Anton Gorodecki Posted May 14, 2022 Report Share Posted May 14, 2022 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 14.05.2022 r. Autor: Policai Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki Śr. długość rozgrywki: (ok. 26 godzin) OPIS: Spoiler Dead City Special Release jest finalną wersją modyfikacji Dead City Breakthrough, z której przeniesiono główną linię fabularną. Przerobiono od nowa prawie wszystkie lokacje oraz dodano jedną nową; dodano dodatkowe linie fabularne, które nie krzyżują się z główną historią, ale znacznie pomagają w poszukiwaniach i prowadzeniu śledztw. Cechy moda: silnik x64 autorstwa Mortana; nieliniowa rozgrywka (kolejność podejmowania i realizacji linii fabularnych nie jest ze sobą powiązana); paczka broni STCoP Weapon Pack 2.9-3.4; pogoda AtmosFear 3; zestaw drzew i roślinności Absolute Nature; 26 lokacji; ponad 500 schowków (od początku gry są one wypełnione łupami, wystarczy tylko je odnaleźć); swobodny charakter rozgrywki nastawiony na poszukiwania i prowadzenie śledztw; uzyskiwanie pieniędzy oparte o poszukiwania i sprzedaż artefaktów; nowa paczka artefaktów (łącznie w grze występuje 68 rodzajów artefaktów). Historia tworzenia modyfikacji Dead City: Spoiler W październiku 2011 roku odbyła się zapowiedź modyfikacji S.T.A.L.K.E.R. Dead City Special Release. Do zespołu tworzącej moda dołączyłem jako ostatni (jako twórca map lokacji). Rok później cały zespół nader płynnie i po cichu uległ rozwiązaniu. W tym momencie okazało się, że poza pakietem lokalizacji (który był gotowy), nic nie zostało zrobione. Krótko mówiąc, zespół zgromadził ludzi, którzy tylko ze sobą rozmawiali... Przez kolejny rok miałem nadzieję, że ktoś będzie chciał dokończyć projekt, ale niestety tak się nie stało... W 2013 roku postanowiłem zamknąć projekt, aby nie wprowadzać ludzi w błąd. Ze względu na okoliczności życiowe zniknąłem z modowania na długich 5 lat. W marcu 2017 podjąłem próbę powrotu do modowania, próby znalezienia współtwórców moda i w końcu wskrzeszenia samego projektu. Niestety, znowu bez powodzenia. Dłubałem samemu różne rzeczy, nie mając praktycznie żadnej wiedzy (oprócz modelowana) w dziedzinie tworzenia modów. W marcu 2018, po poprawkach Dmitrija (makdm) i za jego namową, do sieci trafiła testowa wersja modyfikacji S.T.A.L.K.E.R. Dead City Breakthrough 1.0. Krótko mówiąc, była to paczka lokacji z mini fabułą. W ciągu roku (sądząc po komentarzach graczy) uległa poprawie poprzez naprawę znalezionych błędów. Wreszcie w roku 2020 miała premierę finalna wersja S.T.A.L.K.E.R. Dead City Breakthrough 3.01. W ten sposób zakończyła się epopeja "Wyłomu"... Następnie najzwyczajniej w świecie grzebałem w modach sam dla siebie. Mojej stalkerskiej duszy strasznie brakowało wiedzy, ale dzięki pomocy innych twórców modów (makdm, denis2000, Overf1rst, Neptun, Hozar_2002, Pilot) udało mi się dokończyć prace nad finałem tej historii. Teraz finalny projekt STALKER Dead City Special Release jest już w pełni gotowy. Można powiedzieć, że jest to zbiorowy projekt wielu twórców modów. - Policai, twórca modyfikacji Dead City Special Release Najważniejsze cechy rozgrywki: Spoiler Ta modyfikacja prezentuje osobiste spojrzenie jej autora na Zonę i zachodzące w niej wydarzenia. Nie znajdziesz tutaj nowych komponentów rozgrywki, super grafiki czy pięknej broni z Gunslingera. Nie ma tutaj