Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

PS_2-cover_by_meta.png

Tytuł oryginalny: Возвращение Шрама 2
Platforma: Cień Czarnobyla | OGSR 
Data premiery: 27.06.2021 r.
Autor: dimak
Autorzy spolszczenia: @yellow, @Meta, @metek58 & @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Mod opowiada historię najemnika Szramy, którego losy pozostały nieznane po ukończeniu Czystego nieba. Również i tym razem rusza śladem Striełoka, ale kierują nim inne pobudki.

W drugiej części moda autor postanowił rozbudować fabułę (PSz2 zawiera w sobie także fabułę z części pierwszej z częściowo zmienionymi i przerobionymi niektórymi zadaniami), dodać nowe zadania, a także wyjaśnić, w jaki sposób Szrama stał się najemnikiem. Całość została oparta o silnik OGSR.

PORADY:

Spoiler
  • Dodano możliwość zrzucenia plecaka za pomocą klawisza C ( nie można zmienić w ustawieniach ).
  • Transporter opancerzony strzela po wciśnięciu TAB ( nie można zmienić w ustawieniach ). 
  • Objętość plecaka jest ograniczona, a w modzie są trzy rodzaje plecaków różniące się objętością - wszystkie będą dostępne wraz z rozwojem fabuły. 
  • Spać można tylko w wyznaczonych miejscach ( gracz zostanie o tym poinformowany ).
  • Szrama jest w stanie naprawić wyposażenie samemu. Wymogiem jest posiadanie zestawu naprawczego.
  • Po otrzymaniu zielonego SMS-a o pojawieniu się wrogów wskazana jest ich całkowita likwidacja. W przeciwnym razie mogą pojawić się nieoczekiwane błędy.
  • NPC, którzy zlecają zadania, nie są nieśmiertelni. 
  • Niektóre szafki, drzwi lub samochody można otworzyć za pomocą łomu. 
  • Naboje można "zawiesić na pasku", wtedy nie zajmują miejsca w plecaku.
  • Żywność może ulec zepsuciu na obszarach o radioaktywnych. 
  • Wysokość trawy można zmienić tworząc wpis z konsoli: r__detail_scale xx. xx nie może być mniejsze od 0.2
     

O ustawieniach gry:

  • Aby promienie słoneczne stały się naturalne, wybierz rodzaj promieni OGSE lub Valumetric. Wyłącz synchronizację pionową.

  • Nie włączaj cienia trawy. Limit FPS wynosi 60.

  • Jeżeli coś pokręciłeś w ustawieniach i pojawiły się problemy, to skasuj plik user.ltx w folderze _appdata_, uruchom grę ponownie i skonfiguruj ją od nowa.

  • Jeśli coś jest nie tak z menu ustawień, to w user.ltx należy ustawić texture_lod 0.

GALERIA:

Spoiler

fXaP6Pn52A8.jpg

SK-jKy-vOOQ.jpg

84vVRvO-N7w.jpg

ss__06-26-21_23-29-04_l02_garbage.jpgss__06-26-21_22-46-47_l02_garbage.jpg

ss__06-26-21_23-48-57_l02_garbage.jpg

ss__06-26-21_13-42-44_l01_escape.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
  • Pobierz 6 archiwów instalatora i umieść je w jednym folderze. Podczas pobierania jednego folderu z Dysku Google wymagane jest rozpakowanie pobranych archiwów.
  • Uruchom plik instalacyjny „Setup.exe” i postępuj zgodnie z instrukcjami instalatora.
  • Pobierz i zainstaluj bibliotekę Microsoft Visual C++
  • Po udanej instalacji dodaj niezbędne dodatki i poprawkę. 

Upewnij się, że zainstalowałeś moda na 64-bitowym systemie Windows!

Mod jest samodzielny, nie wymaga do działania gry.

Wymagania Sprzętowe: 

Spoiler
  • System operacyjny: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i5-2400 lub odpowiednik AMD
  • RAM: 8 GB
  • Grafika: AMD Radeon™ RX 460 lub GeForce GTX 1050 Ti 
  • Wolne miejsce na dysku twardym: 20 GB

Instalacja spolszczenia:

Zawartość pobranego archiwum ze spolszczeniem wypakowujemy, a następnie umieszczamy w głównym katalogu gry ze zgodą na podmianę plików. Jeżeli ktoś zdecyduje się na grę z poprawionymi dźwiękami radia Wolności autorstwa @Meta to archiwum z dźwiękami wypakowujemy, a zawartość wklejamy do folderu gamedata ze zgodą na zamianę plików i gotowe. 

SPOLSZCZENIE INSTALUJEMY NA MOD Z ZAINSTALOWANYM PATCHEM KUMULATYWNYM Z 01.08.2021!!

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Yandex - [KLIK]
    Po kliknięciu w link pobieramy każdy plik z listy osobno.
  • Torrent - [KLIK]

Kumulatywny patch z 01.08.2021 r.:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Spolszczenie w wersji BETA:


Dodatki:

Spoiler

Nieograniczony sen:


Paczka z VC++:


Letnia roślinność: 

  • Brak linków
    U8fbcMxImak.jpg  kokn3TQLnFk.jpg

Poprawka dla Pijawek:

  • Brak linków

Poprawka dla różnych monitorów: 

  • Brak linków 

Poprawka dot. HUD:

  • Brak linków

Wypakowane configi: 

  • Brak linków

 


Źródła: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png  Y6DvRrN.png

 

  • Super 2
  • Dodatnia 8
  • Za szczególną pomoc 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopia wcześniejszego wpisu z tematu Nowości.

Spoiler

27.07.21 godz. 12.00

Mod pobrany, ale jeszcze nie postawiony. Kilka godzin na rus forum, a już 12 stron rozmów. Z tego połowa od tych, co do moda nie dorośli, albo go nie rozumieją.

Jest już oprócz oficjalnej łaty do pobrania, kilka porad od ich forumowicza. Są to na nie pękający plecak, zmiany klawisza zrzutu plecaka i na zmniejszenie wysokości trawy. Nie mylić z gęstością. Problem tylko w tym, że plecak i plik do zmiany klawisza pobrać mogą tylko zarejestrowani. Wysokość trawy można zmienić robiąc wpis z konsoli: r__detail_scale xx , gdzie xx nie może być mniejsze od 0.2 .

Jest też informacja, że nie wolno moda stawiać na dysk systemowy. Są wtedy problemy z uruchamianiem i zapisami.

Moda można pobierać z Yandeksa, Googla i torrenta. Ja z Yandeksa pobierałem ok 30 min.

A tu przechodzenie moda od jego autora:

https://www.youtube.com/watch?v=xijvJFjJZ5A

Są jeszcze 3 filmiki dalsze.

W modzie są trzy plecaki o różnej pojemności, otrzymywane w miarę gry. Nałożenie więc łatki na pierwszy plecak, może kolidować z pojemnością pozostałych ( przekroczenie limitu dla nich ).

 

 

Też zacząłem grę i zrobiłem pierwsze zadanie na makietę głowy Sidora. Graficznie mod wygląda bardzo ciekawie. Mam kartę graficzną dużo słabszą niż w wymaganiach, ale nie mam jak na razie żadnych problemów.

Mod instalował się setapem, ale całym w robalach. Ale kto zna instalatory, to ten jest klasyczny, więc wybieranie opcji nie sprawia trudności. Zamiast ględzenia, daję zrzuty ekranu które pokazują grafikę, wygląd HUDu, widoczki itp.

ss_fred_06-27-21_16-24-46_(l01_escape).jpg

Spoiler

ss_fred_06-27-21_16-31-46_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_16-32-43_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_16-40-59_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_16-46-24_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_16-51-33_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_16-51-56_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_16-53-28_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_16-58-46_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_18-00-59_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_18-01-59_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_18-13-06_(l01_escape).jpg

ss_fred_06-27-21_18-08-15_(l01_escape).jpg

 

ss_fred_06-27-21_17-41-16_(l01_escape).jpg

Można pobrać oficjalne łatki na korzystanie z monitorów rożnych rozmiarów, dopasowanie do nich siatek celowniczych, oraz ilość slotów w HUDzie. Zastosowałem wszystkie i sądząc po zrzutach z dobrym skutkiem. Na celowniki optyczne przyjdzie czas.

 

@Agrael  Z tego mojego poprzedniego wpisu wybierz te fragmenty które mogą posłużyć jako porady przy stawianiu moda ( np. wysokość trawy ) i wklej tam, gdzie uznasz za właściwe.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Powrót Szramy 2

Jędrek88 - ściągnąłem moda w 10 minut, potem następne 10 na instalację, 5 minut na ustawienia (nie spieszyłem się) i gram.

Wolę ściągać przez yanka bo google drive zawsze działa wolniej. 

W ustawieniach zmieniłem tylko jasność a potem zasięg widzenia, kompa mam 5 letniego ale daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jedrek88 A jesteś na Yandeksie zarejestrowany? Jako zarejestrowany pobierałem go ( każda część z osobna ) ok. 30 min , z prędkością pobierania 5,7 - 6.0 MB/s + kilka minut na łatki.

Rejestracja na Yandeksie jest bezpłatna i prosta. Pozwala na pobieranie plików do 10GB. Ale trzeba pamiętać, aby po zakończeniu pobierania pobrane pliki przenieść do kosza i kosz opróżnić. Mamy znów 10GB.

Pamiętaj też o różnicy czasu u nas i u nich. To nowy mod, więc wszyscy się na niego rzucili i serwer ledwo mieli.

Pobieraj po 24.00, bo u nich jest wtedy 2 w nocy i śpią.

DODANO.

WAŻNE !!!

Już pojawiły się łatki usuwające upierdliwości gry. Można o nich przeczytać tutaj:

https://ap-pro.ru/forums/topic/812-pravki-dlya-modov/?do=findComment&comment=89807

A pobrać stąd.

https://disk.yandex.ua/d/MVTUr43m578rLg

https://drive.google.com/file/d/1rc0DSGuOJcyQZTrOlp-2uukzI8TVO0Gt/view

Paczka z poprawkami zawiera łatki na:

Spoiler

1. Вес 100 кг
2. Спавнер (вырезано все лишнее)
3. Консольная команда на регулировку высоты травы
4. Объем рюкзаков увеличен в 10 раз
5. Улучшена выносливость ГГ
6. Отключен динамический худ костюмов
7. Белый цвет текста tab (автор vader_33)
8. Еда больше не портится от радиации
9. Взять всё кнопкой Х

A po naszemu:

1. Udźwig 100 kg

2. Spawner ( usunięto wszystko zbędne )

3. Konsolowa komenda regulacji wysokości trawy

4. Pojemność plecaka zwiększona 10. krotnie

5. Poprawiona wytrzymałość GB

6. Wyłączony dynamiczny HUD kombinezonów

7. Główne zadanie po Tab, wyświetlane na biało

8. Radiacja nie psuje jedzenia

9. "Zabrać wszystko" klawiszem X

Jak jeszcze coś wyłapię, to dodam.

 

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumulatywny patch 28.06 (już druga wersja z dzisiaj) https://vk.com/doc392774462_606023326?hash=e50665be36b6bdb926

Opis

Spoiler

Кумулятивный фикс 28.06. (2) Правка исчезания баллонов к огнемету в инвентаре. Правка конфликта шейдеров, кнопка T(е) на сброс рюкзака. Правка Кости на Болотах, Правка стабильного вылета в МГ по квесту Ары. Правка недостающего диалога лечения Спецназа Долга. Правка по отсутствующему стволу G36C после появления Призрака в Баре. НИ не нужна.

Nawet nie wiem czy dorzucać do pierwszego postu już bo coś czuję, że w najbliższych dniach tych oficjalnych patchy i nieoficjalnych poprawek to jeszcze wyjdzie w ciul :D

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Grunt, że łatają ;) Gorzej jakby wypuścili moda na zasadzie "macie i się cieszcie, a z błędami radźcie sobie sami", a tak to jest szansa, że będzie z tego stabilny i bez wylotowy mod. 

A tymczasem u mnie (taki mały sneak peak / materiał zakulisowy)... :

Spoiler

ss_szczepan_06-28-21_15-58-46_(l01_escape).jpg

ss_szczepan_06-28-21_15-57-55_(l01_escape).jpg

ss_szczepan_06-28-21_15-58-15_(l01_escape).jpg

ss_szczepan_06-28-21_15-59-03_(l01_escape).jpg

ss_szczepan_06-28-21_15-59-12_(l01_escape).jpg

ss_szczepan_06-28-21_15-59-18_(l01_escape).jpg

Ogółem powiem tak - z racji, że ten mod działa na 64 bitowym silniku OGSR to stwierdziłem, że pobiorę, zainstaluję i "się rozejrzę". No i o ile stronę techniczną mam gotową (tj. wszystkie pliki za wyjątkiem plików dialogowych i pliku odpowiedzialnego za nazwy i opisy zadań) to póki co są to tylko te pliki, które znajdują się w configs/text także, jest to taki zalążek spolszczenia tylko.

Więc jeżeli się znajdą tłumacze znający rosyjski (może ekipa tłumacząca Źródło? :)), którzy podejmą się przetłumaczenia plików dialogowych i plików odpowiedzialnych za nazwy i opisy zadań to chętnie podzielę się plikami bo niestety, ale oprócz przetłumaczenia jakiś plików z katalogu gameplay lub ui, czy ewentualnej pomocy przy plikach skryptowych to ja niestety nic więcej nie wskóram tutaj z racji nieznajomości języka ;) Ale dla potencjalnych chętnych do tłumaczenia to już jakaś podstawa do prac :) 

  • Dodatnia 4
  • Za szczególną pomoc 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie dzisiaj ładnie pograłem. Przyjemność grania, jak za dawnych dobrych czasów. Tym razem na bazie CzN na bagnach, losowy spawn schowka Lebiediewa. Jest ich cztery. Trzeba było się naszukać. Ale poszło, choć miałem pecha. Horror walki z pncerniakami ulepszył mi Czas grozy, czy jak mu tam.

Ale rutyna pomogła. Daję kilka zrzutów. Są w nich takie z nowymi efektami wizualnymi.

Nie drażnić misia!!!

ss_fred_06-28-21_15-27-52_(l01_escape).jpg

Spoiler

Te kotki można pogłaskać, bo nie szarpią portek.

ss_fred_06-28-21_15-04-51_(l01_escape).jpg

Świńskie ratki w cenie.

ss_fred_06-28-21_15-30-11_(l01_escape).jpg

Beczka ropy na Pompach daje właściwy skutek.

ss_fred_06-28-21_16-59-14_(marsh).jpg

ss_fred_06-28-21_16-59-46_(marsh).jpg

Tak samo magazyn amunicji dla mortiry.

ss_fred_06-28-21_19-54-36_(marsh).jpg

  Godzina Grozy straszy szkieletami i nie tylko.

ss_fred_06-28-21_20-23-15_(marsh).jpgss_fred_06-28-21_20-59-34_(marsh).jpg

Ale też się zdarzają przyjemne widoczki.

ss_fred_06-28-21_17-09-28_(marsh).jpg

 

Sidorowi się znudziło w wiosce. Zabrał drzwi i poleciał, diabli wiedzą gdzie.

 ss_fred_06-28-21_21-57-24_(l01_escape).jpg 

 

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kondotier napisał:

@jedrek88 A jesteś na Yandeksie zarejestrowany? Jako zarejestrowany pobierałem go ( każda część z osobna ) ok. 30 min , z prędkością pobierania 5,7 - 6.0 MB/s + kilka minut na łatki.

Rejestracja na Yandeksie jest bezpłatna i prosta. Pozwala na pobieranie plików do 10GB. Ale trzeba pamiętać, aby po zakończeniu pobierania pobrane pliki przenieść do kosza i kosz opróżnić. Mamy znów 10GB.

Pamiętaj też o różnicy czasu u nas i u nich. To nowy mod, więc wszyscy się na niego rzucili i serwer ledwo mieli.

Pobieraj po 24.00, bo u nich jest wtedy 2 w nocy i śpią.

DODANO.

WAŻNE !!!

Już pojawiły się łatki usuwające upierdliwości gry. Można o nich przeczytać tutaj:

https://ap-pro.ru/forums/topic/812-pravki-dlya-modov/?do=findComment&comment=89807

A pobrać stąd.

https://disk.yandex.ua/d/MVTUr43m578rLg

https://drive.google.com/file/d/1rc0DSGuOJcyQZTrOlp-2uukzI8TVO0Gt/view

Paczka z poprawkami zawiera łatki na:

  Pokaż ukrytą zawartość

1. Вес 100 кг
2. Спавнер (вырезано все лишнее)
3. Консольная команда на регулировку высоты травы
4. Объем рюкзаков увеличен в 10 раз
5. Улучшена выносливость ГГ
6. Отключен динамический худ костюмов
7. Белый цвет текста tab (автор vader_33)
8. Еда больше не портится от радиации
9. Взять всё кнопкой Х

A po naszemu:

1. Udźwig 100 kg

2. Spawner ( usunięto wszystko zbędne )

3. Konsolowa komenda regulacji wysokości trawy

4. Pojemność plecaka zwiększona 10. krotnie

5. Poprawiona wytrzymałość GB

6. Wyłączony dynamiczny HUD kombinezonów

7. Główne zadanie po Tab, wyświetlane na biało

8. Radiacja nie psuje jedzenia

9. "Zabrać wszystko" klawiszem X

Jak jeszcze coś wyłapię, to dodam.

 

Dziękuję. Zarejestrowałem się i pobiera się ciut szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny patch kumulacyjny z 29.06

https://m.vk.com/away.php?to=https%3A%2F%2Fdisk.yandex.ru%2Fd%2FgqyC76AI3LtifQ&post=-56858429_11782

Lista zmian:

Spoiler

1)Правка исчезания баллонов к огнемету в инвентаре.
2)Правка конфликта шейдеров, кнопка T(е) на сброс рюкзака.
3)Правка Кости на Болотах.
4)Правка стабильного вылета в МГ по квесту Ары.

5) Правка недостающего диалога лечения Спецназа Долга.
6)Правка по отсутствующему стволу G36C после появления Призрака в Баре.
7)Уменьшено расстояние звука костров
😎 Улучшены звуки дождя
9) Добавлено исключение для аномалий в ВЛ
10) Испр. возможность не выполнить задание - Поговорить с Танго.
11)Правка генер. прозвища - Бессмертный!
НИ не нужна!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukiwania losowego schowka Lebiediewa faktycznie może doprowadzić do białej gorączki. W spojlerze daję opis możliwych lokalizacji.

Oczywiście, z podpowiedzi korzysta kto chce, albo kto sam nie znalazł.

Spoiler

Lokalizacje plecaka.

1. Główny budynek, 1. piętro, druga izba, na taborecie.

2. Pod głównym budynkiem, w wodzie, koło takiego suchego miejsca.

Spoiler

ss_kamil190_07-31-21_18-19-13_(marsh).jpgss_kamil190_07-31-21_18-19-05_(marsh).jpg

3. W pomieszczeniu parterowym, pierwsza izba od głównego budynku, na ziemi koło szafki elektrycznej.

4. Na zbiorniku za barem, koło piwniczki. Widać go z daleka.

Plecak który jest razem z absolutami, ma większą pojemność. Radzę najpierw zabrać jego, dokonać zamiany na grzbiecie, a dopiero po zamianie zabrać absoluty. Unikamy problemów z wypadaniem.

Chyba, że ktoś jednak już wcześniej skorzystał z łatki na powiększenie.

 

Lokalizację artefaktu Czarna Dziura, precyzyjnie określa Dimon. Nie powinno być najmniejszego problemu ze znalezieniem .

Co jakiś czas otrzymujemy informację o przemieszczaniu się Renegatów. Można z nich skorzystać i ich likwidować. Pozyskane łupy sprzedać Kosti. ( barter, bo ma mało kasy)

Poprawka użytkownika na nieograniczony sen.

 https://disk.yandex.ru/d/HRfLPjOMPrLwiA 

https://drive.google.com/file/d/1Y8VTgguFtbe01BcjhYNnfmd796CQPdy7/view?usp=sharing

DLA PRZYSZŁYCH TŁUMACZY:

Odsyłacz do pobrania wypakowanych configów.

https://disk.yandex.ua/d/w2JG9XLmJRtx5Q

 

DODANO:

Gdzie głowa Sidora.

https://youtu.be/KZCTcmzh79w

 

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Admini wybaczcie, ale połączenie tego co napiszę, z poprzednim wpisem nie jest sensowne.

