ksantyp Opublikowano 20 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) 12 godzin temu, 44piterv napisał: Taką poradę znalazłem dawno temu , gdy zginie najemnik wpuszczający nas do bazy .Działało na zwykłym SGM to może i tu zadziała. Dzięki, spróbuję ... PS. Nie ma takiego pliku ui_main_menu :( Mam taki w katalogu OP-21 ale pewnie nie pasuje tu albo bezużyteczny. Edytowane 20 Grudnia 2020 przez ksantyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desolate Opublikowano 9 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 Muszę przyznać że mod jest na prawdę fajny, po wgraniu dodatków i jednego z reshade od Anomaly wygląda obłędnie Niestety potwierdzając opinie poprzedników, wydajność czterech liter nie urywa przez 32-bitowy engine (ale jest grywalnie). Jeszcze jedno pytanko - czy u was też niektórzy przeciwnicy są jak gąbki na pociski? Jako tako jeszcze zrozumiem odporność gości w egzoszkieletach, ale dla przykładu taka grupa Alfa. Koleś bez hełmu, ubrany jak zwykły komandos przyjmuje 10 strzałów w głowę z SVD i dopiero pada Ogólnie zauważyłem ogromy przeskok względem szturmówek nad strzelbami typu Saiga, przy których takie np. AK jest jak karabin na kapiszony 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchol Opublikowano 15 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 (edytowane) Postawiłem wczoraj owy modzik. Pierwsze co mnie wcisnęło w fotel to muzyka w głównym menu, nie zwykle klimatyczna, pierwszy raz w stalkerze przesłuchałem cały utwór 😀. Potem przyszedł czas rozpoczęcia nowej gry. Już na początku modzik przywitał mnie emisją, nawet nie miałem czasu spojrzeć na PDA, czyli od razu z grubej rury, nie pozostało nic innego jak zapuścić geparda w poszukiwaniu jakiegoś schronienia. Po znalezieniu jaskini, kolejna niespodzianka, kontroler w środku, gorzej być nie mogło. Niebo robiło się coraz bardziej czerwone, aż tu nagle zauważyłem skadowsk i do słownie w ostatniej chwili zdążyłem się schować. Ale do rzeczy, ciekawie rozbudowany o nowe postacie i zadania, oprawa wizualna jak i dźwiękowa to poprostu uczta dla oka i ucha, tak powinien wyglądać Zew Prypeci 👌😀. Edytowane 15 Lutego 2021 przez Duchol 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchyyy1 Opublikowano 16 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Witam gram w tego moda i pierwsza lokacja to Zaton a nie powinien być Kordon???. Czy ktoś potrafi mi to wytłumaczyć i jaj się potem dostać na Kordon i Bagna mam wer. 1.12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 20 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) @suchyyy1 Lokacja startowa w SGM 2.2 to Kordon. Struktura fabularna została zmieniona, dlatego startujemy w innym miejscu. Jeżeli chodzi natomiast o dostanie się na bagna, potrzebny jest klucz. Nie pamiętam już dokładnie, o który klucz chodzi, ale warto poszukać na tym forum tematy związane z SGM 2.2. Na pewno znajdziesz tam odpowiedź. Edytowane 20 Marca 2021 przez stalker1997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trynda Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 pobrałem najnowszą wersje 12 wrzuciłem spolszczenie dałem fixa na skakanie i nowy hud i generalnie nie mam huda i nie widze ani minimapy ani hp ani ammo wiem że gunslinger to wyłączał ale była opcja włączenia tego a tu w tym modzie tego nie widze a obskoczyłem wszystkie ustawienia a druga sprawa to nie da sie nic rozczytać o co chodzi? Dobra już bez znaczenia pobrałem sgm 2.2 lost soul i na tym zaczalem pykac nie wdzie opcji usunięcia więc można spokojnie usunąć mój komentarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 @Trynda w wersji 1.11 minimapa była widoczna na niższych poziomach trudności ale czy w 1.12 też tak to działało czy w ogóle nie było to nie wiem. @Trynda był patch do 1.12 z datą 19.11.2020 i w opisie "przywraca kropkę gracza na minimapie" więc chyba minimapę dodaje. Jakby co to wrzucam Patch 19.11.2020 w opisie nie ma nic o zmianach w tekstach więc nie powinien gryźć się ze spolszczeniem. Same zmiany w balansie broni, obrażeniach, w obrażeniach i odporności mutantów itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajlol1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam, ja z małym