gawron Posted November 13, 2015 Report Share Posted November 13, 2015 Tytuł oryginalny: Смерти вопреки: В паутине лжи Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 16.12.2015 r. Autorzy: artGT969, makdm, Wolfstalker, GasSnork Autor spolszczenia: @gawron Śr. długość rozgrywki: ok.10 godzin OPIS: Spoiler Fabuła moda rzuca światło na epizod z oryginalnej trylogii S.T.A.L.K.E.R.-a, a mianowicie przyczynę pojawienia się na Bagnach znanego z Czystego nieba najemnika Szramy. Główny bohater - stalker o ksywce Warg, długi czas należał do grupy Oresta i zajmował się zdobywaniem rzadkich oraz drogich artefaktów w okolicach Agropromu i Jantaru. Za sprawą zrządzenia losu dotarł na Bagna, gdzie podejmuje się wykonać zadanie dla ugrupowania Czyste Niebo. Zlecenie wydaje się proste - odszukać grupę naukowców, którzy zaginęli w zachodnich terytoriach Strefy. Wkrótce zaczyna sobie uświadamiać, że został wciągnięty w rozgrywkę animatorów Zony - są gotowi poświęcić dowolną figurę na szachownicy dla osiągnięcia swoich chciwych i tylko im zrozumiałych celów. Nigdy nie możesz być pewien, kogo masz przed sobą - wroga czy przyjaciela. Czy po właściwej stronie przelewasz krew? Pajęczyna kłamstw została już upleciona przez jednego z uczestników tej partii - złapał kolejną ofiarę. I tak łatwo jej nie wypuści... Cechy moda: nowa fabuła z dwoma zakończeniami; aktostwo głosowe; nowa lokacja - "Grzęzawisko"; nowe uzbrojenie i artefakty; dwie wersje moda do wyboru (letnia i jesienna); nowe mutanty; nowe modele NPC. Porady i zalecenia: Spoiler Wymagania Sprzętowe: • OS: Win 7 x64 • CPU: Intel® Core™ i3-4150 i + • RAM: 6 Gb i + • VRAM: 1024 Mb i + Zakończenia moda: - Wybierając, stronę Harolda gra nieco inaczej się potoczy - po rozmowie z Anubisem najpierw należy porozmawiać z Kłem. - Wybierając stronę Hasana mamy do wyboru dwa różne zakończenia. Zależnie od tego, czy po spotkaniu z łącznikiem Czystego Nieba i rozmowie z Hasanem, pobiegniemy najpierw do Czecha, czy do Anubisa. Jeżeli komuś przeszkadza dubbing: W gamedata/sounds/characters_voice/dialogs, wystarczy zmienić nazwę ostatniego katalogu, dodając np. jedną literę. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02. Po pobraniu i rozpakowaniu archiwum z modem zawartość przenosimy do głównego katalogu z grą. Kopia plików bin moda do bin podstawki ze zgodą na zamianę. Patch z 19.12.15 - kopia plików ze zgodą na zamianę. Nakładamy spolszczenie. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Letnia wersja moda: CloudMail - [KLIK] Jesienna wersja moda: CloudMail - [KLIK] Patch z 19.12.15: CloudMail - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Jesienna wersja moda + patch z 19.12.15 + spolszczenie + zoptymalizowane tekstury roślinności + Sound Addon: MEGA - [KLIK] Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Testerzy wersji zamkniętej: @gawron, @smox Dodatki: Oddzielnie tekstury flory (dla tych, którzy zechcą zmienić lato na jesień i odwrotnie): LINK - CloudMail Zoptymalizowane tekstury (dla słabszych komputerów, można stawiać na dowolną wersję): LINK - CloudMail Zoptymalizowane tekstury roślinności (dla słabszych komputerów): LINK - CloudMail Sound addon (dodaje nowe odgłosy przyrody ( nie wymaga nowej gry): LINK - CloudMail Źródło: 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 14, 2015 Report Share Posted November 14, 2015 Trzecia i ostatnia część trimodia. Już jestem nie w temacie. Gra zjadła mi mnóstwo godzin z życia i pozostanie jako miłe wspomnienie. Screeny z gry wyglądają świetnie, to przerobiony silnik gry? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted November 14, 2015 Author Report Share Posted November 14, 2015 Zapomniałem, zmiany i co nowego odnośnie MODa:- Nowa lokacja Grzęzawisko.- Nowa linia fabularna.- Scenki filmowe.- Nowy interfejs GUI.- Nowe udźwiękowienie, niektórych momentów gry.- Zamiana większości modeli gry - artefaktów, uzbrojenia, anomalii.(zmiana modeli, tekstur)- Zachowanie balansu gry w ramach oryginału. Uwzględniono błędy z poprzednich części.- Pogoda na bazie AtmosFear - 3. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted November 23, 2015 Author Report Share Posted November 23, 2015 Informacja jeszcze gorąca. W modzie, który już wkrótce ma mieć swoją premierę, będziemy mieli do wyboru dwie opcje tekstur lata, a jesień ukaże się jako oddzielny mini mod graficzny. LATO Spoiler JESIEŃ Spoiler 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Szykuje się kolejny fajny mod. Pewnie niezadługi bo skoro tylko jedna lokacja (a może będą inne). Wygląda bardzo fajnie. Wśród autorów Geonezis to questów może być sporo i ciekawe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted November 23, 2015 Author Report Share Posted November 23, 2015 Wszystko będzie na jednej nowej lokacji. Obserwuję temat moda od dłuższego czasu i miałem nie wstawiać pierwszego trailera, ponieważ ukazał się nowy, ale w sumie dlaczego by nie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted November 27, 2015 Author Report Share Posted November 27, 2015 Jak poinformował Geonezis jeden z autorów, wkrótce rozpocznie się testowanie MODa. Dorzucił też dwa screeny. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted November 29, 2015 Author Report Share Posted November 29, 2015 Tak wygląda jeden z głównych personaży, mogę tylko . Warto zwrócić uwagę na szczegóły. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 10, 2015 Author Report Share Posted December 10, 2015 Jeszcze ciepły... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 16, 2015 Author Report Share Posted December 16, 2015 Gameplay trailer. Spoiler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 16, 2015 Report Share Posted December 16, 2015 Pomimo że bardziej cenie fabułę modyfikacji aniżeli grafikę użytą do jej tworzenia to przyznaje że widoki są piękne - czy to w słońcu czy po zmroku i z tą wydawałoby się mistyczną mgłą Widać bardzo duże spadki wyświetlanych klatek - przy przejściu z budynku na teren zalesiony... Mocnego kompa trzeba będzie do tego moda W każdym bądź razie czekać będę na spolszczenie z niecierpliwością Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 16, 2015 Author Report Share Posted December 16, 2015 To mamy podobnie. Ja na razie czekam na link do moda. Trwa odliczanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 16, 2015 Report Share Posted December 16, 2015 Racja. Dopiero teraz zauważyłem że ukończono 75%. Co nie zmienia faktu że po rosyjsku i tak nie zagram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 16, 2015 Author Report Share Posted December 16, 2015 MOD jest już do pobrania . Linki w #1. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 17, 2015 Author Report Share Posted December 17, 2015 Przed chwilą dla sprawdzenia, odpaliłem moda na sprzęcie znacznie słabszym niż zalecany do optymalnego działania gry. Wszystko działa. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted December 17, 2015 Report Share Posted December 17, 2015 (edited) Super czekam na wersję PL ;) bo coś mam przeczucie, że prędzej czy później powstanie. Bo już widzę po screenach, że są jakieś urządzenia, które trzeba obsługiwać, jakieś nowe itemy to na wersji rosyjskiej padnę jak kawka. Ps. modele postaci wyglądają kozacko. Edited December 17, 2015 by tom3kb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 17, 2015 Author Report Share Posted December 17, 2015 Dobre przeczucia jak widzę Tomku, to twoja specjalność . Długo czekałem na premierę tego moda. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 18, 2015 Author Report Share Posted December 18, 2015 Wieczorem, już w domu odpaliłem moda, chwilę pograłem, a właściwie to rozejrzałem się po lokacji i wygląda to tak. Stalkerzy - nowe tekstury i animacje. Jesień w pełnej krasie. Pelengator, schowki... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desolate Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 Szkoda że mój rosyjski nie jest na tyle zaawansowany żeby sobie swobodnie pykać w tego typu mody Aczkolwiek śledzę ten mod od dłuższego czasu i nie mogę doczekać się polonizacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 U mnie gawron też działa, gra i buczy: http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=1004.0 a na bar reaktor koleś już solucje robi Co do polonizacji Nuclear Messiah to możesz trochę poczekać bo już w miesiącach XI i XII jest wydane na światło dzienne około 40 modów ;) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 20, 2015 Author Report Share Posted December 20, 2015 Patch z 19.12.15 zamieszczony w #1 tematu. Dnia 18.12.2015 o 10:03, vidkunsen napisał: Co do polonizacji Nuclear Messiah to możesz trochę poczekać To prawda, mod nie jest duży, a tekstu sporo. Podążam za fabułą i gra podoba mi się coraz bardziej. Anomalie i mutanty. Baza stalkerów i kolejny sprzęt. Handlarz za opłatą napełni manierkę czystą wodą (tylko woda gasi pragnienie). W zależności od naszych potrzeb, naleje jedną porcję, dwie, albo zatankuje do pełna. Taki mały smaczek. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted December 22, 2015 Author Report Share Posted December 22, 2015 Wideo przegląd modyfikacji: LINK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted December 31, 2015 Report Share Posted December 31, 2015 Uruchomiłem bezproblemowo moda, wybierając opcję lata. I pograłem trochę. Muszę przyznać, że graficznie mod dopracowany. Całkowicie nowa lokacja, a elementy znane z podstawek i innych modów przerobione i dopasowane do niej. Całkowicie nowe twarze NPCów i ich ksywki. Nowe wyglądy pancerzy. Przy odrobinie szczęścia ( znalezienie plecaków-schowków ), szybko mamy w inwentarzu to co niezbędne do działania. Część wyposażenia, to nagrody za wykonane zadania. Ale do ich wykonania najęci są też inni NPCe, więc o wziątkę trzeba czasem powalczyć. Z nimi i z mutantami. W dialogach są mimochodem wtrącane informacje, do którego NPCa należy w następnej kolejności zwrócić się po zadanie. Inaczej biegamy od jednego do drugiego ważnego w bazie i dostajemy odmowę. Nasz GG ma chyba straszliwego kaca, bo wypija ogromne ilości wody. A wodę można tylko kupić u barmana. Zabrać jej możemy zaledwie na "trzy łyki". Tak że GG gania z wywalonym ozorem, choć wokół pełno czystej krystalicznie, nie skażonej wody. Zadania klasyczne. Idź zanieś, idź przynieś. Tak jak we wszystkich modach tej serii, musimy przy tym korzystać z elektronarzędzi. Ale nie jest to tak skomplikowane, jak np. w Diabelskim kręgu, da się szybko załapać sposób wykorzystania. Daję kilka screenów. Jak przejdę na opcję jesienną, wstawię nowe. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted December 31, 2015 Report Share Posted December 31, 2015 Tym razem kilka screenów w wersji jesiennej. W widoczności przeciwników brak różnicy, ale tą letnią zieleń częściowo zamieniły brązy i obraz jest przyjemniejszy. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted December 31, 2015 Report Share Posted December 31, 2015 Fajne te "ropuchy" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.