Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@przemq Tu masz kolejny filmik na którym od 16:15 masz pokazane gdzie leży ten trup naukowca.

https://www.youtube.com/watch?v=X0W8ILX1dQ4

Akcja dzieje się po otrzymaniu zadania od Sacharowa na ratowanie naukowców. Masz takie zadanie? Jak nie masz, to trupa może nie być. Filmik Ci się przyda.

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemq  Się nie spierniczyło, ale coś zrobiłeś nie w kolejności, bo takie zadania są ze sobą powiązane. Wystarczy pójść do Sacharowa i sprawdzić, czy to zadanie da. Bo jeszcze jest podobne zadanie na Radarze, związane z Pustelnikiem. Zadania w Limansku i Martwym Mieście już robiłeś? Woroninowi karabin ze składu Monolitu przyniosłeś? Dokumenty można zbierać w dowolnej kolejności, niekoniecznie wg. porządku numerowego, ale zadań już nie. A wykonując je i tak do dokumentów dotrzesz.

I przed kolejnym wpisem, zapoznaj się z tym tematem.

https://stalkerteam.pl/topic/16226-jak-wywołać-forumowicza-jego-ksywką/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier  - tylko takie zadania mam, wszystkie 12 dokumentów znalezione, jakieś tam inne dokumenty oddane Sacharowowi, który teraz ma tylko do powiedzenia "bywaj"

Cytat

Zadania w Limansku i Martwym Mieście już robiłeś? Woroninowi karabin ze składu Monolitu przyniosłeś?

Zrobione

ss_abc_07-25-22_14-21-21_(mountvalley).jpg

Edytowane przez przemq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemq Po rosyjsku, ale sobie popatrzysz kilka razy - to pewnie wyłapiesz. Na samym początku Top Secret pokazuje co powinieneś znaleźć/zrobić, aby ten kwest aktywować. YT: 'Dead City Special Release Найти пропавшего Научного сотрудника'.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemq Skoro masz to zadanie na materiał wybuchowy i klucz, to u Sacharowa zadanie brałeś.

I przy tym zadaniu, trup naukowca musi być pod mostem. Tu masz zrzuty z mojej gry.

Podejście do mostu i pod niego obojętnie z której strony, uważając na radiację.

ss_fred_07-25-22_16-52-00_(mountvalley).jpg

I pod mostem masz trupa i zrzut jego zawartości.

ss_fred_07-25-22_16-49-14_(mountvalley).jpg   ss_fred_07-25-22_16-51-32_(mountvalley).jpg

W labie jest kruczek, łatwy do przeoczenia przełącznik otwierający drzwi. Nie będziesz miał problemu jak ten na poniższym filmiku.

ss_fred_07-25-22_16-37-37_(mountvalley).jpg    ss_fred_07-25-22_16-33-25_(mountvalley).jpg

To co trzeba zrobić pod oczyszczalnią.

https://www.youtube.com/watch?v=PSnaWFY0lRo&list=PLpaU_AMCeFEYZGpHFRoUqlWxLlnXmrmtk&index=21

DODANO. Wrzuciliśmy jednocześnie z @qlkin podpowiedzi, to teraz masz aż dwie. Jak jeszcze teraz nie znajdziesz naukowca pod mostem, to tylko gra od nowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemq A ile zapisów masz w ich katalogu? Na tym etapie gry lepiej nie mieć więcej niż 10, a pozostałe dla bezpieczeństwa przenoś do katalogu poza modem. Nic nie wiadomo o Twoim kompie, bo możliwe, że nie wyrabia. A jak wylatujesz, to nie wczytuj od razu, a zajrzyj do loga czy jest fatal error. I taki fatal skopiuj sobie do specjalnie zrobionego pliku tekstowego. Jak wylot się powtórzy z tym samym fatal, będziesz mógł go tu wstawić.

A żeby mieć na tej wirującej anomalii arta, musisz mieć ten detektor najwyższej klasy, taką rososzkę. Ale wcześniej ktoś o tym musi Ci powiedzieć. A ja nie pamiętam kto.

No i pisz, czy ta porada o Górskiej Dolinie była pomocną. I tak o każdej innej, jeśli grę popchnąłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier - na razie nie mogę sprawdzić bo zapisy nie działają, załadowałem starsze przy wejściu pod radarem w Limańsku i działają normalnie, to samo przejścia między lokacjami więc zwyczajnie zapisy muszą być uszkodzone.

