Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

Próbowałem już Administratora..nic nie dało. Zapisy numeruję zawsze kolejno...ale nie działają nawet cyferki..:)...ten trick z Hud włącz/wyłącz to jeszcze z Soljanki funkcjonuje.

Chyba spróbuję pobrać jeszcze raz ..tym razem nie z torrentu...choć dziwne by oficjalny torrent zawierał błędy.

Dzięki za linki i sugestie...grałem co prawda w OP-2 chyba dwa razy, ale chciałem zobaczyć co nowego w tym 2.1 zanim wyjdzie spolszczenie. Co do poprawek do obu wersji to sądzę że lwia ich część będzie się pokrywać ze sobą.

Edytowane przez mikrowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok @cichy zrobię jak mówisz. W sumie gdy wyjdzie spolszczenie to gra zacznie się na poważnie...jeszcze raz dzięki..:brandy:..,Napiszę później jaki skutek bo ze złości odinstalowałem moda..:020:

 

PS...By nie pisać posta pod postem to edytuję mój poprzedni...

Sposób @Cichego z klawiaturą działa...no cóż rosyjski mod myśli po rosyjsku i jest po rosyjsku kodowany. Klawiaturę też chce rosyjską taki jego kaprys i kropka...:020:. Teraz mogę robić zapisy bez kłopotu.

Edytowane przez mikrowix
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki szefie...:brandy:...nie miałem czasu wcześniej, teraz zobaczymy co tam siedzi.

PS...Pograłem trochę w spakowany mod bez ingerencji w pliki. Jest ciężko. Brak kasy...ceny marne...nie ma broni chyba, że kupisz. Broń znaleziona to szmelc itd. Zapowiada się ciekawa rozgrywka. 

Edytowane przez mikrowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam @mikrowix - w Opkach zawsze początki są trudne. Do momentu ogarnięcia tematów w Agro  jest przaśnie  , ale coś tam można uciułać. W ramach podpowiedzi -zajrzyj do jeziorek/stawów/oczek wodnych ,  czy jak  je tam zwać  w poblizu przejscia do Zapomnanego Lasu  na Wysypisku - trochę dobra znajdziesz. Przejdż po  obrzeżach Wysypiska na granicy mapy po stronie pólnocnej i zachodniej ,  i też coś znajdziesz.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom...na Agropromie u wojskowych nie ma ani jednej dobrej sztuki broni. To nie ten mod co poprzednio. Jeziorka mam wyczyszczone, a na obrzeżach było 2 apteczki i bandaż. Może to poziom trudności bo gram na najwyższym. Doszedłem do X-18 i chyba dam sobie spokój...szkoda psuć gry zanim wyjdzie spolszczenie. Miałem 42.000 to świnia wódz bandytów w DM zabrał 40.000 za wypuszczenie dwóch kolesi z Powinności...:)

Edytowane przez mikrowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż  w OP-ku nie ma co spodziewać się stosów apteczek i tym podobnych - dwie apteczki to więcej niż zero . A za  ogarnięcie tematu z więżniami dostaniesz artefakt który będzie Ci potrzebny w dalszej grze - a diabli trudno  go zdobyć normalnymi metodami. 

I na Agro jest Szerstiuk który wraz z Kuzniecem z Kordonu stanowią zespół wymiany alkoholu na  niezbędne dobra. Plus Żyła z jego ofertą i powoli problem  trudnych początków  rozwiązuje się sam - niestety trzeba ciut poganiać. Ale w Op-kach zawsze trzeba ganiać:020:.

W kwestii uszkodzonej broni to chyba Pietrucha daje questy na takową i całkiem dobrze jak na początki gry płaci. 

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na najniższym poziomie trudności i chwalę sobie taki stan. Gra jest zbalansowana w porównaniu z wcześniejszą wersją. Są momenty, które burzą tę "idylle", i klnę wtedy jak szewc. Nic dziwnego, ze sami autorzy dodali w MENU moda możliwość włączenia reżimu BÓG. Sami gracze zza wschodniej granicy (co widać na filmach z YOU TUBE), używają tego tricku.

Z ciekawszych rzeczy: zadania z podstawowej NS, są również w mniejszym, lub większym stopniu zmienione (ułatwione?). Nic nie wpada w tekstury. Nawet skarb w Pieczarze jest teraz w eleganckim plecaku, którego ciężko ominąć... Schowki Kostii nie wymagają ekwilibrystycznych umiejętności (no prawie...).

