Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiecie co myślę o tym naprawianiu? Czy to czasami nie jest powiązane z rangą? U mnie Szrama ma rangę doświadczony, ale widocznie jest to za mało. Widocznie musi mieć wyższą rangę? Wyższa ranga i wtedy będzie miał większe umiejętności. Wezmę i postrzelam trochę do mutantów i bandytów. Na Agropomie generuje ataki wiedźm i najemników, więc trochę ich powystrzelam aby zwiększyć rangę Szramie. No i kombinuję jak dostać się do tego schowka na elemencie konstrukcji. Jak skakałem to przenosiło mnie na jakieś zbiorniki, a z nich już do podziemi Agropomu. Przeszukałem podziemia i znalazłem tylko skrócony ak trochę apteczek, amunicji do ak, kombinezon stalkera, granat i plik dokumentów. Spodziewałem się większych fajerwerków. I jeszcze nieuk powiedział za 10 tys coś o schowku łowcy, ale nie dostałem informacji gdzie i na jakiej lokacji. Schowek łowcy będzie też na Agropomie, czy gdzie indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Naprawianie przedmiotów wyjaśniło się - pierwsze naprawy przy pomocy zestawu naprawczego zrobione, dostępne są po zdobyciu rangi Weteran. Naprawiłem do 89% leczącego beryla i ten mp z celownikiem optycznym znaleziony w zwłokach w tunelu na Agropomie. W związku z tym mam pytanie - zestaw naprawczy wyczerpuje się po pewnej liczbie napraw i trzeba będzie szukać nowego, czy ten zdobyty mogę używać już do końca gry? Czy w grze są technicy u których można będzie naprawiać broń i kombinezony i może kupić jakieś fajne spluwy? Np. u barmana w barze 100 radów kupiłem przerobiony ak74 z noktowizorem oraz z 60-cio nabojowym magazynkiem, świetnie nadający się do eksterminacji mutantów i w związku z tym moja gra stała się trochę bardziej agresywna  - zacząłem wdawać się w utarczki z mutantami, po to aby jak najszybciej doprowadzić do uzyskania wyższej rangi.  Dzika odstrzeliłem z tej kuszy, ale będę jeszcze musiał wrócić do Doliny Mroku do X-18 ponieważ przypomniałem sobie o zadaniu od Kostii, no i do odstrzelenia jest jeszcze baza bandytów. Teraz wziąłem drugie zadanie od Woronina to o poszukiwaniu naukowców na terenie Wilczego Legowiska. Na samym początku dostałem jeszcze zadanie na znalezienie laptopa w bagnie może wiecie gdzie on jest? I jeszcze ten sejf na początku za pięć tysięcy od Wróżki - jest pewny i nikt mi nic z niego nie opierniczy, jeśli złożę w nim swoje fanty?

Edytowane przez brix32
poprawki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i wielkie dzięki za ten filmik. Ja szukałem laptopa w tym bagienku, gdzie znalazłem kuszę i w tym przy drodze do doliny mroku. Z filmiku dowiedziałem się, że jest jeszcze jedno bagienko u góry mapy i, że tam należy rozpocząć poszukiwania laptopa. Ciekawe czy Farmaceuta dojdzie do Sidorowicza? - powiedział, że wstrzyma wypłatę nagrody do jego nadejścia. U mnie w grze prawdopodobnie nadejdzie emisja. Jak odbiłem Farmaceutę dostałem wiadomość o zbliżającej się emisji, ciekawe czy zdąży przed emisją.

 

 

Edytowane przez brix32
poprawki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laptop odnaleziony, ale pojawił się następny problem - gdzie są te wyrzucone gdzieś za ogrodzenie na zewnątrz Baru, dyski z oprogramowaniem do laptopa od Kaltera? Nie mogę ich znaleźć - szukam na prawo za siatką (tam gdzie teleport do przejścia do Kordonu. To będzie gdzieś za siatką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Rozpocząłem zadanie znajdź drugi schowek Striełoka (przed doprowadzeniem niwy Sidorowiczowi) - zadanie to rozpoczęło się na lokacji Radar, po przejściu przez dziórę w siatce ogrodzenia przy barykadzie na której stał gospodarz z granatnikiem. Wejście do schowka znalazłem (dźwignia na dachu) w schowku Priboy skierował mnie do Sidorowicza,  ten do Barmana w barze 100 radów, a ten do informatora. Informator udzielił mi informacji o sekretnym pokoju w bazie bandytów w Dolinie Mroku. W związku z tym moje pytanie - jak odnaleźć ten sekretny pokój? Ponieważ to zadanie przekształciło się w zadanie - porozmawiaj z Duchem więc domyślam się,że tam znajdę Ducha? Mam Rację? To chyba jakiś rozbudowany quest i czy możliwe jest jego zakończenie przed wykonaniem zadania - doprowadzenie niwy Sidorowiczowi? Z zakończeniem tego zadania zwlekam, aż nie wyposażę się w jakieś fajne artefakty, które je ułatwią. Znalezione przerabiam w anomaliach - na Radarze znalazłem pradawne korale, kwaśny jeżozwierz pustak i sprężyna ( na tym obszarze leśnym za siatką i 2 kulebiaki w ciałach gospodarzy. Szukam też kolca (do modyfikacji w symbiont) i zastanawiam się gdzie można znaleźć?