A i zapisów mam 4

Co do kompa, ,fakt, jest stary ale radził sobie z Metro Exodus na wysokich/średnich więc stalker to dla niego bułka z masłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemeq22 Nie porównuj gier nawet mocno obciążających komputer, z modami. To nie te półki. Tym bardziej, jak do moda nawrzucano różnych "ulepszeń" i "upiększeń".

Jak sam widzisz, gdzieś po drodze mod złapał problem, nie od razu go pokazał, ale on wyszedł.

Możesz też ulżyć kompowi, schodząc na ustawieniach graficznych, szczególnie na gęstości trawy i jej zasięgu, oraz na wszystkim co związane ze słońcem i cieniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier  mam rozwiązanie tego zadania, na początek lecimy na wysypisko do stalkerów którzy siedzą przy wrakach pojazdów i gadamy z nimi ( z obojętnie którym) o latającej anomalii, później lecimy na Jantar (przez Agroprom lub na około jak kto woli) i idziemy do opuszczonego autobusu i zbieramy fanty z trupa

ss_abc_07-26-22_13-27-57_(military).thumb.jpg.4c00a49f22bd12e392f19a089ff7d5c0.jpg

Później do Sacharowa, pytamy o latającą anomalię i dziwny fant który znaleźliśmy u trupa w autobusie

On daje nam zadanie na znalezienie uczonych (i jeszcze jedno) którzy mają "detoktor wykrywający artefakty czwartego poziomu" , uczeni poszli na Radar

Biegniemy na Radar do Pustelnika, pytamy o naukowców, ten nam tłumaczy że była strzelanina ze snorkami ale naukowiec schronił się na wzgórzu przed wyjściem z jaskini pustelnika. Włazimy na wzgórze a tam

ss_abc_07-26-22_13-33-17_(radar).thumb.jpg.a4f87a9e2e5f5f8680380c745f0725ef.jpg

 

który ma Gałązkę  (wymodelowana na detektor z trailera Stalkera 2)

 

ss_abc_07-26-22_13-34-10_(radar).thumb.jpg.85c52f309f192ce384a18b0b0283d094.jpg

Oczywiście nie mogłem sobie darować i kita do Górskiej doliny a tam pod mostem

ss_abc_07-26-22_13-38-09_(mountvalley).thumb.jpg.8ef496c67c2188379dacfe96db8f4a27.jpg

Śpioch...

Edytowane przez przemq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemq też miałem problem z tym zadaniem, też szukałem trupa pod mostem ale u mnie go nie ma, obleciałem tą sadzawkę kilka razy, nic nie znalazłem, finalnie nie wszedłem do labu, może później spróbuję pociągnąć jakoś ten wątek, u mnie się coś urwało przy pustelniku, nie miałem tego:

4 godziny temu, przemq napisał:

pytamy o naukowców, ten nam tłumaczy że była strzelanina ze snorkami ale naukowiec schronił się na wzgórzu przed wyjściem z jaskini pustelnika.

miałem tylko gadkę o dokumentach, to wszystko

A tak z innej beki, miałem wylot w momencie przejścia z bagien do MM, w trakcie ładowania, po ponownym uruchomieniu moda znikły mi przejścia na lokacje i nie pokazuje anomalii na mapie, o co tu może chodzić?

 [error][     487]    : Próbowano uzyskać dostęp do nieprawidłowego adresu.

Po przeskanowaniu go CCleanerem i wyczyszczeniu rejestru mod wgl się nie włącza

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : C:\xray\stcop_engine\src\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 213
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...e.r. dead city sr\gamedata\scripts\level_weathers.script:461: bad argument #1 to 'find' (string expected, got nil)

xrEngine.exe caused an EXCEPTION_BREAKPOINT in module xrCore.dll at 000000000097F60A, xrDebug::backend()+0474 byte(s)

jakieś pomysły? szkoda by było bo niewiele brakuje mi do końca, ehh który to już mod mi się wysypuje, już nawet straciłem rachubę

ss_cez137_07-26-22_18-30-13_(marsh).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2022 o 17:12, qlkin napisał:

Pogrzebałem w temacie i jest poprawka na uszkodzone zapisy oraz inne rzeczy do i o: 

https://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/dead_city_special_release/1-1-0-5906

 

Dobra robota u mnie działa. Faktycznie błędy w zapisach i wyloty przy przechodzeniu na lokacje

występują po zebraniu 255 Artów,

Dodaj te poprawki na główną aby inni mogli skorzystać ? .

