam szczerze Kondotierze - gdyby nie Wasze podpowiedzi i fenomenalny poradnik Cichego - pewnie byłoby mi o wiele trudniej i bardziej stresująco. Przyznam też , że początek niezbyt mnie wciągnął - ot, takie questy w questach , a te dodatkowo we subquestach , ale po wyjściu z Wysypiska zaczeło mi się coraz bardziej podobać.Faktycznie jest w tym ciągu zadań jakiś sens - choć celu na razie nie widzę. Mam małą uwagę - a nie wiem gdzie to przedstawic . Wydaje mi sie że nazwiska niektórych bohaterów (postaci) wystepujących w modzie są przetłumaczone bezposrednio z fonetycznego zapisu jezyka rosyjskiego "innostrannych" określeń. Np Salomom Kein - winno byc Salomon Kane.Oczywiście w niczym nie uwłacza to Tłumaczom - ale brzmi dziwnie. Edit: Czy do tego moda można wstawic dynamiczny hud? Chyba tak to sie nazywa - widok poprzez maskę Pozdrawiam Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Dostałem w nagrodę za questa zestaw naprawczy do broni i pancerzy. Pytanko brzmi. Czy można go użyć tylko kilka razy, czy też można używać w nieskończoność? Druga opcja byłaby do dupy :( naprawianie wszystkiego co chwilę za darmochę ;) @up Fabuła zarysowana jest słabo, jeśli chodzi o główny wątek. Troche podpowiada nam tytuł moda, trochę rozjaśnia rozmowa z Bagiennym Doktorem, tyle na razie ja odkryłem. Mi się podoba, że ten mod to głównie taka prosta stalkerska robota, znajdź to lub tamto. Przynieś mi coś to ja ci za to coś powiem. No i jeszcze w żadnym modzie tak mnie nie wciągnęło szukanie schowków :) Ps. Salomon Kane to całkiem fajne sci-fi w stylu Van Heslinga ;) Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Mod jest całkiem sympatyczny aczkolwiek ma - IMHO- zbyt ułatwiony poziom trudności walki . O ile nie ma co sie przyczepiac do agresywności , a przede wszystkim do skuteczności ataków wszelkiej maści mutantów , to "ludziowie" są jacyś tacy niedorobieni. Można wystrzelac ich kręcąc sie dookoła nim odpowiedzą ogniem. Dokładając niską - a wręcz fatalnie niską skutecznośc amunicji (broni) walka z przeciwnikami ludzkimi jest żenująco nudna . czasami wygląda to tak , że mozna obok npc-ka podświetlonego na czerwono przejść bez żadnej interakcji z jego strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 A ja mam wręcz odwrotne odczucia co do walki z ludźmi. Walą z dystansu, potrafią przyjąć sporo kul na klatę, nie zawsze mi headshoty wchodzą ;) Ammo nigdy nie mam za wiele. Ledwo mi się udało wyjść z X10 po pierwszej wizycie, wyszedłem dosłownie na ortatnich kulach, nawet użyłem zdobycznego pistoletu na 9x19 bo już mi ammo do ak, grozy, stg i jakiejś snajperki na 7.62x51 brakło. I nie jestem jakimś cieniasem stalkerem bo w innych modach z taką ilością ammo to mogłem przejść questów, że hej. Może to jest uzależnione od poziomu trudności, na którym się gra, ja gram na "trudnym" nie wiem na jakim ty pykasz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Prawdopodobnie na takim samym - weteran. Wyżej to w niektórych modach hardcore - a pzrechodzenie moda ma byc odpoczynkiem , zabawą a nie szarpiącym nerwy wyzwaniem.Grając w poprzednie mody typu TŚ - przyzwyczajony byłem do interakcji one shot - one death, dlatego mnie troche męczy to polewanie się amunicją.O wiele fajniejsze jest pokombinować taktycznie - nawet jeżeli zginę x-razy , i jaka uciecha że sie udało. Amma faktycznie w tym modzie nie ma zbyt dużo. Na szczeście tracę je głównie na mutanty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 No fakt, ta kuloodporność wrogów jest momentami irytująca i przesadzona. Szczególnie denerwuje mnie odporność zombie na headshoty, c'mon. Jako fan klimatów zombie jak tylko jakiegoś widzę to włącza mi się autoaim na głowę ;) a tutaj potrzeba czasem wiadra naboi wpakowanych w głowę. Na szczęście nie ma wcale tak dużo walk, szczególnie z dużymi grupami więc idzie przeżyć. Czasami goście giną od jednej kuli w głowę, czasem od kilku, zganiam to na lepszy pancerz :) żeby się nie wkurzać za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Jaki to mod, to oczywiście rzecz gustu i oczekiwań. Jedni nie lubią zapachu sera szwajcarskiego, a innym nie przeszkadza nawet to, że im nogi śmierdzą :P .Z góry założono, że grać w niego będą "weterani" Stalkerki. I że w końcu należy pozwolić im sobie