Agrael Opublikowano 1 Września 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2024 Dopiero teraz przeczytałem @FeRu. Przykro mi. Miałem podobną sytuację, ale stało się to w grudniu ubiegłego roku. Z innej beczki. Ktoś próbuje dostosować paczkę broni FWR do OLR 3.0: Spoiler Chwilowo to tylko testy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 5 Września 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2024 To jest generalnie sam twórca FWRa. Do wersji 2.5 wydał swoją paczkę broni, tutaj to też raczej kwestia czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 9 Września 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2024 W dniu 1.09.2024 o 19:18, Agrael napisał(a): Dopiero teraz przeczytałem @FeRu. Przykro mi. Miałem podobną sytuację, ale stało się to w grudniu ubiegłego roku. Z innej beczki. Ktoś próbuje dostosować paczkę broni FWR do OLR 3.0: Pokaż ukrytą zawartość Chwilowo to tylko testy. Dzięki kolego. Myślałem, że jestem odporny już na wszystkie ciosy od życia bo wiele od małego przeżyłem, ale tu bylo tak jakbym dostał sierpowego od King Konga. No cóż życie toczy sie dalej. Co do paczki FWR to fajnie, że powstaje adaptacja bo ten pack nie dość, że wygląda znacznie lepiej to jest Lore Friendly jak to mówią i nie psuje klimatu Tego Samego Stalkera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawnyokgora Opublikowano 29 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2024 Witam jako że gra jest bardzo trudna i jest z występującymi błędami, wyloty itp. Sprawdzony Cheat gry : https://www.playground.ru/stalker_shadow_of_chernobyl/cheat/stalker_oblivion_lost_remake_trejner_24_ver_3_0_18_lirw_ghl-1691490 Nie mogłem wyjść z zalanej studni z walizką kuriera, skrypt '' F" nie zaskakiwał i myślę że nie jednemu może się to przydać w krytycznym momencie decydującym o możliwosci kontynuacji gry.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqprim Opublikowano 3 Listopada 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2024 (edytowane) Moim zdaniem mod jest kiepski i przestałem po kilkudziesięciu godzinach w niego grać (a rzadko mi się zdarza nie kończyć rzeczy, które zacząłem). To nie chodzi o to, że jest ciężki: OP 2.0/.1 (nie pamiętam, w którą wersję grałem) też był ciężki, ale jest w wielu miejscach bezsensowny. Przykład: wracam do Żaby, obchodzę bokiem, by nikogo nie urazić;) , wchodzę do piwnicy, a po chwili wpadają tam żołnierze strzelając do mnie stojącego bez wyciągniętej broni przed okienkiem (bo w wiosce powstała jakaś rozróba z bandytami) i oczywiście strzelając do mnie (skutecznie); kiedy po wczytaniu sejwa się bronię, to dostaję świetny komunikat: czemu strzelasz do wojskowych! no super! mam po prostu dać się zabić, wtedy jest ok. Następny (niefabularny), mogę zdobywać/znajdować PDA, ale baterii z nich nie mogę wyciągnąć, by włożyć do swojego; brak baterii do detektora; brak możliwości wyłączenia, detektora i PDA (by nie zużywało baterii, która zresztą bardzo krótko funkcjonuje); psy skaczące po 10-15 metrów z miejsca; słaniam się na nogach, dostaję już 3 komunikat o spaniu, dochodzę do łóżka w bunkrze obok Żaby, daję "śpij do rana" i dostaję info, że nie chce mi się spać (czy coś w tym rodzaju); w nocy nierealistycznie ciemno. To tylko niektóre niedoróbki. Ponieważ chciałby zobaczyć "nowe" lokacje, to może zacznę jeszcze raz z zestawem od @smox'a (który ten otrzymał od kogoś) i może nawet włączając któryś z czitów podanych przez @slawnyokgora. Edytowane 3 Listopada 2024 przez qqprim wychwycona literówka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski_Szogun Opublikowano 3 Listopada 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2024 1 godzinę temu, qqprim napisał(a): Moim zdaniem mod jest kiepski Oj tak kolego. Masa błędów i nie wiadomo co jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawnyokgora Opublikowano 18 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) Mod niedopracowany dlatego że 2024 rok to ostatnie mody trylogii wydane na szybko bo teraz to tylko każdy będzie męczył Stalkera 2 . A założenia ,fabuła i rozwiązania w modzie naprawdę ciekawe,,,,, szkoda. Edytowane 18 Stycznia przez slawnyokgora literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeMandalorian Opublikowano 22 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia (edytowane) Myślałem, czy zrobić sobie drugie podejście do tego moda, bo naprawdę ten świat jest ciekawy i widać, ile pracy ktoś w to włożył. Wie ktoś, czy coś zmieniło się na lepsze, czy dalej koncepcja opiera się na uprzykrzaniu graczowi życia i marnowaniu jego czasu – bo tak? Przyznam, że nie chce mi się znowu szukać i edytować plików, żeby zwiększyć sobie staminę i udźwig, byle bym mógł pograć i doświadczyć jakiegoś gameplayu, zamiast torturować się symulatorem chodzenia... (A może są jakieś mody, gdzie ktoś trzeźwo myślący pozmieniał kilka rzeczy, żeby to było grywalne?) Edytowane 22 Kwietnia przez