Jump to content

Проект "Отступник" | Projekt "Odstępca"


Recommended Posts

rem03.jpg

Проект "Отступник" (Projekt "Odstępca")
Platforma: X-Ray 1.6 | Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 31.12.2020
Autorzy modyfikacji: Проект отступник Dev

Wersja modyfikacji: kompilacja z dnia 31.12.2020

Język modyfikacji: rosyjski i polski

Spolszczenie: @Anton Gorodecki, @Szczepan9205 oraz @kondotier

Długość moda: Krótki  (10+ godzin)

Modyfikacja została wydana jako niedokończony projekt.

 

Projekt "Odstępca" to globalna koncepcja Zony opracowywana na bazie modyfikacji "Zew Prypeci 2". W tym projekcie znajduje się czternaście lokacji: dziesięć z nich to poziomy naziemne, a pozostałe cztery - podziemne. Wzornictwo lokacji jest dość różnorodne. Gracze zobaczą zarówno mokradła, jak i nieprzebyte leśne gęstwiny, miejskie i wiejskie zabudowanie, opuszczone zakłady przemysłowe i obiekty wojskowe.

CECHY MODYFIKACJI:

 Nowa fabuła | Nowe mutanty | Nowa mechanika | Nowe lokacje

O FABULE I LOKACJACH:

Spoiler

Jeden ze współpracowników grupy specjalnej "Bariera" - pułkownik Filipow (kryptonim "Filin") otrzymuje tajne zadanie przedostania się do centrum Zony i zdobycia wszystkich informacji o projekcie "Odstępca", którego autorami (według wiadomości informatorów) są ocalali uczeni ze "Świadomości-Z" i zniszczenie jedynego działającego prototypu stworzonego w ścianach laboratorium oraz całej dokumentacji projektowej. Otrzymawszy wszystkie wiadomości i ostatnie wskazówki od dowództwa, "Filin" rusza do centrum Strefy. W celu dostania się do obszaru, którego miejscowi stalkerzy nazywają "Południowymi Topielami" wynajmuje przewodnika. Na miejscu pułkownik powinien spotkać się z jednym z informatorów grupy specjalnej o kryptonimie "Gryf", który powinien pomóc mu w przygotowaniu i przeprowadzeniu operacji na terenie Strefy Wykluczenia.

Lokacje obecne w modyfikacji:

  • Topiele
  • Baza samochodowa
  • Lotnisko
  • Laboratorium X-7
  • Martwa Rzeka
  • Leśnictwo
  • Zakład "Satelita"
  • Labirynt
  • Kopalnia "Komunard"
  • Osiedle robotnicze
  • Laboratorium X-17

ŁĄCZA DO POBIERANIA MODA I SPOLSZCZENIA:

Spoiler

 

HfLQofn.png 3,25 GB, wymagana bezpłatna rejestracja

W3gNWyf.png 3 GB

Link do spolszczenia:

[MEGA]

Nasza Pobieralnia: [KLIK]

Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie plików spolszczenia w całości lub w części bez zgody autorów jest zabronione.

INSTALACJA NA POLSKĄ PODSTAWKĘ (od @gawrona) ORAZ INSTALACJA SPOLSZCZENIA:

Spoiler

1. Zew Prypeci 1.6.02.

2. Usuwamy (pamiętając o kopii bezpieczeństwa) lub przemianowujemy nasz bin.

3. Po pobraniu i rozpakowaniu archiwum moda kopia folderów gamedata i bin do głównego katalogu gry.

4. Z tekstures/tress usuwamy plik - trees_plucsh копия_normal. Z tekstures/neu usuwamy plik - neu_item_sumka_bump копия (inaczej gra w ogóle nie odpali).

5. Z folderu z zapisami usuwamy: shaders_cache i user.ltx 

6. Z gamedata/shaders/ z każdego z wymienionych folderów: r1, r2 i r3 usuwamy plik - skin.h. 

7. Kopia folderu folderu rus z przemianowaniem na pol.

8. Do gamedata/config wrzucamy plik - localization.ltx

9. Można grać.

Instalacja spolszczenia:

1. Instalujemy Projekt "Odstępca" według instrukcji instalacji na polską podstawkę podanej wyżej według punktów 1-6, punkty 7-9 pomijamy.

