Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

Po ponownym wczytaniu save już nie atakuje.

Same potyczki nie są jakoś wybitnie trudne, jestem na hita lub dwa i zza ukrycia można na spokojnie zdejmować trepów, gorzej z zadaniami których przybywa a wykonać nie ma jak bo wszystko ma kosmiczne ceny albo wódkę której nigdzie nie mogę znaleźć 

Edytowane przez Zwinny
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony chciałbym tylko podziękować @kobalowi (oraz kolegom @trurl3 oraz @metek58) za cały wkład pracy, który włożyli w polonizację OP-2.1. Na pewno kosztowało ich to wiele wyrzeczeń, więc doceńcie to proszę choćby tymi "marnymi" plusikami. Dzięki waszej pracy Panowie wielu pasjonatów Stalkera będzie mogło czerpać przyjemność z tego jakby nie patrzeć mocno kontrowersyjnego (choć dającego tak wiele radości) moda.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Szerstiukiem jest podobna sprawa jak z Kuźniecowem i jego żołnierzami. W dzień stoi sobie na swoim stałym miejscu przy słupie wysokiego napięcia i można do niego podejść bez problemu, niezależnie czy akurat zabiłeś jakiś żołnierzy, czy nie. Ale w nocy Szestiuk wraca na bazę wojskową i wtedy zachowuje się jak każdy inny żołnierz, czyli strzela bez ostrzeżenia. Poza tym w dzień trzeba uważać by walcząc z mutantami przebywającymi w jego okolicy, lub z żołnierzami na posterunku przy drodze do bazy, nie zbliżyć się zanadto do niego lub go przypadkiem nie postrzelić. Jeśli Szerstiuk zarobi przypadkową kulkę, rzecz oczywista, nie będzie lubił gracza i odpowie ogniem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki  Dałem plusiki tłumaczącym i zachęcałem do tego innych. Ale jak to po tym fakcie wyjaśnił @kobal , mod będzie miał własny, autorsko zaimplementowany język polski, wybierany z menu. Ciekawym jest, jaka będzie jego jakość. Chyba że wykorzystano dostępność naszych wcześniejszych tłumaczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kondotier napisał:

 Ale jak to po tym fakcie wyjaśnił @kobal , mod będzie miał własny, autorsko zaimplementowany język polski, wybierany z menu. Ciekawym jest, jaka będzie jego jakość. Chyba że wykorzystano dostępność naszych wcześniejszych tłumaczeń.

Raczej źle zrozumiałeś. To jest nasze tłumaczenie, rosjanie po prostu skompilowali je z modem. 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pamięta za co barman dawał ryż i marchew?

Btw. fajną ciekawostke odkryłem. Czasem jest tak, że ginie jakaś randomowa postać i jej zwłoki leżą tak do końca gry. Teraz jeśli taki trup leży i się zbliżymy to latają nad nim muchy, kaszlemy itd. Myślałem no ok fajne w sumie, ale tuż przed chwilą właśnie jedno ciało zmieniło się w zombiaka : D bardzo fajny feature.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Pure napisał:

Ktoś pamięta za co barman dawał ryż i marchew?

Btw. fajną ciekawostke odkryłem. Czasem jest tak, że ginie jakaś randomowa postać i jej zwłoki leżą tak do końca gry. Teraz jeśli taki trup leży i się zbliżymy to latają nad nim muchy, kaszlemy itd. Myślałem no ok fajne w sumie, ale tuż przed chwilą właśnie jedno ciało zmieniło się w zombiaka : D bardzo fajny feature.

Barman nie daje ryzu ani marchwi . Aby zrobić ten quest ( dla Kulinara)  musisz pogadać z Barmanem , chyba Sidorem i - finalnie- z  kucharzem na MW . A potem na Radar w okolice  śmigłowca.

4 minuty temu, Ignachinio napisał:

Te dodatki instalować przed czy po spolszczeniu?

 

Chodzi mi o udźwig, 28 artów i ta zamiana silników od Kobala :)

Tak udzwig,  jak i pasek artów  instalowałem i przed,  i po ..... bez problemu. 

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja dodatków. Najpierw wrzucam ten zmieniony silnik od Kabala. Potem wybrany dodatek i wszystko działa?

 

@Ignachinio udźwig idzie zmienić bezproblemowo wręcz - pobieramy rozpakowany patch 7.3, łapiemy folder config (z creatures>actor.ltx) oraz plik system.ltx i zmieniamy udźwig, musimy też mieć zmieniony plik xrCore.dll od ruskich - odblokowuje nam możliwość czitowania w grze.  

https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_globalnye_modifikacii/obedinennyj_pak_2_1_op_2_1/136-1-0-2970 wrzuć sobie tą stronę w google tłumacz, wchodzisz w Zmiany i modyfikacje dla OP 2.1 i tam na końcu są rozpakowane "łaty" patche - trzeba być zalogowanym na yandexie żeby pobrać.

Jak nie chcesz się męczyć, ani żaden z was kolegów stalkerów daje link do mojego pakietu czitów dla patcha 7.3 (wszystko jest po polsku - moje własne tłumaczenie - jeszcze uczę się ruskiego więc bądźcie łaskawi) - informacja o tym co znajduje się w pakiecie jest w pliku Czitinfo (dodałam zmodyfikowany plik fsgame - dla tych co chą wrzucić i grać)

Plik xrCore.dll zamieniamy na ten z paczki - odblokowuje silnik do czitowania

Pakiet czitów do patcha 7.3 - byłabym zobowiązana za dołączenie pakietu do pierwszego postu, a nuż się komuś przyda 

P.S U mnie wszystko działa

 

Czy jak zainstaluję to to będę miał wszystkie czity czy tylko te które będą chciał?

 

Ewentualnie jak powywalać te których się nie chce?

Edytowane przez Ignachinio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamięta ktoś czy Mruk (gość z Wolności w wiosce pijawek)  jest w tej wersji niezbędny? Zabójstwo Pawlika i agenta, pierwsza wizyta na posterunku najemników i wezwali "wszystkich" na posiłki, 50-60 weteranów na full wypasie, byli wszędzie:(, wybili wszystkich w wiosce pijawek, coś z innych modów kojarzę że Mruk był potrzebny 

PS. Odnośnie wódki, to trzeba setki butelek, jestem na samym początku a już dałem Kuźniecowi 10, Szierstiukowi 20, kontroler chce 20 a Barman chyba 10 skrzynek=200 szt. Teraz wymieniam u Sidora za arty  i u bandytów w DM za konserwy. Znajdę jakieś źródło to dam znać

Edytowane przez tom
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.