Agrael Posted January 21 Report Share Posted January 21 Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 20.01.2024 r. Autorzy: OLR Team Autorzy spolszczenia: @yellow, @metek58 OPIS: Spoiler Projekt ma na celu odtworzenie "tego samego-" aka "starego dobrego S.T.A.L.K.E.R.-a", tj. dawnego konceptu gry z lat 2002-2003, kiedy dzierżyła podtytuł "Oblivion Lost". Fabuła i wszelkie zadania zostały zaczerpnięte bezpośrednio z dokumentów projektowych. Cechy moda: Spoiler UWAGA! JEŚLI NIE GRAŁAŚ/GRAŁEŚ WCZEŚNIEJ W WERSJĘ 3.0, NIE PRZEPADASZ ZA UWAŻNĄ I POWOLNĄ ROZGRYWKĄ, TAKĄ BLIŻEJ HARDCORU I INNYCH KOMPLIKACJI PRZEJŚCIA - ROZPOCZYNAJĄC NOWĄ GRĘ, WYBIERZ POZIOM TRUDNOŚCI "NOWICJUSZ". Mod jest obecnie w fazie otwartych testów beta, co oznacza, że będą w nim występowąć różnego rodzaju niedopracowania, wyloty i błędy. Możesz pomóc w testowaniu zgłaszając swój problem w temacie dotyczącym modyfikacji. Fabuła: Linia scenariusza modyfikacji została niemal całkowicie przerobiona w porównaniu do starych wersji i bazuje na oryginalnej historii z powieści „Dzieci Strefy” (fabuła literacka gry z 2003 roku), a także wcześniejszej fabule z 2002 roku. Npc: Podnoszą przedmioty i przeszukują zwłoki (stare udźwiękowienie npc). Potrafią korzystać z drabin. Rzucają granatami (jak było planowane w 2004r.). Używają śrub przy anomaliach. Obchodzą anomalie. Leczą się. Zmienione algorytmy zachowania w walce i w stanie spokoju. Niektórzy Npc z wyższą rangą mogą nie zgodzić się na handel z GG. Zmieniają kombinezony/pancerze na lepsze. Handlują z kupcami. Między sobą też mogą handlować. Mogą oferować wymianę na czacie ogólnym, jeśli mają towar na sprzedaż. Możesz zaoferować wymianę z Npc poprzez PDA. Z biegiem czasu pojawiają się pseudonimy "Nieznanych stalkerów". Jeśli jesteś otoczony przez wrogów, a w zasięgu wykrycia kontaktu przez PDA jest jakiś stalker, możesz spróbować wezwać go na pomoc przez dialog w PDA. Nowi stalkerzy, którzy pojawiają się w Strefie, mają losowy zestaw broni i wygląd. Wysyłają sygnał SOS w przypadku odniesienia obrażeń. Mogą zachorować i w konsekwencji choroby umrzeć. Handlarze w nocy śpią i sklep otwierają rano. Cechy : Na poziomie trudności Mistrz możena zapisywać grę tylko w miejscach, gdzie jest dach nad głową. Większość elektroniki potrzebuje źródeł zasilania. Egzoszkielet poprawia charakterystyki mobilności GG, ale wymaga baterii. Aby poznać właściwości artefaktu, musisz mieć informacje o nim w PDA. Możliwość zbierania części mutantów pojawia się wraz informacją o nich w PDA. Jedzenie psuje się z biegiem czasu i słabiej zaspokaja głód. Możliwość odczytania lokalizacji schowka stalkera z jego PDA. Fizyka i efekty przebywania pod wodą. Skrytki na lokacjach pojawiają się losowo przy każdym rozpoczęciu gry. Artefakty mają losową wagę i cenę. I inne... Inne funkcje z dokumentacji dewelopera: Tablice ogłoszeń z ofertami pracy u handlarzy. Grupy naukowe. Urządzenia i kombinezony o unikalnych właściwościach. Anomalia „Martwa Strefa”, w której nie działa sprzęt i elektronika. Emisja/wyrzut z respawnem artefaktów, anomalii i innych elementów z dokumentacji projektu. Kapsuła R1 na artefakty. Właściwości i możliwości artefaktów jak w dokumentacji dewelopera. Choroby GG - w tym: przeziębienie od wychłodzenia organizmu (deszcz, słaby kombinezon, noc), radiacyjna i poradiacyjna od napromieniowania, postępująca zombifikacja (strefy psi, ataki psi), zarażone mutanty roznoszące choroby: wirusy i bakterie (wścieklizna, wąglik itd.), kolejne stadia postępującej choroby, diagnostyka, injektory, opłaty za leczenie. Artefakty i anomalie. Możliwość rozpalenia ogniska i przygotowania jedzenia. Przy ognisku można też się ogrzać, także przy tych "stałych" ogniskach stalkerów, w określonej odległości (4m). Także niektóre mutanty unikają ognia/ognisk. Pragnienie i zmęczenie (wpływa na mobilność GG). Żywność i broń znalezione w strefie mogą być skażone promieniowaniem. Napromieniowane przedmioty w ekwipunku "trzeszczą" jak licznik Geigra. Artefakt grawitacyjny został zastąpiony rękawicą grawitacyjną ze starych grafik koncepcyjnych. Dezintegrator anomalii. I inne... Lokacje: Przywrócono dwie lokacje z dokumentów projektowych (Szczurze Podziemia i Poziom 12). Przeprojektowane detale do zborki Oblivion Lost. Niektóre lokacje zostały uzupełnione zgodnie z literacką fabułą i projektem designera. Dodano dodatkowe globalne oświetlenie statyczne (hemi i sun sources). Poprawki błędów geometrii. Połączenie niektórych lokacji. Dodano otoczenie na lokacji Prypeć. Renderowanie: Wysokiej jakości statyczne lightmapy bez kompresji, z możliwością ich wyłączenia w opcjach dla słabych kart graficznych. Poprawiono dynamiczne cienie na statyce, lepsza rozdzielczość cieni itd. Włączono obliczanie mgły dla detali położonych w większej odległości. Obsługa HQ geometrii. Ślady/(wallmarks) pojawiają się na dynamicznych obiektach w 99% przypadków. Inne przywrócone elementy: Klasa Miniguna z 1114. Dodatkowa bezwładność HUD jak w 14xx. Przywrócono stare, dokładniejsze obliczenia całej fizyki w grze (symulacja fizyki płynniejsza niż w wersjach demonstracyjnych). Stary ragdoll Npc, jak w 14xx-18xx. HUD przedmiotów, jak w buildach do 18xx (żywność, urządzenia itp.). Dźwięki podczas bezczynności (idle) lornetki, jak w kompilacji 1154. Fizyczny impuls przy obrażeniach od anomalii i mutantów. Przywrócono losowe udźwiękowienie Npc w stanie spokoju. Przywrócono udźwiękowienie przy przyjacielskim ostrzale (friendly fire) pomiędzy stalkerami. Przywrócono udźwiękowienie szybszego oddychania Npc w czasie walki. Przerobiono AI walki Npc w silniku (podobnie jak w kompilacjach 18xx-19xx). Stalkerzy są bardziej mobilni i aktywni w walce. Stary wygląd i funkcjonalność PDA. Kiedy mutant zginie w anomalii może pojawić się w niej artefakt. Zmiana wyglądu rąk dla kombinezonów z zamkniętym obiegiem. Mgła wojny. Mapa jest odkrywana stopniowo wraz z fabułą. Udźwiękowienie handlu ze stalkerami. Możliwość rozbijania butelek z wódką. Limit pojemności ekwipunku i schowków. Detektory reagują na artefakty jak w 14xx. Ręczna latarka. Rozpraszanie statycznych cieni od słońca na r1. Panoramy lokacji jak w kompilacjach 11xx-14xx Latarki nie gasną gdy Npc ginie. Powiększenie/pomniejszenie minimapy na klawiszach -/+. Mutanty z telekinetyką potrafią rzucać ciałami. Podświetlanie imienia stalkera po naciśnięciu klawisza akcji (domyślnie F). Pełna komunikacja za pomocą PDA (w zasięgu jego działania). Stary dźwięk lądowania GG (z kombinezonem). Biografie stalkerów. Stary wygląd plecaka/ekwipunku został całkowicie przywrócony (latarka na pasie, slot na granat, slot na przedmiot, naboje i artefakty na pasie, statyka 3D, informacje o GG, szybki zrzut rzeczy, funkcja "odpocznij"). Mutanty i Npc odbijają się po uderzeniu samochodu, jak w 1935. Offline A-live - Życie Strefy w trybie offline: Każdy nowy stalker symulacji pojawiający się w Strefie ma swój główny cel i angażuje się w jego realizację w czasie rzeczywistym. Przemieszczają się (podróżują po Strefie) po wszystkich lokacjach w czasie rzeczywistym. Walczą. Zbierają artefakty, sprzęt i polują na informacje. Handlują między sobą i z handlarzami. Mogą zginąć w anomalii. Wysyłają do sieci wiadomości o różnych zdarzeniach, które miały miejsce. Broń: Strzał ze strzelb dwulufowych z obu luf na raz jednym klawiszem. Ręczny granat RGO (obronny) eksploduje w kontakcie z geometrią. Stary typ smug pocisków/trasserów + poprawki. Dodatkowa alternatywna animacja śruby (była w starym modelu z OL). Stare obliczenia rykoszetów. Przywrócono animację zacięcia się broni. Naprawiono niektóre błędy oryginalnego silnika. Strzelba grawitacyjna strzela teraz śrubami. Poprawka położenia HUD w celu dopasowania do stylu OL. Korekty geometrii i wymiana niektórych modeli. Transport: Pojazdy wymagają do działania naładowanego akumulatora i benzyny. Pojawiają się z losowym poziomem paliwa w baku i naładowania akumulatora. Stara fizyka kierowania pojazdem. Nowe ręce na kierownicy. Możliwość popychania zablokowanych pojazdów na klawiszu TAB. Poprawki błędów. Mutanty: Kontroler może próbować sterować ruchami GG. Przywrócono mutanty z grafik koncepcyjnych. Przywrócono skok psów, kontrolera i pseudogiganta. Potwory posiadające zdolność skakania mogą przeskakiwać obiekty fizyczne. Przywrócono oryginalny silnikowy psi-atak pseudopsa. Przywrócono animacje paniki, agresji i animacje, gdy mutant usłyszał dziwny dźwięk. Przywrócono ciche skradanie się u kontrolera i stary atak psi (jak w kompilacji 1935). Przywrócono stan rannego kontrolera. Regeneracja zdrowia u chimery. Niektóre mutanty boją się ognisk. Optymalizacja: Automatyczna korekta liczby mutantów w symulacji. Aby zapewnić lepszą wydajność na lokacjach dodano sektory i portale. Niektóre funkcje z poprzednich wersji są realizowane przez silnik, co daje wzrost wydajności w porównaniu do odpowiedników skryptowych. Źródła światła są wyłączane w dużej odległości od kamery. Wczytywanie tekstur do pamięci RAM zostało wyłączone, co znacznie zmniejszyło jej zużycie. W przypadku bardzo starych kart graficznych dodano opcję kompresji nowych (ciężkich) lightmap. Znacząco zmniejsza zużycie pamięci wideo. Włącz tylko dla kart graficznych z <= 512 MB pamięci. Inne optymalizacje silnika. Inne zmiany/poprawki: Dodano przepakowacz nabojów w plecaku. Kruszyciel Artefaktów nie działa natychmiastowo. W czasie opadów deszczu nie ma efektu wzbijania się pyłu pod stopami npc i łapami mutantów. Licznik szybkich zapisów. Naprawiono zerowe paczki amunicji (teraz liczba naboi jest losowa dla każdej paczki). Dodano automatyczne zapisy. Po zakończeniu fabularnym jest możliwość kontynuowania gry w trybie swobodnym - freeplay. W folderze z zapisami (domyślnie: "gamefolder"\_appdata_\savedgames) tworzony jest zapis "start_freeplay_olr". A także inne funkcje, osobliwości i zmiany. .................................................................................................. Patch OLR 3.0.19 - Stan naładowania baterii PDA w zakładce „Zadania”. - Npc na lokacji Instytut Badawcz "Medpribor" zmieniają kombinezony na przeciwradiacyjne - Mutanty nie będą już mogły dostać się do baru - Dodano minimapę do poziomu „Szczurze Podziemia”. - Poprawka testowa dla awarii typu „Can't find model file 'яactors\...” (potrzebna nowa gra) - Zmiany tekstu - Dodana brakujące tekstury oczu i ust Messera, poprawiono teksturę jego twarzy; - Sprzedawca Powinności nie kupuje już wszystkich artefaktów - Zwiększono czas wyświetlania znacznika Jarosława - Można teraz umieścić Kulę Rtęci w kapsule R1 - Redakcja tekstu o otrzymaniu rangi "doświadczony” - Redakcja wiadomości o stalkerskiej zemście - Poprawka z utratą reputacji po zabiciu fantoma na Kordonie - Edycja dialogu o pragnieniu u Barmana - Poprawka dialogu o m. Świetlany Promień - Usunięto możliwość dialogu z monolitowcami - Naprawiono błąd w kapsule R1 z możliwością wyświetlania nazwy artefaktu bez informacji o nim - Zmniejszono zużycie artefaktu „Larwa”. - Wskazówka tekstowa dotycząca przejścia do Medpriboru z podziemi na Wysypisku - Wydawanie nagród GG za misje klanu zabójców w Ciemnej Dolinie - Jeśli oddasz safianową teczkę karlikom, nie będą one agresywne w stosunku do GG, dotyczy to także niektórych nagich burerów - Poprawka magazynka protecta/striker - Zwiększone właściwości ochronne kombinezonu Golmara - Zmniejszono efekt migotania wywołany promieniowaniem w Instytucie Badawczym Medpribor - Zmiany w sile ataku mutantów - Dodano mały dialog wprowadzający na początku gry u Żaby, wyjaśniający bezsens sprzedawania broni i potrzebę szukania artefaktów - Barman nie wysyła wiadomości o rozpoczęciu sprzedaży amunicji, gdy nie ma go w Barze - Edycja nagrody za zabicie kontrolera na Wzgórzach - Edycja zadania z tablic ogłoszeń dla artefaktu Merkury - Zmniejszony wzrost pragnienia po zjedzeniu chleba - Profesor daje informacje o silnych artefaktach grawitacyjnych przy kwestach na ich poszukiwanie - Dodano tutorial dotyczący skalowania minimapy - Wskaźniki/ikonki pragnienia i senności zostały przeniesione na główny hud. .......................................................................................... Pytanie i odpowiedź. P. Kiedy uruchamiam grę pojawia się komunikat o brakującej bibliotece „MSVCR120.dll”, ale mam już zainstalowany MSVisual++2013. O. Musisz zainstalować 32-bitowy plik vc_redist.exe --- P. Czy potrzebuję oryginalnej gry? O. Nie. --- P. Jak rozpocząć grę? O. Tak: 1. Rozpakuj archiwum 2. Dodaj patch i spolszczenie, jeśli potrzebujesz (pominąć dla gry w oryginale) 3. Uruchom Oblivion Lost Remake.exe 4. Graj --- P. W grze nie ma dźwięku. A. Z folderu _appdata_, w folderze "soft" zainstaluj oalinst -- P. Gdzie jest log wylotu? A. W folderze _appdata_/logs. Ostatni utworzony dokument tekstowy jest pełnym logiem. -- B. Wylot z logiem [error]Description : any vertex in patrol path. 0. Na razie obecnym rozwiązaniem jest opuszczenie miejsca, w którym następuje wylot i powrót tam później. W przyszłych aktualizacjach, które będą wymagały nowej gry, wykryte błędy zostaną naprawione. --- B. Awaria z logiem check_for_file not found file gamedata\meshes\яяactors\ 0. Utwórz folder o nazwie "яяactors" wzdłuż ścieżki gamedata-meshes, a następnie skopiuj tam całą zawartość z folderu "actors". --- P. Zdrowie spada bez wyraźnego powodu, dlaczego? Odpowiedź: Najprawdopodobniej jest to choroba popromienna lub przeziębienie. Pierwszą leczy się wódką, antyradami lub u Żaby, drugiej unikniesz używając kombinezonu w dobrym stanie. Szczegółowe informacje na temat chorób znajdują się w dzienniku. --- P. Jak włączyć bieganie z bronią? Dlaczego takie utrudnienie? A. Przejdź na poziom trudności „Nowicjusz”, zalecany przy pierwszym przejściu gry, a także dla graczy, którzy nie preferują trybu hardcore. --- P. Jak zarobić pieniądze na początku gry? O. Głównym sposobem na zarabianie pieniędzy jest poszukiwanie artefaktów. --- P. Jak zwiększyć swoją reputację? O. Wykonuj zadania, lecz rannych. --- P. Czy zawartość skrzynek jest kradziona? A. Tak, z wyjątkiem ochronianych pomieszczeń i sejfów. --- P. Jak mogę sprawdzić właściwości artefaktów? A. Skontaktuj się z naukowcami w Barze, a także wykonuj zadania. --- P. Stalkerzy z jakiegoś powodu stali się wrogo nastawieni. Co powinienem zrobić? A. Skontaktuj się z Żabą, on rozwiąże problem za pieniądze. --- P: Gdzie mogę szukać artefaktów grawitacyjnych dla Kopacza? O. Ich lokalizacja jest losowa, eksploruj lokację, czekaj na emisje, handluj z innymi stalkerami, zwabiaj mutanty w anomalie. Słaby artefakt grawitacyjny można zdobyć za uratowanie stalkera w północno-wschodniej części Kordonu. --- P: Ta czy inna postać zginęła, czy scenariusz się zablokuje? O. Nie, bez tego uda się ukończyć modyfikację, co najwyżej stracisz kilka dodatkowych zadań. --- P. Jak ładować detektory? A. W tej chwili - nijak. --- P. NPC „ukradli” artefakt lub przedmiot związany z misją. Czy powinienem rozegrać tę grę jeszcze raz? O. Nie, gra oferuje coś takiego: albo będzie można go zdobyć w inny sposób, albo zadanie dostarczenia go nie jest obowiązkowe. --- P. Gdzie mogę znaleźć określone dokumenty? A. Skontaktuj się z Informatorem. --- P: Dlaczego Żaba nie przyjmuje artefaktu z Wysypiska? A. Porozmawiaj z Dzikiem/Kabanem w punkcie kontrolnym Powinności. --- P. Gdzie w zadaniu od Żaby mogę znaleźć zaginionego kuriera? O. W studni. --- B. Mam problem w czasie eskortowania z powodu stojących w bezruchu NPC-ów A. Zapisz i załaduj grę. --- P. Dlaczego nie wpuszczają mnie do baru z dokumentami z Medpriboru? A. Należy koniecznie udać się do Ciemnej Doliny i zabrać stamtąd dodatkowe dokumenty. Jeśli nie masz takiego zadania, wróć na Wysypisko i trochę bliżej mostu poczekaj na wiadomość. --- P. Gdzie w barze znajduje się skrzynia, do której dostęp zapewnia ochroniarz? A. Wyjdź z piwnicy, skręć w lewo i przebiegnij przez budynek, przy wyjściu znajduje się pomieszczenie, drzwi otwierają się po opłaceniu dostępu, jest tam skrzynia. --- P. Czy ma sens tankowanie generatora w Szczurzych Podziemiach pod Kordonem? O. Włącza tylko niektóre lampy na oświetleniu dynamicznym. Będzie po prostu więcej światła. --- P. Jaki jest najlepszy sposób poruszania się po Szczurzych Podziemiach? \ Gdzie mogę znaleźć Mrocznego Stalkera? A. Użyj skalowania mapy: +\- na klawiaturze. --- P. Jak włączyć prąd w laboratoriach pod Ciemną Doliną? A. Po teleportacji do piwnicy karlika przejdź na jej drugi koniec, znajdziesz na ścianie. --- P. Gdzie szukać źródeł infekcji w MM? A. Źródła są dwa: w kanale i w chacie, są zaznaczone na mapie. --- P. Gdzie mogę szukać naukowców w MM? A. Pomóż zombie w jednej z chat, da bezpośrednią wskazówkę. --- P. Gdzie według zadania naukowców zabrać ciężarówkę z Kordonu? O. Do bramy na samym skraju lokacji, za zakładem/fabryką. --- P: Gdzie mogę znaleźć PDA w podziemiach Agropromu, po otrzymaniu informacji z kryjówki Strieloka? A. W jednym z pokoi, pod sufitem, na materacu. --- P. Gdzie mogę szukać prototypów broni psionicznej dla Docenta? A. Przeczytaj uważnie opis zadania; wszystkie wymagane elementy są w nim wyraźnie wskazane. --- P. Gdzie szukać Lampy Śmierci na Bagnach? A. Na zachodnim moście, zawieszona na betonowych płytach. Przy naciśniętym "F" nie jest podświetlana, musisz się do niej zbliżyć i zabrać. Autorzy: Spoiler Autor projektu: hi_flyer - główny koordynator: sdk, skrypty, stworzenie fabuły, projektowanie gry, silnik, shadery, dialogi, oświetlenie, lokacje, edycja geometrii, configi, projektowanie i dostosowywanie ui, dźwięk, itd. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. 2. Zawartość pobranego patcha umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Dodajemy spolszczenie moda. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Yandex - [KLIK] Cloud Mail - [KLIK] Patch 3.0.19 kumulatywny: Inne - [KLIK] Yandex - [KLIK] Google Drive - [KLIK] Spolszczenie: [Polonizacja OLR 3.0.7z] Spolszczenie zostało wydane w formie otwartej bety. Wszelkie błędy prosimy zgłaszać w tym temacie. Źródła: 1 7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 21 Report Share Posted January 21 Pod Swałka sa potężne podziemia do zwiedzania: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 21 Report Share Posted January 21 Patch 3.0.3 dodany do pierwszego postu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaimeneX Posted January 21 Report Share Posted January 21 Czy do Open Bety będzie zaadaptowane spolszczenie z OLR 2.5 (o ile nie ma dramatycznych różnic), czy raczej będziecie czekać na Full Release? 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 21 Report Share Posted January 21 @DaimeneX wygląda na to, że fabuła jest mocno zmieniona w porównaniu do poprzednich wersji, przynajmniej tak wynika z opisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 22 Report Share Posted January 22 Patch 3.0.4 dodany do pierwszego postu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 23 Report Share Posted January 23 Nakładka nr 5: https://disk.yandex.ru/d/n-jBcpz7XbJ6_Q https://drive.google.com/file/d/1Q7PVrdfYEfSTEAzGMZ6yKDWO5yweVEu3/view Патч OLR30-patch 3.0.5- Правки конфигов - Правки текстов - Правки заданий на спасение Командира (аптечки), военных в ловушке - Фикс ошибки "87.Reason cn news_maincheck_news betwen" - Правка ui окна разговора по ПДА на 4:3 Łatka OLR30-łatka 3.0.5 - poprawienie konfiguracji - poprawka tekstu - poprawka dotycząca Zmian w zadaniach ratowania Dowódcy (apteczka), uwięzionego personelu wojskowego - Naprawa błędu „87.Powód cn news_maincheck_news” - poprawka ui okna rozmowy w PDA na rozmiar 4:3 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotruś Posted January 23 Report Share Posted January 23 W końcu tyle czekania Myślałem że mod ni ujrzy światła dziennego . Ogrywacie jakie wrażenia ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 23 Report Share Posted January 23 Pozytywne, w pytkę zbysia zajefajnie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 23 Report Share Posted January 23 Kolejne wielkie podziemia - fabuła - pod Kordonem: 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotruś Posted January 23 Report Share Posted January 23 (edited) Coś mi się wydaje że ten mod to sztos i moje modły zostały wysłuchane tak powinna wyglądać LA ale to moje subiektywne zdanie . Oglądam na youtube ruskich ale oni lataja ciągle po tych samych lokacjach kordon wysypicho agro początek gry . Edited January 23 by Piotruś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko6996 Posted January 23 Report Share Posted January 23 Są jakeś problemy z google drive, może ktoś na jakąś inną stronę wrzucić pliki? Na jakąś bez logowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 24 Report Share Posted January 24 Kolejny patch z numerkiem 3.0.6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregor121 Posted January 24 Report Share Posted January 24 Witajcie. Zainstalowałem tez patcha 3.0.6, Na pierwszej misji znalazłem walizkę białą i wracam do kordonu zeby oddac handlarzowi walizkę. Nic sie nie dzieje ciagle czeka na walizkę mimo ze mam. Jak przeszliście początkową misje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 24 Report Share Posted January 24 Gregor121 - koło handlarza jest skrzynia, bierzesz na garba skrzynię, potem misje na wymianę koło posterunku trepów. ! podłazisz, bierzesz walizkę/neseser i zrzucasz skrzynie w miejsce z którego brałeś walizkę/neseser. p.s. jeszcze się różnych walizek nanosisz, dopiero trochę poznałem: Kordon, Swałka, Agroprom/Mediprom, Bar oraz część podziemi na w/w lokacjach. Sporo bambetli do zabrania, mogolskie* zapasy z mutantami. * dla mniej kumatych i "znawców" to jest połączenie różnych stylów zapasów, boksu, wu-shu + wraz z postępem cywilizacyjnym także kung-fu i kalaka. Marko6996 - z tego pobierz, wczoraj pobierałem (re instal) i działa: https://cloud.mail.ru/public/CnYS/uvyBH2hRK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko6996 Posted January 24 Report Share Posted January 24 Spolszczenie będzie robione tylko gdy wyjdzie pełna wersja czy do wersji open beta będzie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 24 Report Share Posted January 24 Open beta to też pełna wersja jakby co 😏 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sin member Posted January 24 Report Share Posted January 24 Aż szkoda że pograć nie mogę, bo czasu brakuje. Miłego grania dla was stalkerzy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 24 Report Share Posted January 24 Nakladka nr 7 - kumulatywna, nie jest wymagana nowa gra: https://drive.google.com/file/d/1jri7cnbFQTEGCs4mpaHEQBsCwFyesjMe/view https://disk.yandex.ru/d/QUnewKcYDkVSKg Spoiler AP - PRO Патч OLR30-patch 3.0.7 - Правки скриптов - Правка вылета с Разрядником - Правка вылета в Бункере Радара - Правка вылета ремонта HPSA https://drive.google.com/file/d/1jri7cnbFQTEGCs4mpaHEQBsCwFyesjMe/view https://disk.yandex.ru/d/QUnewKcYDkVSKg Патч кумулятивный, и не требует установки предыдущих. Podziemia są wielkie, na każdej lokacji, bardzo duzo zmian. Spiżarnia powinności oraz melinoszałas naukowca nad barem: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregor121 Posted January 25 Report Share Posted January 25 (edited) Czy u Was tez jest tak ze biegajac z nozem jest o wiele szybciej niz z karabinem czy pistoletem? W 2.5 wersji bieganie bylo o wiele lepsze niz w 3.0 Edited January 25 by Gregor121 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 25 Report Share Posted January 25 Gregor121 - z tego co pamiętam z autopsji to ze złomem w mackach zawsze się wolniej biega niż ze scyzorykiem. Takie tam wspominki z wojska Gregor121. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko6996 Posted January 25 Report Share Posted January 25 37 minut temu, Gregor121 napisał(a): Czy u Was tez jest tak ze biegajac z nozem jest o wiele szybciej niz z karabinem czy pistoletem? W 2.5 wersji bieganie bylo o wiele lepsze niz w 3.0 7 minut temu, vidkunsen napisał(a): Gregor121 - z tego co pamiętam z autopsji to ze złomem w mackach zawsze się wolniej biega niż ze scyzorykiem. Takie tam wspominki z wojska Gregor121. Z tego co widzę to się nie da w ogóle biegać z wyciągniętą bronią inną niż nóż. (chodzi mi o sprint) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregor121 Posted January 25 Report Share Posted January 25 Godzinę temu, marko6996 napisał(a): Z tego co widzę to się nie da w ogóle biegać z wyciągniętą bronią inną niż nóż. (chodzi mi o sprint) O to właśnie mi chodziło tez tak mam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko6996 Posted January 25 Report Share Posted January 25 36 minut temu, Gregor121 napisał(a): O to właśnie mi chodziło tez tak mam. Bardziej mnie martwi brak możliwość szybkiego zapisywania/wczytywania i optymalizacja jest nie najlepsza, ściny gdy się w ogniska patrzę na przykład. Ale to drugie jest bardziej logiczniejsze przecież bo to open beta jest a widziałem na tym Ap-Pro że już tam ludzie postowali jakieś swoje edycje gamedaty np. żeby postać była szybsza itp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted January 25 Report Share Posted January 25 Ciszej idziesz (wolniej), dalej zajdziesz. Kosciej czeka na zające, omija wilki i niedźwiedzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.