vidkunsen Opublikowano 5 Grudnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia Kanon1022 - się robi: spałner Spoiler https://stalkermod.ru/chityi-stalker-2/spavner-stalker-2.html Spawner dla Stalkera 2 NA01 GRUDNIA 2024 R. OPUBLIKOWANO W KODY DO STALKER 2: SERCE CZARNOBYLA 11111 Ocena 4,50 (10 głosów) Stalker 2, wydany na silniku Unreal Engine 5, stał się dla wielu graczy testem pod względem rozgrywki, zwłaszcza pod kątem niemożliwych do zabicia mutantów, na wyższych poziomach trudności, zamieniając ich w mini-bossów. Ciągły brak leków i skromnego wyposażenia na początku od razu stawia graczy w niekorzystnej sytuacji ze względu na śmiercionośne anomalie i przeciwników pojawiających się od tyłu. Równowaga w grze jest ustalana przez twórców przeciwko graczowi, co w niektórych aspektach stawia go na krawędzi przetrwania. Spawner dla Stalkera 2 z zaawansowanymi możliwościami pomoże naprawić sytuację i cieszyć się fabułą bez martwienia się o ciągłe braki amunicji i apteczek, w warunkach szalejących cen za naprawy i ulepszenia broni i zbroi od techników, stawiających gracza na na równi z władcą strefy. Spawnik dla Stalker 2, ze względu na specyfikę silnika gry, odbywa się za pośrednictwem konsoli programisty, w której należy wprowadzić określone polecenia wskazujące liczbę elementów gry i ich spawn w plecaku twojej postaci. Za pomocą poleceń spawnera i konsoli możesz od początku dodać do głównego bohatera egzoszkielet, działo Gaussa, lekarstwa lub wszystkie artefakty strefy, w tym wszelkie przedmioty związane z zadaniami. Dodatkowo do listy przedmiotów dodano broń i zbroje z DLC Stalker 2. Jeśli na początku gry stworzysz dziesięć egzoszkieletów Monolith Almaz, sprzedając je handlarzom, natychmiast otrzymasz 680 000 kuponów. uratuje Cię przed brakiem środków i zasadniczo włączy tryb niekończących się pieniędzy. Polecenia konsoli dla spawnera WKŁADY ZBROJA Zbroja DLC ARTEFAKTY MODYFIKACJE RYSUNKI / DYSKI FLASH JEDZENIE/NAPOJE LEKI DETEKTORY GRANATY BROŃ BRONIE DLC ELEMENTY ZADAŃ Możliwości i funkcje Spawnera: Jak zmienić liczbę przedmiotów na spawnie Ta cecha jest szczególnie uzasadniona podczas tarła nabojów i innej amunicji. Aby to zrobić należy ręcznie ustawić wymaganą ilość w poleceniu konsoli, przykładowo chcemy dodać 900 sztuk amunicji do Gaussguna: Polecenie dla 1 naboju: XCreateItemInInventoryByID GunGauss_MagIncreased 0 1 1 | Polecenie na 900 nabojów : XCreateItemInInventoryByID GunGauss_MagIncreased 0 900 1 | Jak widać, wystarczy zmienić pierwszą jednostkę na żądaną ilość. Wszystkie wkłady na naszej liście mają już te wartości. Jak dodać kilka różnych elementów za pomocą jednego polecenia Aby wygenerować zestaw przedmiotów do plecaka głównego bohatera, należy oddzielić polecenia pionową kreską | , na przykład tak: XCreateItemInInventoryByID Exoskeleton_Monolith_Armor 0 1 1 | XCreateItemInInventoryByID GunGauss_MagZwiększona 0 900 1 | XCreateItemInInventoryByID GunGauss_Scar_SP 0 1 1 | Po wpisaniu tej komendy w plecaku głównego bohatera pojawi się Egzoszkielet Monolitu „Diament” + Działo Gaussa + 900 ładunków Gaussa Jak zainstalować spawner: Pobierz spawner dla Stalkera 2 Rozpakuj pobrane archiwum Spawner Stalker 2 Console.zip. Skopiuj powstały folder Stalker2 do folderu z grą. Folder będzie zawierał plik tekstowy z poleceniami konsoli do spawnowania. Uruchom grę i aktywuj spawner zgodnie z poniższymi instrukcjami. Instrukcje wideo dla spawnika dla Stalkera 2 Jak aktywować spawner w Stalker 2 1. Pobierz i zainstaluj spawner (konsolę deweloperską) w grze Stalker 2. 