Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kanon1022 - się robi:

spałner

Spoiler

https://stalkermod.ru/chityi-stalker-2/spavner-stalker-2.html

Spawner dla Stalkera 2

NA01 GRUDNIA 2024 R. OPUBLIKOWANO W KODY DO STALKER 2: SERCE CZARNOBYLA

11111 Ocena 4,50 (10 głosów)

Spawner dla Stalkera 2Stalker 2, wydany na silniku Unreal Engine 5, stał się dla wielu graczy testem pod względem rozgrywki, zwłaszcza pod kątem niemożliwych do zabicia mutantów, na wyższych poziomach trudności, zamieniając ich w mini-bossów. Ciągły brak leków i skromnego wyposażenia na początku od razu stawia graczy w niekorzystnej sytuacji ze względu na śmiercionośne anomalie i przeciwników pojawiających się od tyłu. Równowaga w grze jest ustalana przez twórców przeciwko graczowi, co w niektórych aspektach stawia go na krawędzi przetrwania.

Spawner dla Stalkera 2 z zaawansowanymi możliwościami pomoże naprawić sytuację i cieszyć się fabułą bez martwienia się o ciągłe braki amunicji i apteczek, w warunkach szalejących cen za naprawy i ulepszenia broni i zbroi od techników, stawiających gracza na na równi z władcą strefy.

Spawner dla Stalkera 2  Spawner dla Stalkera 2

Spawnik dla Stalker 2, ze względu na specyfikę silnika gry, odbywa się za pośrednictwem konsoli programisty, w której należy wprowadzić określone polecenia wskazujące liczbę elementów gry i ich spawn w plecaku twojej postaci. Za pomocą poleceń spawnera i konsoli możesz od początku dodać do głównego bohatera egzoszkielet, działo Gaussa, lekarstwa lub wszystkie artefakty strefy, w tym wszelkie przedmioty związane z zadaniami. Dodatkowo do listy przedmiotów dodano broń i zbroje z DLC Stalker 2. Jeśli na początku gry stworzysz dziesięć egzoszkieletów Monolith Almaz, sprzedając je handlarzom, natychmiast otrzymasz 680 000 kuponów. uratuje Cię przed brakiem środków i zasadniczo włączy tryb niekończących się pieniędzy.

Polecenia konsoli dla spawnera

 

WKŁADY

 

 

ZBROJA

 

 

Zbroja DLC

 

 

ARTEFAKTY

 

 

MODYFIKACJE

 

 

RYSUNKI / DYSKI FLASH

 

 

JEDZENIE/NAPOJE

 

 

LEKI

 

 

DETEKTORY

 

 

GRANATY

 

 

BROŃ

 

 

BRONIE DLC

 

 

ELEMENTY ZADAŃ

 

Możliwości i funkcje Spawnera:

Jak zmienić liczbę przedmiotów na spawnie

Ta cecha jest szczególnie uzasadniona podczas tarła nabojów i innej amunicji. Aby to zrobić należy ręcznie ustawić wymaganą ilość w poleceniu konsoli, przykładowo chcemy dodać 900 sztuk amunicji do Gaussguna:

Polecenie dla 1 naboju: XCreateItemInInventoryByID GunGauss_MagIncreased 0 1 1 |
Polecenie na 900 nabojów : XCreateItemInInventoryByID GunGauss_MagIncreased 0 900 1 |

Jak widać, wystarczy zmienić pierwszą jednostkę na żądaną ilość. Wszystkie wkłady na naszej liście mają już te wartości.

Jak dodać kilka różnych elementów za pomocą jednego polecenia

Aby wygenerować zestaw przedmiotów do plecaka głównego bohatera, należy oddzielić polecenia pionową kreską | , na przykład tak:

XCreateItemInInventoryByID Exoskeleton_Monolith_Armor 0 1 1 | XCreateItemInInventoryByID GunGauss_MagZwiększona 0 900 1 | XCreateItemInInventoryByID GunGauss_Scar_SP 0 1 1 |

Po wpisaniu tej komendy w plecaku głównego bohatera pojawi się Egzoszkielet Monolitu „Diament” + Działo Gaussa + 900 ładunków Gaussa

Spawner STALKERA 2

Jak zainstalować spawner:

  1. Pobierz spawner dla Stalkera 2
  2. Rozpakuj pobrane archiwum Spawner Stalker 2 Console.zip.
  3. Skopiuj powstały folder Stalker2 do folderu z grą.
  4. Folder będzie zawierał plik tekstowy z poleceniami konsoli do spawnowania.
  5. Uruchom grę i aktywuj spawner zgodnie z poniższymi instrukcjami.