2.Wypakowujemy pobrane archiwum i zawartość wklejamy do folderu z zainstalowanym wcześniej "Odstępcą", zgadzamy się na podmianę plików i gotowe :)

PRZEGLĄD MODA:

Spoiler

 

ZRZUTY EKRANU:

Spoiler

a87fd5afd906787.jpg

cb031df8b2b4727.jpg

2b678ab3c85bd15.jpg

c5586b3ed78f494.jpg

8ceee27bdf37d38.jpg

6282e4667802913.jpg

cf1e039673f11e7.jpg

4d8b15c41615a34.jpg

a3dc6a3f3e83ac5.jpg

8f4a16b60a8cce3.jpg

ad47280a1af08ae.jpg

6ba393abe87ed55.jpg


ŹRÓDŁA INFORMACJI: w4Ra65U.png 8qsLnH3.png   

  • Like 1
  • Dodatnia 7
  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites

6.jpg

Ciekawość zwyciężyła. Postawiłem betę Odstępcy, żeby rozejrzeć się jak, to wszystko wygląda, jednak od razu wziąłem się za zadania. Pierwsze co rzuca się w oczy, to ogrom lokacji Topiel. Mokradła, wykroty, wiatrołomy, nowe bagienne mutanty, widać i słychać, że lokacja żyje. A jak z fabułą, to dopiero zobaczymy. Dodam, że żadne screeny nie oddają tego, co widzimy, maszerując przez lokację.

Instalacja na polską platformę:

Spoiler
1. Zew Prypeci 1.6.02.
2. Usuwamy (pamiętając o kopii bezpieczeństwa) lub przemianowujemy nasz bin.
3. Po pobraniu i rozpakowaniu archiwum moda kopia folderów gamedata i bin do głównego katalogu gry.
4. Z tekstures/tress usuwamy plik - trees_plucsh копия_normal. Z tekstures/neu usuwamy plik - neu_item_sumka_bump копия (inaczej gra w ogóle nie odpali).
5. Z folderu z zapisami usuwamy: shaders_cache i user.ltx 
6. Z gamedata/shaders/ z każdego z wymienionych folderów: r1, r2 i r3 usuwamy plik - skin.h
7. Kopia folderu folderu rus z przemianowaniem na pol.
8. Do gamedata/config wrzucamy plik - localization.ltx
9. Można grać.

Parę screenów z mojej gry:

Spoiler

0.jpg

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

 

  • Like 1
  • Dodatnia 8
  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites

 Całkiem inna jakość gry, gdy nie zna się lokacji i nie wiadomo, co jest za rogiem. A tu, jeśli chodzi o lokacje, to chyba wszystko zostało zrobione od podstaw, choć wiele elementów widziałem już w jednym modzie z serii NPŚ. Na Topieli, gdyby nie mini mapa i PDA, to nie przesadzę jeśli powiem, że można zabłądzić:).

  • Dodatnia 4
  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites
36 minut temu, MaklerR napisał:

Co można rozumieć przez "Niedokończony projekt"?

Modyfikacja posiada pewne niedokończone i niedopracowane aspekty. Nie ma zbyt dużo zadań, na lokacjach brakuje ukrytych schowków, brakuje większej ilości NPC (poza bazami i posterunkami oraz NPC fabularnymi). Można byłoby też nieco upiększyć lokacje, aby nie wydawały się (w pewnych miejscach) puste wizualnie).  

36 minut temu, MaklerR napisał:

Nie skończyli fabuły, czy idzie ją przejść,

Jestem aktualnie na Lotnisku (trzecia lokacja naziemna). Kiedy ukończę fabułę, to odpowiem ci na to pytanie:006:

36 minut temu, MaklerR napisał:

ale za to nie wdrożyli pewnych mechanik i pomysłów?

Na pewno mieli sporo pomysłów. Nie mam pojęcia które z nich wdrożyli, a które nie. Na razie poznałem tylko jeden fajny patent. Pytałem powyżej o niego @gawrona.

Na Topielach znajduje się dość głębokie jeziorko, w którym GG może się utopić. Na początku traci żywotność, słychać dźwięk łapczywie łapanego powietrza i bąbelków, a kiedy jego życie spadnie do zera to po prostu umiera (tonie). Fajny patent, który miał być docelowo wykorzystany w motywie z bandytami pobierającymi myto na moście przez rzekę (dzielącym lokacje na dwie części). Jeden z bandziorów mówi GG, że nie ma innej drogi na drugą stronę niż ten most (obok znajduje się druga część mostu pełna anomalii, a wokół jest głęboka woda). I tutaj dochodzimy do sedna sprawy - głęboka woda w której GG nomen omen topi się na Topielach, tutaj nie spełnia swojej roli - można w niej swobodnie chodzić. 

