Jump to content

Oblivion Lost Remake 3.0 (OBT)


Recommended Posts

image.jpeg

Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 20.01.2024 r.
Autorzy: OLR Team


OPIS:

Spoiler

Projekt ma na celu odtworzenie "tego samego-" aka "starego dobrego S.T.A.L.K.E.R.-a", tj. dawnego konceptu gry z lat 2002-2003, kiedy dzierżyła podtytuł "Oblivion Lost". Fabuła i wszelkie zadania zostały zaczerpnięte bezpośrednio z dokumentów projektowych.


Cechy moda:

Spoiler
  • Fabuła:

Fabuła została niemal całkowicie przeprojektowana w porównaniu do starszych wersji, wykorzystując oryginalną powieść "Dzieci Zony" (literacka fabuła gry z 2003 roku) jako podstawę, a także historię z początku 2002 roku.


  • NPC:
  1. Podnoszą przedmioty oraz sprawdzają zwłoki (wliczając w to stare aktorstwo głosowe). 
  2. Potrafią od teraz korzystać z drabin. 
  3. Potrafią rzucać granaty (zaplanowano w 2004 r.)
  4. Korzystają ze śrub podczas napotkania anomalii. 
  5. Potrafią omijać anomalie. 
  6. Mogą się leczyć. 
  7. Zmieniono algorytmy zachowania podczas walki i w stanie spokoju.
  8. Niektórzy NPC o wyższej randze mogą się nie zgodzić na handel z protagonistą. 
  9. Mogą zmienić kombinezon na lepszy. 
  10. Potrafią handlować między sobą. 
  11. Mogą zaoferować handel na czacie ogólnym, jeżeli posiadają przedmioty na sprzedaż. 
  12. Istnieje możliwość zaoferowania handlu z NPC za pośrednictwem PDA. 
  13. Niezidentyfikowani stalkerzy po pewnym czasie otrzymują ksywki. 
  14. Jeżeli protagonista napotka wrogów, a w pobliżu znajduje się neutralnie nastawiony stalker, to istnieje możliwość wysłania do niego prośby o pomoc dzięki PDA. 
  15. Nowi stalkerzy, którzy pojawili się w Zonie, posiadają losowy zestaw wyposażenia oraz wygląd. 
  16. Potrafią wysłać sygnał SOS, gdy zostaną ranni. 
  17. Mogą zachorować i ostatecznie umrzeć z tegoż powodu. 
  18. Handlarze w nocy śpią i nie prowadzą handlu. 

  • Lokacje: 
  1. Odtworzono dwie lokacje z dokumentów projektowych - "Podziemia szczurów" i "Poziom 12". 
  2. Przeprojektowano detale z myślą o buildzie OL.
  3. Niektóre lokacje zostały przeprojektowane zgodnie z dokumentacją dot. fabuły projektu. 
  4. Dodano dodatkowe globalne oświetlenie na statyce (hemi i promieni słonecznych). 
  5. Poprawiono błędy dot. geometrii. 
  6. Połączono niektóre lokacje. 
  7. Rozbudowano okolice Prypeci. 

Autorzy: 

Spoiler
  • Autor projektu: 

hi_flyer - główny koordynator: sdk, skrypty, stworzenie fabuły, projektowanie gry, silnik, shadery, dialogi, oświetlenie, lokacje, edycja geometrii, configi, projektowanie i dostosowywanie ui, dźwięk, itd.

  •  

 

GALERIA:

Spoiler

v5e4pjPvMoE.jpg  G_xO3yeJudU.jpg

6mg4AY52Fg0.jpg  8Z0-dKpenfg.jpg

wrVrUbQm36Y.jpg  jyaPdEx1bQo.jpg

F_ADQHYj0ns.jpg  V8dTi2RXSeI.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać.


2. Zawartość pobranego patcha umieszczamy w głównym katalogu gry.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Patch 3.0.19 kumulatywny:


Źródła: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png  Y6DvRrN.jpg
 

  • Cool 1
  • Positive 7
  • Cool 1
Link to comment
Share on other sites

Nakładka nr 5:

https://disk.yandex.ru/d/n-jBcpz7XbJ6_Q

https://drive.google.com/file/d/1Q7PVrdfYEfSTEAzGMZ6yKDWO5yweVEu3/view

 

Патч OLR30-patch 3.0.5- Правки конфигов
- Правки текстов
- Правки заданий на спасение Командира (аптечки), военных в ловушке
- Фикс ошибки "87.Reason cn news_maincheck_news betwen"
- Правка ui окна разговора по ПДА на 4:3

Łatka OLR30-łatka 3.0.5 -

poprawienie konfiguracji

- poprawka tekstu

- poprawka dotycząca Zmian w zadaniach ratowania Dowódcy (apteczka), uwięzionego personelu wojskowego

- Naprawa błędu „87.Powód cn news_maincheck_news”

- poprawka ui okna rozmowy w PDA na rozmiar 4:3

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Coś mi się wydaje że ten mod to sztos i moje modły zostały wysłuchane tak powinna wyglądać LA ale to moje subiektywne zdanie . Oglądam na youtube  ruskich ale oni lataja ciągle po tych samych lokacjach kordon wysypicho agro początek gry .

Edited by Piotruś
Link to comment
Share on other sites

Gregor121 - koło handlarza jest skrzynia, bierzesz na garba skrzynię, potem misje na wymianę koło posterunku trepów.

! podłazisz, bierzesz walizkę/neseser i zrzucasz skrzynie w miejsce z którego brałeś walizkę/neseser.

p.s. jeszcze się różnych walizek nanosisz, dopiero trochę poznałem: Kordon, Swałka, Agroprom/Mediprom, Bar oraz część podziemi na w/w lokacjach.

Sporo bambetli do zabrania, mogolskie* zapasy z mutantami. :)

* dla mniej kumatych i "znawców" to jest połączenie różnych stylów zapasów, boksu, wu-shu + wraz z postępem cywilizacyjnym także kung-fu i kalaka. :)

Marko6996 - z tego pobierz, wczoraj pobierałem (re instal) i działa:

https://cloud.mail.ru/public/CnYS/uvyBH2hRK

Link to comment
Share on other sites

Nakladka nr 7 - kumulatywna, nie jest wymagana nowa gra:

https://drive.google.com/file/d/1jri7cnbFQTEGCs4mpaHEQBsCwFyesjMe/view

https://disk.yandex.ru/d/QUnewKcYDkVSKg

Spoiler

AP - PRO

Патч OLR30-patch 3.0.7

- Правки скриптов
- Правка вылета с Разрядником
- Правка вылета в Бункере Радара
- Правка вылета ремонта HPSA

https://drive.google.com/file/d/1jri7cnbFQTEGCs4mpaHEQBsCwFyesjMe/view

https://disk.yandex.ru/d/QUnewKcYDkVSKg

Патч кумулятивный, и не требует установки предыдущих.

 

Podziemia są wielkie, na każdej lokacji, bardzo duzo zmian.

Spiżarnia powinności oraz melinoszałas naukowca nad barem:

 

ss_tomahawk_01-23-24_19-19-46_(lvl5_bar).png

ss_tomahawk_01-23-24_19-24-41_(lvl5_bar).png

Link to comment
Share on other sites

37 minut temu, Gregor121 napisał(a):

Czy u Was tez jest tak ze biegajac z nozem jest o wiele szybciej niz z karabinem czy pistoletem? W 2.5 wersji bieganie bylo o wiele lepsze niz w 3.0

 

7 minut temu, vidkunsen napisał(a):

Gregor121 - z tego co pamiętam z autopsji to ze złomem w mackach zawsze się wolniej biega niż ze scyzorykiem.

Takie tam wspominki z wojska Gregor121. :)

Z tego co widzę to się nie da w ogóle biegać z wyciągniętą bronią inną niż nóż. (chodzi mi o sprint) 

Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, Gregor121 napisał(a):

O to właśnie mi chodziło tez tak mam. 

Bardziej mnie martwi brak możliwość szybkiego zapisywania/wczytywania i optymalizacja jest nie najlepsza, ściny gdy się w ogniska patrzę na przykład. Ale to drugie jest bardziej logiczniejsze przecież bo to open beta jest a widziałem na tym Ap-Pro że już tam ludzie postowali jakieś swoje edycje gamedaty np. żeby postać była szybsza itp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.