Skocz do zawartości

Dead Air - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że w momencie pisania tego posta dalej nie ma możliwości bezpośredniego pobrania tego moda z GD poniżej zamieszczam link do torrenta pochodzący z oficjalnej strony DA (wersja 0.98a 5,19 GB):

https://vk.com/doc306933558_468544017

Dodano: na ap-pro.ru znalazłem jeszcze link z yandexa.

I tak dla jasności: mod jest samodzielną grą, więc proszę go nie instalować na ZP czy CoCa. 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Proszę pobierać zatem z innych linków. Rejestracja na Yandexie jest trywialna. Na torrencie z tego co widzę, też jest już sporo źródeł.

Mały FAQ (lub jak kto woli po polsku NZP:happy:) od twórców:

P: Czy przenoszona waga 5-10 kg jest normalna? 
O: Tak, (do przenoszenia większych ciężarów) niezbędny jest plecak. 

P: Ubywa mi zdrowie, nie mam krwotoku... Co się dzieje?
O: Zapewne spowodowane jest to radiacją. Należy zaopatrzyć się w dozymetr i sprawdzić poziom radiacji. 

P: Gdzie można spać? Nie znalazłem miejsc do spania...
O: Spać można tylko w śpiworze albo w obrębie ogniska.

P: Główny bohater powoli biega. Czy to normalne?
O: Bez broni w rękach biega szybciej.

P: Bandyci na ATP są ślepi czy naprawdę mnie nie widzą?
O: Są neutralni w stosunku do Gracza. 

Dodano: Pojawił się pierwszy patch: https://vk.com/doc306933558_468560785. ŹRÓDŁO

(Naprawiono crash na statycznym oświetleniu (DX9 R1), w tym na początku trybu "Ostatni Ocalały")

Instalacja: kopiujemy do katalogu z grą.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.moddb.com/mods/dead-air/downloads/dead-air-english-translation

Tłumaczenie z moddb na angielski.

---------

W komentarzach na moddb piszą, że trzeba wyłączyć aberracje chromatyczną (Chromatic Aberration) gdyż to coś znacząco psuje grafikę.

---------

Na dodatek to cholerstwo jest w jakimś .dbl i nie wiem czym to wypakować. 

Edytowane przez dragon von chimera
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj napisałem do Appuruu (notabene nasz rodak), jednego z twórców angielskiej wersji moda i podpytałem go o polonizację. Niestety chłopaki mają sporo pracy (i zawodowej i tej nad angielską wersją) tak więc nie opracują spolszczenia. Patrzyłem na pliki i dużo roboty nie będzie, więc jeśli ktoś chciałby się z tą polonizacją zmierzyć to sprawa jest otwarta.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JUNX, mam w Dead Air staż jakieś 10 h gry i moje wrażenia:

PLUSY:

- nigdy nie grałem w tak stabilnego moda, 0 ctd's,

- grafika oszałamia wprost, gram na max ustawieniach i czasem gapię się na Zonę i nie wierzę aż, że to Stalker na x-rayu,

- balans rozgrywki bardzo fajny, jest trudno ale NPCS potrafią się pomylić, mutanty atakują  formacjami trzeba uważać, pies na 1 dobry strzał ze strzelby, a dzik na 2 eq,

- AI NPCS wydaje się dobrze dopracowany, chowają się po krzakach, flankują, trzeba uważać; nie ma szans wybrać się na posterunek w Kordonie z pistoletem,

- po zwiedzeniu Kordonu i Bagien mam ruski shotgun i pistolet Browninga, nie ma szans na najlepszy ekwipunek od początku gry. Teraz dorwałem na bagnach SKS'a mam celownik i jestem najarany jak szczerbaty na grzanki :P;

- ceny ekwipunku ok, idzie zarobić ale wymaga na pewnego wysiłku; nie wiem czemu ale nie mogę (jeszcze?) handlować z NPCS....:O

- początkowo mamy do przeznaczenia 100pkt na sprzęt i perki - niezła rozkmina, ja wybrałem ekwipunek najmola, ekwipunek do majstrowania i perk steady hands.... i teraz mam mieszane uczucia,

- fajny pomysł na crafting przedmiotów z użyciem narzędzi dla technika - trzymać czy oddać oto pytanie Panie!; jest też zestaw do robienia drugów, i like!

- przy ustawieniu spawnu na wartości "1" gra się przyjemnie, nie jest pusto, ani nie ma tłoku jakiegoś;

- ciekawy dobór broni, jest jej sporo, ale nie ogrom jakiś, pospawnowałem sobie to i owo i nie ma braków jak np kolimator nie świeci w ciemności, czy jakaś broń jest niedopracowana. Niektóre spluwy podobne do CoC'a, inne zmienione całkowicie. Jam dawolen!

