Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 3.0 (OBT)


Agrael
Wiadomość dodana przez Meta,

Dyskusja dotycząca polonizacji została wydzielona tutaj, żeby był porządek.
Temat do zgłaszania braków/błędów w tłumaczeniu znajduje się tutaj.

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 1.09.2024 o 19:18, Agrael napisał(a):

Dopiero teraz przeczytałem @FeRu. Przykro mi. Miałem podobną sytuację, ale stało się to w grudniu ubiegłego roku. 

Z innej beczki. Ktoś próbuje dostosować paczkę broni FWR do OLR 3.0: 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Chwilowo to tylko testy. 

Dzięki kolego. Myślałem, że jestem odporny już na wszystkie ciosy od życia bo wiele od małego przeżyłem, ale tu bylo tak jakbym dostał sierpowego od King Konga. No cóż życie toczy sie dalej. 

Co do paczki FWR to fajnie, że powstaje adaptacja bo ten pack nie dość, że wygląda znacznie lepiej to jest Lore Friendly jak to mówią i nie psuje klimatu Tego Samego Stalkera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam jako że gra jest bardzo trudna i jest z występującymi błędami, wyloty itp.  Sprawdzony Cheat gry : https://www.playground.ru/stalker_shadow_of_chernobyl/cheat/stalker_oblivion_lost_remake_trejner_24_ver_3_0_18_lirw_ghl-1691490    Nie mogłem wyjść z zalanej studni z walizką kuriera, skrypt '' F" nie zaskakiwał i myślę że nie jednemu może się to przydać w krytycznym momencie decydującym o możliwosci kontynuacji gry.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mod jest kiepski i przestałem po kilkudziesięciu godzinach w niego grać (a rzadko mi się zdarza nie kończyć rzeczy, które zacząłem). To nie chodzi o to, że jest ciężki: OP 2.0/.1 (nie pamiętam, w którą wersję grałem) też był ciężki, ale jest w wielu miejscach bezsensowny. Przykład: wracam do Żaby, obchodzę bokiem, by nikogo nie urazić;) , wchodzę do piwnicy, a po chwili wpadają tam żołnierze strzelając do mnie stojącego bez wyciągniętej broni przed okienkiem (bo w wiosce powstała jakaś rozróba z bandytami) i oczywiście strzelając do mnie (skutecznie); kiedy po wczytaniu sejwa się bronię, to dostaję świetny komunikat: czemu strzelasz do wojskowych! no super! mam po prostu dać się zabić, wtedy jest ok. Następny (niefabularny), mogę zdobywać/znajdować PDA, ale baterii z nich nie mogę wyciągnąć, by włożyć do swojego; brak baterii do detektora; brak możliwości wyłączenia, detektora i PDA (by nie zużywało baterii, która zresztą bardzo krótko funkcjonuje); psy skaczące po 10-15 metrów z miejsca; słaniam się na nogach, dostaję już 3 komunikat o spaniu, dochodzę do łóżka w bunkrze obok Żaby, daję "śpij do rana" i dostaję info, że nie chce mi się spać (czy coś w tym rodzaju); w nocy nierealistycznie ciemno. To tylko niektóre niedoróbki.

Ponieważ chciałby zobaczyć "nowe" lokacje, to może zacznę jeszcze raz z zestawem od @smox'a (który ten otrzymał od kogoś) i może nawet włączając któryś z czitów podanych przez @slawnyokgora.

Edytowane przez qqprim
wychwycona literówka
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Myślałem, czy zrobić sobie drugie podejście do tego moda, bo naprawdę ten świat jest ciekawy i widać, ile pracy ktoś w to włożył. Wie ktoś, czy coś zmieniło się na lepsze, czy dalej koncepcja opiera się na uprzykrzaniu graczowi życia i marnowaniu jego czasu – bo tak? Przyznam, że nie chce mi się znowu szukać i edytować plików, żeby zwiększyć sobie staminę i udźwig, byle bym mógł pograć i doświadczyć jakiegoś gameplayu, zamiast torturować się symulatorem chodzenia... (A może są jakieś mody, gdzie ktoś trzeźwo myślący pozmieniał kilka rzeczy, żeby to było grywalne?)

