Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier Ja też ich się naszukałem w tym kompleksie co @DaarMoo:) Już myślałem, że się zrespili pod mapą.

Ale myślę sobie, podpuszczę ich, kilka strzałów w ziemię, ruszyli się i okazało się, że są za płotem.

Tylko u mnie było ich 4 :D nie wiem czy ten nadprogramowy to przypadkowo przy wyrwie w murze się zrespił, jakiś zwykły bandyta? Fakt różnił się od nich strojem bo byl w płaszczu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Przy tej wyrwie w ceglanym płocie, to bez przerwy ktoś się znajduje. A najczęściej nieumarli z różnych ugrupowań. Może się jeszcze nie przekonałeś, ale kontrolerami to obrodziło w tym modzie. Tak, że "otumanionych" też nie brakuje. Świetne miejsce na szukanie amunicji, a przy okazji można zabrać uszkodzoną broń, bo do Kardana blisko.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2020 o 17:48, vidkunsen napisał:

Na stronie AP-Pro dodano do moda 2 kwestie:

Запустить игру с помощью файла PLAYGAME.cmd. - odpalić za pomocą PLAYGAME.cmd

Jest tzw. kierownik plecaka - spawner: https://yadi.sk/d/OGt28nmSQBRGaA

czy  działa z polska wersją  a jeżeli tak to jak (spawner)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miodzio ten modzik szczerze powiem, fajnie poprzerabiane lokacje, niektóre miejsca to zbudowane całkiem od nowa, niektóre mapy a raczej ich fragmenty to chyba jeszcze z Lost Alphy kojarzę, jedynie paczka broni mogła by być trochę świeższa bo te bronie wszystkie znamy, żeby była paczka tak jak np: w OP 2.1 to wtedy baja by było, mod nie za trudny, bez głupkowatych szukajek, ot miła rozrywka od OPka którego też robię ale poziom trudności...a nawet nie ma o czym gadać, ogólnie bardzo fajny modzik

Spoiler

ss_cez137_01-13-21_11-35-24_(az_radar).thumb.jpg.45c91d6fe9aa61dc7e8c394fd8976845.jpgss_cez137_01-13-21_11-41-28_(az_radar).thumb.jpg.ab20ce004a90c8a1684ff26ea994719f.jpgss_cez137_01-13-21_12-31-01_(az_radar).thumb.jpg.838e27ed43c4d0009cd5d088fc58dea8.jpgss_cez137_01-13-21_12-35-52_(az_radar).thumb.jpg.99e3f4bd2415e6fd6a1043b04de9fe16.jpgss_cez137_01-13-21_12-53-33_(az_radar).thumb.jpg.1117ecb60673bd9fa98208357a52a9b0.jpgss_cez137_01-13-21_13-31-03_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.38e0162e0eb724bff32a63625d4d2018.jpgss_cez137_01-13-21_13-42-27_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.16c12bcd8f736ca1b5d47701a03d22b2.jpgss_cez137_01-13-21_13-58-53_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.abb30578b5000643f2945cb347db810e.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, gucio46 napisał:

czy  działa z polska wersją  a jeżeli tak to jak (spawner)

Zapewne po podpowiedzi @kondotiera już sam do tego doszedłeś, że spolszczony spawner jest obecny w tej wersji. Wspominałem o tym tutaj:

W dniu 11.01.2021 o 15:41, Anton Gorodecki napisał:

spolszczony spawner od karavan150 (ESC + F1)

Edyta:

W dniu 12.01.2021 o 13:02, tom3kb napisał:

Mod kolorystycznie wygląda z deczka dziwnie na pierwszy rzut oka ;) te zielenie i pomarańcze, chyba za dużo się człowiek nagrał w te szarobure mody.

https://ap-pro.ru/forums/topic/2193-kontrakt-na-novuyu-zhizn/?do=findComment&comment=56189

Odpowiedź jednego z autorów moda: 