No i kupiłem wreszcie tę kartę grafiki w zaprzyjaźnionym sklepie komputerowym jest to używany msi GeForce 1050 Ti jak dla mnie jest ok. jeżeli będzie chodził (kupno używanej kary grafiki to jednak loteria) to będę z niego zadowolony. Powrót Szramy 2 chodzi na mim fajnie - mogłem go sobie podkręcić na znacznie wyższe ustawienie graficzne. Gram też trochę na Fallout 4 i też nie jest źle. Z nowszych gier mam jeszcze Wiedźmina Dziki Gon - jakąś doroczną edycję kupioną w promocji, jak będę miał nagrywarkę to go przetestuję. Cieszę się z tej karty grafiki jak diabli.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brix32 Odnajdziesz go bardzo prosto:

https://www.youtube.com/watch?v=7iQF8mxCTn4

Innym sposobem jest wejść z budynku do pomieszczenia nad nim i przez okno zeskoczyć na tę skrzynkę. Ona może się wtedy rozlecieć i spadniesz. Ale to nie problem, bo można powtórzyć z zapisu na oknie i zeskoczyć trochę w bok, aby zatrzymać się na takiej żelaznej ramie. Wskakujesz do pomieszczenia przez okno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ciągnę dalej to zadanie - znaleźć drugi schowek Striełoka. Skrzynia ze szczepionkami pojawiła mi się  w tym sekretnym pokoju dopiero po rozmowie z Duchem którego spotkałem w barze 100 radów, po odnalezieniu kilku schowków na lokacjach - które dotychczas Szrama przeszedł. Teraz odbyłem lot śmigłowcem na lokację Leśny Pas i tam od Kła otrzymałem zadanie znaleźć części mutantów dla Kła - 2 x macki pijawki, 2 x ręka kontrolera, 2 x kopytko dzika, 5 x nieznane jajka no i 5 x wrona - mam problem z wronami - gdzie je znaleźć? Mam tylko 4 zestrzelone pterodaktyle. Czy to pterodaktyle są tymi wronami dla Kła?

 

Edytowane przez brix32
niezbędne poprawki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brix32  Tak, to są te pospolite latające czarne ptaszyska. Aby je zdobyć, masz dwie możliwości. Czekać na emisję, wtedy same spadają i wystarczy pozbierać.

A jak chcesz szybciej, to na starym wysypisku znajdź najwyższą górkę. Nad nią zawsze lata stado wron. Stań na wierzchołku z granatem F1 w ręce i jak nad Tobą pojawią się takie nisko lecące, to z pełną mocą rzuć w nie granat. Musi to być mocny rzut, aby granat zdążył wybuchnąć przy nich, a nie opadając nad Twoją głową.

I czy nie dostaje się do tego zadania takiej fujarki, która wrony przywołuje? Pod znakiem zapytania, bo mogło mi się się skojarzyć z innym modem.

Możesz to robić również na innych lokacjach, byle była na niej jakaś górka.

Mimo mocnych rzutów i tak się obrywa, więc bandaże i apteczki w pogotowiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jestem na Bagnach, mam odprowadzić Kostię. Mod dalej jest tak samo goowniany jak do tej pory, czy też coś się poprawia?

Nie zalicza mi 1 wieżyczki, w związku z czym nie mam opcji dialogowej na podjęcie dalszej wędrówki. Wieżyczki niszczyłem 2 razy, film na stronie 8 widziałem, wczytuję kolejne zapisy od 3h i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pierwszym podejściem z AK, klika magazynków na to poszło. Za drugim razem z granatnika podwieszonego do rzeczonego AK  (jak na filmie). Plus wycieczka w celu uspokojenia pozostałych najemników. Pomimo tego Kostia jest nierozmowny 😞

BTW pamiętam, że w pierwszą wersję "Powrotu Szramy" grało mi się przyjemnie. Teraz "próg wejścia" jest... wysoki. Najpierw śmiertelnie nudna wyprawa na Wysypisko po radiostację. Mutanty które są "specyficzne". Wolę spotkać 3 pijawki niż stado psów; biegające parami chimery na Bagnach - inna sprawa, że wlazłem na niewielki murek w Spalonym gospodarstwie, a te zignorowały mnie i biegały dookoła. Części ciał mutantów, które się nie spawnują (na stado 5-6 psów mam jeden! ogon). Tak to ja na amunicję do spas-a nie zarobię 😞

Najemnicy strzelający jak najęci, ale w trupie i broni zero amunicji (maks. to 6-7 szt. 9x19mm).

