Skocz do zawartości

Alternatywa 1.3


Rekomendowane odpowiedzi

Dopadł mnie wylot na Magazynach Wojskowych jak zbliżam się do bariery. Chodziłem tam już i było ok, teraz słychać kontrolera i wylot. Znalazłem taki problem a ap.pro, ale nie ma konkretnego rozwiązania. Można dojść do Prypeci inną drogą, nie przez Magazyny?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::GetById
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : mil_Svoboda_master_zombi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo @smox. Aż dziwne, że dzieje się drugi raz to samo u mnie i u Ciebie.

Ja na głos kontrolera uciekałem. Wtedy wolnościowcy zaczynali walkę, a ja czekałem aż go załatwią. Zbyt szybka ucieczka powodowała przerwanie walki. Trzeba kilka razy podbiegać i wycofywać się. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się spotkałem z takim błędem w OOP i to też na Barierze. Nawet znalazłem rozwiązanie ale to było kilka lat temu. Rzecz w tym, że kontroler zombifikuje wolnościowców a w plikach gry nie ma przypisanej postaci zombie-wolnościowiec. Jest zombie żołnierz, zombie stalker, zombie powinnościowiec, wolnościowca nie ma. Rozwiązania są trzy. Postarać się jak najszybciej odstrzelić kontrolera zanim ten zdąży kogoś zzombifikować. Zmienić wartość switch_distance na 0 w pliku  gamedata\config\alife.ltx , przejść problematyczny odcinek i przywrócić fabryczną wartość. i trzecie rozwiązanie to dopisać odpowiednie linijki w odpowiednim pliku i całkowicie rozwiązać problem. Wtedy w OOP modyfikowałem plik character_desc_arhara w katalogu gameplay. 

Tu odpowiedni post w temacie OOP gdzie rozwiązałem podobny problem

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jerczi napisał:

mam zadanie na znalezienie "serca chimery" w Czerwonym Lesie...przekopałem całą lokację i nic....może jakaś wskazówka w tej sprawie....

To może najpierw podpowiedź:

Spoiler

artefakt jest w zagłębieniu, w najbardziej charakterystycznej anomalii Czerwonego Lasu. 

I dokładne miejsce ze wskazaniem lokalizacji:

Spoiler

bUNZhlh.jpg

Zrzut ekranu pochodzi ze strony stalker-gamers.ru

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod wczoraj ukończony.

Instalacja bezproblemowa, ważna jest wersja podstawki i trzymania się opisu instalacji. Mod dość stabilny choć wyloty będą się zdarzały bez konkretnej przyczyny ( u mnie najczęstsze przy przechodzeniu z lokacji na lokację, wczytanie autosave załatwia sprawę ).

Fabuła moda bardzo dobra i wciągająca ( momentami przypomina Reborna ). Grafika całkiem przyjemna dla oka, bez specjalnych "wodotrysków". Dużo ciekawych lokacji ( szczególnie podziemia ) i dodany równoległy świat co urozmaica rozgrywkę ale też ją utrudnia. Sporo jak zwykle biegania w modzie, po zdobyciu ręcznego teleportu " Trzpień " jest zdecydowanie łatwiej ( przyrząd ten jest też potrzebny w zadaniach questowych ). Balans broni, kombinezonów i handlu całkiem przyzwoity ( w handlu warto zapamiętać gdzie i u kogo co najlepiej sprzedać ).

Poziom trudności rozgrywki jest dość wysoki, mod nie prowadzi nas za rączkę, dużo musimy zapamiętywać lub zapisać, często przeglądać PDA i sporo kombinować ( korzystanie z poradników jak najbardziej wskazane w tym modzie ).

Dorzucono ciekawe monstra ( obcy, potworki z Metra ), postacie ( Predator ), animacje ( Metro ).

Mod zdecydowanie godny polecenia, spędziłem z przyjemnością mnóstwo czasu przy nim i nie żałuję ani minuty ( choć sporo nerwów też mnie kosztował :) ).

Podziękowania @Anton Gorodecki  za spolszczenie, sporo pracy włożyłeś.

Moment w którym wybieramy wersję zakończenia, są dwa w tym jedno krótsze. Warto zrobić obie wersje.

ss_mkk7_11-20-16_19-59-06_(l10u_radar_bunker).jpg

Na koniec powrót do domu.

ss_mkk7_11-22-16_20-35-54_(san).jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, smox napisał:

Jak dostać zadanie - Znaleźć wyjście z Zony? 

Najpierw należy ukończyć małą linię fabularną z Sonią (finalnie nie mówimy Sidorowiczowi o niej). Po uratowaniu jej z rąk najemników w cerkwi i powrocie do bazy CzN opowie ona nam o teleporcie w Limańsku i grupie stalkerów, która się tam (do Limańska) udała. Po wejściu do miasta (od strony Czerwonego Lasu) spotkamy ów grupę, której zaoferujemy swoją pomoc (bardzo wskazane jest tutaj posiadanie miniguna do walki z hordami zombie zamieszkującymi miasto). Towarzyszymy im najpierw aż do piwnicy domu, gdzie znajdziemy teleport prowadzący do wyjścia z Zony (tutaj finalizujemy zdanie „Znaleźć wyjście z Zony”). Mała uwaga co do działania teleportu:

Spoiler

teleport ograbia nas ze wszystkich rzeczy (zostają w pomieszczeniu z teleportem) więc najlepiej wejść do pomieszczenia ‘na pusto’

Następnie wracamy do stalkerów i kontynuujemy przejście przez Limańsk. Dobrze jest dużo zapisywać, ponieważ Amerykanie potrafią nieźle namieszać w czasie przejścia:D Poglądowo tutaj wideo z przejścia tego zadania.

Gratuluję ukończenia moda @mkk7 i konkretnej, dobrze napisanej mini-recenzji, w której to zgrabnie ująłeś wszystkie najważniejsze szczegóły:thumbupright:

Jak widać po wpisach kolegów @DaarMoo oraz @mkk7 Alternatywa 1.3 nie jest aż taka straszna jak ją malują, więc sprawdźcie dobrze broń oraz ekwipunek i ruszajcie w Zonę stalkerzy:smile_artefact:

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.