MINUSY:

- dla graczy nieobeznanych z Misery ilość różnego szajsu wprost przytłaczająca,

- gracz porusza się tak wolno i tak szybko się męczy pomimo wyspania, nakarmienia i przytulenia, że aż wuj strzela, mając +12 kg zapasu w ekwipunku doprowadza mnie to do pipifangi czerstwej, za ten factor odejmuję w ocenie punkt

9/10

Edytowane przez Mayer99
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 @Junx No właśnie u mnie z 5 crashy jeszcze w wiosce. Co do grafiki to zakończenia pleców nie urywa, brzydkie tekstury. Tego osobiście nie potwierdzę, na discordzie czytałem, że NPC to debile. 

--------------

Co do npc to z nimi jest handel wymienny.

Edytowane przez dragon von chimera
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Mayer99 napisał:

- nigdy nie grałem w tak stabilnego moda, 0 ctd's,

Ogólnie się zgadzam (może poza tym nigdy nie grałem:P), ale na wejściu do Podziemi Jupitera łapie taki wylot:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 520
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't open section 'underground_musics'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

czy ktoś z was też tak ma? 

10 godzin temu, Mayer99 napisał:

- AI NPCS wydaje się dobrze dopracowany, chowają się po krzakach, flankują, trzeba uważać; nie ma szans wybrać się na posterunek w Kordonie z pistoletem,

Moim zdaniem tutaj akurat nic w porównaniu z CoCkiem się nie zmieniło. Może debilami nie są, ale nie stawiają zbyt wygórowanych wymagań.

10 godzin temu, Mayer99 napisał:

- gracz porusza się tak wolno i tak szybko się męczy pomimo wyspania, nakarmienia i przytulenia, że aż wuj strzela, mając +12 kg zapasu w ekwipunku doprowadza mnie to do pipifangi czerstwej, za ten factor odejmuję w ocenie punkt

To co napisałeś oraz wszelkiego rodzaju czynności wymagające pewnej ilości czasu jest żywcem zapożyczone z serii NLC. 

10 godzin temu, Mayer99 napisał:

- dla graczy nieobeznanych z Misery ilość różnego szajsu wprost przytłaczająca,

Nie przytłaczająca, ale jak dla mnie po prostu zbędna.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja. Gra była "zepsuta" ściągnąłem na nowo z google drive i wszystko jest lepiej. Na razie zero crashy, grafika PIĘKNA (nie mam pojęcia czemu poprzednio był na poziomie podstawowego zewu). No ale:

- Ilość "szajsu" cytując @Mayer99 :P jest wręcz obleśna.
- Balistyka - absolutny brak, widać, że robiona przez kogoś, kto broni nie miał w łapie.
- Początek gry. Czy tylko według mnie ktoś idący do zony bez dozymetru i latarki to idiota? Swoją drogą kupiłem jedną od sida i za cholerę nie mogę uruchomić.

Ten mod ma duży potencjał na dalsze modowanie. 

I znalazłem część wypakowanej gamedaty. W srodku są foldery: configs, scripts, shaders i spawn.

https://yadi.sk/d/Uw23SP_I3YF4wp

 

 

Edytowane przez Anton Gorodecki
WULGARYZM
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latarkę tę podręczną i dozymetr możesz sam sobie zrobić posiadając podstawowe narzędzia dla technika, czołówkę mając te zaawansowane. Latarkę umieszczasz w slocie i uruchamiasz klawiszem "o", zamiast tego działa też Zippo i ta zielona chemiczna. Dzięki za ten handel wymienny i rozpakowaną gamedatę. Swoją drogą to twórcy specjalnie jakieś pliki z kosmosu stworzyli, że niczym tego tknąć nie idzie? ;)

Edytowane przez Mayer99
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 Na discordzie ktoś pisał, że specjalnie zaszyfrowane żeby im "assetów" nie kradli. Jak widać już są co najmniej w części złamane więc nie wiem po cholerę.  

----

MUHAHAHA kocham to co nimble (żwawy) ma w ofercie. Wyjątkowo ekskluzywny towar

[supplies_1]:

kerosene                = 2, 0.25
kerosene_5              = 5, 0.5
kerosene_4              = 2, 0.25
kerosene_3              = 2, 0.25
kerosene_2              = 2, 0.25
charcoal                = 2, 0.25
charcoal_3              = 5, 0.75
charcoal_2              = 2, 0.25
explo_balon_gas_8       = 5, 0.75
explo_balon_gas_7       = 2, 0.25
explo_balon_gas_6       = 2, 0.25
explo_balon_gas_5       = 2, 0.25
explo_balon_gas_4       = 2, 0.25
explo_balon_gas_3       = 2, 0.25
explo_balon_gas_2       = 2, 0.25
explo_balon_gas         = 2, 0.25
explo_jerrycan_fuel_8   = 5, 0.75
explo_jerrycan_fuel_7   = 2, 0.25
explo_jerrycan_fuel_6   = 2, 0.25
explo_jerrycan_fuel_5   = 2, 0.25
explo_jerrycan_fuel_4   = 2, 0.5
explo_jerrycan_fuel_3   = 2, 0.5

Edytowane przez dragon von chimera
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie :P, ale w spawnie broni jest trochę giwer od Mimble'a; m.in. specjalne M4A1, SWD, także może mu się zwiększy asortyment po podniesieniu reputacji albo da te spluwy za wykonanie misji? BTW, które parametry w actor.ltx odpowiadają za szybkość poruszania się i zmęczenie?

