Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

I tu jest problem... w konsoli wpisałem coś takiego:

bind cam_1 kf1

bind cam_2 kf2

bind cam_3 kf3

Jest to komenda na widok z drugiej, trzeciej, i pierwszej osoby, może znasz tą komendę. W każdym razie wiem że muszę, kliknąć kf1 to już jest coś, dziękuje ci za odpowiedź, bo wiem że wystarczy wpisać ''bind cam_1 kf4'' i kf1 będzie wolne, a gdybym nie wiedział że za menu, władcy zony odpowiada klawisz kf1, pewnie dalej bym nie widział co zrobić. 

Ps: Powyżej jest komenda, którą należy wpisać w konsoli, aby mieć widok z pierwszej drugiej i trzeciej osoby, komenda jest do każdej części stalkera ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam takie jedno małe pytanie. Otóż w składzie na wysypisku, w barze dokładniej, są stalkerze różnych frakcji powinności, wolności itp... na mapie pisze że są to ''Ważne postacie'' a jedyne, o czym można z nimi pogadać to :

-Nie jestem tu dla pogaduszek.

-W porządku, cześć.

I o co z tym chodzi ? kim i do czego oni są ? bo przecież napis ''Ważna postać'' nie jest od tak. Nie można z nimi handlować, zwerbować do drużyny więc... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie proponowali lotu helikopterem, tylko dawali naszej postaci jakies urządzenia, dzięki którym patrolujące helikoptery nie strzelały do nas.

Urządzenia te trzeba aktualizować co jakis czas, inaczej przestaną działać. Aktualizować je możemy tylko u tych wojskowych za dosyć wysoką cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewodnik_43 - jest wiele spałnerów do nieba ale nie każdy działa bezkolizyjnie, metodą prób i błędów znjadź i dobierz sobie taki optymalny do danego moda.

p.s. ja stosuje ten (n/w strona z trajnerami do wielu wersji) i szafa gra:

http://www.gamecopyworld.eu/games/pc_stalker_clear_sky.shtml

dRoLLe.nfo

clear_sky_v1.5.10_trn_p8.rar

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Skoro jest po polsku, to przydałaby się o tym informacja w #1. A że wstawiający dawno się na forum nie pojawiał, proszę kogoś z uprawnieniami, aby dokonał takiej aktualizacji #1.

I jeszcze pytanie. Opisany jest jako beta. To był 2010 r. Czy coś wiadomo o jakiejś jego późniejszej aktualizacji ?

DODANO

Pobrałem moda z naszej pobieralni. Zainstalowałem na czystą podstawkę, dodałem fixa, uruchomiłem i pulpit z takim logiem:

FATAL ERROR
[error]Expression    : I
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 256
[error]Description   : Can't find include file:
[error]Arguments     : m_rat.ltx
stack trace:

Sprawdziłem w pliku system.ltx i faktycznie tej linii nie ma. Nie ma też pliku w całym modzie.

Czy jest mozliwość dopisania tego szczura do pliku, czy trzeba moda pobrać z innego źródła?

Wiem że to staroć, ale może ktoś ma ten plik system.ltx prawidłowo działający.

 

PODBICIE - brak przerywnika.

Również proszę o ten plik ze szczurem, bo bez niego będą nici.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo - dziękuje, ale już poprzednia sprawa nie aktualna. 

Pobrałem moda "u źródła", nowa instalacji i ruszył bez problemu. Wybrałem jak zwykle stalkera, więc zobaczę jak się gra samotnikowi.

A to dowód że wszystko gra.

ss_administrator_06-12-17_14-06-15_(military).thumb.jpg.39b2e7446636eb55c1f64e0cc56d9d42.jpg

Był robiony sporo czasu temu, na inny sprzęt. Z automatu wstawia statykę. Jeśli grałeś na wyższych ustawieniach, to działa, czy robi problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę, połaziłem po kilku lokacjach i ostatecznie przystąpiłem do Najemników.

Ale chyba sobie go odpuszczę.

Widzę, że faktycznie tej becie czegoś brakuje. Miała testować alive i chyba nie była później już potrzebna, albo autor się znudził.

Nie jestem na razie w stanie ustalić zasad strzelania. Z przodu, z tyłu, hedszoty? Cały magazynek w głowę, a on tylko stęka. Nic nie skutkuje, aby nagle wrogi NPC od jednego strzału padł. Ale nie ten z postrzelaną głową, tylko inny. Całkowicie nieskuteczne granaty. No i parę jeszcze innych bolączek.

A szkoda że nie został dokończony, bo ma fajne rozwiązania i można by było zabawić się w opanowanie Strefy :D. A samemu grzebać i zmieniać niektóre wartości mi się nie chce, a niektórych bym nie potrafił.

Jeszcze jutro trochę się pogimnastykuję i zapadnie decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Niestety, ale sam bawię się tym modem, więc aby wyświetlić temat, muszę uciekać się do takich sztuczek.

Pograłem jeszcze trochę i pomału zaczynam łapać zasady gry w niego. Już zająłem Agroprom, powstała na nim nowa baza i teraz czas na zajmowanie nowych lokacji.

Problemy z bronią jakie opisywałem w poprzednim wpisie, biorą się chyba z ustawień celności, rozrzutu i skuteczności dla broni. Trzeba do przeciwnika podejść na odpowiednią odległość i z odpowiedniej strony, aby broń stała się skuteczną.