2. Przełącz klawiaturę na układ angielskiego lwa. Shift+Alt . 3. Uruchom grę i podczas przejścia kliknij dwukrotnie przycisk tyldy „ ~ ” (ros. E). 4. Skopiuj polecenie konsoli, na przykład Monolith Exoskeleton XCreateItemInInventoryByID Exoskeleton_Monolith_Armor 0 1 1 | 5. Wklej skopiowane polecenie w pole konsoli i naciśnij klawisz . Wchodzić . 6. Klawiszem ESC wróć do gry i otwórz ekwipunek postaci klawiszem I 7. W plecaku postaci zobaczysz zupełnie nowy egzoszkielet. Nazwa modyfikacji: STALKER 2 Spawner Data wydania: 12.01.2024 Sekcja: Mody Stalker 2 Kategoria: Kody Rozmiar: 1,66 MB trajner Spoiler https://stalkermod.ru/chityi-stalker-2/trejner-stalker-2-32-fling.html Trener +32 Stalker 2 Serce Czarnobyla NA23 LISTOPADA 2024 R. OPUBLIKOWANO W KODY DO STALKER 2: SERCE CZARNOBYLA 11111 Ocena 4,57 (14 głosów) Trainer dla Stalker 2 Heart of Chernobyl z +32 funkcjami oszukiwania pomoże graczom ustawić i dostosować parametry gry według własnego uznania. Potrafi dokonać szeregu znaczących zmian w charakterystyce głównego bohatera, pozwalając mu nie odczuwać zmęczenia podczas poruszania się podczas biegu, nie ograniczając limitów pieniężnych, tworząc super broń bez przeładowywania, zużycia i zadawania maksymalnych obrażeń przeciwnikom. Kluczowe zadanie trenera: Numpad 1 – tryb boga / nieśmiertelność Numpad 2 – nieskończone zdrowie Numpad 3 – nieskończona wytrzymałość Numpad 4 – brak promieniowania Numpad 5 – brak krwawienia Numpad 6 – brak głodu Numpad 7 – brak senności Numpad 8 – nieskończona amunicja Numpad 9 – brak przeładowania broni Numpad 0 – Dokładność Super Numpada . – Brak odrzutu Numpad + – Szybkie strzelanie Numpad - – Tryb ukrycia dla wrogów Ctrl+Numpad . – Super obrażenia/Zabicie jednym nożem Ctrl+Numpad + – Mnożnik obrażeń Ctrl+Numpad – – Mnożnik obrony Ctrl+Numpad 1 – Nieskończone pieniądze Ctrl+Numpad 2 – Edytuj liczbę przeciągniętych przedmiotów Ctrl+Numpad 3 – Zerowa waga Ctrl+Numpad 4 – Nieskończona trwałość wyposażenia Alt+Numpad 1 – Zmień pogodę Alt+Numpad 2 – Zablokuj porę dnia Alt+Numpad 3 – Szybkość upływu czasu Alt+Numpad 4 – Ustaw prędkość gry Alt+Numpad 5 – Ustaw prędkość gracza Alt+Numpad 6 – Ustaw prędkość ruchu Alt+Numpad 7 – Ustaw skok wysokość Alt+Numpad 8 – ustaw grawitację Alt+Numpad 9 – ustaw pole widzenia Alt+Numpad. – Zapisz lokalizację Alt+Numpad / – Teleport do zapisanej lokalizacji Alt+Numpad * – Teleport do lokalizacji punktu orientacyjnego Jak uruchomić trainer: Pobierz Trainer +32 dla Stalker 2 Rozpakuj pobrane archiwum. Najpierw uruchom trainera korzystając z pliku STALKER 2 Heart of Chornobyl v1.0 Plus 32 Trainer.exe. Następnie uruchom grę STALKER 2 Podczas gry naciskaj klawisze wskazane w trainerze. Nazwa moda: Trener +32 Stalker 2 Autor: FLiNG Data wydania: 23.11.2024 Sekcja: Mody Stalker 2 Kategoria: Kody Rozmiar: 835,86 KB części ciał mutantów Spoiler https://stalkermod.ru/geympley-stalker-2/chasti-tel-mutantov-stalker-2.html Części ciała Mutants Stalker 2 NA03 GRUDNIA 2024 R. OPUBLIKOWANO W ROZGRYWKA STALKER 2 11111 Ocena 5,00 (4 głosy) Premiera gry Stalker 2 była w zasadzie drugą odsłoną legendarnej serii, a gracze mieli nadzieję, że zobaczą w Strefie coś nowego i nie stracą starej, znanej atmosfery gry. Mechanika gry, do której gracze byli przyzwyczajeni w poprzednich wersjach, została ogólnie uwzględniona w Stalkerze 2, na