Nimble: ekwipunek dla początkującego piromana wybitnie ;)

Edytowane przez Mayer99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 

walk_power, walk_weight_power  -  zmęczenie, więcej = lepsza kondycja

run_coef, sprint_koef  - prędkość truchtu i sprintu, więcej = szybciej

Wybacz, że tak późno nie zauważyłem :P i dzięki za instrukcje do latarki.

I to co wstawiłem wyżej to CAŁY asortyment Żwawego.

Edytowane przez dragon von chimera
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, spokojnie - od tego są OBT, żeby wyłapać błędy i dostosować rzeczy, które społeczności się nie będą podobały... Gra na pewno się zmieni. Jak bardzo? Zobaczymy jak bardzo twórcy są podatni na sugestie Graczy. Odrzut broni ogólnie mi się podoba (oczywiście nie wszystkie jeszcze miałem w łapkach:005:), ale z Sajgą to trochę przegięli... Co do balistyki: w większości modów nie występuje (mówię tutaj o tej zbliżonej w ten czy inny sposób w stronę realizmu), a ludzie jednak w nie grają i cieszą japę z innych aspektów rozgrywki, więc chyba nie przywiązują do niej aż takiej wagi. 

Dodano: @Wędrowiec proszę umieścić te cieszące oko zrzuty ekranu w spoilerze. Dziękuję, ale myślałem o jednym spoilerze dla wszystkich zrzutów.

@dragon von chimera dziękuję za wideo, co nie zmienia faktu, że w DA przy ogniu pojedynczym bardzo mocno podbija lufę Sajgi, zbyt mocno. Postrzelasz, to zobaczysz. 

A tak na marginesie gościu celowo nie trzyma broni i celowo strzela serią, co w przypadku tej broni nie jest zbyt rozsądne. Powinien pokazywać odrzut w postawie strzeleckiej.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych którzy jeszcze zastanawiają się czy warto pograć w DA. Ustawienia mam na wysokich z najlepszym oświetleniem z DX9, gra chodzi w stałych 40-50 FPS'ach. Jeśli ktoś zastanawia się jakiego PC mam, informacja jest na moim profilu.

 

Spoiler

ss_administrator_06-21-18_23-16-55_(k00_marsh).jpg

 

 

Spoiler

ss_administrator_06-22-18_01-42-51_(l05_bar).jpg

 

 

Spoiler

ss_administrator_06-22-18_16-14-28_(k00_marsh).jpg

 

 

Spoiler

ss_administrator_06-22-18_16-22-30_(k00_marsh).jpg

 

 

Spoiler

ss_administrator_06-22-18_16-34-24_(k00_marsh).jpg

 

 

Spoiler

ss_administrator_06-22-18_22-48-26_(l06_rostok).jpg

 

Edytowane przez Wędrowiec
  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki 

Saiga ma akurat całkiem spory odrzut spowodowany kałachową budową (zamek oraz tłok gazowy radośnie lata do tyłu z pełną mocą) oraz faktem, że jest lekka.

----------

@Anton Gorodecki Spokojnie, do tego też będzie moja balistyka :P Teraz będe miał 4 dni wolnego więc na porządnie posunę pracę.

Edytowane przez dragon von chimera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wędrowiec napisał:

ss_administrator_06-22-18_01-42-51_(l05_bar).jpg

@Wędrowiec, co to za program pokazujący FPSy i inne parametry kompa?

 

3 godziny temu, dragon von chimera napisał:

- Balistyka - absolutny brak, widać, że robiona przez kogoś, kto broni nie miał w łapie

Mody nie są symulatorami strzelectwa i moim zdaniem nie trzeba nic przy tym majstrować. Najlepiej jakby nie było żadnego odrzutu, a celownik stał w miejscu po wystrzale. To gra i ma sprawiać przyjemność, a nie denerwować, jak po serii z automatu lufa patrzy w chmury. Zazwyczaj bardziej doświadczeni gracze ustawiają to po swojemu, a początkujący szukają broni z bardziej przyjaznymi parametrami. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3 godziny temu, smox napisał:

Mody nie są symulatorami strzelectwa i moim zdaniem nie trzeba nic przy tym majstrować. Najlepiej jakby nie było żadnego odrzutu, a celownik stał w miejscu po wystrzale. To gra i ma sprawiać przyjemność, a nie denerwować, jak po serii z automatu lufa patrzy w chmury. Zazwyczaj bardziej doświadczeni gracze ustawiają to po swojemu, a początkujący szukają broni z bardziej przyjaznymi parametrami. 

 @smox Nie jest i nie będzie symulatorem. Obecnie oglądasz chmury po krótkiej serii. Realizm nie ma z tym nic wspólnego. Zresztą rozrzut jest taki, że z 100m w stodołę nie trafisz. Strzelanie jest jednym z najlepszych aspektów silnika x ray, gdyż KAŻDY pocisk jest obiektem fizycznym. Lubie strzelać w grze jak i w życiu i boli mnie, że moderzy mają wywalone na ten aspekt. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.