tom3kb Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 @Zwinny Trzeba uważać jak się strzela bo jak się robi rozróbę na Agro to on nieraz przychodzi do kompleksu i można go też postrzelać. Wpisz sobie Szerstiuk w szukajke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Nie śledzę tematu, więc wybaczcie, jeśli było. Bez VPN nie wejdziecie. https://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/teksturnyj_hd_pak_dlja_op_2_1/5-1-0-4274 Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 (edytowane) Po ponownym wczytaniu save już nie atakuje. Same potyczki nie są jakoś wybitnie trudne, jestem na hita lub dwa i zza ukrycia można na spokojnie zdejmować trepów, gorzej z zadaniami których przybywa a wykonać nie ma jak bo wszystko ma kosmiczne ceny albo wódkę której nigdzie nie mogę znaleźć Edytowane 17 Maja 2019 przez Zwinny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Ze swojej strony chciałbym tylko podziękować @kobalowi (oraz kolegom @trurl3 oraz @metek58) za cały wkład pracy, który włożyli w polonizację OP-2.1. Na pewno kosztowało ich to wiele wyrzeczeń, więc doceńcie to proszę choćby tymi "marnymi" plusikami. Dzięki waszej pracy Panowie wielu pasjonatów Stalkera będzie mogło czerpać przyjemność z tego jakby nie patrzeć mocno kontrowersyjnego (choć dającego tak wiele radości) moda. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Z Szerstiukiem jest podobna sprawa jak z Kuźniecowem i jego żołnierzami. W dzień stoi sobie na swoim stałym miejscu przy słupie wysokiego napięcia i można do niego podejść bez problemu, niezależnie czy akurat zabiłeś jakiś żołnierzy, czy nie. Ale w nocy Szestiuk wraca na bazę wojskową i wtedy zachowuje się jak każdy inny żołnierz, czyli strzela bez ostrzeżenia. Poza tym w dzień trzeba uważać by walcząc z mutantami przebywającymi w jego okolicy, lub z żołnierzami na posterunku przy drodze do bazy, nie zbliżyć się zanadto do niego lub go przypadkiem nie postrzelić. Jeśli Szerstiuk zarobi przypadkową kulkę, rzecz oczywista, nie będzie lubił gracza i odpowie ogniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 @ZwinnyJeszce nie robiłem tego zadania zobaczę jak to będzie u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 @Anton Gorodecki Dałem plusiki tłumaczącym i zachęcałem do tego innych. Ale jak to po tym fakcie wyjaśnił @kobal , mod będzie miał własny, autorsko zaimplementowany język polski, wybierany z menu. Ciekawym jest, jaka będzie jego jakość. Chyba że wykorzystano dostępność naszych wcześniejszych tłumaczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Podrzuci ktoś jeszcze raz patcha 7.3 bo mi się źle pobrał a tamten link jest nieaktualny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Proszę: https://yadi.sk/d/nlmucvHsxXOsUw 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Bardzo dziękuje Mam nadzieje, że dzisiaj ruszę do boju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 1 godzinę temu, kondotier napisał: Ale jak to po tym fakcie wyjaśnił @kobal , mod będzie miał własny, autorsko zaimplementowany język polski, wybierany z menu. Ciekawym jest, jaka będzie jego jakość. Chyba że wykorzystano dostępność naszych wcześniejszych tłumaczeń. Raczej źle zrozumiałeś. To jest nasze tłumaczenie, rosjanie po prostu skompilowali je z modem. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Ktoś pamięta za co barman dawał ryż i marchew? Btw. fajną ciekawostke odkryłem. Czasem jest tak, że ginie jakaś randomowa postać i jej zwłoki leżą tak do końca gry. Teraz jeśli taki trup leży i się zbliżymy to latają nad nim muchy, kaszlemy itd. Myślałem no ok fajne w sumie, ale tuż przed chwilą właśnie jedno ciało zmieniło się w zombiaka : D bardzo fajny feature. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 (edytowane) Te dodatki instalować przed czy po spolszczeniu? Chodzi mi o udźwig, 28 artów i ta zamiana silników od Kobala Edytowane 18 Maja 2019 przez Ignachinio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 (edytowane) 7 minut temu, Pure napisał: Ktoś pamięta za co barman dawał ryż i marchew? Btw. fajną ciekawostke odkryłem. Czasem jest tak, że ginie jakaś randomowa postać i jej zwłoki leżą tak do końca gry. Teraz jeśli taki trup leży i się zbliżymy to latają nad nim muchy, kaszlemy itd. Myślałem no ok fajne w sumie, ale tuż przed chwilą właśnie jedno ciało zmieniło się w zombiaka : D bardzo fajny feature. Barman nie daje ryzu ani marchwi . Aby zrobić ten quest ( dla Kulinara) musisz pogadać z Barmanem , chyba Sidorem i - finalnie- z kucharzem na MW . A potem na Radar w okolice śmigłowca. 4 minuty temu, Ignachinio napisał: Te dodatki instalować przed czy po spolszczeniu? Chodzi mi o udźwig, 28 artów i ta zamiana silników od Kobala Tak udzwig, jak i pasek artów instalowałem i przed, i po ..... bez problemu. Edytowane 18 Maja 2019 przez boberm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 (edytowane) Instalacja dodatków. Najpierw wrzucam ten zmieniony silnik od Kabala. Potem wybrany dodatek i wszystko działa? @Ignachinio udźwig idzie zmienić bezproblemowo wręcz - pobieramy rozpakowany patch 7.3, łapiemy folder config (z creatures>actor.ltx) oraz plik system.ltx i zmieniamy udźwig, musimy też mieć zmieniony plik xrCore.dll od ruskich - odblokowuje nam możliwość czitowania w grze. https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_globalnye_modifikacii/obedinennyj_pak_2_1_op_2_1/136-1-0-2970 wrzuć sobie tą stronę w google tłumacz, wchodzisz w Zmiany i modyfikacje dla OP 2.1 i tam na końcu są rozpakowane "łaty" patche - trzeba być zalogowanym na yandexie żeby pobrać. Jak nie chcesz się męczyć, ani żaden z was kolegów stalkerów daje link do mojego pakietu czitów dla patcha 7.3 (wszystko jest po polsku - moje własne tłumaczenie - jeszcze uczę się ruskiego więc bądźcie łaskawi) - informacja o tym co znajduje się w pakiecie jest w pliku Czitinfo (dodałam zmodyfikowany plik fsgame - dla tych co chą wrzucić i grać) Plik xrCore.dll zamieniamy na ten z paczki - odblokowuje silnik do czitowania Pakiet czitów do patcha 7.3 - byłabym zobowiązana za dołączenie pakietu do pierwszego postu, a nuż się komuś przyda P.S U mnie wszystko działa Czy jak zainstaluję to to będę miał wszystkie czity czy tylko te które będą chciał? Ewentualnie jak powywalać te których się nie chce? Edytowane 18 Maja 2019 przez Ignachinio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Skąd brać wódę w większych ilościach? Wiem że po jednej mają kontrolerzy, i na strychu w wiosce nowicjuszy znalazłem kilka sztuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 @Zwinny W OP 2.0 wódą handlował jeden z bandziorów w pokoju przed Dzikiem w bazie bandytów. W Dolinie Mroku. Wymieniał ją za coś. W Op 2.1 nie grałem ale strzelam, że też to tak będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Na DM w bazie bandytów jest piwnica, ale zamknięta, tam jest dużo jeszcze sam tam nie wszedłem. U handlarza "szarego" tego co helikopterem lata jest 20 sztuk ale jedna za 2k. I przy którymś zadaniu w zapomnianym lesie leży też trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Panowie nie działają mi dodatki.. Dodałem gamedate i ten zmodyfikowany silnik i lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 (edytowane) Pamięta ktoś czy Mruk (gość z Wolności w wiosce pijawek) jest w tej wersji niezbędny? Zabójstwo Pawlika i agenta, pierwsza wizyta na posterunku najemników i wezwali "wszystkich" na posiłki, 50-60 weteranów na full wypasie, byli wszędzie:(, wybili wszystkich w wiosce pijawek, coś z innych modów kojarzę że Mruk był potrzebny PS. Odnośnie wódki, to trzeba setki butelek, jestem na samym początku a już dałem Kuźniecowi 10, Szierstiukowi 20, kontroler chce 20 a Barman chyba 10 skrzynek=200 szt. Teraz wymieniam u Sidora za arty i u bandytów w DM za konserwy. Znajdę jakieś źródło to dam znać Edytowane 18 Maja 2019 przez tom 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Jeśli zginie bardzo istotna postać, to będzie głośny i wyraźny komunikat, że dany npc zginął. Jeśli tak się stało to radzę wczytać save'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Panowie udźwig ogarnąłem nie działa 28 artów pomoże ktoś? skopiowałem plik config to folderu z grą i dupa mam cały czas 12 miejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 20 minut temu, tom3kb napisał: @Zwinny W OP 2.0 wódą handlował jeden z bandziorów w pokoju przed Dzikiem w bazie bandytów. W Dolinie Mroku. Wymieniał ją za coś. W Op 2.1 nie grałem ale strzelam, że też to tak będzie działać. W Op 2.1 tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 @Pure Postać istotna dla głównego wątku to wiem, ale ona ma dialogi dla Rabinowicza i Kota, chyba. To zadanie poboczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 6 minut temu, Ignachinio napisał: Panowie udźwig ogarnąłem nie działa 28 artów pomoże ktoś? skopiowałem plik config to folderu z grą i dupa mam cały czas 12 miejsc. W config /ui :inventory_new.xml inventory_new_16.xml oraz: w config:system.ltx u mnie na 7.3 działa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.