Skocz do zawartości

Dead Air - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Poza tym że raz na jakiś czas gra wysadza do pulpitu bez żadnego loga, oraz tym że jeśli zbliżymy się wagą ekwipunku do ogólnego udźwigu to prawie nie możemy truchtać bo przerwy na złapanie oddechu trzeba robić co chwilę, to jest naprawdę dobrze, zwiedziłem Agroprom, Bagna, Wysypisko, byłem w Barze, i to wygląda świetnie. 

Strzela się też przyjemnie, tylko należy uważać i oszczędzać kule bo amunicja droga w pierun. Jeżeli dajemy się trafiać to kombinezon jest poszatkowany, a naprawy do tanich nie należą. Trudność moda moim zdaniem wypada dobrze, zarówno ekonomicznie jak i w walce, może tylko to zużywanie broni/pancerzy można by obniżyć tak samo jak męczenie się postaci kiedy podchodzimy pod limit udźwigu.

Edytowane przez Samperinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, smox napisał:

Wylot bez loga zazwyczaj jest wtedy, gdy komp nie wyrabia. Mod jest dość podrasowany graficznie, to na mniej wypasionych kompach o wylot nie trudno. 

Być może to dlatego, chociaż się z tym nie spotykałem na dużo więcej wymagających grach, ale wiadomo x-ray ma swoje kaprysy. Masz jakiś pomysł aby to sprawdzić, np monitorowanie co jakiś czas menadżera zadan albo ... właśnie co ?

 

Edit: Wie ktoś może co się stało z Wolnościowcami w magazynach wojskowych, i gdzie są teraz? W ich dawnej bazie jest prawdziwe piekło, niczego tam nie brakuje jeżeli chodzi o mutanty.

Edytowane przez Samperinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Samperinho napisał:

Masz jakiś pomysł aby to sprawdzić, np monitorowanie co jakiś czas menadżera zadan albo ... właśnie co ?

Najłatwiej to sprawdzić zmniejszając ustawienia moda. Jeżeli wyloty ustaną, to znaczy, że przeceniliśmy możliwości naszego kompa. Monitorować można różnie, na 2 stronie tego tematu @kamil190 opisał jak monitorować wydajność na kartach Radeona. Można też użyć programu MSI Afterburner łącznie z RivaTuner Statistics Server (sam go używam). Mamy wtedy bieżąco na ekranie podane parametry podzespołów naszego kompa i ilość FPS. Nie wiem na ile jest to miarodajne, ale jakieś pojęcie mamy co się dzieje po zmianie ustawień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem, rozpakowałem i odpaliłem dziada (nie kombinowałem, jest 7 zip i dał radę).

Wygląda dziwnie - poruszanie się, zielonego nie dodawałem (paczka tzw. green) bo nie wiem jak z wylotami.

Jak w/w ktoś napisał - uczę się chodzić, włączyłem na próbę tzw. "trainera" - działa więc nie ma tzw. "anticzita".

Bylem po kolacji więc nie skorzystałem z grilla ;) :biggrin:

 

ss_tomahawk_06-26-18_22-02-21_(l01_escape).jpg

p.s. dałem opcję : ciało gracza i widok się od razu poprawił.

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, smox napisał:

Najłatwiej to sprawdzić zmniejszając ustawienia moda. Jeżeli wyloty ustaną, to znaczy, że przeceniliśmy możliwości naszego kompa. Monitorować można różnie, na 2 stronie tego tematu @kamil190 opisał jak monitorować wydajność na kartach Radeona. Można też użyć programu MSI Afterburner łącznie z RivaTuner Statistics Server (sam go używam). Mamy wtedy bieżąco na ekranie podane parametry podzespołów naszego kompa i ilość FPS. Nie wiem na ile jest to miarodajne, ale jakieś pojęcie mamy co się dzieje po zmianie ustawień.

Spróbuję z MSI Afterburner i tym RivaTuner Statistics Server, bawiąc się przy tym w opcjach graficznych. Dzięki za pomoc, jeśli się czegoś dowiem to dam znać w edicie. 

EDIT: Tak, zmiana ustawień na nieco niższe i zmiana dx10 na dx9 pomogła, polecam. 

Edytowane przez Samperinho
przypływ informacji.
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, GangstaGoose napisał:

@Samperinho Też miałem wyloty bez logów. Jeśli masz ustawiony dx 10 to polecam zjechać do 9. Mi to pomogło.

Testuję dx na 9 i nieco niższe ustawienia, i jak na razie śmiga bez przycinki. A trochę czasu już od zmiany gram, myślę że to pomogło. Dzięki za szybką pomoc.

 

51 minut temu, vidkunsen napisał:

Mam DX9 a ustawienia dałem na zero - tekstury, trawa itd/itp, na maxa dałem pole widzenia, bez wylotów.

Nożem na rozbójników niewiele zdziałam, gdzie można jakiś ak lub gładkolufową zdobyć/spotkać bezpańskie?