przykład wyszukiwanie artefaktów , anomalne formacje, ulepszanie broni, wiele lokacji zjednoczonych w jednym otwartym świecie, handel postaciami, ale z nieznanych powodów gra przegrała zmutowany system łupów. Po zniszczeniu mutantów gracze mieli możliwość odcięcia części ciała mutantów w Stalkerze 2, taka możliwość pojawiła się dzięki temu modowi; Mod na grabież ciał zmutowanych i odcinanie części ich ciał, z technicznego punktu widzenia, pozostaje taki sam. Po zniszczeniu mutanta podejdź do ciała i przeszukaj je wciskając klawisz F. Od niemal wszystkich mutantów można zdobyć mięso, krew i skórę mutantów, a dodatkowo trofea właściwe dla ich gatunku biologicznego. Na przykład od psa można uzyskać ogon Ślepego Psa, pazur Chimery, Oko Ciała, stopę Snorka, mózg Kontrolera, kopyta Dzika, Macki Krwiopijca itp. Zebrane części ciała mutantów w pełni uczestniczą w ekonomii gry i można je sprzedawać w bazach handlarzom. Biorąc pod uwagę koszt amunicji, apteczek i zużycie zbroi podczas spotkania z nieuleczalnymi mutantami , sprzedaż części ciał będzie dobrą rekompensatą za naprawy i ulepszenia. Na przykład skóra Pseudo-Giganta - 34 000 K, Macki Krwiopijcy - 6000 K, Stopa Snorka - 2000 K, Kieł Chimery kosztuje 6200 K itd. Wersja 1.1.2 moda Mutant Loot Stalker 2 posiada w pełni konfigurowalne pliki cfg i współpracuje z 99% modów bez konfliktów. Jak zainstalować moda Pobierz mod Mutant Body Parts do gry Stalker 2 Rozpakuj pobrane archiwum Skopiuj powstały folder Stalker2 do folderu z grą. Grać. Nazwa modyfikacji: Części ciała Mutants Stalker 2 / Mutanat Loot Wersja: 1.1.2 Autor: SomberX Data wydania: 12.03.2024 Sekcja: Mody Stalker 2 Kategoria: Rozgrywka Rozmiar: 29,86 MB udźwig Spoiler https://stalkermod.ru/geympley-stalker-2/uvelichit-perenosimyy-ves-v-stalker-2.html Zwiększ ciężar udźwigu w Stalkerze 2 NA2 GRUDNIA 2024 R. OPUBLIKOWANO W ROZGRYWKA STALKER 2 11111 Ocena 5,00 (7 głosów) Grając w grę Stalker 2, wielu graczy boryka się z problemem małej wartości ustawionego przez twórców ciężaru udźwigu. Przechodząc grę od początku widać, że świat wokół głównego bohatera jest jak najbardziej wrogi i natrafiając na liczne grupy wrogów dysponujących dużą ilością dobrego łupu i broni, zdradziecko przypominają graczowi o ograniczonym udźwigu wynoszącym 80 kg. Strefa stała się o rząd wielkości bardziej niebezpieczna, śmiercionośne anomalie, a dobrze uzbrojeni przeciwnicy i nie do zabicia mutanty wymagają od gracza dużo broni i amunicji, ale nie da się od razu zabrać wszystkiego, czego potrzebujesz i trzeba coś poświęcić. Aby uporządkować broń i zbroje, potrzebne są pieniądze i nie można przeciągnąć upuszczonych łupów i broni w celu sprzedaży handlarzowi, co zmusza cię do kilku podróży, marnowania czasu i amunicji na mutanty. W miarę postępów w fabule przeciwnicy i mutanci stają się silniejsi i lepiej uzbrojeni. Wyjściem z tej sytuacji będzie instalacja moda zwiększającego udźwig w Stalkerze 2. Jak zainstalować moda Pobierz mod Zwiększona waga do gry Stalker 2 Rozpakuj pobrane archiwum Skopiuj powstały folder Stalker2 do folderu z grą. Po montażu przewożona masa zmieni się na 9999 kg. Grać. Funkcje i rozwiązywanie problemów: Jeśli przewożona waga w ekwipunku nie uległa zmianie i pozostaje taka sama 80 kg, należy wybrać jeden z poniższych punktów: 1. Rozpocznij grę od nowego zapisu. 2. Wypij narkotyk Herkules, który zwiększa wytrzymałość i zwiększa wagę . 3. Noś na pasku dowolny artefakt zwiększający twoją wagę, na przykład często spotykaną Krew Kamienia . Jest to konieczne, aby skrypty gry mogły działać i wymusić ponowne obliczenie matematycznego ciężaru. Te manipulacje są konieczne, jeśli będziesz kontynuować grę od tego, co zrobiłeś wcześniej przed zainstalowaniem moda zapisu. Rozpoczynając nową grę, powinna ona działać natychmiast. Nazwa modyfikacji: Zwiększ wagę Stalker 2 Wersja: v1.0.2 Autor: NickMillion Data wydania: 12.02.2024 Sekcja: Mody Stalker 2 Kategoria: Rozgrywka Rozmiar: 14,5 KB kupcy skupują złom i szmaty Spoiler https://stalkermod.ru/geympley-stalker-2/torgovcy-pokupayut-slomannoe-oruzhie-i-bronyu-stalker-2.html Kupcy kupują uszkodzoną broń i zbroję Stalker 2 NA23 LISTOPADA 2024 R. OPUBLIKOWANO W ROZGRYWKA STALKER 2 11111 Ocena 5,00 (8 głosów) Podczas przechodzenia gry Stalker 2, wykonując zadania, gracze pokonują duże odległości przez Strefę, gdzie po drodze odnajdują wiele kryjówek, zbierają broń i zbroje od zabitych przeciwników. Jednak przeciąganie ich do bazy traci wszelkie znaczenie; charakterystyka gry nie przewiduje sprzedaży handlarzom uszkodzonych kombinezonów pancernych i zepsutej broni. Jeśli spróbujesz naprawić takie przedmioty od techników, sprzedaż ich stanie się nieopłacalna ekonomicznie, ale zarabianie kuponów na ulepszenie ulubionej broni lub egzoszkieletu jest zawsze miłe. Ten mod rozwiązuje ten problem i pozwala głównemu bohaterowi sprzedawać uszkodzoną broń i zbroje w Stalker 2 dowolnemu handlarzowi w Strefie . Jedyną rzeczą jest to, że sprzedawcy nie przyjmą uszkodzonych przedmiotów, których zużycie wyniesie 0%. Jak zainstalować moda: Pobierz mod Kupcy kupują zepsutą broń i zbroję Stalker 2 Rozpakuj pobrane archiwum. Skopiuj folder Stalker2 do folderu z grą. Grać Nazwa modyfikacji: Kupcy kupują uszkodzoną broń i zbroję Stalker 2 Autor: Szef Data wydania: 23.11.2024 Sekcja: Mody Stalker 2 Kategoria: Rozgrywka Rozmiar: 8,41 KB słabe mutanty Spoiler https://stalkermod.ru/geympley-stalker-2/menee-zhivuchie-krovososy-poltergeysty-i-ploti-v-stalker-2.html Mniej nieustępliwi krwiopijcy, poltergeisty i mięso w Stalkerze 2 NA22 LISTOPADA 2024 R. OPUBLIKOWANO W ROZGRYWKA STALKER 2 11111 Ocena 4,91 (11 głosów) Już na samym początku przejścia Stalkera 2 gracze stają twarzą w twarz z trzema najpotężniejszymi mutantami, Bloodsuckerem, Fleshem i Poltergeistem, jednak spotkanie staje się dla wielu problemem ze względu na nadmierny poziom ochrony tych mutantów. Mod ten przede wszystkim pomaga usunąć absurdalną rezerwę HP wszystkich mutantów o około 30 procent, szczególnie przewaga mutantów staje się zauważalna w nocy, w lochach i pomieszczeniach mocno zaśmieconych metalowymi przedmiotami i ciężkimi śmieciami. Mutanty ze zmniejszoną żywotnością o 30% Krwiopijca Ciało Hałaśliwy i złośliwy duch Mod ten działa zarówno na wersji gry Steam, jak i w Gamepassie. Jak zainstalować mod, aby zmniejszyć przeżywalność mutantów Pobierz mod umożliwiający przetrwanie mutantów w grze Stalker 2 Rozpakuj pobrane archiwum za pomocą 7-Zip Skopiuj powstały folder Stalker2 do folderu z grą. Grać. Nazwa modyfikacji: Mniej nieustępliwi krwiopijcy, poltergeisty i mięso Autor: Grok Data wydania: 22.11.2024 Sekcja: Mody Stalker 2 Kategoria: Rozgrywka Rozmiar: 8,41 KB Bonus - Odblokowanie wszystkich lokacji dla przewodników, autor Anubis Spoiler Mod ten pozwala na swobodniejsze poruszanie się bez konieczności podróżowania do kluczowych osad, aby szybko się tam dostać. Zmieniłem