Instrukcje wideo dla spawnika dla Stalkera 2

 
 

Jak aktywować spawner w Stalker 2

1. Pobierz i zainstaluj spawner (konsolę deweloperską) w grze Stalker 2.
2. Przełącz klawiaturę na układ angielskiego lwa. Shift+Alt .
3. Uruchom grę i podczas przejścia kliknij dwukrotnie przycisk tyldy „ ~ ” (ros. E).
4. Skopiuj polecenie konsoli, na przykład Monolith Exoskeleton XCreateItemInInventoryByID Exoskeleton_Monolith_Armor 0 1 1 |

Konsolowy Stalker 2

5. Wklej skopiowane polecenie w pole konsoli i naciśnij klawisz . Wchodzić .
6. Klawiszem ESC wróć do gry i otwórz ekwipunek postaci klawiszem I
7. W plecaku postaci zobaczysz zupełnie nowy egzoszkielet.

Nazwa modyfikacji: STALKER 2 Spawner
Data wydania: 12.01.2024
Sekcja: Mody Stalker 2
Kategoria: Kody
Rozmiar: 1,66 MB

trajner

Spoiler

https://stalkermod.ru/chityi-stalker-2/trejner-stalker-2-32-fling.html

Trener +32 Stalker 2 Serce Czarnobyla

NA23 LISTOPADA 2024 R. OPUBLIKOWANO W KODY DO STALKER 2: SERCE CZARNOBYLA

11111 Ocena 4,57 (14 głosów)

Trener +32 Stalker 2 Serce CzarnobylaTrainer dla Stalker 2 Heart of Chernobyl z +32 funkcjami oszukiwania pomoże graczom ustawić i dostosować parametry gry według własnego uznania. Potrafi dokonać szeregu znaczących zmian w charakterystyce głównego bohatera, pozwalając mu nie odczuwać zmęczenia podczas poruszania się podczas biegu, nie ograniczając limitów pieniężnych, tworząc super broń bez przeładowywania, zużycia i zadawania maksymalnych obrażeń przeciwnikom.

Kluczowe zadanie trenera:

Numpad 1 – tryb boga / nieśmiertelność
Numpad 2 – nieskończone zdrowie
Numpad 3 – nieskończona wytrzymałość
Numpad 4 – brak promieniowania
Numpad 5 – brak krwawienia
Numpad 6 – brak głodu
Numpad 7 – brak senności
Numpad 8 – nieskończona amunicja
Numpad 9 – brak przeładowania broni
Numpad 0 – Dokładność Super
Numpada . – Brak odrzutu
Numpad + – Szybkie strzelanie
Numpad - – Tryb ukrycia dla wrogów
Ctrl+Numpad . – Super obrażenia/Zabicie jednym nożem
Ctrl+Numpad + – Mnożnik obrażeń
Ctrl+Numpad – – Mnożnik obrony
Ctrl+Numpad 1 – Nieskończone pieniądze
Ctrl+Numpad 2 – Edytuj liczbę przeciągniętych przedmiotów
Ctrl+Numpad 3 – Zerowa waga
Ctrl+Numpad 4 – Nieskończona trwałość wyposażenia
Alt+Numpad 1 – Zmień pogodę
Alt+Numpad 2 – Zablokuj porę dnia
Alt+Numpad 3 – Szybkość upływu czasu
Alt+Numpad 4 – Ustaw prędkość gry
Alt+Numpad 5 – Ustaw prędkość gracza
Alt+Numpad 6 – Ustaw prędkość ruchu
Alt+Numpad 7 – Ustaw skok wysokość
Alt+Numpad 8 – ustaw grawitację
Alt+Numpad 9 – ustaw pole widzenia
Alt+Numpad. – Zapisz lokalizację
Alt+Numpad / – Teleport do zapisanej lokalizacji
Alt+Numpad * – Teleport do lokalizacji punktu orientacyjnego

Trainer +32 Stalker 2 Heart of Chernobyl v1.0 pobierz

Jak uruchomić trainer:

  1. Pobierz Trainer +32 dla Stalker 2
  2. Rozpakuj pobrane archiwum.
  3. Najpierw uruchom trainera korzystając z pliku STALKER 2 Heart of Chornobyl v1.0 Plus 32 Trainer.exe.
  4. Następnie uruchom grę STALKER 2
  5. Podczas gry naciskaj klawisze wskazane w trainerze.
Nazwa moda: Trener +32 Stalker 2
Autor: FLiNG
Data wydania: 23.11.2024
Sekcja: Mody Stalker 2
Kategoria: Kody
Rozmiar: 835,86 KB

części ciał mutantów

Spoiler

https://stalkermod.ru/geympley-stalker-2/chasti-tel-mutantov-stalker-2.html

Części ciała Mutants Stalker 2

NA03 GRUDNIA 2024 R. OPUBLIKOWANO W ROZGRYWKA STALKER 2

11111 Ocena 5,00 (4 głosy)

Części ciała Mutants Stalker 2Premiera gry Stalker 2 była w zasadzie drugą odsłoną legendarnej serii, a gracze mieli nadzieję, że zobaczą w Strefie coś nowego i nie stracą starej, znanej atmosfery gry. Mechanika gry, do której gracze byli przyzwyczajeni w poprzednich wersjach, została ogólnie uwzględniona w Stalkerze 2, na przykład wyszukiwanie artefaktów , anomalne formacje, ulepszanie broni, wiele lokacji zjednoczonych w jednym otwartym świecie, handel postaciami, ale z nieznanych powodów gra przegrała zmutowany system łupów.

Po zniszczeniu mutantów gracze mieli możliwość odcięcia części ciała mutantów w Stalkerze 2, taka możliwość pojawiła się dzięki temu modowi;

Części ciała Mutants Stalker 2  Części ciała Mutants Stalker 2

Mod na grabież ciał zmutowanych i odcinanie części ich ciał, z technicznego punktu widzenia, pozostaje taki sam. Po zniszczeniu mutanta podejdź do ciała i przeszukaj je wciskając klawisz F. Od niemal wszystkich mutantów można zdobyć mięso, krew i skórę mutantów, a dodatkowo trofea właściwe dla ich gatunku biologicznego. Na przykład od psa można uzyskać ogon Ślepego Psa, pazur Chimery, Oko Ciała, stopę Snorka, mózg Kontrolera, kopyta Dzika, Macki Krwiopijca itp.

Części ciała Mutants Stalker 2  Części ciała Mutants Stalker 2

Zebrane części ciała mutantów w pełni uczestniczą w ekonomii gry i można je sprzedawać w bazach handlarzom. Biorąc pod uwagę koszt amunicji, apteczek i zużycie zbroi podczas spotkania z nieuleczalnymi mutantami , sprzedaż części ciał będzie dobrą rekompensatą za naprawy i ulepszenia. Na przykład skóra Pseudo-Giganta - 34 000 K, Macki Krwiopijcy - 6000 K, Stopa Snorka - 2000 K, Kieł Chimery kosztuje 6200 K itd.

Wersja 1.1.2 moda Mutant Loot Stalker 2 posiada w pełni konfigurowalne pliki cfg i współpracuje z 99% modów bez konfliktów.

Jak zainstalować moda

  1. Pobierz mod Mutant Body Parts do gry Stalker 2
  2. Rozpakuj pobrane archiwum
  3. Skopiuj powstały folder Stalker2 do folderu z grą.
  4. Grać.
Nazwa modyfikacji: Części ciała Mutants Stalker 2 / Mutanat Loot
Wersja: 1.1.2
Autor: SomberX
Data wydania: 12.03.2024
Sekcja: Mody Stalker 2
Kategoria: Rozgrywka
Rozmiar: 29,86 MB

udźwig

Spoiler

https://stalkermod.ru/geympley-stalker-2/uvelichit-perenosimyy-ves-v-stalker-2.html

Zwiększ ciężar udźwigu w Stalkerze 2

NA2 GRUDNIA 2024 R. OPUBLIKOWANO W ROZGRYWKA STALKER 2

11111 Ocena 5,00 (7 głosów)

Zwiększ ciężar udźwigu w Stalkerze 2Grając w grę Stalker 2, wielu graczy boryka się z problemem małej wartości ustawionego przez twórców ciężaru udźwigu. Przechodząc grę od początku widać, że świat wokół głównego bohatera jest jak najbardziej wrogi i natrafiając na liczne grupy wrogów dysponujących dużą ilością dobrego łupu i broni, zdradziecko przypominają graczowi o ograniczonym udźwigu wynoszącym 80 kg.

