Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 3.0 (OBT)


Agrael
Wiadomość dodana przez Meta,

Dyskusja dotycząca polonizacji została wydzielona tutaj, żeby był porządek.
Temat do zgłaszania braków/błędów w tłumaczeniu znajduje się tutaj.

Rekomendowane odpowiedzi

olr3_obt-cover_by_meta.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 20.01.2024 r.
Autorzy: OLR Team
Autorzy spolszczenia: @yellow, @metek58


OPIS:

Spoiler

Projekt ma na celu odtworzenie "tego samego-" aka "starego dobrego S.T.A.L.K.E.R.-a", tj. dawnego konceptu gry z lat 2002-2003, kiedy dzierżyła podtytuł "Oblivion Lost". Fabuła i wszelkie zadania zostały zaczerpnięte bezpośrednio z dokumentów projektowych.


Cechy moda:

Spoiler

UWAGA! JEŚLI NIE GRAŁAŚ/GRAŁEŚ WCZEŚNIEJ W WERSJĘ 3.0, NIE PRZEPADASZ ZA UWAŻNĄ I POWOLNĄ ROZGRYWKĄ, TAKĄ BLIŻEJ HARDCORU I INNYCH KOMPLIKACJI PRZEJŚCIA - ROZPOCZYNAJĄC NOWĄ GRĘ, WYBIERZ POZIOM TRUDNOŚCI "NOWICJUSZ".

Mod jest obecnie w fazie otwartych testów beta, co oznacza, że będą w nim występowąć różnego rodzaju niedopracowania, wyloty i błędy. Możesz pomóc w testowaniu zgłaszając swój problem w temacie dotyczącym modyfikacji.

Fabuła:
Linia scenariusza modyfikacji została niemal całkowicie przerobiona w porównaniu do starych wersji i bazuje na oryginalnej historii z powieści „Dzieci Strefy” (fabuła literacka gry z 2003 roku), a także wcześniejszej fabule z 2002 roku.

Npc:
Podnoszą przedmioty i przeszukują zwłoki (stare udźwiękowienie npc).
Potrafią korzystać z drabin.
Rzucają granatami (jak było planowane w 2004r.).
Używają śrub przy anomaliach.
Obchodzą anomalie.
Leczą się.
Zmienione algorytmy zachowania w walce i w stanie spokoju.
Niektórzy Npc z wyższą rangą mogą nie zgodzić się na handel z GG.
Zmieniają kombinezony/pancerze na lepsze.
Handlują z kupcami.
Między sobą też mogą handlować.
Mogą oferować wymianę na czacie ogólnym, jeśli mają towar na sprzedaż.
Możesz zaoferować wymianę z Npc poprzez PDA.
Z biegiem czasu pojawiają się pseudonimy "Nieznanych stalkerów".
Jeśli jesteś otoczony przez wrogów, a w zasięgu wykrycia kontaktu przez PDA jest jakiś stalker, możesz spróbować wezwać go na pomoc przez dialog w PDA.
Nowi stalkerzy, którzy pojawiają się w Strefie, mają losowy zestaw broni i wygląd.
Wysyłają sygnał SOS w przypadku odniesienia obrażeń.
Mogą zachorować i w konsekwencji choroby umrzeć.
Handlarze w nocy śpią i sklep otwierają rano. 

Cechy :
Na poziomie trudności Mistrz możena zapisywać grę tylko w miejscach, gdzie jest dach nad głową.
Większość elektroniki potrzebuje źródeł zasilania.
Egzoszkielet poprawia charakterystyki mobilności GG, ale wymaga baterii.
Aby poznać właściwości artefaktu, musisz mieć informacje o nim w PDA.
Możliwość zbierania części mutantów pojawia się wraz informacją o nich w PDA.
Jedzenie psuje się z biegiem czasu i słabiej zaspokaja głód.
Możliwość odczytania lokalizacji schowka stalkera z jego PDA.
Fizyka i efekty przebywania pod wodą.
Skrytki na lokacjach pojawiają się losowo przy każdym rozpoczęciu gry.
Artefakty mają losową wagę i cenę.
I inne...

