DaimeneX Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Dobra objaśniam jak działa animacja chodzenia broni w LA i OLR.W LA mamy po prostu to zakodowane w xrGame.dll. Jest ona zawsze i wszędzie.Za to w OLR mamy odwołanie w xrGame.dll do pliku olr_rask.script który odpowiada za sprint noża, lornetki, śruby i granatów, oraz za chodzenie wszystkich broni. Ale jest jeden haczyk, żeby chodzenie działało musi być ono częścią animacji broni tak więc zmiana modeli broni wiąże się z ryzykiem utraty animacji chodzenia, Śruba jest idealnym przykładem: Podczas chodzenia czasami odpala się animacja "zabawy" śrubą (przerzucanie z jednej ręki na drugą) podczas której NIE MA animacji chodzenia, co oznacza że jest ona w pliku ogf broni.. Dużo lepiej to zrobili w LA gdzie nie ma skryptów tylko jest pare linijek w xrGame.dllMechanicy skumają o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Dzięki @litosns za odpowiedź. Animacja "chodzenia broni" powiadasz. Przechodzę grę drugi raz i jakoś nie zauważyłem problemu z "chodzeniem broni". Może dlatego, że ja używam broni do strzelania i koncentruję się na rozgrywce, a czy podczas chodzenia broń, nóż, granat czy śruba zachowuje się tak czy tak, nie jest dla mnie istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 WitamCzy ktoś zrozumiał przyczynę śmierci Wiedźmina w pokoju z zamkiem kodowym?Brak logiki mi trochę przeszkadza, ale to Zona i wszystko jest możliwe. Tylko czemu słychać strzał, jeśli niema kto strzelać?.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Może sam sobie palnął w czapę, bo miał dość Zony? Kto wie? Może twórcy, tym sposobem sami go uśmiercają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Sprawdź taśmy z podsłuchu kelnerskiego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3Fis70 Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Czy ktoś mi może wyjaśnić gdzie tchórz? Grałem chwilke tylko i za cholere go znaleźć nie mogłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Tchórz jest za mostem w budynku gdzie byli ludzie grzechu w lost alpha. O ile dopiero rozpocząłeś gre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Co lepsze LA czy OLR 2.0 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Jeden woli córkę drugi teściową. Ja bym proponował pograć w oba :) Edytowane 19 Listopada 2014 przez tom3kb 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 LA i OLR to dwa różne mody. Całkowicie różne scenariuszem i rozwiązaniami gry.W LA warto zgrać choćby dlatego, bo to mod "mityczny". Trzeba zobaczyć, co z tego mitu wyszło. Pomimo wielu niedopracowań. Ale od czasu gdy w niego grałem, wyszło sporo patchy.A OLR 2.5 jest modem, znacznie różniącym się od tych które znamy, dającym wiele satysfakcji z gry. I też jest usprawniany na bieżąco. I na pewno wart poświęcenia mu wielu godzin gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Lol, dopiero na bagnach u jednego ze stalkerów udało mi się kupić latarke. Noktowizor też już działa. No teraz to się da jakoś grać w nocy lub w laboratoriach. :) Wcześniej kontrast i jasność na maksa żeby coś dojrzeć. ;) Na jantarze w bunkrze naukowców są zamknięte drzwi z asystentem profesora, on ma nam dać misję. U mnie gość nie żyje, czy ta misja to sidequest? Może odbicie naukowców od Grzechu? No i ważniejsza sprawa, na bagnach do doktora mam zaprowadzić stalkera, taki zombie. No i ten gościu staje mi zawsze ze 100m od domku doktora pod drzewkiem miďzy dwoma górkami. Pierwsze zadanie od doktora żeby zbadać wyposażenie tego zombie zaliczam bo mam kwestie dialogową. Potem Dok wysyła mnie do Żaby po skrzynkę, jak wracam mam znowu gadac z tym zombie ale nie mam żadnej kwestii dialogowej. Po tej rozmowie Dok ma mi niby dać ostatnie zadanie i powiedzieć coś ważnego ale dupa bo z zombie nie pogadam. Czy to koniec mojej przygody z tym modem bo utknąłem w głównej fabule? Próbuje wczytać starego save ale zombie zawsze utyka. Edytowane 19 Listopada 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Musisz w Martwym Mieście pogadać o tym zoombi z Wolnością i bedzie dialog.Ja tak zrobiłem za radą Smoxa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Dzięki, ja myślałem, że od niego mam się tego dowiedzieć. :) Zaraz przetestuje i napiszę czy wszystko w porządku. @edycja Pomogło, doktorek mówił, że bywalec szedł z miasta i żebym tam szedł się dowiedzieć, a ja sobie dopisałem, że on mi powie ;) Edytowane 19 Listopada 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Juras48 dzięki za rade, ja po prostu olałem zombiaka i polazłem dalej czekając az się wyjaśni jego kwest.Po jakims czasie bym dolazł do tego co z nim lub nie ;).OLR 2.5 zdecydowanie lepsze od LA, stary klimat, bez nacisku na kolorki i chmurki lecz!!!!!!!!!!!!!!!!! ten nieodłączny element stalkera - nerwica natręctw związana z np. jak zdobyć kod dotych drzwi!!!!!! więcej akcji połączonej z zagadkami i tokiem myślenia adekwatnym do toku myślenia w zonie!!! Minus OLR 2.5 - mapa satelitarna!!! ale ma wyjście - trzeba walnąć pacz/fiks do mapy stelitarnej w pda czyli widzenie termiczne i wtedy woda zwana chmurami nie wadzi nikomu. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Już trochę pograłem w tego moda i tak mi się wydaje, że tu mamy taki prawdziwy stalkerski klimat. Zona jest taka pusta i surowa, nie walczymy co chwilę z grupami stalkerów ale za to jest kupa mutantów. Szwendamy się po takich opuszczonych lokacjach. Żaden mod jak dotąd nie budował moim zdaniem takiego klimatu jaki jest w OLR. Edytowane 20 Listopada 2014 przez tom3kb 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Mój "fajny" klimat to gdy ide do ćwoka asystenta na "jantar" to muszę przed wejściem zmienić kapotę na pomarańczową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 @vidkunsen - możesz napisać coś więcej na temat tego fixa do mapy satelitarnej? Chętnie bym go zainstalował, bo faktycznie te chmury, szczególnie w DM przeszkadzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Czytałem o tym na jakims rus forum, ale wg. mnie to faza plotek i pomysłów bo wszystkich wku... bulwersuje mapa z pda ( mnie też ;) ) , może ktoś to poprawi? Nic pewnego ale może jkas adaptacja z innych modów dot. pda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 vidkunsen - a jak nie założysz EX-4 (pomarańczowy), to co się dzieje. Jak piszesz o takich ciekawostkach, to od razu podawaj przyczynę. Na Jantarze były problemy z wylotami. Jak z nimi u Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Wtedy miga ci w górze ekranu czerwony trójkąt i masz komunikat o masie krytycznej energi psi na twoja psychikę, maks to 5 sekund i zgon, i tak jest przy kkażdym wejściu na miejscówkę z sacharowem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Ee chyba nie trzeba mieć pomarańczowego kombinezonu. Ja zanim wyłączyłem mózg na jantarze to biegałem trochę w kombinezonie stalkera i psi-promieniowanie zabiło mnie chyba tylko w okolicach przejścia na bagna, do kompleksu z antenami nie podchodziłem to nie wiem. Co do wylotów gdy mamy przy sobie oba psiblokery, art grawitacyjny i tą strzelbę na śruby to nie miałem żadnych wylotów. Gram na fix3. Na bagnach też niby jest psi promieniowanie, które możemy wyłączyć ale ja dość długo chodziłem w pomarańczowym kombinezonie z artami na 105% ochrony od telepatii i mimo napisu o krytycznym poziomie psi promieniowania oraz czerwonych trójkątów nie traciłem życia. Ale ochrona przed telepatią to chyba nie to samo co psi promieniowanie więc nie jestem pewiem czy to był bug czy wszystko ok. W innych miejscach psi potrafiło zabić w 3-5 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Więc coś poknociłem bo! nie dogadalem się z asystentem i samowolnie wyłączyłem mózg na jantarze a promieniowanie dalej jest przy wejsciach. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) A no, mocno namieszałeś. Giniemy, jeśli za wcześnie, bez właściwych zadań próbujemy wejść na Jantar. Jeśli chcesz pograć w tego moda jak należy, pilnuj kolejności zadań. Ten mod nie pobłaża samowoli. Edytowane 20 Listopada 2014 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Uwielbiam stalkera :) Jak tylko kupiłem egzoszkielet za 40tyś to 30min później w bazie Grzechu znalazłem kolejny całkowicie zniszczony, którego naprawa kosztowała 15 tyś ;) No i najgorsza misja na razie, zestrzel 3 wrony ani się nie przyznam ile kul poszło bo wstyd . Edytowane 20 Listopada 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Tom3kb nie mówi/pisze się wrony tylko rosyjskie skowronki. ;) Aha w laborce w ciemnej dolinie sa dwa sposoby by dostać sie do pigmejów związanych z kwestem dot naszyjnika:1/ szybko po schodach, ubić burera potem na schodki do paskamery i z niej do kurdupli - zalecany styl strusia pędziwiatra gdyz psi wali ci na korę zabójczo - zgon po ok. 5 - 10 sekundach2/ w szyb windy, potem po dyszlu i dalej burer pakamera i kurduple.p.s. nie wyjdziesz z laborkli jqk nie zaliczysz minimum kwestów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.