PS. Teraz nie widzę w tym poście odnośników do pobrania tych plików z poprawą .

wcześniej były , a nie chcę sam dodawać bo jest to twoje znalezisko i rozwiązanie problemu,...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Chyba chodziło o to, żeby przeczytać wcześniejsze posty w tym temacie, był już podany podobny wylot tutaj, chociaż wygląda, że Twój odnosi się do skryptu pogody.
W modzie występują problemy z autozapisami, rzekomo (być może niejedyny) powód to znalezienie ponad 255 artefaktów i zamieszczone fixy mają to rozwiązać, ale nie ma pewności, że to powód Twojego wylotu.
Jeśli w faktycznie jest u Ciebie znalezionych ponad te 255, wtedy nałożenie fixów może naprawić błąd.

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Meta napisał:

@cez137 Z tego, co widzę fixy są w formie gamedaty do wrzucenia do folderu z modem i nadpisania. Nie grałam w moda, ale sądząc po zawartości poprawek tę ilość sprawdza się gdzieś w statystykach.

Gamedata/scripts i wklejasz tam ten sam plik xr_statistic z zamianą . Wczytuj zapisy i poszukaj działający lub w uruchomionej grze w PDA masz statystykę postaci i najlepiej szukaj max 254 Arty (podniesione)

Podniesienie 255 Artów tłumaczy dlaczego część nie ma wylotów a część ma , przeważnie pod koniec gry . Zobaczysz problem zniknie po tej poprawce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137To już wprawdzie było, sam coś tam naskrobałem chyba wcześniej, ale jeszcze raz nie zaszkodzi.

To co pisze @Metao tych fixach na uszkodzone zapisy pod kątem przepełnienia limitu artów - to jedno, a te wyloty z pogodą to może i drugie. 'Przerabiałem' coś takiego w Limańsku.

Spróbuj te fiksy. Tylko z głową, czytaj opis. Jeśli nie pomoże, a i tak być może pewnie, to wróć do działającego zapisu - takiego z widocznymi przejściami między lokacjami i teraz wróć do zapisu sprzed tej lokacji, (ewentualnie można wrócić do zapisu z lokacji poprzedzającej pierwszy ubity save), wgraj, wytrać trochę czasu np. przez sen i dalej normalnie - tylko uważaj na te znikające przejścia na mapie. Ogólnie w modzie MM to inna historia, kwestie sprzętowe inna, a brak linii scenariusza oznacza na 99,9%, że czegoś potrzebnego do aktywacji tej nitki nie zrobiono.

Ps. Tymi fixami to można każdy jeden działający zapis 'przekonwertować', po kolei, po jednym, po fix 1 tworzyć nowe save'y ze starych i dopiero na koniec serii 'load/rename/save' wrzucić fix 2, po 'zabiegu' nr2 już powrotu z zapisami nie ma, przynajmniej nie bez 'odfiksowania' moda, ale wtedy te zapisy po fiksach nie będą działać, a bez fiksów limit artów - wiadomo. Tak to.

No i ta statystyka.

598921568_artstat.thumb.jpg.b4c4ef6d52a5af0bb3c2dbc96b84ad3c.jpg

Problemy z zapisami na lokacji Kartografa można rozwiązać... brakiem takich. Przejść bez zapisów, na jednym ciągu. (if apply).

Edytowane przez qlkin
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin no taa statystyki, zapomniałem o nich z resztą nawet nie wiedziałem że tam sa tak szczegółowe dane ile artów zebrałem, po drugie nie mogłem wgl uruchomić moda z ostatniego zapisu, wywalało mnie w trakcie ładowania, i myślałem że tak jest ze wszystkimi, teraz go uruchomiłem z któregoś tam od końca i poszedł, wchodzę w statystyki i proszę bardzo, czyli pewnie uzbierałem te 255 artów

ss_cez137_07-29-22_07-42-43_(yantar).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.