Ech, ciężkie jest życie byłego najmity. 

 

Wieżyczka nr 2 wybuchając strąciła wieżyczkę nr 1 na ziemię. Należało, z bezpiecznej odległości, zniszczyć i tę. Kostia, po rozmowie, ruszył dalej, ustawił teleport. I byłoby pięknie, gdyby nie to, że po przejściu przez niego, od razu słyszę pojedynczy strzał i leżę martwy. Spawn jest pomiędzy 3 gośćmi w egzo. I tak pięć, czy sześć razy z rzędu. Spróbuję jutro.

 

[dodano]

Pomarudzę sobie dalej.

Najemnicy w egzach to byli gracze basebala? Stoję sobie na dachu, za kominem, w Poludniowym gospodarstwie (jeśli nie pokręciłem nazwy). Najemnicy zza płotu rzucają mi idealnie pod nogi granaty atomowe (??? taka ikona się pojawia jak upadną). Jedyne co można wtedy zrobić, to spieprzać jak najszybciej i jak najdalej licząc na to, że się przeżyje.

Druga sprawa, to godziny strachu. Ani to sensu nie ma, ani fabuły nie wzbogaca, a upierdliwe jest bardzo. Zwłaszcza jeśli w pomieszczeniu zespawnują się na plecach 2 babushki i z jeden eksplodujący zombie. Dużo stracę, jeśli je sobie wyłączę?

Trzecia: ogniste pijawki. Fiksu na nie z yandexa nie da rady pobrać - przekroczony limit dzienny czy cuś. Pomoże ktoś?

 

[dodano2]

Mam wyloty z takim błędem (przy próbie wczytania zapisu):

[error]Expression    : FATAL ERROR
[error]Function      : CInventory::DropItem
[error]File          : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\Inventory.cpp
[error]Line          : 257
[error]Description   : CInventory::DropItem: InSlot(pIItem): [wpn_gauss13525], id: [13525]

Pojawił się na CEA w czasie akacji z grupą Tango. Jeśli uruchomię grę, to wczytanie sejwa nie powoduje błędu, wczytanie tego samego sejwa w trakcie grania powoduje wylot. Jakiś punkt zaczepienia, dlaczego tak się dzieje?

Edytowane przez Kubuś Puchatek
nowy problem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. Ostatnio ( grałem w Powrót szramy 2 z pół roku temu) przedostałem się wraz z  Duchem, Kłem oraz porucznikiem Slipczenką z Leśnego Pasa na Generatory pojawił się problem co dalej? Reszta ferajny usiadła przy ognisku na Generatorach i nabrała wody w usta - nie można od nich uzyskać informacji co dalej  robić ? Proszę o wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam.Schowek Lery znaleziony i następny problem - trzeba biec za stalkerami do innego ogniska, a po drodze ginie ten agent, który biegnie za Szramą (ginie po dojściu do ogniska). No i stalkerzy nie chcą rozmawiać tak jakby się przyczaili i na coś czekali. Co dalej ? Zastanawiam się czy nie wczytać wcześniejszego save i przeprowadzić agenta inną drogą (tak aby nie zginął)? Czy on i tak ma zginąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, problem rozwiązany. Poczekałem aż  reszta drużyny dobiegła do nowego ogniska, a agenta próbowałem przeprowadzić dłuższą drogą i po drodze agent zginął - nie było to na widoku reszty drużyny Kła i gra ruszyła. Podszedłem do ogniska i rozpaliłem je, a później już spokojnie mogłem rozmawiać z Kłem.  Co się okazało agent taszczył co co eksplodowało i zabiło go. Dalej w rozmowie Kieł nakazał dostać się do Kordonu i otworzył przejcie do Leśnego Pasa , a dalej przez  Magazyny Wojskowe. To tak gdyby komuś gra się zacięła w tym momencie, to trzeba próbować powtórnie. Mnie po czwarte próbie się udało, gdy agent zginął w miejscu niewidocznym dla reszta drużyny.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.