Edytowane przez MikeMandalorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@MikeMandalorian Moje odczucia są takie:

Do moda podchodziłem trzy razy. Przeszedłem wersję 2.5 około trzy razy w różnych odstępach czasu i z różnymi fixami. Potem przeszedłem Vector of Alienation. Także jak można domyślać się moja pierwsza próba była jedną, wielką frustracją, złością i wyrzuceniem moda. Potem po jakimś czasie wróciłem i chciałem *naprawić* te dręczące *przeszkadzajki* bez modowania gry, więc znalazłem trainer i faktycznie grało się inaczej, jednakże czułem, że to nie jest to, jak twórca chciał, abym się bawił. Za trzecim razem przemogłem się, zagrałem na poziomie trudności stalker, bez cheatów ....... Bardzo mi się to spodobało. Choć nie ukrywam - było ciężko na początku. Mimo to w miarę jak grałem to uczyłem się sposobu na rozgrywkę. Aktualnie bardzo lubię ten wyśrubowany poziom trudności. Oczywiście są tu i tam niedociągnęcia, aczkolwiek można do nich się przywyzwyczaić. Każda wyprawa jest wyzwaniem, zbieraniem tego, co trzeba, a nie tego, co popadnie. Z początku nie mogłem znieść pojemności plecaka (to, że przedmioty wypadały po przekroczeniu danego limitu), ale potem zauważyłem, że dzięki temu trzeba myśleć, co ze sobą zabierać. Mógłbym dużo więcej opowiedzieć, ale jak pisałem na początku - myślę, że z modem trzeba się polubić i dać mu szansę, ponieważ klimat, muzyka, historia, atmosfera, lokacje są po prostu niesamowite.

A co do pytania, czy jest coś, co usprawnia rozgrywkę to jak już pisano wcześniej, jest mod *semi official patches*. Ja osobiście w to nie grałem, ale widziałem filmik na YT i nie podoba mi się za bardzo, bo usuwa rzeczy, które mi się podobały w OLR 3.0 (po co usuwać animację chodzenia i wygląda to tak jakby postać latała?). Jednakże wysyłam link do filmiku, jest po angielsku.

Edytowane przez Helvetia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szwajcaria znaczy się Helvetia (oder kanton Schwyz ;) ), przelazłem moda i nie chce się mi do niego wracać.

Miejscami czułem się jak locher - potocznie kopidół (także określenie takich tam "speleologów" z terenów na wschód od Rejenci Opolskiej ;) ).

Za dużo jak dla mnie łażenia po podziemiach.

Mimo to polecam moda, choćby na raz żeby nie było dyskusji w klimacie jak to lubią "znawcy", czyli nie grałem ale mimo to podkopsam swoje 3 grosze.

MikeMandalorian - zawsze jest trajner oraz spałner.

Zazwyczaj w/w powstają grubo po premierze moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieję, że autor go jednak doszlifuje trochę, bo niestety musiałem go porzucić przez niestabilność. Bo te wszystkie utrudnienia są w sumie sensowne i jak już załapiesz jak wszystko działa to gra się fajnie.

Oczywiście przydalby się też jakiś readme, ze zmianami i opisem pomysłów gameplaypwych i jak co działa ale jak to w modach do stalkera ruskie na coś takiego same nie wpadną. I albo sam się domyślisz albo szukaj po yt/forach co też trochę wkurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen Nick jest stary, zapewne teraz bym zmienił na inny, ale już z tego, co wiem to się nie da :).

Co do podziemi to są zdecydowanie za duże. Koncept według mnie świetny, ale ja nie wiem jak się tam odnaleźć. Parę razy po błąkaniu się zrezygnowany wpisywałem *demo_record* i tak sobie latałem. Nigdy też tam nie poszedłem z własnej woli, chyba po to, żeby poszukać artefaktów, albo zabić szczury na ognisko. Nie wiem co przyszło do głowy autorowi, żeby zrobić je aż tak ogromne. Szczególnie, że wszystko wygląda do siebie bardzo podobnie. Do niektórych miejsc ciężko się dostać przez kolosalne promieniowanie, albo pojawiające się bez przyczyny psi. Z tego, co wiem to na późniejszym etapie w całym burdelu Messer będzie jeszcze walczyć z chimerami i pijawkami.

A co do wylotów to w moim przypadku podczas grania na komputerze i na laptopie to nie pojawialy się jakoś super często. Powiedziałbym, że tak z 30-40% rozgrywki. Na szczęście, albo nieszczęście pojawiają się losowo, albo w określonym miejscu na mapie. Kiedy tak jest i nie można przejść przez to jakiegoś etapu to najlepiej cofnąć się do poprzedniej lokacji i wrócić.

Jeszcze moja porada na to, że nie można spać kiedy się chce - ja robiłem tak, że rozpalałem zapałkami ognisko i wpisywałem *time_factor 200* czekając grzecznie, aż zrobi się poranek. Tylko najlepiej wtedy się nie ruszać, bo z jakiegoś powodu gra lubi się wtedy całkowicie zamrozić.

Edytowane przez Helvetia
Literówka
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.