Co do broni - jeżeli z perków żadnej nie wziąłeś to może być problem, ja sporo giwer znajduję na trupach np. po ataku mutantów zbieraj z trupów którym ta broń się nie przyda (Na początku to jakieś sks-y, svt, mosiny i inne tozy-34, czasem pistolety automatyczne). U mnie jeden z bandytów w bazie na wysypisku miał AKMS'a. Z tą bronią bezpańską to albo się nie spotkałem albo nie pamiętam bo był to jakiś szrot. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki oto log otrzymujemy przy próbie przedostania się do X8

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 520
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't open section 'underground_musics'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

0023:00713DCC xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:68844BC0 MSVCR120.dll, vsnprintf_s_l()
0023:68844B42 MSVCR120.dll, vsnprintf_s()
0023:00714DA2 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc()
0023:006FD67D xrCore.dll, CLocatorAPI::file_from_archive()
0023:0039B3D7 xrSound.dll, CSound_manager_interface::_create()
0023:0039B3E9 xrSound.dll, CSound_manager_interface::_create()
0023:00715C27 xrCore.dll, str_container::dock()
0023:74932A5A aswhookx.dll
0023:687D3ECA MSVCR120.dll, _uncaught_exception()
0023:00701E21 xrCore.dll, CLocatorAPI::r_open()

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi, czy ktoś jeszcze miał takiego buga, że próbujecie dostać się z Baru na Cmentarzysko Pojazdów i zwyczajnie nie możecie dojść do miejsca przejścia na drugą lokację, bo przed wami jest brama nie do otworzenia? Nie ma opcji jej otwarcia, a drugiej ścieżki podejścia do przejścia na w/w lokację nie ma, bo szukałem i tak się zastanawiam nad tym. Wiem, że to dopiero beta, i że to pierdółka, ale zasówać na Cmentarzysko Pojazdów/Techniki z Baru na około przez Wysypisko i Dolinę Mroku to tak mi się średnio uśmiecha. :smile_gruzovik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem buga jednak trochę innego rodzaju, chciałem się dostać z Cmentarzyska do Doliny Mroku i w żaden sposób nie mogłem się ruszyć z miejsca. Też mi się nie uśmiechało, ale podreptałem z powrotem przez Cmentarzysko/MW/Bar/Wysypisko, aż dotarłem do Doliny. To jest Zona, czasem dobrze, że nieprzewidywalna:biggrin:. Myślałem, że gra bez fabuły szybko mnie znudzi, w oczekiwaniu na wersję finalną trochę się rozejrzę, zapoznam z modem. Nic z tych rzeczy, zero nudy.

Spoiler

b2.thumb.jpg.fe83d8a9f60de47cb4d867530217ad07.jpg

Po zapisie i wczytaniu:

b22.thumb.jpg.ba02456dab04067de08e6c012525908f.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie mnie wywala przy przejściu z lokacji na lokację - średnio 1 na 3 co na OBT nie jest złym wynikiem.

Misja od doktora/leśnika: Bagna, trup tegoż, jakiś kwit a w nim info i co dalej mam zrobić - czyli odwiedzić i pozbierać białe walizki lub jakieś kwity z każdego zaznaczonego laboratorium.

Lezę z baru do Ciemnej Doliny via złomowisko (fonetycznie: kładiszcze techniki), brama zamknięta więc idę do wyjścia na tzw. "Swałkę", po drodze "skowyry" (psy) i inne takie tam zwierzaki.

Po lewej jest płot - siatka druciana, przeskoczyłem przy skarpie (parę prób i dało radę), potem naokoło do wejścia na w/w złomowisko.

Przy bramie, zamkniętej stoi 2 z Powinności .

Złomowisko - tu jest jazda ale i jest na nią sposób -  polecam siekierę lub saperkę starego typu (drewniana rączka), snorki skaczą wysoko więc trzymaj się środka pojazdu bo ja skakałem z pojazdu na pojazd do wyjścia na Dolinę, w przerwie odwiedziłem wiezyczki.

Przejście, i tu ... i tu niespodzianka - jestem po pas w teksturze lub nie po ponownym wgraniu ale nie mogę się ruszyć - taki błąd moda, a co! ma prawo to OBT jest.

Polazłem do doliny przez w/w wysypisko/śmietnik (swałka).

Ogólnie to mod powinien mieć podtytuł: władca odpadków - tyle tego jest za tak male pieniądze a pancerz kosztuje ok 46 000 a ze względu na cennik amunicji/broni/naprawy zmuszony jestem machać sprzętem rolniczym niczym Conan Drzewołup.

p.s. Gawron - to jest to miejsce - obrazek nr. 1.

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, vidkunsen napisał:

Ogólnie to mod powinien mieć podtytuł: władca odpadków - tyle tego jest za tak male pieniądze

Kto powiedział, że trzeba to wszystko targać do handlu. Większość tych prawie bezwartościowych rzeczy można wykorzystać (a właściwie to one służą) do wykonania bardzo przydatnych przedmiotów, o ile ma się przynajmniej jeden zestaw narzędzi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.