Skocz do zawartości

Call of Misery - DYSKUSJA OGÓLNA


Junx
Wiadomość dodana przez Agrael,

Call of Misery - OPIS I INSTRUKCJA INSTALACJI

 

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Cześć. Nie tak dawno temu zainstalowałem CoCha z nakłądką CoM.

Mój najpoważniejszy zgrzyt z modem moda jest taki, że w samym CoChu usunięto coPowy system podróży (co się pytał gracz stalkerów o to dokąd idą i mógł się z nimi zabrać). a w CoMie nie widzę śladu po Cochowym systemie kompanów. Dałoby się chociaż to drugie przywrócić, a najlepiej też to pierwsze?

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kondotier napisał:

W CoCu teraz masz możliwość tych NPCów którzy są na zielono, np. po daniu mu apteczki, zabierać ze sobą, ustalając z nimi zasadę współpracy. Te zasady można zmieniać w czasie podróży, w zależności od potrzeb.

Nie wiem o co chodzi w takim wypadku. Jak zaczynałem dwa dni temu CoCha vanillovego jako monoliciarz mogłem poprosić przechodzący obok mnie oddział w dialogu, by poszedł ze mną, i normalnie szliśmy jako drużyna, teraz tej opcji nie ma, nawet jak zacznę jako członek monolitu. Nie do końca rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem Call of Misery z dodatkami, zrodziło to nowy problem mianowicie - jak zbiera się części mutantów? Na zwykłym CoM kupowałem nóż myśliwski i to wystarczało (ew. kupowałem ten zestaw myśliwski ale to chyba nic nie dawało), teraz gdy testowałem różne pakiety uzbrojenia (a także różne frakcje) to podczas pierwszego polowania (pierwsze zadanie od lokalnego barmana) wyświetla mi się komunikat o „braku użytecznych części".

Dziabać nożem mutantów nie widzi mi się, w Misery 2.1.1 mutanty raniły moją postać bez wykonywania animacji ataku i odwrócone tyłem, uczulenie pozostało.. nie mówiąc o błyskawicznym kurczeniu paska wytrzymałości noża.

Jak dotąd najlepsza kombinacja to Call of Misery + Arsenal Overhaul (do czas aż pojawi się działająca wersja TAZ), chyba rozwiązali problem Misery 1/2 gdzie nawet lekki głód powodował, że o bieganiu można było zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo słabo moim zdaniem na rozgrywkę wpływa początkowy ekwipunek. Jasne, że mieć mocny sprzęt od początku to słabo (choć co lepsze bronie mozna przy małej dozie szczęścia ogarnąć bardzo szybko), ale poważnie, siedzenie 10 sekund w radioaktywnych krzakach może zabić, zaczynamy zazwyczaj z chlebkiem, i jednym medykamentem i kurteczką. A jakiś sensowny kombinezon kosztuje 45k rubli, no bez przesady. Szczególnie jak się startuje w jakimś miejscu gorszym niż kordon, jako żołnierz np. Monolitu. Serio? Kurtka?

Ma ktoś może jakieś mądrzejsze pliki startowego ekwipażu? Chętnie przygarnę :)

  • Dodatnia 1
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.