Rozpocząłem grę, ale też równolegle czytałem wypowiedzi w temacie moda. Problem w tym, że ich nie nadążam czytać, bo pytania i żale przybywają lawinowo.  Zajmowało mi to więcej czasu niż samo granie.  Dwa dni moda i ponad 40 stron ubolewań i poprawiania.

Chyba się znów za bardzo pośpieszyłem z tą grą. Czapka moda nie jest na czas aktualizowana i ważne łaty trzeba wychwytywać we wpisach. Z niektórymi mam problem, bo wywoływanie czynności klawiszem, jest przypisane w skryptach i koliduje z moim sterowaniem ( nie używam WSAD). I nie wiem, czy własnoręcznie zrobione zmiany niekolizyjne, nic nie spieprzą.

Tak więc, jeśli ktoś już teraz przymierza się do grania, radzę poczekać jeszcze trochę czasu, aż tam się ogarną i wprowadzone poprawki obowiązkowe znajdą się od razu w modzie, a nie w dodawanych łatach.

Nałożę to co dali i zobaczę co z tego wyjdzie.

DODANO

Nałożyłem i jak na razie trzyma się kupy. Moje ręczne zmiany udane.

Doszedłem do wniosku, że klawisz zaglądania do plecaka trzeba ustawić podwójnie. W głównych uzupełnieniach i dodatkowych. Przy zrzuceniu plecaka i przy zamianie na inny, główne ustawienie zostaje "wymazane" z ustawień i aby zajrzeć do plecaka trzeba zrobić je na nowo. To dodatkowe mi na razie nie znikało i mogłem na szybko popatrzeć.

Mogę stwierdzić zdecydowanie, że spieprzono zasięg oddziaływania granatów. Chyba pocisk armatni dużego kalibru, tak daleko nie zrobił by krzywdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejny kumulatywny fiks z 30.06:

Bez godziny grozy? Jest w tym modzie takie coś jak w OPku?

https://ur-files.com/i7pwb4fign34/Кумулятивный_фикс_30.06_(Убран_Час_Ужасов).7z.html

Spoiler

Кумулятивный фикс 30.06. (Убраны Часы Ужасов )
1)Правка исчезания баллонов к огнемету в инвентаре.
2)Правка конфликта шейдеров, кнопка T(е) на сброс рюкзака.
3)Правка Кости на Болотах.
4)Правка стабильного вылета в МГ по квесту Ары.
5) Правка недостающего диалога лечения Спецназа Долга.
6)Правка по отсутствующему стволу G36C после появления Призрака в Баре.
7)Уменьшено расстояние звука костров
8) Улучшены звуки дождя
9) Добавлено исключение для аномалий в ВЛ
10) Испр. возможность не выполнить задание - Поговорить с Танго.
11)Правка генер. прозвища - Бессмертный!
12)Правка выброса на Баре по сейву Вульфа
13)Правка скриптов.
14) Исправлена возможность уйти по сюжету второй части, не освободив Дёгтя.
Перед установкой нужно удалить прежнюю gamedata либо удалить в ней файл shaders.xr

Z godziną grozy:

https://ur-files.com/lwiqnrf0fpk0/Кумулятивный_фикс_30.06.7z.html

I hotfix 30.06:

https://ur-files.com/q7ubygmde1fk/gamedata.7z.html

I to niby na dzisiaj koniec ;) ale jutro też jest dzień :D

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  A no są Godziny Grozy ( pisałem o tym wyżej ) jak i oddzielnie emisje wymagające ukryć. Ukrywają się też enpece, więc to logiczne. Ale zjawy godziny grozy atakują przede wszystkim GB, co tak jak u mnie się zdarzyło, uniemożliwiało walkę z pancerniakami.

Takie zmiany wprowadzane łatami potwierdzają tylko moje odczucia, że to ukryte OBT.