pytankiem. jak bardzo różni się SGM od SGM + Gunslinger fabularnie? bo grałem z dwie godziny w SGM ale zauważyłem że jest dodatek Gunslinger, a jako że uwielbiałem ten mod w CoP to się nawet nie zastanawiałem i od razu go zainstalowałem. w SGM zaczynało się w kordonie z totalnie innymi zadaniami fabularnymi na początku. W Gunslinger jak widzę, zaczynamy na zatonie i fabuła zaczyna się bardziej jak podstawowe CoP Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez fajlol1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 @fajlol1 i to w sumie jedyna różnica, niektóre wersje SGMa zaczynają się na Kordonie inne tak jak Zew Prypeci. Przejdziesz Kordon i będzie podobnie. Później to praktycznie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajlol1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 16 minut temu, tom3kb napisał: @fajlol1 i to w sumie jedyna różnica, niektóre wersje SGMa zaczynają się na Kordonie inne tak jak Zew Prypeci. Przejdziesz Kordon i będzie podobnie. Później to praktycznie to samo. dzięki za odpowiedź, już myślałem że czeka mnie zupełnie inna opowieść, nie siedzę za głęboko w modach do stalkera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 22 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Sigerous Addon for Gunslinger v1.13: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Rozpoczęły się zamknięte testy nowej wersji SGM + Gunslinger. Jeśli nie zostaną wykryte krytyczne problemy, to wkrótce odbędą się otwarte testy. Wersja 1.13: Spoiler Torrent: https://vk.com/doc221919765_607441766?hash=884e7b39ef949bc513 Google Drive: https://drive.google.com/file/d/1EbSZlSTkaAYGXc_d3tuTj_0zg_s2dc_p/view Yandex: https://disk.yandex.ru/d/rx9-q4QbNmqnRg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Dodano 4 addony dostępne do pobrania dla nowej wersji SGM + Gunslinger. https://vk.com/topic-186393989_48023162 * Letnia roślinność: [KLIK] * Standardowy ambient na lokacjach: [KLIK] * Muzyka dla MP3-playera: [KLIK] * Początek gry z lokacji Zaton: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koboldzisko Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 (edytowane) Ok ukończyłem i teraz coś ode mnie. Modek fajny - bo lubię SGMa, co prawda moim zdaniem ta wersja traci na tym, że nie zaczyna się na Kordonie. Druga sprawa to bronie - bardzo mi brakowało SPASa - co prawda są same sajgi, ale SPAS jest i tak najlepszy, z automatów GP36 mój faworyt - niestety niedostępny. Trzecia sprawa - kolor tła i czcionek porad - nic nie idzie na nich przeczytać, tak samo na osiągnięciach - biała czcionka na żółtym tle to dziwny pomysł. Teraz plusy - największym plusem jest każdy kontroler - trzeba się nagimnastykować trochę żeby każdego sprzątnąć, a nie automatycznie klep klep klep i leży. Przyznam się, że pierwszy kontroler, w tunelu kolejowym na Jantarze, Janowie, dał mi mocno popalić - ale sprawił, że zachciało mi się ukończyć tego moda mimo braku moich broni. Grafika bardzo ładna - ale bez dysku SSD nie podchodź - chyba jednak muszę kupić trzeci dysk do kompa właśnie na mody do STALKERA... Wrażenia bardzo pozytywne, grać Panowie, GRAĆ!!! edyta: Oczywiście że Janów a nie Jantar... Edytowane 24 Sierpnia 2021 przez koboldzisko 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The oofed one Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Czy spolszczenie będzie działać z wersją 1.13? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolimnieglowa Opublikowano 22 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 Mam pytanie dotyczące wersji 1.12. Zaczyna się ona na Zatonie, ale w plikach i na mapie Kordon i Bagna ewidentnie są. Czy jest jakaś możliwość dostania się do tych lokacji z Zatonu? Będę wielce zobowiązany za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 @bolimnieglowa nawet trochę wyżej na tej stronie jest to wspomniane, niektóre wersje SGM zaczynają się na Kordonie, inne na Zatonie. Ale później zgodnie z fabułą też trafisz na te lokacje. Ps. Na jednym filmiku z sgm+gunslinger w opisie widziałem link do "startu na Kordonie" w temacie moda link do "startu na Zatonie" więc zależy co wybrał twórca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolimnieglowa Opublikowano 22 