Skocz do zawartości

Priboi Story - Eternal [OGSR]


tom3kb

Rekomendowane odpowiedzi

-Kjr_4PJvzc-min.jpg.5a041b01606321e052f24375bb455e79.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 
Data premiery: 14.10.2021 r. (OBT), 03.11.2021 r. (Wersja 1.0), 09.08.2022 r. (Wersja 3.0)
Autorzy: 1beer, KERIXFIX337X
Autor adaptacji spolszczenia Priboi Story Overhaul 2020 od @kobal i @smox do wersji Eternal: @Szczepan9205
Śr. długość rozgrywki: ok. 10 godzin


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA: 

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

Źródło: appro.jpg

  • Dodatnia 4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb zmienił(a) tytuł na Priboi Story - Eternal [OGSR]
  • 2 tygodnie później...

PODBICIE TEMATU.

Mod postawiony i uruchomiony. Ale dopiero po nałożeni na moda pobranego z linku w #1 łatki kumulatywnej z 27.10. Bez niego była sygnalizacja grażdanki w nazwach plików i problemów z szejderami i silnikiem.

Łatkę można pobrać z Google - https://drive.google.com/file/d/1SV7txlSnSkxJ2haTGjouoBXWdQEASpjE/view

@tom3kb Dodaj do #1.

Z przeprowadzonej gry tylko na Kordonie odniosłem miłe wrażenia. Nowy wygląd okien dialogowych, oraz tych otwieranych poprzez PDA. Również kolorystyka tekstur, przyodzianie enpeców jest ciekawe. Bandyta z pistoleciku już nie zabija z połowy lokacji, ale też nie jest kuloodporny. Spawn zawartości schowków i u handlarza jest losowy. Ale więcej powiedzą zrzuty.

ss_fred_11-01-21_21-41-59_(l01_escape).jpg

Wygląd HUDa.

  Pokaż ukrytą zawartość

Info pojawiające się na ekranie szybko znika, ale pojawia się na stałe w PDA.

  Pokaż ukrytą zawartość

A tu kilka widoków tekstur terenu i wnętrz.

  Pokaż ukrytą zawartość

ss_fred_11-02-21_01-27-07_(l01_escape).jpg

I mała podpowiedź. Zadanie na odszukanie złodziejaszka który podmienił nasz nóż na niejadalną kiełbasę, należy rozpocząć od razu po otrzymaniu, jeszcze przed wyjściem ze strażnicy. Zostawiłem go sobie na "później" i musiałem grę powtarzać, bo złodziejaszek się zmył. Przy okazji realizacji jego żądania, trochę się doposażymy, a wykonamy żądanie razem z zadaniami głównymi.

Czyta kto chce.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Dotarłem już do baru i przy spotkaniu z barmanem małe zaskoczenie. Przy próbie rozmowy z nim, mimo że na grzbiecie miałem tyle ile można nosić, wali w mordę na powitanie. Ale można po czymś takim z nim rozmawiać i handlować. Sprawdziłem w wideoporadniku i tam też walił. Coś tu w modzie nie gra. Ale jest różnica w udźwigu GB w stosunku do wcześniejszych wersji i oryginalnie teraz od początku mamy 90kg. Możliwe, że właśnie ten zwiększony udźwig powoduje taką sytuacje. Patrz od 22:00.

https://www.youtube.com/watch?v=owD6YU02QdY

Nocka nad Wysypiskiem. W dali świeci Spełniacz Życzeń.

ss_fred_11-02-21_16-23-16_(l02_garbage).jpg

               Młot daje sobie radę z Psipsem.                                                                           Animacja jedzenia kiełbasy.

ss_fred_11-02-21_15-04-48_(l01_escape).jpg  ss_fred_11-02-21_15-17-24_(l01_escape).jpg

W modzie cały czas przewija się organizacja UHFS. Ale nawet jak dostajemy szczegółowe wyjaśnienie jej roli, nie ma rozwinięcia tego akronimu.

ss_fred_11-02-21_20-59-34_(l05_bar).jpg

Ponieważ w modzie występują informacje, dialogi słowne i niektóre opisy po angielsku, przypuszczam, że również i ten akronim nie został zrusyfikowany. W dialogu ze zrzutu jest mowa o enpecach, którzy kojarzą mi się z innym modem, rozpoczynającym się w Martwym Mieście.

Czy może ktoś pamięta tego moda i czy tam nie było rozszyfrowania tej nazwy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  WAŻNE !!!

Jest nowa, ponoć stabilna wersja moda 1.0  Dla grających to istotne, że obecne zapisy powinny być aktywne. Nowa gra niepotrzebna.