postrzelać.Zestaw naprawczy jest "wieczny". Ja to uznałem za pozytyw, który pozwolił mi na wielokrotną zmianę broni. Tak w zależności od potrzeb zadania, jak i dla samej przyjemności postrzelania z różnych broni, chronienia się różnymi pancerzami, bez konieczności kolejnego przemierzania zony w szukaniu kogoś, kto to naprawi.A że "czerwoni" pozwalają nam przejść koło siebie, to naturalne. Przecież i z wrogimi ugrupowaniami wchodzimy w interakcje. Może akurat ten NPC, nie miał interesu nas puknąć? My też przecież nie walimy do wszystkiego co się rusza bez potrzeby. Czasem ominięcie przeciwnika, bez uszczerbku, jest trudniejsze i daje większa frajdę, niż puknięcie ich ze snajperki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 "A że "czerwoni" pozwalają nam przejść koło siebie, to naturalne.".... W niektórych przypadkach np: przypadek questów Sawczenki lub Kuzniecowa - OK. Generalnie w grze - nie, to nienaturalne .Stalker nie ma aż tak - kolokwializując -zaawansowenej SI - aby przekładać to na realizm gry. ... to oczywiście rzecz gustu i oczekiwań.... Dokładnie tak Kondotierze - IMHO mod jest bardzo dobry i gra sie w niego z dużą przyjemnością. Oprawa graficzna okoliczności przyrody , multum sensownych questów które nie pozwalają sie nudzic , trudności w zaopatrzeniu , konieczność oddawania questowych artefaktów - same plusy.Jak pisałem powyżej - przywykłem do tego że broń jest nadzwyczaj skuteczna - w obu kierunkach.Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Mam pytanie gdzie jeszcze może spawnować się słoik ogórków i karabinek dla Prapora bo w tych miejscach opisanych w poradniku Cichego ich u mnie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Jeśli dobrze pamiętam, słoik ogórków jest w tym domku, zaraz na prawo, jak wychodzi się z bunkra Sidora. Trzeba się dostać na stryszek i tam on jest. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Karabin Prapora przy trupie- tak jak pokazywał Cichy - tyle że za leżacym dzewem - patrząc od strony drogi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Z karabinem dla Prapora może być problem, bo trup z którego go trzeba zabrać, w tej wersji Deja vu, spawnuje się w innym miejscu niż pokazane w poradniku - za drzewem. Pisałem już o tym, że często brak tego spawnu.Żaden zapis po rozmowie z Praporem go nie wywoła. Należy wgrać zapis, który zrobiliśmy tuż przed rozmową z Praporem i zrobić sobie nowa przebieżkę przez Wysypisko. Najlepiej aż do tego zawsze w lesie leżącego innego trupa, przy nim poczekać, nie zaczepiając zombich, aż psy poleca w stronę bagienka. I wtedy do naszego trupka. Właściwego trupka łatwo rozpoznać, bo jest "świeży", nie wyblakły, a poszukiwaną broń ma w plecaku. Jeśli za drzewem go nie ma, powtarzamy od zapisu sprzed rozmowy. "Zdobyczną" strzelbę możemy wykorzystać, stojąc na tym powalonym drzewie, do likwidacji zombich i psów.Prapor się nie pogniewa :D. Rada na tego trupka, wzięta jest od autora moda z rus forum. A po ogórki wchodzimy po skrzyniach z prawej strony wejścia do chałupy za płotem. Tej z wódką w piecu i apteczką. Trzeba trochę pokombinować, z kierunkiem wskakiwania na nie, aby się od okapu nie odbijać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie - nie mogę zlokalizować Kiepa- jego miniquest wpasowuje sie do zestawu zadań na Radarze.Jakaś podpowiedż? Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Szukałeś w poradniku Cichego? - http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=500.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) W/g Cichego >> (Na Magazynach jest też zadanie u Kiepa - dowódcy Bariery) ---- winien byc przy Barierze.Gdyby był - nie byłoby pytania.BTW: Poradnik Cichego to była moja pierwsza lektura po uruchomieniu moda. Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Jest dowódca, który daje zadania, pierwsze to odnalezienie takie drogocennego "nieartefaktu" Kryształowiec. Później moźe inne, nie wiem. Stoi na wzgórzu tam gdzie skrzynki, siatka maskująca i wagony. Czy ma taką ksywę nie pamiętam. Niektóre ksywy z poradnika nie pokrywają się z tymi z moda. Ja przynajmniej odniosłem takie wrażenie w paru przypadkach. Cichy gral na wcześniejszej wersji, potem były updaty, polonizacja itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.