Strefa stała się o rząd wielkości bardziej niebezpieczna, śmiercionośne anomalie, a dobrze uzbrojeni przeciwnicy i nie do zabicia mutanty wymagają od gracza dużo broni i amunicji, ale nie da się od razu zabrać wszystkiego, czego potrzebujesz i trzeba coś poświęcić. Aby uporządkować broń i zbroje, potrzebne są pieniądze i nie można przeciągnąć upuszczonych łupów i broni w celu sprzedaży handlarzowi, co zmusza cię do kilku podróży, marnowania czasu i amunicji na mutanty.

Zwiększ ciężar udźwigu w Stalkerze 2

W miarę postępów w fabule przeciwnicy i mutanci stają się silniejsi i lepiej uzbrojeni. Wyjściem z tej sytuacji będzie instalacja moda zwiększającego udźwig w Stalkerze 2.

Jak zainstalować moda

  1. Pobierz mod Zwiększona waga do gry Stalker 2
  2. Rozpakuj pobrane archiwum
  3. Skopiuj powstały folder Stalker2 do folderu z grą.
  4. Po montażu przewożona masa zmieni się na 9999 kg.
  5. Grać.

Funkcje i rozwiązywanie problemów:

Jeśli przewożona waga w ekwipunku nie uległa zmianie i pozostaje taka sama 80 kg, należy wybrać jeden z poniższych punktów:

1. Rozpocznij grę od nowego zapisu. 2. Wypij narkotyk Herkules,
który zwiększa wytrzymałość i zwiększa wagę . 3. Noś na pasku dowolny artefakt zwiększający twoją wagę, na przykład często spotykaną Krew Kamienia .

Jest to konieczne, aby skrypty gry mogły działać i wymusić ponowne obliczenie matematycznego ciężaru. Te manipulacje są konieczne, jeśli będziesz kontynuować grę od tego, co zrobiłeś wcześniej przed zainstalowaniem moda zapisu. Rozpoczynając nową grę, powinna ona działać natychmiast.

Nazwa modyfikacji: Zwiększ wagę Stalker 2
Wersja: v1.0.2
Autor: NickMillion
Data wydania: 12.02.2024
Sekcja: Mody Stalker 2
Kategoria: Rozgrywka
Rozmiar: 14,5 KB

kupcy skupują złom i szmaty

Spoiler

https://stalkermod.ru/geympley-stalker-2/torgovcy-pokupayut-slomannoe-oruzhie-i-bronyu-stalker-2.html

Kupcy kupują uszkodzoną broń i zbroję Stalker 2

NA23 LISTOPADA 2024 R. OPUBLIKOWANO W ROZGRYWKA STALKER 2

11111 Ocena 5,00 (8 głosów)

Kupcy kupują uszkodzoną broń i zbroję Stalker 2Podczas przechodzenia gry Stalker 2, wykonując zadania, gracze pokonują duże odległości przez Strefę, gdzie po drodze odnajdują wiele kryjówek, zbierają broń i zbroje od zabitych przeciwników. Jednak przeciąganie ich do bazy traci wszelkie znaczenie; charakterystyka gry nie przewiduje sprzedaży handlarzom uszkodzonych kombinezonów pancernych i zepsutej broni. Jeśli spróbujesz naprawić takie przedmioty od techników, sprzedaż ich stanie się nieopłacalna ekonomicznie, ale zarabianie kuponów na ulepszenie ulubionej broni lub egzoszkieletu jest zawsze miłe.

Ten mod rozwiązuje ten problem i pozwala głównemu bohaterowi sprzedawać uszkodzoną broń i zbroje w Stalker 2 dowolnemu handlarzowi w Strefie .

Jedyną rzeczą jest to, że sprzedawcy nie przyjmą uszkodzonych przedmiotów, których zużycie wyniesie 0%.

Jak zainstalować moda:

  1. Pobierz mod Kupcy kupują zepsutą broń i zbroję Stalker 2
  2. Rozpakuj pobrane archiwum.
  3. Skopiuj folder Stalker2 do folderu z grą.
  4. Grać
Nazwa modyfikacji: Kupcy kupują uszkodzoną broń i zbroję Stalker 2
Autor: Szef
Data wydania: 23.11.2024
Sekcja: Mody Stalker 2
Kategoria: Rozgrywka
Rozmiar: 8,41 KB

słabe mutanty

Spoiler

https://stalkermod.ru/geympley-stalker-2/menee-zhivuchie-krovososy-poltergeysty-i-ploti-v-stalker-2.html