Yandeks https://disk.yandex.ru/d/FKUl-3n4FdWaeA

Google https://drive.google.com/file/d/1YSkpf3FxkjDFFKKDXrAZ8Ayc14ieQxIT/view

Ja utknąłem na zadaniu o które pytał też ich gracz i dostał zamiast wyjaśnienia info o nowej wersji. Jutro pobranie i sprawdzenie co z tego wyszło.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Tak wychodzi z opisu. Ale jak na razie ( idę już na Jantar), to oprócz kolorków i "opancerzeń" enpeców, dodano trochę technicznych problemów. A starych nie usunięto. Przykład pierwszy z brzegu. W DM dodano wioskę-zagrodę, ale to chyba papierowa dekoracja do filmu, działająca jak lustra weneckie. Ty nic przez budynki nie widzisz, a enpece za nimi tak i na dodatek ich pociski przeszywają budynki na wylot, jakby ścian nie było.

I jak w slotach dla broni, któryś jest pusty, to nie ruszaj artefaktów. Sam tam wskakuje, a próba zabrania go, to pulpit.

No cóż, zdecydowałem się na OBT, to skarżyć się nie mogę, bo ostrzegali że grywalna będzie za dwa tygodnie. No i właśnie dzisiaj te tygodnie mijają.

A tu dwa obrazki.

Czekał, czekał, się pocieszał, aż go zmogło. Autobus zdążył zardzewieć.

ss_fred_11-02-21_14-50-16_(l01_escape).jpg

Ałła, jak ta radiacja boli!!!

ss_fred_11-03-21_14-13-53_(l04_darkvalley).jpg

Takich kwiatków jak ten, jest więcej.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb @Agrael  WAŻNE.

Uruchomiłem tę wersje 1.0 .  Ale żeby wystartowała, tak jak i w poprzedniczce trzeba zmienić jedną nazwę pliku.

Jeśli komuś przy pierwszym uruchomieniu mod zaprotestuje z takim czymś: exo_mon?lith_body.thm , to trzeba "?" ten znak zapytania zamienić na nasze "o", lub wstawić już przeze mnie poprawiony.

Daję ten plik poniżej.

exo_monolith_body.thmPobieranie informacji ...

Dodajcie tę informację do #1. Plik wklejać należy wg ścieżki gamegata\textures\act\newmonolith\ , którą pokazuje okienko błędu.

Ale nawet na tej nowej wersji nie znajduję schowka enpeca z baru, a poradniki i wideoporadniki też nie pokazują gdzie jest. Był schowek, ale zamiast Złotej Rybki były dwa Kotlety. Może tu jest ten błąd. Najwyżej będzie to zadanie wisiało, bo na fabułę wpływu nie ma.

  • Za szczególną pomoc 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE przez samotnika.

Ale spieprzyli moda dodając tę nową paczkę. Nie dość, że parę razy wyleciałem, bo chyba zapisy z gry na poprzedniej wersji miały lub nie miały broni zgodnej z tą wersją, to na dodatek opisy dla niektórych egzemplarzy broni są całkowicie niezgodne z ich teksturami i widokiem podczas animacji.

Poniżej przykład SPAS12, który stał się wzrokowo Sajgą.

ss_fred_11-04-21_16-40-04_(l05_bar).jpg

ss_fred_11-04-21_16-39-29_(l05_bar).jpg   ss_fred_11-04-21_16-39-37_(l05_bar).jpg

Są trzy wersje Abakana, ale niczym się wizualnie nie różnią. Na dodatek w animacji zamiast PSO-1 mają kolimator, choć w inwentarzu jest prawidłowo PSO-1. A Szturmowy jest pozbawiony stałego podlufowca.

ss_fred_11-04-21_13-59-59_(l05_bar).jpg

Pisałem wyżej o braku schowka ze Złotą Rybką. Problem się rozwiązał po odwiedzinach labu na Jantarze. Tradycyjnie była na schodach, ale rozliczając zadanie utraciłem art o tylko korzystnych wartościach, który mógł być mój.

Tak więc jeśli ktoś jeszcze nie zaczął gry, radzę poczekać. Tamtejsi gracze grający od początku, mają problemy i wyloty przy wstawianiu broni do slotów. Będą więc na pewno jakieś nie łatki, ale wielkie łaty.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE.