Trochę też jest "przedobrzony" balans handlu. Potrzebujemy dużej ilości bandaży, bo nawet przy lekkim postrzale, nasz GB krwawi jak zarzynany prosiak. A za bandaż musimy zapłacić kwotę uzyskaną ze sprzedaży kilku karabinów. Ze wzrostem reputacji klanowi handlarze płacą coraz lepiej, ale i tak za mało.

Zmieniłem na wysoką możliwość pojawienia się artefaktów w anomaliach, ale mimo kilku dób w grze, jeszcze na takiego nie natrafiłem, mimo detektora w ręce przy każdej anomalii.

Z braku czego innego, będę się dalej bawił w niego, bo ma jedną niezaprzeczalną zaletę. Można grać w niego nawet z dużymi przerwami, bo nie ma zadań do zapamiętania. Jest jedno, zając kolejną lokację i to wszystko.

Byłoby dobrze, gdyba jakiś nasz Mechanik zrobił fiksa poprawiającego te dwa mankamenty jakie podałem powyżej. Cena sprzedawanej broni nie powinna być niższa niż co najmniej kupna 3-4 bandaży, a skuteczna odległość dla karabinów, większa niż od północnej bramy INB, do południowej wieży snajperskiej.

Może w dalszej grze wyjdą jeszcze jakieś "przedobrzenia". Ale po usunięciu tych dwu wskazanych, mod będzie całkiem przyjazny w rozgrywce. A na jego autora smoq2 - nie mylić z naszym @smox - chyba nie ma co liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier, jak zainstaluję sobie jakiegoś moda, to zawsze zmieniam w nim, by było tak jak lubię. Zaczynam od zwiększenia udźwigu, nie po to by taszczyć w plecaku nie wiem ile, ale by móc biegać. Druga sprawa to likwiduję kiwanie postaci na boki i "bujanie" celownika. Jak mam problem z pieniędzmi, to zwiększam cenę nieużywanej amunicji np. 9x18 mm. 

Jeżeli broń jest kiepska, to zmień jej parametry, zwłaszcza celność. Wrogowie i tak zazwyczaj w nas trafiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Ranger801 - dzisiaj już nie, ale jutro skorzystam.

I jakbyś miał ochotę, to dobrze by było aby strzelbę Cazzini i Viper5 można było wsadzi do slotu nr 2, w którym przynajmniej teraz, można umieścić tylko pistolet. Slot jest tej samej wielkości co karabinowy.

@smox - też zmieniłem udźwig, ale po to aby do handlarzy dotargać tyle złomu, aby na kilka bandaży wystarczyło. Apteczek dużo mi nie trzeba, bo znalazłem arta błyskawicznie regenerującego zdrowie. Ale trzeba go przed walką zdejmować, bo stajemy się podatniejsi na jego utratę. Może jeszcze jakiś art na powstrzymanie krwawienia się znajdzie.

Broń ulepszona u rusznikarzy - za zajęcie lokacji jest duża, jak na tego moda kasa - zwiększyło jej skuteczność, bez skuteczności NPCów. A Sidor ma amunicję ppanc, to wystarczy.

Zająłem już Kordon, teraz by wypadało zabrać się za Bagna i mieć spokój za plecami. Nie będzie łatwo, bo czystoniebowcy są dobrze uzbrojeni i opancerzeni.

Jest atrakcyjnie naparzać się z nimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuj

I jakbyś miał ochotę, to dobrze by było aby strzelbę Cazzini i Viper5 można było wsadzi do slotu nr 2, w którym przynajmniej teraz, można umieścić tylko pistolet. Slot jest tej samej wielkości co karabinowy.

A czy nie było w tym modzie jakiegoś wymyślnego sposobu że wkładasz broń normalnie do slotu używasz zielonego przedmiotu w ekwipunku przedstawiającego dwie bronie i strzałki między nimi i dzięki temu broń przekładała się do drugiego slotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie ten mod jest lekko kulawy, szczególnie jeżeli chodzi o uzbrojenie frakcji jak i ich relacje.

Generalnie moim zdaniem powinno powstać takie coś że mógłbyś wypowiadać danej frakcji wojnę itp.

Wyposażenie powinno zostać zmienione aby żołnierze nie latali z bizonami bo śmiesznie to wygląda.

Generalnie mod ma ogromny potencjał, lecz szkoda że nikt nie chce się za niego zabrać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ranger801 - jest taki znaczek, ale na to że przenosi nie wpadłem. Tylko czy do drugiego slotu też będzie można wstawić długą broń? Sprawdzę i napiszę.

@Zievmowit - w opisie moda - w paczce z nim masz tekstowy plik z opisem - podał autor, że jego celem jest sprawdzenie alivu. A to że mod jest grywalny nawet dla nie testujących, to inna sprawa. A jego nazwa w której jest wyraz Total, oraz dialog na początku gry informuje, że to wojna wszystkich ugrupowań przeciw wszystkim ugrupowaniom, z której wyłączeni są tylko samotnicy, za naruszenie których tracisz reputację. Broń jest dopasowana do ugrupowań, podobnie jak w podstawkach.

Też mówię, szkoda że smoqu2 go nie dokończył. Byłby dobrą bazą do jakiegoś nowego moda. A tak, to teraz jest miłą strzelanką dla nie lubiących trzymania się fabuły, robienia skomplikowanych zadań, a tylko krążenia po strefie i strzelania do wszystkiego co się rusza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.