"Wizualnie jak i w wielu innych aspektach mod nie jest dokończony. Był tworzony na słabym notebooku z AMD A8-7410 ze słabą zintegrowaną grafiką na pokładzie. Ogólnie mówiąc, proces opracowywania był po prostu straszny i bardzo trudny. Bo jak robić grafikę, kiedy (na twoim kompie) lokacja wczytuje się 5 minut na maksymalnych ustawieniach? I przy tym masz 5 fps-ów?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paulinnio KNNŻ jest bezpośrednią kontynuacją niedokończonego (acz możliwego do ukończenia) projektu "Kontrakt na Dobre Życie 2" (jest to nieprzetłumaczony mod, posty zawierające wiadomości o nim zostały z nieznanych mi powodów ukryte, zamiast przeniesione do archiwum), a także w dalszej kolejności "Kontraktu na Złe Życie: Efekt Motyla" i "Kontraktu na Dobre Życie".

21 minut temu, Paulinnio napisał:

w którego nie grając nie będę ogarniał do końca fabuły tego moda ?

W KNNŻ wspominane są wydarzenia z poprzednich części, więc nie, "nie ogarniesz" niuansów fabuły bez ogrania poprzedników. BTW - strzelba, którą Ponury dostaje od Leśnika w KNNŻ była naprawiona przez niego w "KNDŻ 2". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paulinnio lepiej ograj poprzednie części to poznasz całą historię, bo tak to jest sporo rozmów odnoszących się do poprzednich wydarzeń i za bardzo nie będziesz wiedział o co tak do końca chodzi, są też postaci z poprzednich części.

Nie musisz grać w ten Biały Oddział bo on się nie łączy z tymi.

A poprzednie części nie są długie to szybko ogarniesz, a to też dobre mody więc warto. Np: Bóg z Nami to mini mod na 4 godzinki, 2 część jest trochę dłuższa, trzecia raczej krótka.

Czyli jedziesz tak jak podał cez137:

1. Bóg z nami.

2. Kontrakt na dobre życie.

3. Kontrakt na złe życie.

No i na koniec ten.

Godzinę temu, Anton Gorodecki napisał:

"Wizualnie jak i w wielu innych aspektach mod nie jest dokończony. Był tworzony na słabym notebooku z AMD A8-7410 ze słabą zintegrowaną grafiką na pokładzie. Ogólnie mówiąc, proces opracowywania był po prostu straszny i bardzo trudny. Bo jak robić grafikę, kiedy (na twoim kompie) lokacja wczytuje się 5 minut na maksymalnych ustawieniach? I przy tym masz 5 fps-ów?"

A muszę się przyznać, że już się przyzwyczaiłem do tej kolorystyki i nawet zaczęła mi się całkiem podobać. Szkoda, że też na high nie mogę pograć ale może na yt obejrzę jak wtedy to wygląda.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wyciągnąć z rozmowy z Ateną wniosek, że ktoś to na niej wymusił.

Dobrze, że poruszyłeś ten problem. Trzeba będzie do moda wrócić i sprawdzić, jakie są efekty bezmyślnego działania.

Ale całkiem dobrze to ty @cez137 możesz być tym testerem. Zabezpiecz sobie zapis po rozmowie z Ateną o zabiciu wojaków, a następie zagraj zabijając. A jak Ci się takie rozwiązanie nie spodoba, to wróć do zapisu i graj drugim sposobem. Nudzić się nie będziesz, bo na pewno akcja będzie mocno odmienna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod sprawdza twoje człowieczeństwo, ja nie zabiłem i dostałem hojną nagrodę od trepów w rejonie ... .

Opcje na niezabicie i zabicie trepów już była sprawdzona, nie wahałem się, nie zabiłem zostałem człowiekiem nie "izłomem" - wyrodkiem.

(To nie jest żadna Atena tylko Afinia lub Afonia - takie żeńskie imię)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.