warunek pliku konfiguracyjnego przewodników na wyłącznie pieniężny, a nie standardowy (zadania, wykrywanie itp.); Co powinieneś wiedzieć: - Nie powinno powodować żadnych problemów z modem Fast Travel Price (obecnie go używam). - W ostatnim oknie dialogowym umożliwiającym szybką podróż brakuje tekstu (muszę dopasować identyfikator okna dialogowego itp., może to chwilę potrwać). ConditionType = EQuestConditionType::GlobalVariable -> ConditionType = EQuestConditionType::FastTravelMoney ConditionComparance = EConditionComparance::Equal -> EConditionComparance::GreaterOrEqual 735_All_Guides_Unlo.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 5 Grudnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia (edytowane) @vidkunsen Dzięki , mam te pliki ale nie mogę poradzić sobie z tą konsolą nic tam nie mogę wkleić jak pisze , co to jest Przełącz klawiaturę na układ angielskiego lwa zainstalowałem język angielski USA Ii nic się nie dzieje , może to trzeba zaczynać grę od nowa . Z udżwigiem też nic nie mogę zrobić ( trzeba wrzucić jeden plik np: 500 kg cz wszystkie ja mam jeden ) . Grę mam na Stemie to spawner jest do wersji v 1.0 , a ja mogę mieć wyższe wersje .Grę mam na Stemie to spawner jest do wersji v 1.0 , a ja mogę mieć wyższe wersje . Edytowane 5 Grudnia przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 5 Grudnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia (edytowane) 21 minut temu, kanon1022 napisał(a): co to jest Przełącz klawiaturę na układ angielskiego lwa Chyba chodzi o lewy shift i alt. (żeby zmienić z cyrylicy na angielskie znaki) Pewnie możesz ten krok pominąć. Edytowane 5 Grudnia przez LisKot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 5 Grudnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia Miałem polski programistu nie miałem cyrylicy ale i tak nic nie wychodzi nie mogę tego ogarnąć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano Piątek o 07:13 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 07:13 Kibicuję kolesiowi (ma lepszy sprzęt) i on gra po rosyjsku - głagolica, czyli taka prostacka odmiana cyrylicy na wschód od Bugu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano Piątek o 08:37 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 08:37 @Szczepan9205 Gościu na Discordzie mówi, że jak na razie to trzeba wszystko ładować do głównego pliku z językami, bo nie znaleźliśmy jeszcze jak ładować języki moda mutant loot osobno. Na nexusie jest resource z wszystkimi językami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano Piątek o 08:54 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 08:54 @DaimeneXRzeczywiście, ślepy jestem 🙈 Ok czyli wystarczy, że je dokleję do głównego pliku naszej lokalizacji i powinno śmigać, si? Bo ludzie proszą właśnie o wersję kompatybilną z Mutant Loot i jeszcze taką, która ma oryginalne nazwy broni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano Piątek o 08:59 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 08:59 Tak, powinno to działać xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano Piątek o 09:36 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 09:36 @DaimeneX Tylko wrzucić linijki only do naszej translacji czy najlepiej do wszystkich? Bo tak się zastanawiam czy jeżeli wrzucę tylko do naszej, a do innych nie to czy podczas gry gdyby ktoś przypadkiem lub celowo zmienił język to nie wyłapie wylotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano Piątek o 10:48 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 10:48 Z tego co wiem to jak nie ma linijek w jakimś języku to po prostu pokazuje mu nazwy wewnętrzne np "sid_questItemprototypes_DogTail_name", ale zalecam dodać do wszystkich xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano Piątek o 10:53 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 10:53 @DaimeneX Dodałem do każdego .jsona odpowiednią translację. Teraz tylko pytanie czy wystarczy, że po prostu z dodanymi linijkami z Mutant Loot wrzucę to wszystko jako oddzielną wersję poprawek, które będą mieć nazwę np. PolishLocFixPlusMutantLoot_P czy powinienem to nazwać ZZ_Mutant_Loot_Localization_P, żeby po pobraniu nadpisywał ten ZZ_Mutant_Loot_Localization_P z Mutant Loot? Mi się zdaję, że chyba raczej ta pierwsza opcja. Kurde dla mnie to wszystko jest nowe i się gubię Plus z tego co dedukuję no to musiałbym napisać, że jak ktoś Mutant Loot instaluje to nie powinien wrzucać tego ZZ_Mutant_Loot_Localization_P. Dobrze kminię? EDIT. Dobra nie ważne, wzorując się na fixach do koreańskiej translacji to wystarczy moje poprawki z Mutant Lootem po prostu nazwać np. PolishLocFixPlusMutantLoot_P i chyba przy instalowaniu Mutant Loot wystarczy nie wrzucać tych ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.pak, ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.ucas i ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.utoc. Mam na dsc jednego gościa co czeka na poprawki kompatybilne z Mutant Lootem to mu to podeślę i napiszę, żeby przetestował tak jak kminię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano Piątek o 11:30 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 11:30 @Szczepan9205 Autor moda pisał by usuwać jego paczkę językową jak się dodaje inną paczkę, która zawiera jego linijki. 😉 Np. Ja teraz używam Real Weapon Names EN i po prostu usuwam z Mutant Loot pliki localization. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano Piątek o 11:38 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 11:38 @DaimeneXNo to już wszystko wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano Piątek o 14:28 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 14:28 @DaimeneXCoś nie trybi Jakieś pomysły o ch*j chodzi? Dodam, że testowałem na 2 sposoby - nazwałem archiwa po swojemu przy zachowaniu oczywiście _P na końcu, a jak nie działało to nazwałem je tak jak się nazywają oryginalne z moda czyli ZZ_Mutant_Loot_Localization. Ani tak, ani tak nie działa... Spoiler Linijki dodane do wszystkich .jsnów: A w grze: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bylu Opublikowano Piątek o 19:25 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 19:25 Wczoraj ukończyłem. Jestem delikatnie rozczarowany zakończeniem. Albo nie mieli czasu albo taką wybrałem ścieżkę. Chyba wszystkich ubiłem:) Miałem zrobić przerwę ale Szczepan wyskoczył ze swoim spolszczeniem. Dzięki dobry człowieku nie mogłem przetrawić tej Straży i Zalisyi czy jak to zwał. Co do techników to ci początkowi nie ogarną lepszego sprzętu. Lepszy sprzęt łatają na stacji lub w mieście. Czyli dalej na północ. Schematy to inna sprawa. Gra dwukrotnie zaznacza, że wchodzicie na ścieżkę fabularną bez powrotu. Raz wywala na pulpit wielką tablicę więc nie trzeba się martwić. I na koniec pytanie. Jakie modziki polecacie na drugą rundę? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano Sobota o 05:40 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 05:40 10 godzin temu, Bylu napisał(a): Wczoraj ukończyłem. Gratulacje @Bylu. Ile godzin trwała Twoja rozgrywka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bylu Opublikowano Sobota o 12:03 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 12:03 Steam pokazuje 69 ale z 15 można uciąć na pauzy, bo mam dzieciaki itp. i często zostawiałem włączoną gierkę. Głównie leciałem fabułę i zwiedzałem stare śmieci. Mało zadań pobocznych ruszyłem, żeby się nie wysypała gierka. Ale tu musze napisać, że na 5600X/3080 i TV4K gra była stabilna i nie spotykałem jakiś kosmicznych gliczy. Grałem też na średnim poziomie trudności żeby to jakoś szybko skończyć i to był błąd. Później jest kosmicznie łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano Sobota o 14:44 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 14:44 (edytowane) Ad astra per aspera jestem w trakcie tej misji z tego co wiem dalej nie będzie powrotu do zwiedzania czy to prawda ? Edytowane Sobota o 14:45 przez gucio46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano Poniedziałek o 13:43 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 13:43 @Ignachinio @Sarkazm "flashbacki" z solianki Możecie mieć nadzieję na przyszłość ☺️ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucker64 Opublikowano Poniedziałek o 15:14 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 15:14 za ścianą jest kibelek a on tu - do umywalki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano Poniedziałek o 16:46 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 16:46 Witam dodałem moda na podwujny dzień , ale nie widzę różnicy . Są jakieś nowe mody które usprawniają rozgrywkę i gdzie pobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano Poniedziałek o 21:45 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 21:45 8 godzin temu, tom3kb napisał(a): @Ignachinio @Sarkazm "flashbacki" z solianki Możecie mieć nadzieję na przyszłość ☺️ Jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano Poniedziałek o 22:08 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 22:08 (edytowane) @kanon1022 Nie chcę być niemiły bo każdy popełnia błędy, ale podwójny/e piszemy przez "ó". Jeśli chodzi o mody usprawniające rozgrywkę, póki co nie ma tego zbyt wiele. Jak poszukasz to znajdziesz co nieco na zwiększenie udźwigu, czy też na balans pocisków. Widziałem jeszcze parę modyfikacji na zmniejszenie HP mutantów czy Stalkerów. Jednak moim zdaniem, wgrywanie modów na ten moment jest bez sensu, ponieważ twórcy będą zasypywać grę patchami, w związku z czym, wgrasz sobie jakiegoś moda, jutro wyjdzie łatka i mod przestanie działać bo jakieś tam pliki się pogryzą. Edytowane Poniedziałek o 22:09 przez Milas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano Poniedziałek o 22:32 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 22:32 Kicanie, żeby szukać schowków w jakiś dziwnych miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano wczoraj o 17:25 Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 17:25 Doszedłem do Doktora aktualnie i złapałem jednego crash. Oprócz tego obrona Zalesia się bugowała (nawet na 3 patchu). Ostatecznie musiałem się teleportować i przechodzić przez drzwi żeby się udało. Walka z Faustem też coś nie do końca działała poprawnie. Niby było koło 50-60 FPSów ale coś było mimo wszystko nie tak z płynnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.