Skocz do zawartości

Alternatywa 1.3


Rekomendowane odpowiedzi

Nie działa wywala przy włączeniu pomożecie?

log:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 239
 

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nabyłem nowy problem podczas nowej gry wywala z bug trap.

 

log

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 50
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_walls_j12a
 

stack trace:

 

@edit

Zmieniłem oświetlenie na dynamiczne i jest ok.

Edytowane przez ChaBoyyHD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej pomogło, tylko po tym zegarze jest jakaś scenka w pokoju i po tym co ma nam się przypomnieć sen to mnie wywala na jakieś zielone miejsce z dróżką. Nie wiem co robić, przeszedłem całą mapę jest tam jakieś ogrodzenie ale nie da się wejść do środka pomoże ktoś?

 

@edit

To jakiś błąd źle mnie teleportuje pomożecie?

Edytowane przez pacjent1972
Pisownia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę więcej i jestem zadowolony  :) z moda, sporo fajnej broni, choć na początku nic specjalnego (ale i parę wersji rewolwerów już widziałem i mosina obrzyna, dwururek to chyba z 10 gatunków, aż strach pomyśleć ile tego dobra będzie jeszcze później) i ammo nie za dużo (chociaż do rewolweru 9x19 to już mam ponad 1000 pestek bo byłem na wysypisku pod wieżyczką), ceny w sklepie wysokie będzie na co zbierać kasę. Zadań na razie nie mam za wiele, tempo moda takie nieśpieszne ale mi pasuje taka powolna zbieracka robota stalkera.

Mod ma sporo fajnych (i równocześnie czasami wkurzających rozwiązań), żeby użyć bandaża, apteczki, jedzenia musimy włożyć je do slotu pistoletowego, super sprawa ;) walka robi się bardziej wymagająca, trzeba trochę bardziej się ukrywać, korzystać z zasłon, wybuchy granatów uszkadzają broń o_0 też super, brak na mapie oznaczonych przejść z lokacji na lokację, część się zna na pamięć, a zawsze można sobie kupić ten no jak mu tam "dynks" co można rzucić na mapie i wstawić swój opis markera. Detektory artefaktów też fajna rzecz w SoC. Bronie mają duży odrzut także na większe dystanse prucie seriami to tylko strata amunicji i wystawianie się na pewną śmierć.

Także po takim początkowym rozczarowaniu powoli się wkręcam, dzięki @Anton Gorodecki za spolszczenie :) od razu lepiej się gra.

Jedyny minus to kiepska optymalizacja, długie wczytywanie i wloty od czasu do czasu do pulpitu ale kto się do tego jeszcze nie przyzwyczaił grając w stalkera.

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ChaBoyyHD- w innym temacie skarżyłeś się, że nikt nie odpowiedział Ci w sprawie localization.ltx. A localizaton.ltx masz w #1.

Otwierasz plik notatnikiem, nadajesz mu nazwę localization.ltx, wklejasz tę treść z #1, zapisujesz i masz plik gotowy do wstawienia do moda. Zapamiętaj, bo będziesz to musiał robić wielokrotnie przy innych modach. A nawet jak taki plik w modzie będzie, to będziesz musiał zrobić w nim zmiany, wg wskazówek z #1.

Przeważnie przy nakładaniu spolszczenia, w nim jest właściwy plik localization.ltx, ale nie zawsze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest mod z niespodzianką. Przynajmniej dla mnie.

Ukończyłem wątek podstawowy i postanowiłem zobaczyć freeplay. I tu zaskoczenie.

ss_user_11-11-16_13-20-06_(k01_darkscape).jpg

Nowe zadanie. Nie spodziewałem się tego. Zobaczymy.

Następna niespodzianka.

ss_user_11-11-16_13-19-58_(k01_darkscape).jpg

Zadanie pierwszego, zaznaczonego pytania skutkuje napisami końcowymi moda.

Tak dla informacji grającym.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DaarMoo napisał:

Ukończyłem wątek podstawowy i postanowiłem zobaczyć freeplay. I tu zaskoczenie.

Pisałem już o tym wcześniej. Leśnik wskaże ci kolejny trop:)

6 minut temu, DaarMoo napisał:

Zadanie pierwszego, zaznaczonego pytania skutkuje napisami końcowymi moda.

Jest to po prostu jedno z zakończeń.

O1SKO4y.gif wypadałoby umieścić taką informację w spoilerze z ostrzeżeniem dla grających, którzy jeszcze nie odkryli tego wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.