  • Dodatnia 4
  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites

Na stronie projektu cały czas wisi ogłoszenie, że potrzebują człowieka do pracy potrafiącego tworzyć zadania. To, co zostało wyłożone do pobrania, to nawet nie jest beta, tylko prezentacja tego, co do tej pory udało się zrobić w nadziei, że znajdzie się ktoś taki. Mini fabuła i trochę zadań są po to, by dać powód do zwiedzenia lokacji. Tak to widzę. A swoją drogą, wędrówka i tak jest bardzo ciekawa.

14 godzin temu, Anton Gorodecki napisał:

Na razie poznałem tylko jeden fajny patent. Pytałem powyżej o niego @gawrona

Jest to tylko efekt dźwiękowy, więc wcześniej nie zwróciłem na niego uwagi. Faktycznie w jeziorku koło wioski nasz bohater bulgocze i umieram. W rzece znika pasek zdrowia i bez bulgotania następuje zgon, natomiast w płytszej wodzie po przykucnięciu z głową pod wodą GG może przebywać bez ograniczeń. Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że doczekamy wersji finalnej moda, bardzo na to liczę.

Podobają mi się nowe mutanty, nie tylko ryby, żaby i raki...

Spoiler

k.jpg

mr.jpg

 

  • Dodatnia 5
Link to post
Share on other sites

Odpaliłem, gram tradycyjnie w rus wersji, początek niezbyt obiecujący, kolesi dostają torpedę z RPG-7.

Teraz dopiero znalazłem czas i siły na tego moda, podoba mi się mapa - wreszcie porządna 1:10000 wzorowana na sztabowych meßsisch blattach mapa wojskowa terenu bez bzdurnych znaczków i zbędnej kolorystyki. :biggrin:

Punkt 5 i 8 w rus wersji odpada, grasz bez usuwania/dodawania tychże plików.

Spoiler

ss_tomahawk_01-06-21_17-35-59_(topi).thumb.jpg.1997dbe072cb241a2bc3f5d75a08560e.jpg

 

ss_tomahawk_01-06-21_17-34-42_(topi).jpg

ss_tomahawk_01-06-21_17-35-07_(topi).jpg

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites

Zaciekawiliście mnie tym modem, to postawiłem i jak na razie gra się dobrze. Dużym plusem tej modyfikacji jest możliwość rozgrywki na naprawdę słabym kompie (dwurdzeniowy procesor, 4GB ramu i dość słaba i wiekowa karta graficzna), oczywiście kosztem jakości. Na lepszym sprzęcie modyfikacja dopiero rozwija skrzydła graficznie.

Faktycznie biegamy po nowych lokacjach już nie na pamięć, trochę nowych mutantów (wściekle krowy i przerośnięte dżdżownice :)).

ss_duch_01-05-21_11-29-08_(topi).thumb.jpg.656f7e73c5d5dd79a54cb80f835a3b27.jpg

Jest ładnie i klimatycznie, fabuła niezbyt rozbudowana, zadania typu przynieś, wynieś pozamiataj :).

ss_duch_01-07-21_13-10-09_(topi).thumb.jpg.f74bfa856cf4e74af1cab27a124ab01c.jpgss_duch_01-07-21_14-33-27_(wild_forest).thumb.jpg.f51e83f17796aaa06c183ec265107391.jpg

Wybiłem bandziorów na moście i wybieram się na aerodrom. Faktycznie obok mostu z anomaliami, można przejść po dnie na drugą stronę :).

  • Like 1
  • Dodatnia 6
Link to post
Share on other sites

Mkk7 - podkopsałem ci mapy, początkową i z dalszej rozgrywki

Przejścia na mapie są często niewidoczne i są takie jak zobaczysz w trakcie gry które się ukazują po wykonaniu zadań z pozoru łatwych, nawet typu przynieś, wynieś pozamiataj.

Jest pełno pobocznych które mają wpływ na fabułę - reputacja też jest potrzebna np. dla rusznikarza na bazie Stalkerów do wykonania zadania dla Powinności - zadanie dla dziada z budy na bagnie na zachód od bazy Stalkerów.

Te całe dżdżownice jak je nazywasz to jak dla mnie to pijawki.

Na początku jak mnie w wodzie zaatakowała jedna to myślałem, że jestem w Gujanie i anakonda mnie atakuje.   :biggrin:

Kontroler jest także niezłym kmiotkiem, cap ogrodowy.

Pieczara - to jest horror zakończony częścią lokacji z Demosfena.