symulacji życia - autor preferuje, kiedy Gracz samemu poznaje Zonę, a nie obserwuje jak "udają" to bohaterowie niezależni. Zaimplementowano odradzanie się mutantów, nic więcej. Mod wydaje się być projektem służącym do jednorazowego przejścia - przejdziesz go i zapomnisz o nim… Autor próbował tutaj pokazać codzienną pracę funkcjonariusza SBU, który zbiegiem okoliczności trafia do Strefy, aby wykonać swoje zadanie. Esencją moda jest prostota - stalkerstwo w najczystszej postaci. Artefakty, anomalie, mutanty. I zagadki, które musi rozwiązać główny bohater, pułkownik Diegtiariow. W modzie praktycznie nie ma przerywników filmowych (zawsze uważałem, że należy grać w grę, a nie oglądać film) jest za to częściowe aktorstwo głosowe postaci (niewdrożone całościowo) i tylko na Kordonie (zdaniem autora dialogi czyta się szybciej i łatwiej je zrozumieć, kiedy patrzysz na nie własnymi oczyma, a nie czekasz, aż wypowie je dana postać). Pewna obowiązkowa liniowość fabularna występuje tylko w początkowej lokalizacji - Kordonie. Dopóki linia zadań na Kordonie nie zostanie ukończona, pułkownik Diegtiariow nie otrzyma zadań z głównej linii fabularnej. Ma to na celu, aby gracz zrozumiał istotę podejmowania i realizacji różnorakich zadań. Po podjęciu się wykonania głównej linii fabularnej nie ma już wskazówek dotyczących jej przejścia, nie ma obowiązkowej kolejności zadań i poszukiwań, każdy Gracz może przechodzić moda według własnych upodobań. Zarówno główną linię fabularną, jak i dodatkowe linie zadań można podjąć w sposób losowy, w zależności od postępów gracza. Oznacza to, że przechodząc grę według własnych upodobań, nie zwracając uwagi na główną linię fabularną, gracz może nie otrzymać niektórych linii zadań. System zadań jest oparty na poszukiwaniach zleceniodawców (w czasie tej samej rozmowy jeden bohater niezależny będzie miał coś ciekawego do powiedzenia, a inny nie). Zadania opierają się na logice, są łatwe do rozwiązania, wszystkie wskazówki dotyczące ich rozwiązania znajdują się w dialogach. Wystarczy dokładnie je przeczytać i trochę się zastanowić. Jednocześnie wcale nie trzeba rozmawiać ze wszystkimi bohaterami niezależnymi występującymi w modzie - wystarczy porozmawiać z dowolnym BN z poszczególnej drużyny. Niezbędne dialogi pojawiają się u wszystkich członków drużyny i znikną po rozmowie z którymkolwiek z nich. Emisje w modzie zdarzają się często i nie zawsze jest czas, aby znaleźć i dobiec do schronienia (lub jest zajęte przez przeciwników). W takich wypadkach dobrze jest mieć w plecaku anabiotyki. Przejście na inną lokację na początku lub w trakcie Emisji nie zakończy jej trwania i najprawdopodobniej robiąc to, umrzesz. Handlarze, a także technicy, którzy naprawiają broń i odzież ochronną znajdują się tylko na początkowych lokacjach (nie znajdziesz ich bliżej centrum Zony), dlatego zaleca się posiadanie przy sobie (lub w schowkach) zestawów naprawczych, apteczek i nabojów. Pozyskiwanie pieniędzy nie jest obliczone na przeszukiwanie trupów, a na poszukiwanie i sprzedaż artefaktów, których jest wiele w modzie. Nie ma się więc co czepiać faktu, iż zwłoki znikają po dość krótkim czasie. W większości przypadków posiadają one bardzo słabe łupy. W modzie znajduje się ponad 500 schowków. Wszystkie są od razu dostępne - wystarczy tylko je znaleźć. Nie musisz być mistrzem parkuru, aby to zrobić. Nie