I jest już pierwsza łatka na wylot z TOZ 34. https://drive.google.com/file/d/1MP8YDo_9mYuKA0pNNmenL1YFLtGYi2yC/view

Możliwość zmian wyglądu moda:

1. "Spal wideokartę (?) - "Сoжги видеокарту" из S.T.A.L.K.E.R. Two-K   https://drive.google.com/file/d/1zMrvomXOB6uLT_Av3p_jmYQKk6X5OH6D/view

2. Tekstury zimowe - Зимный ретекстур из Натуре Щинтер в2.3 Блецк Едитион  https://drive.google.com/file/d/15RqzGbRlg2KswZweimAGoxlyF3YuSf7V/view

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WaTo Na pytanie o dodatek, dostałeś odpowiedź. Ja nic o nim nie wiem, dlatego przy nazwie dałem (?) znak zapytania.

Tylko przeczytaj jeszcze ostatnie zdanie z mojego wpisu nad tym o dodatkach. Z tej porady radzę skorzystać na jakiś czas. Bo jeśli do wersji "STABILNEJ"  jeszcze tego samego dnia wychodzi fix, a grający nadal mają kupę wylotów, to trzeba poczekać, aż naprawdę będzie stabilna wersja. Piszę też o problemie ze Złotą Rybką i pokazuję niespójność tekstur z nazwami broni, oraz niewłaściwe animacje. Muszą to ujednolicić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I kolejny mod ( a może dopiero kandydat na moda ) ukończony.

Podniosłem ostatni dokument i w PDA pojawiła się pustka.

ss_fred_11-16-21_18-31-24_(l12u_control_monolith) — kopia.jpg

Gracz zostaje z ręką w nocniku, o ile nie zapamiętał, że przy poprzedniej wizycie na CEA miał zadanie znalezienia na CEA2 śmigłowca. Ja zapamiętałem i likwidując monolitowców którzy jak elochimi schodzili z nieba, dotarłem do bramy prowadzącej za CEA2.

 

ss_fred_11-16-21_18-44-39_(l12_stancia_2) — kopia.jpg   ss_fred_11-16-21_18-55-33_(l12_stancia_2) — kopia.jpg

  

Tu pojawił się wideoepilog w języku angielskim. Inna sprawa, że przez całego moda ten język się pojawia. W mówionych dialogach ważnych enpeców, w opisach schowków, komunikatach lecących z głośników na bazach.

Mod mimo zgłoszenia jako stabilny, jeszcze takim nie jest. Paczka broni jaka została dodana, jest mocno niekompatybilna. Próba użycia apteczki naukowej, u mnie powodowała zaliczenie pulpitu. 

Oryginalnie pobrany mod daje 90kg udźwigu, co skutkuje tym, że przy każdym rozpoczęciu dialogu z barmanem, dostajemy po mordzie. Twórcy moda albo zapomnieli przy jego wstawianiu zmniejszyć ten udźwig, lub nie poprawili barmanowi informacji, że to nie jest cziterka. A z patchem 1.3 pojawił się na hudzie udźwig 2020kg, którego i tak się nie dało bez cziterzenia uzyskać.

 

I mam wrażenie, pamiętając te wcześniejsze wersje, że został trochę wykastrowany. Ale kolorkom nic nie mogę zarzucić, jak również i  płynności gry.

Na tym zrzucie chcę pokazać, z jakim sprzętem zakończyłem grę.

  Pokaż ukrytą zawartość

A tu tak na chybił trafił wybrane zrzuty z gry.

ss_fred_11-15-21_15-23-09_(l07_military).jpgss_fred_11-15-21_20-04-14_(l10_radar) — kopia.jpgss_fred_11-16-21_14-58-46_(l10_radar) — kopia.jpgss_fred_11-16-21_18-39-54_(l12_stancia_2) — kopia.jpg

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wyszła nowa wersja moda:

Priboi Story - Eternal 2.0

Główna zmiana to dodanie Gunslinger mod, oprócz tego różne mniejsze i większe zmiany i poprawki w zadaniach, konfigach. Zmniejszono udźwig z 2000kg :047: na 100/maksymalnie 115kg. Dostosowanie opisów przedmiotów i niektórych ikonek w ekwipunku. Rozbudowano spawner teraz można w nim znaleźć wszystko. Nieśmiertelność i nieskończona amunicja domyślnie są wyłączone.

Linki do wersji 2.0:

Google Drive

Yandex

Ps. W pierwszym poście też nowe screeny z wersji 2.0.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

@Szczepan9205 zmiana udźwigu jest w pliku gamedata.dbm, taki sam plik to fiksy do moda. To w tej zmianie udźwigu też te fiksy są dodane?

 

@edit  

@Szczepan9205 nie wiem czy to tylko u mnie ale jak patrzę na napój energetyczny to na ekranie mam ikonę broni, w inwentarzu też :D i energetyk zajmuje 6 slotów ;) 

image.png

image.png

Ale są też i dobre napoje z odpowiednią ikoną na ekranie i w inwentarzu.

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.