 

ss_tomahawk_01-08-21_11-57-59_(topi).jpg

ss_tomahawk_01-08-21_11-58-32_(topi).jpg

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites
W dniu 5.01.2021 o 20:50, MaklerR napisał:

Nie skończyli fabuły, czy idzie ją przejść,

Moja gra (główna linia fabularna) zakończyła się na odnalezieniu dokumentów dla jednego z dowódców "Powinności". Dwie lokacje pozostają całkowicie niewykorzystane. X-17 to największe obszarowo laboratorium jakie widziałem w modach do S.T.A.L.K.E.R.A. (można podejrzeć jak to wygląda na zrzutach @vidkunsena w "Klimatycznych...").

Co do spolszczenia, to niestety czekamy dalej na pełnoprawny projekt.

Poniżej kilka filmików prezentujących to, co autorzy chcieli dodać do zakończonego projektu:

Spoiler

 

 

 

  • Like 1
  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites

Można się pobłąkać bez celu po w/w laboratorium.

jedno zadanie ma 2 rozwiązania - masz dorwać kmiotka z bazy Wolności który cie wystawił na tzw. artefakt.

Spotykasz go w wiosce na Aerodromie, tamże też kolejne zadanie na uczonych dla Striełoka.

Zabij kmiotka albo on cię kawałek dalej - na lotnisku dla śmigłowców oklepie cię i pozbawi fantów do czysta.

Dla zbytów wybrałem wariant na miękkie serce i wiem, że nie tędy droga.

Facet znika po tym jak w/w cie oklepie i ograbi, zabij on sam nawinął, że żyje z tych co są łatwowierni i ich zabija.

Litość jest zbrodnią, moralność jest dla idiotów - to jego motto - Mamaj.

Wiele zadań się urywa, co z laboratorium w/w na terenie tzw. Robotniczego Przysiółku?

Wykonuj zadania po kolei - najpierw wymieć do czysta z zadań lokację z bazą Stalkerów i wioską Bandytów.

Brak ulepszeń pancerzy i broni, na bazie Powiności brak wszystkiego oprócz dowódcy i chwilowo przewodnika, są teleporty, na lokacji Autobaza koło informatora jest wjazd dla ciężkiego sprzętu - brama metalowa gdzie jest 2 sprzedawców, nic nie kupują i nic nie sprzedają, jakieś podejrzane te ich interesy. :biggrin: 

Mod ma bardzo dużo plusów, całkowicie nowe mutanty, lokacje, postacie kwestowe, scenariusz, klimat jakże odmienny od innych modów, bardzo duży potencjał.

Niech autor go dokończy bo warto. !!! :biggrin:

Ciekawie rozwiązana kwestia przejścia inne lokacje, jedne przejścia widać od razu ale dostęp do nich jest uzależniony od poprawnie zaliczonych kwestów.

Są poboczne linie fabularne - Projekt Dubler, Kwestia Laboratorium na Robotniczym Przysiółku, kwestia radiostacji i teleportujących się kmiotów z Monolitu .... .

Plan lokacji i przejść w modzie:

 

ss_tomahawk_01-10-21_15-47-36_(working_village).jpg

p.s. w razie nudy z taką wersją moda jak wyżej można wejść na lokację jakąkolwiek, odpalić spawnera i zrobić sobie wojnę frakcji.  ;) :biggrin:

Edited by vidkunsen
  • Dodatnia 6
Link to post
Share on other sites

@vidkunsen dzięki, ale u mnie spoko wszystko ładnie działało :).

Człowiek się już wkręcił w moda, a tu finito i pozostała tylko możliwość pozwiedzania kilku lokacji, które naprawdę fajnie są zrobione, czuje się powiew świeżości. Mod ma duży potencjał i mam nadzieję, że zostanie dokończony i następnie przetłumaczony bo z tej krótkiej rozgrywki jest wart tego. Większość na temat tego moda została już napisana.

Pod sławetną choinką pojawia się klondike artefaktów :).

ss_mkk7_01-09-21_20-23-08_(working_village).thumb.jpg.0bd0033c558ace221162546addee2338.jpg

Zebranie ich wszystkich skutkuje odblokowaniem osiągnięcia "poszukiwacz".

ss_mkk7_01-09-21_20-24-37_(working_village).thumb.jpg.3a2edce93c996829b72578e2a9448909.jpg

Jak już wcześniej wspomnieli moi przedmówcy, lokacja z laboratoriami jest bardzo rozbudowana (dostępna tylko z demo_record), jeżeli autor osadzi też tam akcję moda to będzie co zwiedzać.