denerwuj się również, jeśli nagle nie możesz podnieść jakiegoś artefaktu. Unikatowe arty nigdy nie znikają, istnieją zawsze w dwóch egzemplarzach (dla tych, którzy lubią zbierać całe kolekcje artefaktów:). Ponieważ niektóre unikalne artefakty znikną w czasie wykonywania zadania, dodano ich drugą kopię. Wszystkie pozostałe będziesz mógł znaleźć w innych miejscach. To samo dotyczy broni - jeśli giwera musi zostać oddana w czasie wykonywania zadania, to wtedy druga kopia będzie nadal możliwa do odnalezienia przez gracza. Jeśli nie możesz gdzieś wskoczyć, oznacza to po prostu, że nie ma tam nic wartościowego i nie ma tam nic do roboty… Ostrzegam tych, którzy lubią oglądać przechodzenie modów na YouTube. Lepiej przestać grać, niż bezpodstawnie marudzić, że masz błąd lub coś się nie pojawiło. Niektóre zadania i przedmioty fabularne po prostu nie pojawią się bez ukończenia powiązanych z nimi linii zadań. Ostrzegam również graczy przed używaniem spawnerów - niektóre dodatkowe linie zadań będą resetowane, gdy pliki spawnera pojawią się w modzie. Jeśli nie masz ochoty przechodzić przez moda w sposób, jaki zamierzył autor, po prostu nie graj w niego, ponieważ ten mod nie jest dla ciebie. Zadania opierają się na poszukiwaniach, które automatycznie tracą sens w chwili użycia spawnera. Jeśli nie chcesz przeżyć ciekawej historii w Zonie i wszystko osiągnąć własnymi siłami, to ten mod nie jest dla ciebie. Główny bohater stopniowo będzie coraz silniejszy. W miarę postępów w grze ładowność Diegtiariowa osiągnie 200 kilogramów (wliczając w to zestaw artefaktów na pasie nośnym). Takich zestawów może być wiele, dobranych pod konkretne zadania. Balans rozgrywki odpowiada temu z Zewu Prypeci. Ceny, odporność BN i GB. Występują tylko 3 zmiany: snajper jest widziany przez GB z odległości 100 metrów, ale jednocześnie GB, dysponując bronią dalekiego zasięgu, może go również dostrzec i trafić, nieznacznie zwiększono koszt zakupu apteczek i zmniejszono współczynnik wypadania ich z pokonanych wrogów, zwiększono liczbę i respawn artefaktów. Arty pojawiają się nie tylko w strefach anomalnych, ale także w pojedynczych anomaliach. Najlepiej jest okresowo wykonywać tzw. twarde zapisy w każdej lokacji. Dodatkowe przedmioty uzyskane z zadań nie są wymagane do ukończenia głównej linii fabularnej. Po prostu ułatwiają przechodzenie i umożliwiają dostęp do dodatkowych lokacji i dodatkowej zawartości. Jak sami widzicie, mod jest przeznaczony dla graczy, którzy są zainteresowani poszukiwaniami i eksploracją, a nie bieganiem przez punkty kontrolne określone w zadaniach. Dla tych, których nie przeraził ten opis - powodzenia w Zonie! - Policai, twórca modyfikacji Dead City Special Release W pracach nad modyfikacją udział wzięli: Spoiler Photoshop, SDK, 3DMax, pomysłodawca bzdurnych idei - Policai Silnik gry: Mortan Realizacja fantazji: makdm, denis2000, Overf1rst A także: Neptun, Hozar_2002, Пилот, c510new Aktorstwo głosowe postaci: SevenRUS i Lesnik360 Testowanie: Дмитрий (DDT), Пилот, Механик, Константин Куликов Czym różni się edycja polska od czystego spolszczenia: Spoiler "Czyste" spolszczenie to translacja + polski dubbing z ZP+CCz+CzN. Edycja polska zawiera następujące zmiany względem oryginalnej gry: translacja + polski dubbing z ZP+CCz+CzN, Monolith UI autorstwa Enframed, ikony przedmiotów autorstwa Rilacka, Modern HUD 3.0 autorstwa PavelSnork, mini mapa z Dollchan 8: Infinity, zmniejszony krzyżyk celowania , modele bohaterów niezależnych i snorka autorstwa Azetrixa, modele bohaterów niezależnych i pijawki z kompilacji S2 z roku 2011, modele bohaterów niezależnych z modyfikacji Frozen Zone, modele bohaterów niezależnych z BIGHDPACK WIP HD ModelsBuild 3, utwór Day One w menu głównym autorstwa Ilji Ponomarenki, dynamiczną muzykę w czasie walki z CustomCombatMusicMod autorstwa Tanuki Punch, ekran ładowania gry z SGM 2.2 Gunslinger Addon, czarne tło tekstury ekranu zmodyfikowanego PDA, kursor z paczki S.T.A.L.K.E.R.-4k Font and WS Cursor Pack, kilka kosmetycznych zmian tekstur i dźwięków. GALERIA: Spoiler Screeny z edycji polskiej: Spoiler Okno handlu: Okno ekwipunku i ikony: Okno dialogowe: Mapa w PDA: HUD: Kilka modeli postaci niezależnych: Prezentacja modyfikacji na kanale HugTV: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. Modyfikację uruchamiamy bezpośrednio z pliku S.T.A.L.K.E.R. Dead City SR.exe lub ze skrótu do niego. 2. Wybierz wersję spolszczenia, rozpakuj pobrane archiwum i skopiuj jego zawartość do folderu z zainstalowanym Dead City Special Release, ze zgodą na nadpisanie plików. Autor modyfikacji stanowczo odradza instalowania Reshade z modyfikacji Anomaly. Koliduje on z silnikiem Dead City Special Release i uniemożliwia rozgrywkę. Przestrzega również graczy przed używaniem spawnerów - niektóre dodatkowe linie zadań będą resetowane, gdy pliki spawnera pojawią się w modzie W modyfikacji umieszczony jest już user.ltx, dlatego gra uruchamia się na DX11. Przy zmianie rodzaju oświetlenia zaleca się wyczyszczenie folderu shaders_cache (znajdującego się domyślnie w miejsce zainstalowania moda\S.T.A.L.K.E.R. Dead City SR\users). W archiwum z modyfikacją znajdują się również biblioteki systemowe niezbędne do uruchomienia gry (folder !! Необходимые системные библиотеки для игры!!) a także kopia pliku user.ltx. Spolszczenie w wersji edycja polska przeznaczone jest tylko i wyłącznie dla ekranów o rozdzielczościach formatu 16:9. Spolszczenie w wersji edycja polska posiada dwie części. Wystarczy otworzyć 7-Zipem pierwszą (.001) i wypakować jej zawartość do folderu z modem. Program wypakuje od razu całą zawartość archiwum. Nie należy otwierać, ani próbować wypakowywać drugiej części. Jeżeli ktoś chciałby pomóc w ulepszeniu spolszczenia, to proszę zgłaszać znalezione błędy w tym temacie. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: MEGA - [KLIK] Torrent - [KLIK] Spolszczenie do wersji zwykłej: MEGA - [KLIK] Edycja polska: MEGA - [KLIK] Dodatki i poprawki: Spoiler Fixy dot. uszkodzonych zapisów: Spoiler Fix nr 1: ModsFire - [KLIK] ModsBase - [KLIK Fix nr 2: ModsFire - [KLIK] modsBase - [KLIK] Opcja pierwsza: Masz dopiero zamiar rozpocząć grę - wstaw fix numer 2. Wybierz "Nowa gra" i graj bez problemów. Opcja druga: Podczas gry wystąpiły uszkodzone zapisy. Wykonaj następujące czynności: Znajdź zapis, w którym ilość zebranych artefaktów jest mniejsza niż 255. Wrzuć fix nr 1 (folder gamedata z pobranego archiwum umieść ze zgodą na zmianę w folderze głównym z modem). Wczytaj zapis wspomniany w punkcie 1. Nie rób nic. Po prostu stwórz nowy zapis. Wyjdź z gry. Wrzuć fix nr 2 (folder gamedata z pobranego archiwum umieść ze zgodą na zmianę w folderze głównym z modem). Wczytaj grę z zapisu wykonanego w punkcie 4. Kontynuuj grę, wyloty nie powinny już występować. W tym przypadku wszystkie zapisy wykonane przed pkt. 4. staną się bezużyteczne - ich wczytanie nie będzie działać. Dodatek - ciemne tło opcji w menu głównym: Spoiler Źródła: 2 7 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted May 14, 2022 Report Share Posted May 14, 2022 O, będzie w co grać Miło wspominam Dead City Breakthrough, a w szczególności eksplorację lokacji i niemalże pełną swobodę działań. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted May 14, 2022 Author Report Share Posted May 14, 2022 Jako, że modyfikacja jest nastawiona w dużej mierze na eksplorację, uprasza się osoby umieszczające posty w tym temacie o stosowanie spoilerów, w tym także fabularnych. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted May 14, 2022 Report Share Posted May 14, 2022 Z ciekawości po powrocie z widzenia w szpoitalu odpaliłem Ap-pro i pobrałem via Yandex moda, przez google nie dało rady . 5 minut i mod zaczął mi się podobać, rozbudowana na początek część lokacji z trep bazą/posterunkiem. Spoiler Więc witaj nowa przygodo! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guccimucci5 Posted May 14, 2022 Report Share Posted May 14, 2022 Zapowiada się smakowicie :D. Teraz tylko czekać na spolszczenie i można grać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anatolij Posted May 14, 2022 Report Share Posted May 14, 2022 Jest też torrent: S.T.A.L.K.E.R._Dead_City_SR.rar.torrent 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted May 15, 2022 Report Share Posted May 15, 2022 Mod jest niesamowity i dopracowany. Nowe i na razie nieznane wejście do podziemii na tzw. łoszynie, 4 wejscia do 4 podziemii na smietnisku (swałka) a wszystkie maja kodowane pancerne drzwi i potrzebne sa !!! rozszyfrowane fleszki z kodami. p.s. w tym modzie nie ma tłuczenia sie z odgrzewanym i graficznie upiekszonym modem, to jest tak jakby inny, nowy mod, polecam. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guccimucci5 Posted May 15, 2022 Report Share Posted May 15, 2022 22 godziny temu, Anatolij napisał: Jest też torrent: S.T.A.L.K.E.R._Dead_City_SR.rar.torrent To jest sam mod tylko na torrenta czy jakiś patch/spolszczenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anatolij Posted May 15, 2022 Report Share Posted May 15, 2022 ,@Guccimucci5 Sam mod tłumaczenie w toku. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted May 15, 2022 Report Share Posted May 15, 2022 Lokacja szpital to połaczenie lokacji z zewu, cieni oraz nieba, fajnie sie po tym biega, niby znasz ale co chwile coś nowgo: p.s. tak, toteż jest lokacja szpital: Spoiler 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guccimucci5 Posted May 15, 2022 Report Share Posted May 15, 2022 3 godziny temu, vidkunsen napisał: Lokacja szpital to połaczenie lokacji z zewu, cieni oraz nieba, fajnie sie po tym biega, niby znasz ale co chwile coś nowgo: p.s. tak, toteż jest lokacja szpital: Ukryj zawartość Coraz bardziej nie mogę się doczekać spolszczenia hah 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suseł Posted May 16, 2022 Report Share Posted May 16, 2022 Jeżeli by ktoś chciał to do pobrania spawner ==========Spavner - Dead City Special Release.rar========== 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted May 17, 2022 Author Report