Mniej nieustępliwi krwiopijcy, poltergeisty i mięso w Stalkerze 2

NA22 LISTOPADA 2024 R. OPUBLIKOWANO W ROZGRYWKA STALKER 2

11111 Ocena 4,91 (11 głosów)

Mniej nieustępliwi krwiopijcy, poltergeisty i mięso w Stalkerze 2Już na samym początku przejścia Stalkera 2 gracze stają twarzą w twarz z trzema najpotężniejszymi mutantami, Bloodsuckerem, Fleshem i Poltergeistem, jednak spotkanie staje się dla wielu problemem ze względu na nadmierny poziom ochrony tych mutantów. Mod ten przede wszystkim pomaga usunąć absurdalną rezerwę HP wszystkich mutantów o około 30 procent, szczególnie przewaga mutantów staje się zauważalna w nocy, w lochach i pomieszczeniach mocno zaśmieconych metalowymi przedmiotami i ciężkimi śmieciami.

Mutanty ze zmniejszoną żywotnością o 30%

  • Krwiopijca
  • Ciało
  • Hałaśliwy i złośliwy duch
Mod ten działa zarówno na wersji gry Steam, jak i w Gamepassie.

Jak zainstalować mod, aby zmniejszyć przeżywalność mutantów

  1. Pobierz mod umożliwiający przetrwanie mutantów w grze Stalker 2
  2. Rozpakuj pobrane archiwum za pomocą 7-Zip
  3. Skopiuj powstały folder Stalker2 do folderu z grą.
  4. Grać.
Nazwa modyfikacji: Mniej nieustępliwi krwiopijcy, poltergeisty i mięso
Autor: Grok
Data wydania: 22.11.2024
Sekcja: Mody Stalker 2
Kategoria: Rozgrywka
Rozmiar: 8,41 KB

 

Bonus - Odblokowanie wszystkich lokacji dla przewodników, autor Anubis

s82583722.webp

Spoiler
Mod ten pozwala na swobodniejsze poruszanie się bez konieczności podróżowania do kluczowych osad, aby szybko się tam dostać.



Zmieniłem warunek pliku konfiguracyjnego przewodników na wyłącznie pieniężny, a nie standardowy (zadania, wykrywanie itp.); Co powinieneś wiedzieć: - Nie powinno powodować żadnych problemów z modem Fast Travel Price (obecnie go używam). - W ostatnim oknie dialogowym umożliwiającym szybką podróż brakuje tekstu (muszę dopasować identyfikator okna dialogowego itp., może to chwilę potrwać).

ConditionType = EQuestConditionType::GlobalVariable -> ConditionType = EQuestConditionType::FastTravelMoney
ConditionComparance = EConditionComparance::Equal -> EConditionComparance::GreaterOrEqual

 

735_All_Guides_Unlo.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen Dzięki , mam te pliki  ale nie mogę poradzić sobie z tą konsolą nic tam nie mogę wkleić jak pisze , co to jest Przełącz klawiaturę na układ angielskiego lwa  zainstalowałem język angielski USA Ii nic się nie dzieje , może to trzeba zaczynać grę od nowa . Z udżwigiem też nic nie mogę zrobić ( trzeba wrzucić jeden plik np: 500 kg cz wszystkie ja mam jeden ) . Grę mam na Stemie to spawner jest do wersji v 1.0 , a ja mogę mieć wyższe wersje .Grę mam na Stemie to spawner jest do wersji v 1.0 , a ja mogę mieć wyższe wersje .

 

Zrzut ekranu 2024-12-05 205114.png

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kanon1022 napisał(a):

co to jest Przełącz klawiaturę na układ angielskiego lwa

Chyba chodzi o lewy shift i alt. (żeby zmienić z cyrylicy na angielskie znaki)
Pewnie możesz ten krok pominąć.

Edytowane przez LisKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneXRzeczywiście, ślepy jestem 🙈 Ok czyli wystarczy, że je dokleję do głównego pliku naszej lokalizacji i powinno śmigać, si? Bo ludzie proszą właśnie o wersję kompatybilną z Mutant Loot i jeszcze taką, która ma oryginalne nazwy broni :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneX Tylko wrzucić linijki only do naszej translacji czy najlepiej do wszystkich? :P Bo tak się zastanawiam czy jeżeli wrzucę tylko do naszej, a do innych nie to czy podczas gry gdyby ktoś przypadkiem lub celowo zmienił język to nie wyłapie wylotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneX Dodałem do każdego .jsona odpowiednią translację.