Spoiler

ss_mkk7_01-09-21_20-41-58_(lab_xz1).thumb.jpg.54f8617808ffa17f50a5dee6bb9719b5.jpgss_mkk7_01-09-21_20-45-59_(lab_xz1).thumb.jpg.872473f3669273a94511cc6e1429fc8e.jpgss_mkk7_01-09-21_20-46-55_(lab_xz1).thumb.jpg.4494d2577230d8e89929f2e36e861904.jpgss_mkk7_01-09-21_20-48-05_(lab_xz1).thumb.jpg.c3b53b6e274aad472b7b32b87ba2426a.jpgss_mkk7_01-09-21_20-44-26_(lab_xz1).thumb.jpg.92260dd59965cae0625f6de3f8796ce8.jpg

 

Edited by mkk7
  • Like 1
  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites

magnet.jpg

Po tym, co już zostało napisane, niewiele jest do dodania, może tylko tyle, że w tym modzie nie da się niczego schrzanić. Żadne zadanie nie ma wpływu na osiągnięcie celu, jakim jest dotarcie do laboratorium X-17. Wszystkie przejścia łącznie z przejściem do X-17 od samego początku są otwarte, jednak z odblokowanymi PDA łatwiej je znaleźć. Wszystkie inne zadania po prostu ułatwiają ich odnalezienie i urozmaicają wędrówkę. Jedynym zadaniem, które należy wykonać, aby dostać się do X-17, jest wysadzenie instalacji Monolitu i zadań z tym związanych. W obecnej wersji Odstępcy jesteśmy w Zonie nie po to, aby kogoś uratować lub zabić, ale żeby dotrzeć do X-17 i tyle. Wszyscy stalkerzy są śmiertelni, niewykonywanie zadań nie zamyka drogi do osiągnięcia celu głównego. Cóż, pozostaje mieć nadzieję na wersję finalną z pełnowartościową fabułą i że nastąpi to wcześniej niż później.

Spoiler

1.jpg

2.jpg

4.jpg

3.jpg

 

  • Dodatnia 6
  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Też dołączyłem do zabawy z tym modem. I od razu miłe zaskoczenie, to mapa w PDA. Nie satelitarna, ale klasyczna mapa topograficzna, przyjemniejsza z wyglądu i czytelniejsza dla oka. Na razie zaliczona pierwsza lokacja, z zadaniem przejścia na następną. A tu zrzuty z mojej gry. Jeszcze kilka w Klimatycznych.

 ss_fred_01-20-21_16-58-56_(topi).jpg    ss_fred_01-20-21_17-03-53_(topi).jpg

ss_fred_01-20-21_17-44-19_(topi).jpg     ss_fred_01-20-21_20-09-17_(topi).jpg

A i pozostała grafika całkiem nowa w każdym szczególe. Nareszcie oko cieszy coś nowego. Nawet tuszkany jakby jakieś inne. Tylko pijawki takie same pozostały.

Ale są i takie prawdziwe pijawki wodne, tyle że mocno wyrośnięte.

ss_fred_01-20-21_16-53-30_(topi).jpg   ss_fred_01-20-21_16-52-00_(topi).jpg

A te krowy mleka nie dadzą, bo ich zęby raczej trawy nie "skoszą".

ss_fred_01-20-21_16-55-02_(topi).jpg   ss_fred_01-20-21_16-55-49_(topi).jpg

 

  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites

Nie ma kogoś, kto by się wciął, muszę więc pod sobą.

Przed chwilą ukończyłem moda. Zrobiłem wszystko co można było zrobić, a na dodatek wybrałem się na te lokację, które już są dostępne, ale zadań na nich już nie ma. Dotarłem aż do teleportu do X17, ale na lokacji Raboczij Pasjełok. Wszedłem do labu, dotarłem tam dokąd było można i na tym koniec.

Wielka szkoda, że autorom moda się nie powiodło w jego dokończeniu. Byłaby to naprawdę rewelacja, po prostu hit. Mimo że mod jest niedokończony, o czym autorzy otwarcie powiadomili, to jest bardziej grywalny niż sporo innych modów, wypuszczonych jako OBT. Tyle tylko, że akcja się urywa i zostaje taki wymuszony friplej.

 Ponieważ cały mod, ze względu na zrobioną od zera Strefę, tekstury, kolorystykę i większość mutantów, jest na każdym kroku "Klimatyczny", daję tylko kilka wybranych zrzutów z tej ilości jakie sobie zrobiłem.