Inne funkcje z dokumentacji dewelopera:
Tablice ogłoszeń z ofertami pracy u handlarzy.
Grupy naukowe.
Urządzenia i kombinezony o unikalnych właściwościach.
Anomalia „Martwa Strefa”, w której nie działa sprzęt i elektronika.
Emisja/wyrzut z respawnem artefaktów, anomalii i innych elementów z dokumentacji projektu. 
Kapsuła R1 na artefakty.
Właściwości i możliwości artefaktów jak w dokumentacji dewelopera.
Choroby GG - w tym: przeziębienie od wychłodzenia organizmu (deszcz, słaby kombinezon, noc), radiacyjna i poradiacyjna od napromieniowania, postępująca zombifikacja (strefy psi, ataki psi), zarażone mutanty roznoszące choroby: wirusy i bakterie (wścieklizna, wąglik itd.), kolejne stadia postępującej choroby, diagnostyka, injektory, opłaty za leczenie.
Artefakty i anomalie.
Możliwość rozpalenia ogniska i przygotowania jedzenia. Przy ognisku można też się ogrzać, także przy tych "stałych" ogniskach stalkerów, w określonej odległości (4m). Także niektóre mutanty unikają ognia/ognisk. 
Pragnienie i zmęczenie (wpływa na mobilność GG).
Żywność i broń znalezione w strefie mogą być skażone promieniowaniem. Napromieniowane przedmioty w ekwipunku "trzeszczą" jak licznik Geigra.
Artefakt grawitacyjny został zastąpiony rękawicą grawitacyjną ze starych grafik koncepcyjnych.
Dezintegrator anomalii.
I inne...

Lokacje:
Przywrócono dwie lokacje z dokumentów projektowych (Szczurze Podziemia i Poziom 12).
Przeprojektowane detale do zborki Oblivion Lost.
Niektóre lokacje zostały uzupełnione zgodnie z literacką fabułą i projektem designera.
Dodano dodatkowe globalne oświetlenie statyczne (hemi i sun sources).
Poprawki błędów geometrii.
Połączenie niektórych lokacji.
Dodano otoczenie na lokacji Prypeć.

Renderowanie:
Wysokiej jakości statyczne lightmapy bez kompresji, z możliwością ich wyłączenia w opcjach dla słabych kart graficznych.
Poprawiono dynamiczne cienie na statyce, lepsza rozdzielczość cieni itd.
Włączono obliczanie mgły dla detali położonych w większej odległości.
Obsługa HQ geometrii.
Ślady/(wallmarks) pojawiają się na dynamicznych obiektach w 99% przypadków.

Inne przywrócone elementy:
Klasa Miniguna z 1114.
Dodatkowa bezwładność HUD jak w 14xx.
Przywrócono stare, dokładniejsze obliczenia całej fizyki w grze (symulacja fizyki płynniejsza niż w wersjach demonstracyjnych).
Stary ragdoll Npc, jak w 14xx-18xx.
HUD przedmiotów, jak w buildach do 18xx (żywność, urządzenia itp.).
Dźwięki podczas bezczynności (idle) lornetki, jak w kompilacji 1154.
Fizyczny impuls przy obrażeniach od anomalii i mutantów.
Przywrócono losowe udźwiękowienie Npc w stanie spokoju.
Przywrócono udźwiękowienie przy przyjacielskim ostrzale (friendly fire) pomiędzy stalkerami.
Przywrócono udźwiękowienie szybszego oddychania Npc w czasie walki.
Przerobiono AI walki Npc w silniku (podobnie jak w kompilacjach 18xx-19xx). Stalkerzy są bardziej mobilni i aktywni w walce.
Stary wygląd i funkcjonalność PDA.
Kiedy mutant zginie w anomalii może pojawić się w niej artefakt.
Zmiana wyglądu rąk dla kombinezonów z zamkniętym obiegiem.
Mgła wojny. Mapa jest odkrywana stopniowo wraz z fabułą.
Udźwiękowienie handlu ze stalkerami.
Możliwość rozbijania butelek z wódką.
Limit pojemności ekwipunku i schowków.
Detektory reagują na artefakty jak w 14xx.
Ręczna latarka.
Rozpraszanie statycznych cieni od słońca na r1.
Panoramy lokacji jak w kompilacjach 11xx-14xx
Latarki nie gasną gdy Npc ginie.
Powiększenie/pomniejszenie minimapy na klawiszach -/+.
Mutanty z telekinetyką potrafią rzucać ciałami.
Podświetlanie imienia stalkera po naciśnięciu klawisza akcji (domyślnie F).
Pełna komunikacja za pomocą PDA (w zasięgu jego działania).
Stary dźwięk lądowania GG (z kombinezonem).
Biografie stalkerów.
Stary wygląd plecaka/ekwipunku został całkowicie przywrócony (latarka na pasie, slot na granat, slot na przedmiot, naboje i artefakty na pasie, statyka 3D, informacje o GG, szybki zrzut rzeczy, funkcja "odpocznij").
Mutanty i Npc odbijają się po uderzeniu samochodu, jak w 1935.

Offline A-live - Życie Strefy w trybie offline:
Każdy nowy stalker symulacji pojawiający się w Strefie ma swój główny cel i angażuje się w jego realizację w czasie rzeczywistym.
Przemieszczają się (podróżują po Strefie) po wszystkich lokacjach w czasie rzeczywistym.
Walczą.
Zbierają artefakty, sprzęt i polują na informacje.
Handlują między sobą i z handlarzami.
Mogą zginąć w anomalii.
Wysyłają do sieci wiadomości o różnych zdarzeniach, które miały miejsce.

Broń:
Strzał ze strzelb dwulufowych z obu luf na raz jednym klawiszem.
Ręczny granat RGO (obronny) eksploduje w kontakcie z geometrią.
Stary typ smug pocisków/trasserów + poprawki.
Dodatkowa alternatywna animacja śruby (była w starym modelu z OL).
Stare obliczenia rykoszetów.
Przywrócono animację zacięcia się broni.
Naprawiono niektóre błędy oryginalnego silnika.
Strzelba grawitacyjna strzela teraz śrubami.
Poprawka położenia HUD w celu dopasowania do stylu OL.
Korekty geometrii i wymiana niektórych modeli.

Transport:
Pojazdy wymagają do działania naładowanego akumulatora i benzyny.
Pojawiają się z losowym poziomem paliwa w baku i naładowania akumulatora.
Stara fizyka kierowania pojazdem.
Nowe ręce na kierownicy.
Możliwość popychania zablokowanych pojazdów na klawiszu TAB.
Poprawki błędów.

Mutanty:
Kontroler może próbować sterować ruchami GG.
Przywrócono mutanty z grafik koncepcyjnych.
Przywrócono skok psów, kontrolera i pseudogiganta.
Potwory posiadające zdolność skakania mogą przeskakiwać obiekty fizyczne.
Przywrócono oryginalny silnikowy psi-atak pseudopsa.
Przywrócono animacje paniki, agresji i animacje, gdy mutant usłyszał dziwny dźwięk.
Przywrócono ciche skradanie się u kontrolera i stary atak psi (jak w kompilacji 1935).
Przywrócono stan rannego kontrolera.
Regeneracja zdrowia u chimery.
Niektóre mutanty boją się ognisk.

Optymalizacja:
Automatyczna korekta liczby mutantów w symulacji.
Aby zapewnić lepszą wydajność na lokacjach dodano sektory i portale.
Niektóre funkcje z poprzednich wersji są realizowane przez silnik, co daje wzrost wydajności w porównaniu do odpowiedników skryptowych.
Źródła światła są wyłączane w dużej odległości od kamery.
Wczytywanie tekstur do pamięci RAM zostało wyłączone, co znacznie zmniejszyło jej zużycie.
W przypadku bardzo starych kart graficznych dodano opcję kompresji nowych (ciężkich) lightmap. Znacząco zmniejsza zużycie pamięci wideo. Włącz tylko dla kart graficznych z <= 512 MB pamięci.
Inne optymalizacje silnika.

Inne zmiany/poprawki:
Dodano przepakowacz nabojów w plecaku.
Kruszyciel Artefaktów nie działa natychmiastowo.
W czasie opadów deszczu nie ma efektu wzbijania się pyłu pod stopami npc i łapami mutantów.
Licznik szybkich zapisów.
Naprawiono zerowe paczki amunicji (teraz liczba naboi jest losowa dla każdej paczki).
Dodano automatyczne zapisy.
Po zakończeniu fabularnym jest możliwość kontynuowania gry w trybie swobodnym - freeplay. W folderze z zapisami (domyślnie: "gamefolder"\_appdata_\savedgames) tworzony jest zapis "start_freeplay_olr".


A także inne funkcje, osobliwości i zmiany.

..................................................................................................

Patch OLR 3.0.19
- Stan naładowania baterii PDA w zakładce „Zadania”.
- Npc na lokacji Instytut Badawcz "Medpribor" zmieniają kombinezony na przeciwradiacyjne
- Mutanty nie będą już mogły dostać się do baru
- Dodano minimapę do poziomu „Szczurze Podziemia”.
- Poprawka testowa dla awarii typu „Can't find model file 'яactors\...” (potrzebna nowa gra)
- Zmiany tekstu
- Dodana brakujące tekstury oczu i ust Messera, poprawiono teksturę jego twarzy;
- Sprzedawca Powinności nie kupuje już wszystkich artefaktów
- Zwiększono czas wyświetlania znacznika Jarosława
- Można teraz umieścić Kulę Rtęci w kapsule R1
- Redakcja tekstu o otrzymaniu rangi "doświadczony”
- Redakcja wiadomości o stalkerskiej zemście
- Poprawka z utratą reputacji po zabiciu fantoma na Kordonie
- Edycja dialogu o pragnieniu u Barmana
- Poprawka dialogu o m. Świetlany Promień
- Usunięto możliwość dialogu z monolitowcami
- Naprawiono błąd w kapsule R1 z możliwością wyświetlania nazwy artefaktu bez informacji o nim
- Zmniejszono zużycie artefaktu „Larwa”.
- Wskazówka tekstowa dotycząca przejścia do Medpriboru z podziemi na Wysypisku
- Wydawanie nagród GG za misje klanu zabójców w Ciemnej Dolinie
- Jeśli oddasz safianową teczkę karlikom, nie będą one agresywne w stosunku do GG, dotyczy to także niektórych nagich burerów
- Poprawka magazynka protecta/striker
- Zwiększone właściwości ochronne kombinezonu Golmara
- Zmniejszono efekt migotania wywołany promieniowaniem w Instytucie Badawczym Medpribor
- Zmiany w sile ataku mutantów
- Dodano mały dialog wprowadzający na początku gry u Żaby, wyjaśniający bezsens sprzedawania broni i potrzebę szukania artefaktów
- Barman nie wysyła wiadomości o rozpoczęciu sprzedaży amunicji, gdy nie ma go w Barze
- Edycja nagrody za zabicie kontrolera na Wzgórzach
- Edycja zadania z tablic ogłoszeń dla artefaktu Merkury
- Zmniejszony wzrost pragnienia po zjedzeniu chleba
- Profesor daje informacje o silnych artefaktach grawitacyjnych przy kwestach na ich poszukiwanie
- Dodano tutorial dotyczący skalowania minimapy
- Wskaźniki/ikonki pragnienia i senności zostały przeniesione na główny hud.

..........................................................................................

Pytanie i odpowiedź.

P. Kiedy uruchamiam grę pojawia się komunikat o brakującej bibliotece „MSVCR120.dll”, ale mam już zainstalowany MSVisual++2013.

O. Musisz zainstalować 32-bitowy plik vc_redist.exe

---

P. Czy potrzebuję oryginalnej gry?

O. Nie.

---

P. Jak rozpocząć grę?

O. Tak:
1. Rozpakuj archiwum
2. Dodaj patch i spolszczenie, jeśli potrzebujesz (pominąć dla gry w oryginale) 
3. Uruchom Oblivion Lost Remake.exe
4. Graj

---

P. W grze nie ma dźwięku.
A. Z folderu _appdata_, w folderze "soft" zainstaluj oalinst

--

P. Gdzie jest log wylotu?
A. W folderze _appdata_/logs. Ostatni utworzony dokument tekstowy jest pełnym logiem.

--

B. Wylot z logiem [error]Description : any vertex in patrol path.

0. Na razie obecnym rozwiązaniem jest opuszczenie miejsca, w którym następuje wylot i powrót tam później. W przyszłych aktualizacjach, które będą wymagały nowej gry, wykryte błędy zostaną naprawione.

---


B. Awaria z logiem check_for_file not found file gamedata\meshes\яяactors\

0. Utwórz folder o nazwie "яяactors" wzdłuż ścieżki gamedata-meshes, a następnie skopiuj tam całą zawartość z folderu "actors".

---

P. Zdrowie spada bez wyraźnego powodu, dlaczego?

Odpowiedź: Najprawdopodobniej jest to choroba popromienna lub przeziębienie. Pierwszą leczy się wódką, antyradami lub u Żaby, drugiej unikniesz używając kombinezonu w dobrym stanie. Szczegółowe informacje na temat chorób znajdują się w dzienniku.

---

P. Jak włączyć bieganie z bronią? Dlaczego takie utrudnienie?

A. Przejdź na poziom trudności „Nowicjusz”, zalecany przy pierwszym przejściu gry, a także dla graczy, którzy nie preferują trybu hardcore.

---

P. Jak zarobić pieniądze na początku gry?

O. Głównym sposobem na zarabianie pieniędzy jest poszukiwanie artefaktów.

---

P. Jak zwiększyć swoją reputację?

O. Wykonuj zadania, lecz rannych.

---

P. Czy zawartość skrzynek jest kradziona?

A. Tak, z wyjątkiem ochronianych pomieszczeń i sejfów.

---

P. Jak mogę sprawdzić właściwości artefaktów?

A. Skontaktuj się z naukowcami w Barze, a także wykonuj zadania.

---

P. Stalkerzy z jakiegoś powodu stali się wrogo nastawieni. Co powinienem zrobić?

A. Skontaktuj się z Żabą, on rozwiąże problem za pieniądze.

---

P: Gdzie mogę szukać artefaktów grawitacyjnych dla Kopacza?

O. Ich lokalizacja jest losowa, eksploruj lokację, czekaj na emisje, handluj z innymi stalkerami, zwabiaj mutanty w anomalie. Słaby artefakt grawitacyjny można zdobyć za uratowanie stalkera w północno-wschodniej części Kordonu.

---

P: Ta czy inna postać zginęła, czy scenariusz się zablokuje?

O. Nie, bez tego uda się ukończyć modyfikację, co najwyżej stracisz kilka dodatkowych zadań.

---

P. Jak ładować detektory?

A. W tej chwili - nijak.

---

P. NPC „ukradli” artefakt lub przedmiot związany z misją. Czy powinienem rozegrać tę grę jeszcze raz?

O. Nie, gra oferuje coś takiego: albo będzie można go zdobyć w inny sposób, albo zadanie dostarczenia go nie jest obowiązkowe.

---


P. Gdzie mogę znaleźć określone dokumenty?

A. Skontaktuj się z Informatorem.

---

P: Dlaczego Żaba nie przyjmuje artefaktu z Wysypiska?

A. Porozmawiaj z Dzikiem/Kabanem w punkcie kontrolnym Powinności.

---

P. Gdzie w zadaniu od Żaby mogę znaleźć zaginionego kuriera?

O. W studni.

---

B. Mam problem w czasie eskortowania z powodu stojących w bezruchu NPC-ów

A. Zapisz i załaduj grę.

---

P. Dlaczego nie wpuszczają mnie do baru z dokumentami z Medpriboru?

A. Należy koniecznie udać się do Ciemnej Doliny i zabrać stamtąd dodatkowe dokumenty. Jeśli nie masz takiego zadania, wróć na Wysypisko i trochę bliżej mostu poczekaj na wiadomość.

---

P. Gdzie w barze znajduje się skrzynia, do której dostęp zapewnia ochroniarz?

A. Wyjdź z piwnicy, skręć w lewo i przebiegnij przez budynek, przy wyjściu znajduje się pomieszczenie, drzwi otwierają się po opłaceniu dostępu, jest tam skrzynia.

---

P. Czy ma sens tankowanie generatora w Szczurzych Podziemiach pod Kordonem?

O. Włącza tylko niektóre lampy na oświetleniu dynamicznym. Będzie po prostu więcej światła.

---

P. Jaki jest najlepszy sposób poruszania się po Szczurzych Podziemiach? \ Gdzie mogę znaleźć Mrocznego Stalkera?

A. Użyj skalowania mapy: +\- na klawiaturze.

---

P. Jak włączyć prąd w laboratoriach pod Ciemną Doliną?

A. Po teleportacji do piwnicy karlika przejdź na jej drugi koniec, znajdziesz na ścianie.

---


P. Gdzie szukać źródeł infekcji w MM?

A. Źródła są dwa: w kanale i w chacie, są zaznaczone na mapie.

---

P. Gdzie mogę szukać naukowców w MM?

A. Pomóż zombie w jednej z chat, da bezpośrednią wskazówkę.

---

P. Gdzie według zadania naukowców zabrać ciężarówkę z Kordonu?

O. Do bramy na samym skraju lokacji, za zakładem/fabryką.

---

P: Gdzie mogę znaleźć PDA w podziemiach Agropromu, po otrzymaniu informacji z kryjówki Strieloka?

A. W jednym z pokoi, pod sufitem, na materacu.

---

P. Gdzie mogę szukać prototypów broni psionicznej dla Docenta?

A. Przeczytaj uważnie opis zadania; wszystkie wymagane elementy są w nim wyraźnie wskazane.

---

P. Gdzie szukać Lampy Śmierci na Bagnach?

A. Na zachodnim moście, zawieszona na betonowych płytach. Przy naciśniętym "F" nie jest podświetlana, musisz się do niej zbliżyć i zabrać.


Autorzy: 

Spoiler
  • Autor projektu: 

hi_flyer - główny koordynator: sdk, skrypty, stworzenie fabuły, projektowanie gry, silnik, shadery, dialogi, oświetlenie, lokacje, edycja geometrii, configi, projektowanie i dostosowywanie ui, dźwięk, itd.

GALERIA:

Spoiler

v5e4pjPvMoE.jpg  G_xO3yeJudU.jpg

6mg4AY52Fg0.jpg  8Z0-dKpenfg.jpg

wrVrUbQm36Y.jpg  jyaPdEx1bQo.jpg

F_ADQHYj0ns.jpg  V8dTi2RXSeI.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać.


2. Zawartość pobranego patcha umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Dodajemy spolszczenie moda.
 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Patch 3.0.19 kumulatywny:


Spolszczenie: 


Źródła:  APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png   Y6DvRrN.jpg

 

  • Super 1
  • Dodatnia 7
  • Ekstra 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakładka nr 5:

https://disk.yandex.ru/d/n-jBcpz7XbJ6_Q

https://drive.google.com/file/d/1Q7PVrdfYEfSTEAzGMZ6yKDWO5yweVEu3/view

 

Патч OLR30-patch 3.0.5- Правки конфигов
- Правки текстов
- Правки заданий на спасение Командира (аптечки), военных в ловушке
- Фикс ошибки "87.Reason cn news_maincheck_news betwen"
- Правка ui окна разговора по ПДА на 4:3

Łatka OLR30-łatka 3.0.5 -

poprawienie konfiguracji

- poprawka tekstu

- poprawka dotycząca Zmian w zadaniach ratowania Dowódcy (apteczka), uwięzionego personelu wojskowego

- Naprawa błędu „87.Powód cn news_maincheck_news”

- poprawka ui okna rozmowy w PDA na rozmiar 4:3

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje że ten mod to sztos i moje modły zostały wysłuchane tak powinna wyglądać LA ale to moje subiektywne zdanie . Oglądam na youtube  ruskich ale oni lataja ciągle po tych samych lokacjach kordon wysypicho agro początek gry .

Edytowane przez Piotruś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregor121 - koło handlarza jest skrzynia, bierzesz na garba skrzynię, potem misje na wymianę koło posterunku trepów.

! podłazisz, bierzesz walizkę/neseser i zrzucasz skrzynie w miejsce z którego brałeś walizkę/neseser.

p.s. jeszcze się różnych walizek nanosisz, dopiero trochę poznałem: Kordon, Swałka, Agroprom/Mediprom, Bar oraz część podziemi na w/w lokacjach.

Sporo bambetli do zabrania, mogolskie* zapasy z mutantami. :)

* dla mniej kumatych i "znawców" to jest połączenie różnych stylów zapasów, boksu, wu-shu + wraz z postępem cywilizacyjnym także kung-fu i kalaka. :)

Marko6996 - z tego pobierz, wczoraj pobierałem (re instal) i działa:

https://cloud.mail.ru/public/CnYS/uvyBH2hRK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakladka nr 7 - kumulatywna, nie jest wymagana nowa gra:

https://drive.google.com/file/d/1jri7cnbFQTEGCs4mpaHEQBsCwFyesjMe/view

https://disk.yandex.ru/d/QUnewKcYDkVSKg

Spoiler

AP - PRO

Патч OLR30-patch 3.0.7

- Правки скриптов
- Правка вылета с Разрядником
- Правка вылета в Бункере Радара
- Правка вылета ремонта HPSA

https://drive.google.com/file/d/1jri7cnbFQTEGCs4mpaHEQBsCwFyesjMe/view

https://disk.yandex.ru/d/QUnewKcYDkVSKg

Патч кумулятивный, и не требует установки предыдущих.

 

Podziemia są wielkie, na każdej lokacji, bardzo duzo zmian.

Spiżarnia powinności oraz melinoszałas naukowca nad barem:

 

ss_tomahawk_01-23-24_19-19-46_(lvl5_bar).png

ss_tomahawk_01-23-24_19-24-41_(lvl5_bar).png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Gregor121 napisał(a):

Czy u Was tez jest tak ze biegajac z nozem jest o wiele szybciej niz z karabinem czy pistoletem? W 2.5 wersji bieganie bylo o wiele lepsze niz w 3.0

 

7 minut temu, vidkunsen napisał(a):

Gregor121 - z tego co pamiętam z autopsji to ze złomem w mackach zawsze się wolniej biega niż ze scyzorykiem.

Takie tam wspominki z wojska Gregor121. :)

Z tego co widzę to się nie da w ogóle biegać z wyciągniętą bronią inną niż nóż. (chodzi mi o sprint) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Gregor121 napisał(a):

O to właśnie mi chodziło tez tak mam. 

Bardziej mnie martwi brak możliwość szybkiego zapisywania/wczytywania i optymalizacja jest nie najlepsza, ściny gdy się w ogniska patrzę na przykład. Ale to drugie jest bardziej logiczniejsze przecież bo to open beta jest a widziałem na tym Ap-Pro że już tam ludzie postowali jakieś swoje edycje gamedaty np. żeby postać była szybsza itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.