Share Posted May 17, 2022 Przed opuszczeniem południowej bazy wojskowej warto Spoiler porozbijać tamtejsze drewniane skrzynki i metalowe pudełka, a także zajrzeć do szafek. Dzięki temu zyskamy sporo amunicji różnorakiego kalibru i trochę medykamentów. W schowkach (oprócz lekarstw i pożywienia) do tej pory znalazłem Sajgę, PP-2000 i Beryla. Co ciekawe, splądrowane przez nas schowki zostaną zaznaczone na mapie ikoną przekreślonego koła z literą T. Spoiler Tutaj znalazłem Beryla (nic nie zmieniło się względem Dead City Breakthrough) Spoiler Dach elewatora zbożowego Na koniec dwa modele z kompilacji S2 - nowicjusza i pijawki: 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted May 17, 2022 Report Share Posted May 17, 2022 Bandyci są na żółto ale jak za bardzo sie przyblizysz to są na czerwono. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted May 17, 2022 Author Report Share Posted May 17, 2022 Na Kordonie, pod tamtejszym zniszczonym mostem kolejowym spotkałem dwóch "żółtych" bandytów, którzy pozostali żółtymi tzn. neutralnymi. Zdaje się, że jedynie typki siedzące w Spółdzielni Transportu Samochodowego i w tzw. północnym posterunku stają się wrodzy przy próbie bliższego kontaktu. Diegtiariow postępuje w myśl maksymy (przysłowia) Si vis pacem, para bellum. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted May 17, 2022 Report Share Posted May 17, 2022 Kordon - najpierw byli pod mostem stalkerzy. Potem jak wybiłem rozbójników na ATP i najmusów na fabryce obok i polazłem na swałke to po powrocie przez łoszyne stali pod mostem na żółto rozbójnicy. A w/w zachowanie spotkało mnie nie raz - z żółtego na czerwony po przekroczeniu umownej lini. p.s. - he he he, na to bym nie wpadł. Podziemia w Martwym mieście to tak jakbyś do nowego KBO w Prypeci wlazł z poziomu maszynowni windy (tam 2 włączniki w skrzynkach po prawej od motoru windy). Winda nie działa czyli per pedes - drałujesz ze swoimi bambetlami na dół po klatce schodowej. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted May 19, 2022 Report Share Posted May 19, 2022 Hejka. Nie mogę pobrać moda. Yandeks mi się zbuntował i domaga się takich danych, których im nie podam. Natomiast wujek google skarży się na przeciążenie i każe czekać bóg wie ile. Czy znajdzie się jakaś bratnia dusza i czasowo wrzuci moda podzielonego na kawałki, na inny adres u Googla, aby można go było pobrać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted May 20, 2022 Author Report Share Posted May 20, 2022 W poniższym tekście mogą wystąpić niewielkie spoilery różnorakiej maści (ostrzegałem) Po dobrych kilkunastu godzinach spędzonych ze Specjalnym Wydaniem Martwego Miasta naszła mnie taka oto niepokojąca refleksja, że musiałem czekać ponad dekadę modowania S.T.A.L.K.E.R.A. aby zobaczyć w akcji w pełni działającą (animacja windy, otwierania/zamykania drzwi + jazda góra/dół, a nie żaden czarny ekran i jesteś na miejscu) windę i rampę towarową... Niby mała rzecz, ale niesamowicie cieszy i dodaje nieco klimatu lokacjom. Arena w Barze przeszła mały lifting (m.in pomieszczenia z klatkami na mutanty). Tak samo jest na przykład z podziemiami pod Rudym Lasem... Ogólnie mówiąc podziemne kompleksy w tym modzie, które do tej pory napotkałem nie dają się nudzić Graczowi (można trochę pobłądzić), choć trzeba przyznać, że mogłyby być bardziej wypełnione wrogami/mutantami. Do tej pory napotkałem kilka fajnych patentów (m.in. drewniany kołek). Może nie ma tutaj zbyt wielu zadań, balans zadawanych obrażeń nie każdemu przypadnie do gustu, a linie fabularne są dość proste, ale gra się przyjemnie. Na koniec mała porada, dla tych, którzy będą w niego grać. Nie oglądajcie żadnych yutubowych playlist z przechodzenia moda/nie czytajcie poradników i nie używajcie spawnerów. Naprawdę wszystko w tym modzie można zdobyć samemu, a jeśli coś wydaje się chwilowo niezrozumiałe (np. drzwi/włazy/bohaterowie niezależni których nie możemy w danym momencie otworzyć/znaleźć) to po dłuższym namyśle/poszukiwaniach lub rozmowie stanie się nieznośnie oczywiste. Mod jest prosty, co jest zarówno jego największą zaletą, jak i wadą. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted May 21, 2022 Report Share Posted May 21, 2022 Link do moda na MEGA - [KLIK] 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted May 21, 2022 Report Share Posted May 21, 2022 @Agrael Ale i tak nie pobiorę. Okazuje się, że musiałbym pobrać jakiś mega detskop lub zainstalować sobie dodatkowo Operę, bo mod się w Firefoxie nie mieści. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan9205 Posted May 21, 2022 Report Share Posted May 21, 2022 @kondotier No to zainstaluj na chwilę Chrome lub Operę GX, ale z drugiej strony to bardzo dziwne, ze przeglądarka Ci wywala takie info... Odnoszę jakieś dziwne wrażenie, że coś jest nie tak, albo z wtyczkami, które masz do przeglądarki dodane, albo z samą przeglądarką. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted May 21, 2022 Report Share Posted May 21, 2022 I tak nie wiem czy pobierze taki 9GB plik z Mega nawet jak założy na nim konto bo oni co trochę podkręcają śrubę jeśli chodzi o pobieranie, nie wiem czy z 5GB teraz nie jest już problem bo chyba coś chciałem pobrać ostatnio to mi okienko wyskoczyło z ofertami premium do kupienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan9205 Posted May 21, 2022 Report Share Posted May 21, 2022 @tom3kbMożliwe - ja czy na GoogleDrive czy na Mega mam konto i może dlatego na żadne problemy nie natrafiłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted May 21, 2022 Report Share Posted May 21, 2022 @tom3kb weź ściągnij mega downloadera i nie będzie problemów ze ściągnięciem gry.Jest też podany link do torrenta.Pobiera się koncertowo. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted May 21, 2022 Report Share Posted May 21, 2022 @Agrael @Szczepan9205 @tom3kb To pierwszy mod z takimi numerami. Bo jak taki wielgus był na hostingach, to zawsze był możliwy do pobrania w częściach. I tak pobierałem. Stąd próba pobrania moda w całości skończyła się niepowodzeniem. A nie mogę wymagać, aby ktoś kto chce mi zrobić przysługę, zadawał sobie trud dzielenia go na kawałki i wstawiania w takim widzie. A dla jednego moda, nie będę instalował na kompie różnych, na codzień mi zbędnych aplikacji. DODANO Wszedłem na forum moda i się okazuje, że problemy z pobraniem mam nie tylko ja. Oto coś co dostał przy pobieraniu ich forumowicz: при попытке скачать с гуугл Отказано в доступе к doc-0k-bs-docs.googleusercontent.com У вас нет прав на просмотр этой страницы. Ja miałem dokładnie to samo, tylko że po polsku. Radę jaką mu dano, to pobierać przez torrenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.