A finalna wersja może już być bez wielu nielogicznych i zbytecznych upierdliwości typu NLC, OP a nawet Reborny ( pijawki w oparach dymu i reagujące na strzały oślepiającymi refleksami ).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast dodam od siebie, że spolszczenie jest w dużej części złożone :) Sprawa wygląda tak, że tłumaczenia jeśli chodzi o dialogi wymagają 3 pliki: stable_dialogs_dimak, stable_dialogs_escape i stable_dialogs_lesnik ( nie wymagają tłumaczenia w całości, trzeba tylko przetłumaczyć nowe dialogi, a duża część pasuje ze spolszczenia do Powrotu Szramy cz.1).

Tłumaczenia wymaga też jeden plik z folderu gameplay czyli storyline_new oraz tekst w dwóch skryptach: dimak_spawn i lesnik_dialog (tu też duża część linijek pasuje z PSz cz.1, ale są też nowe, a z tego co widzę to to są teksty wyświetlane jako wiadomości, dlatego ich nie ruszałem bo te, które linijki które były w PSz 1 bym przekopiował, a nowe by zostały po rosyjsku).

Więc ja ile mogłem to zrobiłem, jeżeli ktoś chciałby dokończyć spolszczenie to niech da znać ;) Bo mimo, że łatki się pojawiają praktycznie codziennie to nie wpływają na pliki spolszczenia więc moim zdaniem można spokojnie je dokończyć, wypuścić i grać. A jak ktoś uzna, że lepiej poczekać do momentu, aż autorzy połatają co trzeba to do finalnej wersji moda spolszczenie też powinno bez problemu pasować.

Także losy przyszłości tego spolszczenia zostawiam naszym tłumaczom, którzy z tłumaczeniem z rosyjskiego nie mają problemów ;) 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętacie taką bajkę dla dzieci: Proszę państwa oto miś, miś jest bardzo grzeczny dziś, chętnie państwu łapę poda itd.

Mój miś, to już drugi na Kordonie. Nie był grzeczny i łapki nie podał, to sobie sam wziąłem. A pamiętam, że będzie potrzebna.

ss_fred_06-30-21_14-32-34_(l01_escape).jpg

Dotarłem do baru. Woronin w rozpaczy, porwano mu żonę, kazał przyjść później i odesłał do Tango. Barman zdarł 5. tys. i odesłał do wałęsającej się po barze pijaczki po klucz od własnego pomieszczenia. Trzeba jej jednak dać jeszcze flachę bimbru.

ss_fred_06-30-21_18-29-52_(l05_bar).jpg  ss_fred_06-30-21_18-27-22_(l05_bar).jpg

Enpece są żarolubni.

ss_fred_06-30-21_18-09-39_(l02_garbage).jpg   ss_fred_06-30-21_18-26-33_(l05_bar).jpg

A noce ciemne.

ss_fred_06-30-21_18-05-59_(l02_garbage).jpg

Dzisiejsza łata miała usunąć Czas Grozy. Mimo jej nałożenia, CzG jednak mnie znów dopadł. A zaraz po nim emisja. Było wesoło.

Ta ostatnia łata to cała gamedata. Poprzednią trzeba usunąć, albo conajmniej shadery. Usunąłem je, ale na wysypie kilka razy wyleciałem z informacją, że jest teraz z nimi jakiś konflikt. Ciekawe, kiedy jakaś nowa łata się pojawi. Zakończenie moda jest zależne od wcześniejszych alternatywnych wyborów, to i z tym może coś nie wyjść. Oby nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bar - najpierw Woronin potem Tango, teleport, walka w wiosce i posterunku, szturmowik i zaś teleport i do Woronina.

Teraz do doliny przez siedlisko dziada Szukara, tam kusza, strzały, bibliotekarz no i sidor który ma bimber dla starszej kobity orbitującej na Barze.

Dziadek i namiar na przejście do doliny, tam ukatrupić z kuszy takiego jednego rozbójnika (tylko miedzy 20:oo a 21:oo) potem laboratorium w Dolinie, Łoszczyna, dokumenty dla takiego jednego w wiosce i do Baru.

na córkę potrzeba 2 duże bańki więc tyram dla Woronina, leczy się biedna w szkoplandii.

 

ss_tomahawk_06-30-21_20-18-13_(aver).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.