Podsumowując: moim zdaniem jest przyjaźniej dla graczy, blokady antycziterskie są po to by nie psuć plików moda, a nie po to by utrudnić życie (w menu są dostępne różne "poprawiacze" rzeczywistości). Sami autorzy udostępnili rozpakowane treści - DO UŻYTKU NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.

 

Dostępne jest 29 nowych lokacji, które odwiedzimy podczas zadań na Egzoszkielet Czarnego Doktora i Obiekt 58:

Spoiler

 

1. Курчатов-37
2. Лаборатория Х-5
3. Лаборатория Х-14
4. Долина Шорохов
5. Тёмная Лощина
6. Предбанник
7. Периметр
8. Проклятый Лес
9. Научная Станция
10. Лаборатория Х-17
11. Подземелья Припяти
12. Промзона
13. Катакомбы
14. Тихие Холмы
15. Топи
16. Аномальные Поля
17. Лаборатория Х-9
18. Бомбоубежище
19. Металлургический Завод
20. Чернобыль-1
21. Стройплощадка
22. Восточный Кордон
23. Служебные Туннели

24. Бункер "Д-6"
25. Коллектор
26. Пространственный Пузырь
27. Вокзал
28. Полесье

29. Лаборатория Х-19

 

 

 

DOBRĄ BROŃ DOSTAJEMY ZA ZADANIA...

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  ha,ha. Od samego rana żarty się Ciebie trzymają :007: . Takie coś byłoby dobre dla tych co zaczynają grać w 18te urodziny, aby zakończyć moda już na emeryturze.

Kiedy grałem w OP-2, był patch na pokazywanie schowków Kostii na mapie. Czy ktoś tu go w 2.1 zastosował? Tyle tylko że jego najlepiej było wkleić przed rozpoczęciem gry, lub zaraz po powrocie ze "snu w pieczarze". Najpóźniej chyba do rozmowy z Kostią. Inaczej nie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W OP-2.1, w menu jest opcja włączenia znaczników różnych schowków, między innymi np. dokumentów dla Woronina. Na forum moda dostępne są wstawki pokazujące wszystkie schowki. Adres do forum już był kilkakrotnie podawany w temacie, nawet dodałem screena z zawartości spoilera z "czitami".

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To , że wystepują te usankcjonowane "prawnie"  - nazwijmy to - Guziki Antywk...we- to swietnie robi  ogólnemu poziomowi ciśnienia krwi . Jak pisałem gdzieś wyżej - bywają sytuacje bez wyjścia .

@tom3kb - też gram blużnierczo na niższych ustawieniach trudności. I mam się  całkiem dobrze:033:

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kondotier napisał:

Kiedy grałem w OP-2, był patch na pokazywanie schowków Kostii na mapie.

Tego to chyba nie widziałem, ale jest jak dla mnie coś lepszego...jest opcja pokazująca schowki kolekcjonera.

 

6 godzin temu, cichy napisał:

blokady antycziterskie są po to by nie psuć plików moda, a nie po to by utrudnić życie

 Ja widzę to inaczej...blokady są po to by nie naruszać balansu gry. To znaczy np. mam 600kg...10 szt. broni...x amunicji i gram na poziomie extremalnym. 

Jeszcze z innej beczki Panowie...chodzi o broń którą kupuje Pietrucha. Ja miałem tam problem, pierwszą 4-kę czyli krótki AKS-U wziął bez problemu, a następne były długie AK-74 i tych już mi nie wziął w żaden sposób. Próbowałem nawet podejść tylko z tą bronią i pustymi slotami...też nie wziął. I pytanie ostatnie..jest po staremu transmutator u Kuzniecowa czy go nie ma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transmutator -jest , quest w 100% zgodny z podstawką  czyli Solą. 

Pietrucha -Nie pamiętam  jaki procent zniszczeń był akceptowany .Na pewno nie  100% zniszczona i nie 100% sprawna. Wybierałem pośrednie stany i problemów nie miałem. 

