Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, OldMan napisał(a):

Znalazłem sposób jak już na Zatonie mieć full upgrade SEVY

Przechodziłem Przygodę na starszych wersjach i wtedy prawdopodobieństwo, że trafi się jakieś konkretne ulepszenie, było naprawdę znikome. A teraz nie pomyślałem o Śpiącym kontrolerze. Dobrze, że to wychwyciłeś.

Dzięki za dobre słowo. Bo widzisz, nie ma lepszej nagrody dla polonizatora.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem na Jupiterze. Odzyskałem swoje rzeczy ale przypuszczalnie (bo nie wiem dokładnie czy od tego miejsca) od wejścia do baru
"Schron atomowy" mam wylot co 5 -10 minut gry. Już coś mnie trafia.... 
Nic nie daje zmiana typu oświetlenia czy czyszczenie folderu shaders_cache. 
W logu też nie ma błędu i zastanawiam się czy grać dalej? 
Może ktoś będzie miał  jeszcze jakiś pomysł?

W załączniku podaje log i sejw.   

 oldman - szybki zapis [5].scop

xray_oldman.log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OldMan napisał(a):

od wejścia do baru
"Schron atomowy" mam wylot co 5 -10 minut

Na Twoim zapisie z pół godziny pobiegałem po lokacji, postrzelałem do mutantów, pożyczyłem 5 tysięcy stalkerowi, który nie miał na przejście, dwa razy wszedłem do baru i nic się nie działo. Miałem podobny problem, ale dopiero w Prypeci. Pomogła mi zamiana folderu  shaders na oryginalny z ZP.

Poniżej zapis z baru.

w barze.scop

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To można tak pożyczać pieniądze??? Ja, bo 5 tysi dla golca to dużo, sprzedałem każdemu bandycie po 9 gramów ołowiu i problem z wejściem się rozwiązał.

Monolitowscy snajperzy odeszli, powinnościowcy chcą, aby pomóc im zlikwidować Wolność. Da się popchnąć fabułę bez stawania po którejś ze stron?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kubuś Puchatek napisał(a):

To można tak pożyczać pieniądze???

Czasem nawet warto, bo to można pomóc człowiekowi i jeszcze przy tym skorzystać🙂. Jeśli wytłukłeś bandytów, a wcześniej nie pogadałeś ze stalkerem przy ogrodzeniu, to ominął Cię łatwo zarobiony unikalny artefakt. Ale oczywiście każdy gra po swojemu.

Godzinę temu, Kubuś Puchatek napisał(a):

Da się popchnąć fabułę bez stawania po którejś ze stron?

Nie wiem, ale zawsze możesz sprawdzić i napisać jak Ci poszło. Jednak myślę, że bez opowiedzenia się po którejś ze stron nie dostaniesz się do Prypeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan Tak, choć można się też powołać na Słonia, którego poznaliśmy w okolicach Zatonu - wtedy zapłacimy 2500 r. Albo oddać artefakt lub przedostać się alternatywną drogą (tam, gdzie jest anomalia). 

Nie wiem, co się stanie, jak zabijemy szabrowników, ale podejrzewam, że ktoś - delikatnie mówiąc - się obrazi. Na przykład Czajka. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kubuś Puchatek napisał(a):

tracimy kwest ta artefakt, ale można bez niego dać sobie radę.

Oczywiście, że można zależy, jak kto gra. Bo ja na przykład lubię zebrać wszystkie możliwe do zdobycia artefakty i unikalną broń. A artefakt Czarci włos, który dostajemy od stalkera (jedynie za 5000 i podprowadzenie do baru), regeneruje kombinezony - spora oszczędność😉 Osobiście nie zalecam zabijania bandytów sępiących na przejściu, po wykonaniu zadania "Zakładowe sprawy" sami odejdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, gawron napisał(a):

 A artefakt Czarci włos, który dostajemy od stalkera (jedynie za 5000 i podprowadzenie do baru), regeneruje kombinezony - spora oszczędność😉

@gawron to już wiem, skąd na filmie na YT HugTV miał ten artefakt. Umknął mi jeszcze jeden (tak sądzę), bo na Zatonie pominąłem chyba poboczny ciąg kwestów — GG powinien się zarazić zona-wirusem, ja widać mam wyjątkowo odporny organizm, wirusa nie podłapałem.

Teraz mam zagwozdkę, co zrobić z kluczem od majora D. tak więc wracać do starych sejwów nie będę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówka moda. Major Diegtiariow daje nam klucz. Zamknąć nim pancerne drzwi i wystrzelać monolitowców, czy też dać go Konstantynowi i stanąć po stronie monolitu.