    Na każdym kroku coś nowego.                                                                  Nowe urządzenia i wyzwania.

ss_fred_01-22-21_13-10-43_(wild_forest).jpg   ss_fred_01-22-21_18-05-11_(dead_river).jpg

  Podwojone anomalie.           Zaczyna się od elektry,                                                        a kończy na spalaczu.

ss_fred_01-22-21_13-15-58_(wild_forest).jpg   ss_fred_01-22-21_13-16-00_(wild_forest).jpg

 

Spoiler

                                                                                    Niebo podczas emisji

 ss_fred_01-22-21_18-33-18_(dead_river).jpg  ss_fred_01-22-21_18-37-56_(dead_river).jpg

                                                                                   I podczas burzy poemisyjnej

 ss_fred_01-22-21_18-43-03_(dead_river).jpg   ss_fred_01-22-21_18-45-47_(dead_river).jpg

                                                                             Kolejność zrzutów nie jest pomyłką, tak miałem.

                         Mutant                                                                                                         Pejzaż

ss_fred_01-23-21_15-30-35_(dead_river).jpg     ss_fred_01-23-21_15-59-58_(mine).jpg

                                                                        I trochę mistyki  - zima w środku lata.

ss_fred_01-23-21_16-29-27_(working_village).jpg    ss_fred_01-23-21_16-32-18_(working_village).jpg

Byłoby nieźle, aby mimo nie dokończenia moda, poprzez jego przetłumaczenie dać możliwość zagrania w niego szerszemu gronu.

 

  • Dodatnia 5
Link to post
Share on other sites

A ja spytam tak bardziej technicznie bo pogrywam sobie w Odstępcę - czy osoby, które aktualnie go ogrywają lub ogrywały miały w opcjach grafiki dostępny render DX10 jako maksymalny? W sensie u was też nie było na liście DX11 do wyboru? Bo się zastanawiam czy twórcy zapomnieli go dodać lub nie zoptymalizowali i przez to jest niedostępny czy u mnie jest coś nie tak? :P 

Link to post
Share on other sites

@Szczepan9205 Tak, najwyższy render to DX10. Ale nie zapominaj, że mod został udostępniony warunkowo jako niedokończony. Do dokończenia sporo brakuje, patrząc po niegrywalnych ( chociaż dostępnych ) lokacjach. Ten kto się weźmie za dokończenie, ma od dotychczasowych autorów moda zezwolenie, na zrobieni co chce. Jak się taki znajdzie to DX11 może doda.

Link to post
Share on other sites

@kondotier O tym, że wydali niedokończony mod to wiem ;) Śledziłem temat na bieżąco. Byłem po prostu ciekaw czy to u mnie coś jest nie tak, że nie ma DX11 czy po prostu go nie ma, ale teraz już wszystko jasne :) 

Ciekawe czy ktoś się weźmie za dokończenie go - ja obstawiam, że prędzej ktoś napisze zupełnie nową fabułę i stworzy zupełnie nowe zadania na tych lokacjach, ale to tylko takie moje gdybanie - równie dobrze mod juz może na zawsze pozostać w takiej formie w jakiej jest obecnie, ale miejmy nadzieję, że tak się nie stanie.

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites
  • Agrael pinned this topic

Rzeczywiście. Zagrać w tego moda to mus. Pełne zaskoczenie. Lokacje, PDA - szok. Autor solidnie popracował, ale niestety nie do końca. Pomyśleć - co by było jakby mod miał pełną fabułę ?! Spokojnie pretendowałby do moda roku. Chętni muszą zadowolić się tym co jest. Niestety, myślę jak inni, że autor dał sobie z nim spokój i jedynie ktoś inny stworzy należny mu scenariusz.

A tu wlazłem. Wyżej się nie dało.  

Spoiler

ss_user_02-07-21_21-36-14_(forest).thumb.jpg.fbc8a41380bb92387c560be4daccca8d.jpg

     

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@DaarMoo  Autor moda w wyjaśnieniu, dlaczego mod pojawia się niedokończony, stwierdził, że to właśnie brak osoby która by zrobiła dalszy ciąg scenariusza jest tego przyczyną. Dał takiej osobie jak się pojawi, wolną rękę. Ale patrząc na to co się teraz dzieje, że cały nacisk poszedł na grafikę, paczki z bronią i pseudorealizm zamieniający mody w symulatory, szybko się taki nie znajdzie. No cóż, łza się w oku kręci 😢.

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity