mkk7 Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Być może chodzi tutaj o kolejność wykonywania tych zadań, Sokól daje nam info o Starszym Monolitu i może powinno się to zrobić w jednym ciągu. Tyle mi przychodzi do głowy, jak masz @smox zapis po Sokole to możesz spróbować zrobić to zadanie bez przechodzenia do innych. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 @smox miałem identyczne "objawy". Zmarnowałem kilka godzin na wymyślaniu różnych rozwiązań. Nic z tego. Gram drugi raz, ponieważ za pierwszym pozwoliłem zginąć Soni. Zobaczę więc, jak tym razem przebiegnie to zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Dopadł mnie wylot na Magazynach Wojskowych jak zbliżam się do bariery. Chodziłem tam już i było ok, teraz słychać kontrolera i wylot. Znalazłem taki problem a ap.pro, ale nie ma konkretnego rozwiązania. Można dojść do Prypeci inną drogą, nie przez Magazyny? FATAL ERROR [error]Expression : no_assert [error]Function : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::GetById [error]File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h [error]Line : 112 [error]Description : item not found, id [error]Arguments : mil_Svoboda_master_zombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Można przez tunel Prypeć, do zachodniej Prypeci i przy porcie rzecznym powinno być przejście do Prypeci. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Miałem to samo @smox. Aż dziwne, że dzieje się drugi raz to samo u mnie i u Ciebie. Ja na głos kontrolera uciekałem. Wtedy wolnościowcy zaczynali walkę, a ja czekałem aż go załatwią. Zbyt szybka ucieczka powodowała przerwanie walki. Trzeba kilka razy podbiegać i wycofywać się. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Ja się spotkałem z takim błędem w OOP i to też na Barierze. Nawet znalazłem rozwiązanie ale to było kilka lat temu. Rzecz w tym, że kontroler zombifikuje wolnościowców a w plikach gry nie ma przypisanej postaci zombie-wolnościowiec. Jest zombie żołnierz, zombie stalker, zombie powinnościowiec, wolnościowca nie ma. Rozwiązania są trzy. Postarać się jak najszybciej odstrzelić kontrolera zanim ten zdąży kogoś zzombifikować. Zmienić wartość switch_distance na 0 w pliku gamedata\config\alife.ltx , przejść problematyczny odcinek i przywrócić fabryczną wartość. i trzecie rozwiązanie to dopisać odpowiednie linijki w odpowiednim pliku i całkowicie rozwiązać problem. Wtedy w OOP modyfikowałem plik character_desc_arhara w katalogu gameplay. Tu odpowiedni post w temacie OOP gdzie rozwiązałem podobny problem 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Grając wojakiem mam problem, bo nie wiem jak wyprowadzić trzech żołnierzy amerykańskich ze starego wysypiska na Kordon...nie mogę znaleźć przejścia...proszę o podpowiedź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Niestety gram stalkerem, więc tutaj nie pomogę bo tego zadanie nie ma w tej opcji. Musi się wypowiedzieć ktoś grający wojakiem, lub znajdziesz to w tym poradniku, tylko odpowiednią cześć musisz znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 W tych filmowych poradnikach nie jest pokazane, jak wyprowadzić Amerykanów z se starego wysypiska (Mroczna Kraina)...klops.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 A to filmiki z gry żołnierzem. #11 od 21 min, wyprowadzanie amerykańców. https://www.youtube.com/watch?v=xOfgwsVptVQ&list=PL-69Slqqz25w8NbKe0PNhvZuuR2i4OnTw&index=12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Jeżeli zostaniemy zombi i przeniesie nas do X-8, to musimy znaleźć antidotum. Jest tutaj - Spoiler A takiej broni nie widziałem w innych modach. Od razu przypomniał mi się serial z dzieciństwa "Czterej pancerni i pies". To tam Janek miał taki RKM-D. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 O kuźwa DP, uwielbiam ten rkm, no i trzeba będzie wrócić do Alternatywy chociaż dała mi w kość ostatnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Co prawda zombiakiem nie udało mi się zostać , ale to antidotum też się pojawi jak będziemy musieli je przynieść naukowcowi na Mózgozwęglaczu ( Mroczne Ziemie ). W tym modzie to chyba jest cały arsenał różnej broni, czego tam nie można znaleźć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 No, wreszcie jakaś w miarę zgrabna kobieta - Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Kupiłem schowek, który znajduje się w zakładzie "Rostok"...jak tam można się dostać ? Oprócz tego mam zadanie na znalezienie "serca chimery" w Czerwonym Lesie...przekopałem całą lokację i nic....może jakaś wskazówka w tej sprawie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Przejście jest przy torach na Dziczy, gdzie prawie zawsze siedzi grupa bandytów. Tam są dwie wnęki z zamknietymi bramami, przejście jest w jednej z nich. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 3 godziny temu, jerczi napisał: mam zadanie na znalezienie "serca chimery" w Czerwonym Lesie...przekopałem całą lokację i nic....może jakaś wskazówka w tej sprawie.... To może najpierw podpowiedź: Spoiler artefakt jest w zagłębieniu, w najbardziej charakterystycznej anomalii Czerwonego Lasu. I dokładne miejsce ze wskazaniem lokalizacji: Spoiler Zrzut ekranu pochodzi ze strony stalker-gamers.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 @Anton Grodecki Niestety za diabła nie mogę znaleźć "serca chimery"...w tym zagłębieniu niczego nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Więc są dwie opcje: Artefakt się nie zespałnował. Być może aby artefakt się pojawił należy najpierw przynieść naukowcom z bunkra na Jupiterze 'nieznany artefakt' do badań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Drugą opcję sprawdzę....dziękuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 U mnie artefakt pojawił się w anomalii w Czerwonym Lesie, ale na tym wideo z przechodzenia moda jest w Szpitalu. Szukałeś tam? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nie szukałem tam...w Czerwonym Lesie nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Jak dostać zadanie - Znaleźć wyjście z Zony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Mod wczoraj ukończony. Instalacja bezproblemowa, ważna jest wersja podstawki i trzymania się opisu instalacji. Mod dość stabilny choć wyloty będą się zdarzały bez konkretnej przyczyny ( u mnie najczęstsze przy przechodzeniu z lokacji na lokację, wczytanie autosave załatwia sprawę ). Fabuła moda bardzo dobra i wciągająca ( momentami przypomina Reborna ). Grafika całkiem przyjemna dla oka, bez specjalnych "wodotrysków". Dużo ciekawych lokacji ( szczególnie podziemia ) i dodany równoległy świat co urozmaica rozgrywkę ale też ją utrudnia. Sporo jak zwykle biegania w modzie, po zdobyciu ręcznego teleportu " Trzpień " jest zdecydowanie łatwiej ( przyrząd ten jest też potrzebny w zadaniach questowych ). Balans broni, kombinezonów i handlu całkiem przyzwoity ( w handlu warto zapamiętać gdzie i u kogo co najlepiej sprzedać ). Poziom trudności rozgrywki jest dość wysoki, mod nie prowadzi nas za rączkę, dużo musimy zapamiętywać lub zapisać, często przeglądać PDA i sporo kombinować ( korzystanie z poradników jak najbardziej wskazane w tym modzie ). Dorzucono ciekawe monstra ( obcy, potworki z Metra ), postacie ( Predator ), animacje ( Metro ). Mod zdecydowanie godny polecenia, spędziłem z przyjemnością mnóstwo czasu przy nim i nie żałuję ani minuty ( choć sporo nerwów też mnie kosztował ). Podziękowania @Anton Gorodecki za spolszczenie, sporo pracy włożyłeś. Moment w którym wybieramy wersję zakończenia, są dwa w tym jedno krótsze. Warto zrobić obie wersje. Na koniec powrót do domu. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 44 minuty temu, smox napisał: Jak dostać zadanie - Znaleźć wyjście z Zony? Najpierw należy ukończyć małą linię fabularną z Sonią (finalnie nie mówimy Sidorowiczowi o niej). Po uratowaniu jej z rąk najemników w cerkwi i powrocie do bazy CzN opowie ona nam o teleporcie w Limańsku i grupie stalkerów, która się tam (do Limańska) udała. Po wejściu do miasta (od strony Czerwonego Lasu) spotkamy ów grupę, której zaoferujemy swoją pomoc (bardzo wskazane jest tutaj posiadanie miniguna do walki z hordami zombie zamieszkującymi miasto). Towarzyszymy im najpierw aż do piwnicy domu, gdzie znajdziemy teleport prowadzący do wyjścia z Zony (tutaj finalizujemy zdanie „Znaleźć wyjście z Zony”). Mała uwaga co do działania teleportu: Spoiler teleport ograbia nas ze wszystkich rzeczy (zostają w pomieszczeniu z teleportem) więc najlepiej wejść do pomieszczenia ‘na pusto’ Następnie wracamy do stalkerów i kontynuujemy przejście przez Limańsk. Dobrze jest dużo zapisywać, ponieważ Amerykanie potrafią nieźle namieszać w czasie przejścia Poglądowo tutaj wideo z przejścia tego zadania. Gratuluję ukończenia moda @mkk7 i konkretnej, dobrze napisanej mini-recenzji, w której to zgrabnie ująłeś wszystkie najważniejsze szczegóły Jak widać po wpisach kolegów @DaarMoo oraz @mkk7 Alternatywa 1.3 nie jest aż taka straszna jak ją malują, więc sprawdźcie dobrze broń oraz ekwipunek i ruszajcie w Zonę stalkerzy 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.