 

Mod ukończony. Zakończenia można określić słowami: Как не обрати жопа сзади. Żadne mi ("mi" jako GG, a nie "mi" jako graczowi) się nie spodobało, czapa albo kratki 😞

Edytowane przez Kubuś Puchatek
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i skończyła mi się "Przygoda" 
Mod mnie BARDZO POZYTYWNIE zaskoczył :)
Zarówno fabuła główna jak i zadania poboczne na równie wysokim poziomie co w innych produkcjach nie jest takie oczywiste.
Bardzo dobrze wymyślona historia we "Wspomnieniach" i "Przygodzie"
Mod ma czasami swoje kaprysy, są wyloty i niewiele jest pomysłów jak sobie z tym poradzić (bo tradycyjne wczytywanie wcześniejszych sejwów i zmiana trybu wyświetlania nie pomagają) a potem w magiczny sposób mod chyba żeby nie psuć humoru graczowi sam się naprawia
(tak było u mnie) ;)
Dodatkowy DUŻY plus dla moda za super dobraną muzykę !
Ocena ostateczna 9/10 właśnie za te wyloty.

Szacun dla @gawron za (tak jak już pisałem wcześniej) rewelacyjne tłumaczenie "Wspomnień" i "Przygody" czekam z niecierpliwością na tłumaczenie "Wędrówki" coś pisałeś o terminie jesień tylko nie napisałeś czy chodzi o jesień zwykłą czy kalendarzową.
Gdyby coś kalendarzowa zaczyna się:
444.thumb.jpg.90b86d7c31c5f9086c0b03f4ed9844af.jpg

p.s. "Przygoda" tak bardzo mi się podobała, że cofnąłem się w zapisach na Zaton żeby dać się zarazić
wirusem (wcześniej specjalnie tego unikałem). Daje to dodatkowe zadania które zaczynają się na Szewczence
gdy informujemy doktora, że źle się czujemy... 

      

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, OldMan napisał(a):

czekam z niecierpliwością na tłumaczenie "Wędrówki" coś pisałeś o terminie jesień tylko nie napisałeś czy chodzi o jesień zwykłą czy kalendarzową.

Spolszczenie udało mi się dopiąć pod koniec fenologicznego lata:) Aktualnie trwają testy, gdy się zakończą, chwila na końcowe ogarnięcie i będzie można je udostępnić, tym razem już komplet.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor PdZ posiada grupę na VK i zauważyłem, że można mu na niej zadać własne pytanie. Jedno mnie zainteresowało, więc przetłumaczyłem. Radzę jednak zajrzeć do spoilera tym, którzy moda ukończyli, bo chodzi o zakończenie. 

Spoiler

Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich wątków w zadaniach, mimo że wiele z nich ma podobny charakter, a jednak każdy jest wyjątkowy. Czy nie zastanawiałeś się nad  napisaniem książki? I jeszcze jedno pytanie: czy w zakończeniu "Powrotu do Zony", w którym pomagamy monolitowcom, nadal można przypuszczać, że Konstantyn rzeczywiście się połączył z Monolitem, czy też Mentor nadal oszukiwał Inżyniera? A może to nieujawnione zakończenie, w którym każdy decyduje za siebie?

Rzecz w tym, że ja tak samo postrzegam swoje modowanie jako swego rodzaju odpowiednik aktywności literackiej. Dlatego nie piszę żadnych opowiadań, powieści czy fanfików. Po co, skoro to wszystko można przedstawić w formie gry?
Każdy decyduje za siebie. I ogólnie rzecz biorąc, jest to kwestia wiary jako koncepcji. Oznacza to, że każdy wybiera własne zakończenie w zależności od stopnia pragmatyzmu lub, przeciwnie, romantyzmu swojej natury.

  • Źródło - KLIK
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie skończyłem historie Tolika (Wędrówka). W zasadzie mógłby to być osobny mod. Wieki szacunek da autora.

@smox, @gawron, powoli, z translatorem, gram sobie w "Wędrówkę" i mam problem z głową tuszkana dla najemników. Gdzie ją znajdę? Tylko to zadanie mam w PDA (plus wyprawa do tunelu  na pd-zach).

Mam jeszcze trzy dwa klucze, nie wiem do czego (jeden, z tajemniczym napisem "Lambda", okazał się być do... Nie będę spojlerował).

Edytowane przez Kubuś Puchatek
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.09.2023 o 19:32, Kubuś Puchatek napisał(a):

mam problem z głową tuszkana

Trudno jest wytłumaczyć gdzie są te tuszkany. Po prostu natknąłem się na nie robiąc inne zadania biegając po lesie.

Znalazłeś skrzynię na poddaszu z dobrym pancerzem? Do niej potrzebny był klucz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, smox napisał(a):

Trudno jest wytłumaczyć gdzie są te tuszkany. Po prostu natknąłem się na nie robiąc inne zadania biegając po lesie.

Znalazłeś skrzynię na poddaszu z dobrym pancerzem? Do niej potrzebny był klucz.

Poddasze w wiosce (tej z początku) czy poddasze w bazie Poszukiwaczy?

Trochę już połaziłem po lokacji i ze zwierzyńca spotkałem tylko: żaby, psy, pijawki (w tym jedną ufilozofowioną), mięsacze, chimery, snorki, pseudogiganta i udomowionego szczurka sztuk jeden. No i wrony oczywiście.

Będę szukał dalej, choć mod ewidentnie mnie nie lubi.

<gorzkie żale on> Rozkodowuję znalezione przy trupach PDA u technika za 5000 sztuka i na 4 przeszukane szkielety w czterech nic nie było 😞 <gorzkie żale off>

Edytowane przez Kubuś Puchatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.