Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kanon1022 - się robi:

spałner

  Pokaż ukrytą zawartość

trajner

  Pokaż ukrytą zawartość

części ciał mutantów

  Pokaż ukrytą zawartość

udźwig

  Pokaż ukrytą zawartość

kupcy skupują złom i szmaty

  Pokaż ukrytą zawartość

słabe mutanty

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Bonus - Odblokowanie wszystkich lokacji dla przewodników, autor Anubis

s82583722.webp

  Pokaż ukrytą zawartość

 

735_All_Guides_Unlo.zipPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen Dzięki , mam te pliki  ale nie mogę poradzić sobie z tą konsolą nic tam nie mogę wkleić jak pisze , co to jest Przełącz klawiaturę na układ angielskiego lwa  zainstalowałem język angielski USA Ii nic się nie dzieje , może to trzeba zaczynać grę od nowa . Z udżwigiem też nic nie mogę zrobić ( trzeba wrzucić jeden plik np: 500 kg cz wszystkie ja mam jeden ) . Grę mam na Stemie to spawner jest do wersji v 1.0 , a ja mogę mieć wyższe wersje .Grę mam na Stemie to spawner jest do wersji v 1.0 , a ja mogę mieć wyższe wersje .

 

Zrzut ekranu 2024-12-05 205114.png

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneXRzeczywiście, ślepy jestem 🙈 Ok czyli wystarczy, że je dokleję do głównego pliku naszej lokalizacji i powinno śmigać, si? Bo ludzie proszą właśnie o wersję kompatybilną z Mutant Loot i jeszcze taką, która ma oryginalne nazwy broni :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneX Tylko wrzucić linijki only do naszej translacji czy najlepiej do wszystkich? :P Bo tak się zastanawiam czy jeżeli wrzucę tylko do naszej, a do innych nie to czy podczas gry gdyby ktoś przypadkiem lub celowo zmienił język to nie wyłapie wylotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneX Dodałem do każdego .jsona odpowiednią translację.

Teraz tylko pytanie czy wystarczy, że po prostu z dodanymi linijkami z Mutant Loot wrzucę to wszystko jako oddzielną wersję poprawek, które będą mieć nazwę np. PolishLocFixPlusMutantLoot_P czy powinienem to nazwać ZZ_Mutant_Loot_Localization_P, żeby po pobraniu nadpisywał ten ZZ_Mutant_Loot_Localization_P z Mutant Loot?

Mi się zdaję, że chyba raczej ta pierwsza opcja. Kurde dla mnie to wszystko jest nowe i się gubię :P

Plus z tego co dedukuję no to musiałbym napisać, że jak ktoś Mutant Loot instaluje to nie powinien wrzucać tego ZZ_Mutant_Loot_Localization_P. Dobrze kminię?

EDIT. Dobra nie ważne, wzorując się na fixach do koreańskiej translacji to wystarczy moje poprawki z Mutant Lootem po prostu nazwać np. PolishLocFixPlusMutantLoot_P i chyba przy instalowaniu Mutant Loot wystarczy nie wrzucać tych ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.pak, ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.ucas i ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.utoc.
Mam na dsc jednego gościa co czeka na poprawki kompatybilne z Mutant Lootem to mu to podeślę i napiszę, żeby przetestował tak jak kminię :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneXCoś nie trybi :P Jakieś pomysły o ch*j chodzi? :P Dodam, że testowałem na 2 sposoby - nazwałem archiwa po swojemu przy zachowaniu oczywiście _P na końcu, a jak nie działało to nazwałem je tak jak się nazywają oryginalne z moda czyli ZZ_Mutant_Loot_Localization. Ani tak, ani tak nie działa...

  Pokaż ukrytą zawartość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ukończyłem. Jestem delikatnie rozczarowany zakończeniem. Albo nie mieli czasu albo taką wybrałem ścieżkę. Chyba wszystkich ubiłem:) Miałem zrobić przerwę ale Szczepan wyskoczył ze swoim spolszczeniem. Dzięki dobry człowieku nie mogłem przetrawić tej Straży i Zalisyi czy jak to zwał. Co do techników to ci początkowi nie ogarną lepszego sprzętu. Lepszy sprzęt łatają na stacji lub w mieście. Czyli dalej  na północ. Schematy to inna sprawa. Gra dwukrotnie zaznacza, że wchodzicie na ścieżkę fabularną bez powrotu. Raz wywala na pulpit wielką tablicę więc nie trzeba się martwić. I na koniec pytanie. Jakie modziki polecacie na drugą rundę?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Steam pokazuje 69 ale z 15 można uciąć na pauzy, bo mam dzieciaki itp. i często zostawiałem włączoną gierkę. Głównie leciałem fabułę i zwiedzałem stare śmieci. Mało zadań pobocznych ruszyłem, żeby się nie wysypała gierka. Ale tu musze napisać, że na 5600X/3080 i TV4K gra była stabilna i nie spotykałem jakiś kosmicznych gliczy. Grałem też na średnim poziomie trudności żeby to jakoś szybko skończyć i to był błąd. Później  jest kosmicznie łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Nie chcę być niemiły bo każdy popełnia błędy, ale podwójny/e piszemy przez "ó". :)
Jeśli chodzi o mody usprawniające rozgrywkę, póki co nie ma tego zbyt wiele. Jak poszukasz to znajdziesz co nieco na zwiększenie udźwigu, czy też na balans pocisków. Widziałem jeszcze parę modyfikacji na zmniejszenie HP mutantów czy Stalkerów. Jednak moim zdaniem, wgrywanie modów na ten moment jest bez sensu, ponieważ twórcy będą zasypywać grę patchami, w związku z czym, wgrasz sobie jakiegoś moda, jutro wyjdzie łatka i mod przestanie działać bo jakieś tam pliki się pogryzą.  

Edytowane przez Milas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem do Doktora aktualnie i złapałem jednego crash. Oprócz tego obrona Zalesia się bugowała (nawet na 3 patchu). Ostatecznie musiałem się teleportować i przechodzić przez drzwi żeby się udało. Walka z Faustem też coś nie do końca działała poprawnie. Niby było koło 50-60 FPSów ale coś było mimo wszystko nie tak z płynnością.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.