Balans gry w OP-ku  . Coś takiego jak balans w OP nie występuje . Sam fakt że sczitowałeś postać , świadczy o tym że takowy jest "li tylko lluzją , lub snem twem"

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czitów i balansów... Kuźwa, Ludziska - kupujemy gry po kilkadziesiąt/ kilkaset złotych za sztukę, gdzie wszystko jest zablokowane, a ewentualne manipulacje w produkcie za który zapłaciliśmy gruby szmal, kończą się banami -  i nic nie możemy z tym zrobić. Kiedy dostajemy produkt za darmo, nad którym w ramach prywatnego czasu, wielu ludzi prześlęczało niejeden tydzień - marudzimy. Niech każdy sam wyciągnie z tego wnioski.

 Wracając do meritum tematu; poprawka pliku xrCore.dll pod patch 4.2: https://yadi.sk/d/jOVoNFEE8E-TaQ

ŚWIEŻA PORCJA SŁODZIUTKICH CZITÓW POD PATCH 4.2: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/

POD SPOILEREM:

1.png

ss_archa_02-09-19_15-30-34_(mainmenu).jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi @cichy - mimo  czasami wystepującego niewątpliwego wk....wu na "pomysła" Twórców,  OPek jest nadal  wzorem długiego  atrakcyjnego scenariuszowo moda .W mojej subiektywnej ocenie -  Numer 1 , aczkolwiek po piętach nadal - mimo upływu lat - "skrobie" go Fotograf. 

 BTW - @kondotier - nawiązujac do wpisów powyżej - na schowki Kostii nie było znaczników chyba nigdy , ale na schowki Kolekcjonera-  i owszem pod OP2.0 był takowy modzik. I nawet pisaliśmy o tym na Forum.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tom3kb napisał:

@cichy my nie marudzimy, raczej tak dla jaj sobie po tym OP 2 jedziemy, są mody łatwe muszą byc też dla masochistów

Pewnie że tak. Nikt nie marudzi tylko są różne podejścia do gry. Ja popieram antychit całkowicie. A to z tym 600kg itd to był tylko przykład zepsucia balansu gry. Poprzednio pisałem, że grałem na spakowanym modzie i jest ciężko. Więc by nie było nieporozumień to dodam..bardzo dobrze, że jest ciężko i tak ma być bo to OP-2. A jeżeli chodzi o balans w moim odczuciu to...właściwe proporcje pomiędzy dostępną bronią, ilością amunicji i odpornością mutantów...to miałem na myśli jako balans gry. Innymi słowy nie pójdę do X-18 z 50 szt. amunicji bo mnie tam załatwią na amen.

Tak jak już mówimy to mały przykład z mojej gry na najtrudniejszym poziomie...gadam z Adrenaliną i biorę zadanie na dysk na ATP. Idę luzak bo mam kombinezon stalkera, amunicję i krótki AKS-U. Co mi kto zrobi...wchodzę do domku biorę dysk, a tam ekipa 16 gości otacza domeczek i dupa. Najlepszy wynik to położyłem 7 kolesi. Potem wpadali po 3-ech naraz i odjazd. Dobrze, że zapis zrobiłem przed wejściem bo trzeba było się zabierać z niczym...:020:  

Czyli jednak transmutator jest...ok to dobrze bo coś przeoczyłem.

Pietrucha -Nie pamiętam  jaki procent zniszczeń był akceptowany .Na pewno nie  100% zniszczona....To pewnie dlatego miałem problem, jak dobrze pamiętam jedna sztuka była całkowicie zniszczona.

Edytowane przez mikrowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mikrowix O ile dobrze pamiętam będziesz miał  do zebrania trzy zestawy uszkodzonej broni ,  i jeden lub dwa zestawy pełnosprawnych . 

 Ten dysk dla Adrenalina to w tej odsłonie terror-horror-marmolada . I do tego wlasnie  przydaje się ten "boski "cheat  Tfurcóf :003:I to nie jest ostatnie słowo tej odsłony OP.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mikrowix  Jak się prowadzi od samego początku prawidłowo grę z Kuzniecowem, tzn. pierwszy raz przekracza się tory pod mostem za wódkę, a nie skacze przez płot, lub pcha przez elektrotunel, to zadania Kuzniecowa same na niego naprowadzają. Jeden warunek, trzeba je brać i wykonywać. A niektóre są czasochłonne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w OPku trzeba brać wszystkie questy od ważnych NPC-ków - no prawie wszystkie ( nie brałem questu na buggy dla Sidora) - bo :

- albo wnoszą nowe informacje , niezbędne w dalszej części gry 

- albo wzbogacają czy to artefaktami , czy tez unikalnym ammo lub unikalną bronią normalnie nie do uzyskania w toku gry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.