Teraz tylko pytanie czy wystarczy, że po prostu z dodanymi linijkami z Mutant Loot wrzucę to wszystko jako oddzielną wersję poprawek, które będą mieć nazwę np. PolishLocFixPlusMutantLoot_P czy powinienem to nazwać ZZ_Mutant_Loot_Localization_P, żeby po pobraniu nadpisywał ten ZZ_Mutant_Loot_Localization_P z Mutant Loot?

Mi się zdaję, że chyba raczej ta pierwsza opcja. Kurde dla mnie to wszystko jest nowe i się gubię :P

Plus z tego co dedukuję no to musiałbym napisać, że jak ktoś Mutant Loot instaluje to nie powinien wrzucać tego ZZ_Mutant_Loot_Localization_P. Dobrze kminię?

EDIT. Dobra nie ważne, wzorując się na fixach do koreańskiej translacji to wystarczy moje poprawki z Mutant Lootem po prostu nazwać np. PolishLocFixPlusMutantLoot_P i chyba przy instalowaniu Mutant Loot wystarczy nie wrzucać tych ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.pak, ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.ucas i ZZ_Mutant_Loot_Localization_P.utoc.
Mam na dsc jednego gościa co czeka na poprawki kompatybilne z Mutant Lootem to mu to podeślę i napiszę, żeby przetestował tak jak kminię :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneXCoś nie trybi :P Jakieś pomysły o ch*j chodzi? :P Dodam, że testowałem na 2 sposoby - nazwałem archiwa po swojemu przy zachowaniu oczywiście _P na końcu, a jak nie działało to nazwałem je tak jak się nazywają oryginalne z moda czyli ZZ_Mutant_Loot_Localization. Ani tak, ani tak nie działa...

Spoiler

Linijki dodane do wszystkich .jsnów:

3.jpg

A w grze:

1643320_127.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ukończyłem. Jestem delikatnie rozczarowany zakończeniem. Albo nie mieli czasu albo taką wybrałem ścieżkę. Chyba wszystkich ubiłem:) Miałem zrobić przerwę ale Szczepan wyskoczył ze swoim spolszczeniem. Dzięki dobry człowieku nie mogłem przetrawić tej Straży i Zalisyi czy jak to zwał. Co do techników to ci początkowi nie ogarną lepszego sprzętu. Lepszy sprzęt łatają na stacji lub w mieście. Czyli dalej  na północ. Schematy to inna sprawa. Gra dwukrotnie zaznacza, że wchodzicie na ścieżkę fabularną bez powrotu. Raz wywala na pulpit wielką tablicę więc nie trzeba się martwić. I na koniec pytanie. Jakie modziki polecacie na drugą rundę?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Steam pokazuje 69 ale z 15 można uciąć na pauzy, bo mam dzieciaki itp. i często zostawiałem włączoną gierkę. Głównie leciałem fabułę i zwiedzałem stare śmieci. Mało zadań pobocznych ruszyłem, żeby się nie wysypała gierka. Ale tu musze napisać, że na 5600X/3080 i TV4K gra była stabilna i nie spotykałem jakiś kosmicznych gliczy. Grałem też na średnim poziomie trudności żeby to jakoś szybko skończyć i to był błąd. Później  jest kosmicznie łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Nie chcę być niemiły bo każdy popełnia błędy, ale podwójny/e piszemy przez "ó". :)
Jeśli chodzi o mody usprawniające rozgrywkę, póki co nie ma tego zbyt wiele. Jak poszukasz to znajdziesz co nieco na zwiększenie udźwigu, czy też na balans pocisków. Widziałem jeszcze parę modyfikacji na zmniejszenie HP mutantów czy Stalkerów. Jednak moim zdaniem, wgrywanie modów na ten moment jest bez sensu, ponieważ twórcy będą zasypywać grę patchami, w związku z czym, wgrasz sobie jakiegoś moda, jutro wyjdzie łatka i mod przestanie działać bo jakieś tam pliki się pogryzą.  

Edytowane przez Milas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem do Doktora aktualnie i złapałem jednego crash. Oprócz tego obrona Zalesia się bugowała (nawet na 3 patchu). Ostatecznie musiałem się teleportować i przechodzić przez drzwi żeby się udało. Walka z Faustem też coś nie do końca działała poprawnie. Niby było koło 50-60 FPSów ale coś było mimo wszystko nie tak z płynnością.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.