MikeMandalorian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helvetia Opublikowano 11 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca (edytowane) @MikeMandalorian Moje odczucia są takie: Do moda podchodziłem trzy razy. Przeszedłem wersję 2.5 około trzy razy w różnych odstępach czasu i z różnymi fixami. Potem przeszedłem Vector of Alienation. Także jak można domyślać się moja pierwsza próba była jedną, wielką frustracją, złością i wyrzuceniem moda. Potem po jakimś czasie wróciłem i chciałem *naprawić* te dręczące *przeszkadzajki* bez modowania gry, więc znalazłem trainer i faktycznie grało się inaczej, jednakże czułem, że to nie jest to, jak twórca chciał, abym się bawił. Za trzecim razem przemogłem się, zagrałem na poziomie trudności stalker, bez cheatów ....... Bardzo mi się to spodobało. Choć nie ukrywam - było ciężko na początku. Mimo to w miarę jak grałem to uczyłem się sposobu na rozgrywkę. Aktualnie bardzo lubię ten wyśrubowany poziom trudności. Oczywiście są tu i tam niedociągnęcia, aczkolwiek można do nich się przywyzwyczaić. Każda wyprawa jest wyzwaniem, zbieraniem tego, co trzeba, a nie tego, co popadnie. Z początku nie mogłem znieść pojemności plecaka (to, że przedmioty wypadały po przekroczeniu danego limitu), ale potem zauważyłem, że dzięki temu trzeba myśleć, co ze sobą zabierać. Mógłbym dużo więcej opowiedzieć, ale jak pisałem na początku - myślę, że z modem trzeba się polubić i dać mu szansę, ponieważ klimat, muzyka, historia, atmosfera, lokacje są po prostu niesamowite. A co do pytania, czy jest coś, co usprawnia rozgrywkę to jak już pisano wcześniej, jest mod *semi official patches*. Ja osobiście w to nie grałem, ale widziałem filmik na YT i nie podoba mi się za bardzo, bo usuwa rzeczy, które mi się podobały w OLR 3.0 (po co usuwać animację chodzenia i wygląda to tak jakby postać latała?). Jednakże wysyłam link do filmiku, jest po angielsku. Edytowane 11 Czerwca przez Helvetia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 12 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca Szwajcaria znaczy się Helvetia (oder kanton Schwyz ), przelazłem moda i nie chce się mi do niego wracać. Miejscami czułem się jak locher - potocznie kopidół (także określenie takich tam "speleologów" z terenów na wschód od Rejenci Opolskiej ). Za dużo jak dla mnie łażenia po podziemiach. Mimo to polecam moda, choćby na raz żeby nie było dyskusji w klimacie jak to lubią "znawcy", czyli nie grałem ale mimo to podkopsam swoje 3 grosze. MikeMandalorian - zawsze jest trajner oraz spałner. Zazwyczaj w/w powstają grubo po premierze moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca Ja mam nadzieję, że autor go jednak doszlifuje trochę, bo niestety musiałem go porzucić przez niestabilność. Bo te wszystkie utrudnienia są w sumie sensowne i jak już załapiesz jak wszystko działa to gra się fajnie. Oczywiście przydalby się też jakiś readme, ze zmianami i opisem pomysłów gameplaypwych i jak co działa ale jak to w modach do stalkera ruskie na coś takiego same nie wpadną. I albo sam się domyślisz albo szukaj po yt/forach co też trochę wkurza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helvetia Opublikowano 12 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca (edytowane) @vidkunsen Nick jest stary, zapewne teraz bym zmienił na inny, ale już z tego, co wiem to się nie da . Co do podziemi to są zdecydowanie za duże. Koncept według mnie świetny, ale ja nie wiem jak się tam odnaleźć. Parę razy po błąkaniu się zrezygnowany wpisywałem *demo_record* i tak sobie latałem. Nigdy też tam nie poszedłem z własnej woli, chyba po to, żeby poszukać artefaktów, albo zabić szczury na ognisko. Nie wiem co przyszło do głowy autorowi, żeby zrobić je aż tak ogromne. Szczególnie, że wszystko wygląda do siebie bardzo podobnie. Do niektórych miejsc ciężko się dostać przez kolosalne promieniowanie, albo pojawiające się bez przyczyny psi. Z tego, co wiem to na późniejszym etapie w całym burdelu Messer będzie jeszcze walczyć z chimerami i pijawkami. A co do wylotów to w moim przypadku podczas grania na komputerze i na laptopie to nie pojawialy się jakoś super często. Powiedziałbym, że tak z 30-40% rozgrywki. Na szczęście, albo nieszczęście pojawiają się losowo, albo w określonym miejscu na mapie. Kiedy tak jest i nie można przejść przez to jakiegoś etapu to najlepiej cofnąć się do poprzedniej lokacji i wrócić. Jeszcze moja porada na to, że nie można spać kiedy się chce - ja robiłem tak, że rozpalałem zapałkami ognisko i wpisywałem *time_factor 200* czekając grzecznie, aż zrobi się poranek. Tylko najlepiej wtedy się nie ruszać, bo z jakiegoś powodu gra lubi się wtedy całkowicie zamrozić. Edytowane 12 Czerwca przez Helvetia Literówka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 12 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca Na każdej lokacji lochy/podziemia/pieczary jakby ten teren nie leżał na bagnach koło dużej rzeki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.