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 5 godzin temu, tom3kb napisał: @bolimnieglowa nawet trochę wyżej na tej stronie jest to wspomniane, niektóre wersje SGM zaczynają się na Kordonie, inne na Zatonie. Ale później zgodnie z fabułą też trafisz na te lokacje. Ps. Na jednym filmiku z sgm+gunslinger w opisie widziałem link do "startu na Kordonie" w temacie moda link do "startu na Zatonie" więc zależy co wybrał twórca. W pełni się zgadzam - napisane jest i nawet ze zrozumieniem przeczytałem. Chciałem tylko wiedzieć czy bezpośrednio z Zatonu te lokacje mogę odwiedzić. Na to pytanie, zdaje się odpowiedź brzmi "nie" więc czekam na moment w grze, który mnie do nich skieruje. Dzięki za rychłą odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazm Opublikowano 8 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Macie może jakieś inne i działające linki do dodatku Wyłączenie akumulatorów dla detektorów i latarki dla wersji 1.12, bo Yandex jak zwykle z rakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 @Sarkazm Na sigerous.ru niestety niektóre dodatki martwe. Poszukamy, a przy okazji zrobimy porządek z nieaktywnymi linkami we wstawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazm Opublikowano 9 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 18 godzin temu, Agrael napisał: @Sarkazm Na sigerous.ru niestety niektóre dodatki martwe. Poszukamy, a przy okazji zrobimy porządek z nieaktywnymi linkami we wstawce. A masz gdzieś namiary na spawnera do 1.12? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 9 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 57 minut temu, Sarkazm napisał: A masz gdzieś namiary na spawnera do 1.12? Spawner od kolegi Boss dla wersji 1.12 do pobrania stąd: https://disk.yandex.ru/d/-n6MWEJwViVohQ Źródło: https://ap-pro.ru/forums/topic/812-pravki-dlya-modov/ Nie testowałem go i nie wiem czy działa. Archiwum zawiera spawner (ESC +F1), dopuszczalną nośność 100 kg oraz zwiększoną trwałość wszystkich broni w grze x10. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarkazm Opublikowano 9 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 (edytowane) Godzinę temu, Anton Gorodecki napisał: Spawner od kolegi Boss dla wersji 1.12 do pobrania stąd: https://disk.yandex.ru/d/-n6MWEJwViVohQ Źródło: https://ap-pro.ru/forums/topic/812-pravki-dlya-modov/ Nie testowałem go i nie wiem czy działa. Archiwum zawiera spawner (ESC +F1), dopuszczalną nośność 100 kg oraz zwiększoną trwałość wszystkich broni w grze x10. DObra dzięki, jednak szkoda czasu na tego beznadziejnie słabego moda, w 1.6 arsenał był 5 razy większy. Tu nawet nie ma takich klasyków jak G36 czy Groza. Nie wiem czy oni byli pijani jak robili tego moda czy ze złośliwości wycięli prawie całą broń xD Edytowane 9 Stycznia 2022 przez Sarkazm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 17 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 Wstawka została odświeżona. I teraz tak: Wszystkie martwe linki, których nie znalazłem zostały oznaczone (---) Wersja 1.11 + Dodatki są w spoilerze. Jest to pierwsza wersja Gunslinger + SGM 2.2 i spolszczenie oczywiście pasuje, ale link do samego moda zdechł. Do wstawki dodano (najnowszą) wersję 1.13 + Dodatki. Spolszczenie nie było dostosowywane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayer99 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 W dniu 9.01.2021 o 13:35, Nuclear Messiah napisał: Muszę przyznać że mod jest na prawdę fajny, po wgraniu dodatków i jednego z reshade od Anomaly wygląda obłędnie Niestety potwierdzając opinie poprzedników, wydajność czterech liter nie urywa przez 32-bitowy engine (ale jest grywalnie). Jeszcze jedno pytanko - czy u was też niektórzy przeciwnicy są jak gąbki na pociski? Jako tako jeszcze zrozumiem odporność gości w egzoszkieletach, ale dla przykładu taka grupa Alfa. Koleś bez hełmu, ubrany jak zwykły komandos przyjmuje 10 strzałów w głowę z SVD i dopiero pada Ogólnie zauważyłem ogromy przeskok względem szturmówek nad strzelbami typu Saiga, przy których takie np. AK jest jak karabin na kapiszony Czyli jakich dodatków konkretnie...???? jakiś poradnik o reshade'ach z Anomaly plz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.